Mikä nimi on sulle sellainen, että se itse nimi olisi kaunis mutta joku ihminen on "pilannut" sen?
Mulla muun muassa Rosa ja Emilia. Molemmat voisin antaa tytölle muuten, mutta ehdoton nou nou nyt
Kommentit (69)
Nina/Niina. Kaunis nimi, mutta en voi antaa muutaman tietämäni ihmisen takia.
Taina. Kaunis nimi mutta se on koulukiusaajani nimi, joten ei.
Vierailija kirjoitti:
Adolf. Isän suvussa on monta Adolfia ajalta ennen tätä kuuluisaa kaimaa. Mietin uskaltaisiko sitä antaa pojalle edes toiseksi nimeksi.
Kuinkahan paljon tuota nimeä annetaan nykyaikana? Veikkaan että aika vähän.
Ina :P voikkarin blogin lukeminen on hieman helpottanut koska symppaan häntä ja tykkään hyvän mielen blogeista. Tosielämässä tiedän niin hirveän inan että nimi särähtää kuitenkin.
Heh, et tiedäkään kuinka montaa ihmistä vihaat ennen kuin sinun tulee nimetä lapsesi :D
Minna.
Puistattaa, kun joku kertoo olevansa Minna.
Ensimmäisenä nimen pilasi ala-asteella luokkakaveri, joka oli tosi ilkeä. Myös kiusaaja, vaikkei kiusannut mua, niin silti.
En ole myöhemminkään tuntenut kivoja Minnoja.
Toinen: Kaija, ex-anoppi. Ei varmaan tarvitse selittää enempää.
Linnea on mielestäni maailman kaunein nimi, mutta en koskaan voisi antaa sitä omalle lapselleni
Veera. Tulee mieleen koulukiusaajani. Yritän sitkeästi ajatella mieluummin Veera-delfiiniä, jolloin mielleyhtymä on mukava.
Vilmasta tulee mieleen Wilma.
Adolf olisi komea ja ryhdikäs nimi, mutta pelkään kaikille tulevan mieleen vain Hitlerin.
Vierailija kirjoitti:
Maria. Työpaikkakiusaaja
Sama! Kiva ja kansainvälinen nimi, jonka olisin tahtonut antaa meidän tytölle. Siis ennen kuin meille palkattiin tämä tyhjäpää kiusaaja. Nyt niskavillat nousee pystyyn kun kuulen tämän nimen.
Pekka-Erik