Mikä nimi on sulle sellainen, että se itse nimi olisi kaunis mutta joku ihminen on "pilannut" sen?
Mulla muun muassa Rosa ja Emilia. Molemmat voisin antaa tytölle muuten, mutta ehdoton nou nou nyt
Kommentit (69)
Älkää naurako, minun ensirakkauteni (60-luvulla) oli
..........
Yrjö.
Miia, Oliver, Mira, Emmi, Emilia, Aleksandra, Piia/Pia, Riku, Sara, Anni, Siiri, Hanna, Jari, Jenni, Ville, Jade.
Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Tunnen/tiedän tuon nimisiä henkilöitä, jotka ovat aivan käsittämättömän rasittavia/kiusaajia/muuten vaan kusipäitä.
Heidi ja Kaisu.... Ja Miia ja Suvi. Ja janica. Yäääk inhottavia ihmisiä.
Susanna. Voi että vihaan sitä sutturaa.
Anette, Janette, Janetta... Plus pari muuta vastaavaa muunnelmaa. Nättejä nimiä kaikki, mutta ihan _jokainen_ tuntemani tuon niminen on ollut tavalla tai toisella kamala bitch.
Minttu, muistuttaa liikaa sanaa vittu.
Emilia, oli kylän polkupyörä
Sekä aika monta entistä kaveria, kivat nimet mutta syystäkin entisiä
Opettajana on aika monta nimeä joita en antaisi omalle lapselleni mutta joista tykkäisin silti kovasti. Joistakin nimistä tulee vaan liian vahva mielleyhtymä entiseen tai nykyiseen oppilaaseen.
Ida... ihana nimi ja ollut suvussakin mutta on myös erittäin rakkaan ja läheisen ystäväni nimi. :D
Jarna, Piia, Henna yök mitä ihmisiä.
Miia. Tiedän ainakin 3 tämännimistä kusipäistä henkilöä. Yksi erityisesti oli ihan häiriintynyt paskanjauhaja, hyvä että kuoli pois. (olisi tosin ansainnut kivuliaamman kuoleman, ja maksimimäärän kärsimystä)
Emilia, Linda, Heidi, Ida
Siis Linda olis oikeesti kiva nimi, mut mulla tulee siitä mieleen heti tosi monta tyyppiä!! Sama juttu Heidissä, Emiliassa ja Idassa. yööh 😅😂
Helena. Kaunis nimi, mutta olen kohdannut aivan liian monta sekopäistä "Hellua".