Mikä nimi on sulle sellainen, että se itse nimi olisi kaunis mutta joku ihminen on "pilannut" sen?
Mulla muun muassa Rosa ja Emilia. Molemmat voisin antaa tytölle muuten, mutta ehdoton nou nou nyt
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mulla muun muassa Rosa ja Emilia. Molemmat voisin antaa tytölle muuten, mutta ehdoton nou nou nyt
Voi surku! Mulla tuttavapiirissä taas on monta pientä kaimaa. :)
t. Emilia
Adolf. Isän suvussa on monta Adolfia ajalta ennen tätä kuuluisaa kaimaa. Mietin uskaltaisiko sitä antaa pojalle edes toiseksi nimeksi.
Niina on kaunis nimi, mutta minulta on mennyt hermot ainakin neljän Niinan takia.
Jaana. Tämä on liki 60 v. yrittää iskeä toisten miehia koska on omasta mielestään parempi kuin me nuoremmat naiset. O
En todellakaan antaisi nimeä lapselleni vaikka ennen tätä nimi kuulosti kivan retrolta.
Vierailija kirjoitti:
Adolf. Isän suvussa on monta Adolfia ajalta ennen tätä kuuluisaa kaimaa. Mietin uskaltaisiko sitä antaa pojalle edes toiseksi nimeksi.
Anna pois vain. Ota oppia Adolf Ehrnroothista, joka jyrähti ettei aio yhden itävaltalaiskorpraalin takia alkaa nimeään hävetä.
Helena ja Kristiina. Jälkimmäinen on hirviölääkäri, Helena-antipatian on aiheuttanut muuten vain myrkyllinen naishenkilö.
Eksän salarakkaitten nimiä en antaisi edes kissalle. Niitä oli aika monta.
Rebekka... Kyllä ärsyttää kun olisin halunnut tuon nimen antaa! Mutta ei missään nimessä enää.
Kiinnostaisi kuulla, mitä nämä kamalat lääkärit ovat tehneet? Heräsi mielenkiinto. :D
Elisa oli kiva nimi, mutta nyt sitä ei kyllä voi enää kuvitella ihmisen nimenä.
Pidin ennen kovasti nimestä Maisa ja harkitsin jopa muuttavani oman nimeni Maisaksi. Nyt en enää voi, tiedätte kyllä kenen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla, mitä nämä kamalat lääkärit ovat tehneet? Heräsi mielenkiinto. :D
Omalta kohdaltani vastaan, ettei mitään sellaista minkä voisi hekotushymiöllä kuitata.
Emma ja Johanna, kaks tohelolääkäriä.