Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tästä elämästä tule mitään, huomenna tili ja kaikki meni

Vierailija
14.07.2008 |

laskuihin, eikä edes riittänyt. Mistä rahaa ruokaan..laskut oli kaikki rästejä.

Kuukauden tili 950€ käteen.

Ei jaksa, ei jaksa..

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan asuinkaupungin ja anonyymin sähköpostiosoitteen, johon halukkaat voivat sitten ottaa yhteyttä.

Tai kerro joku paikka, puistonpenkki tms, johon voisin tuoda kassillisen ruokaa jos asumme lähellä. Ei tarvitse henkilöllisyyttä paljastaa.

Vierailija
42/52 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hautauskulujen jälkeen, ensin otetaan en pois, sitten vasta muut. Näin se menee. Ja Miralle kiitos osoitteesta, en tiedä onko minulla voimia kirjoittaa sinulle. Jaksamista sinullekin. Nyt olen ihan poikki, pakko mennä nukkumaan aikainen herätys.

Öitä kaikille, voikaa hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että ap ei uskaltanut entaa edes meiliosoitetta. Mä olisin ihan tosissaan auttanut heitä, mutta en mäkään viitsi ikuisesti apuani tarjota!

Hyvät yöt kaikille ja parempaa huomista meille kaikille!

2

Vierailija
44/52 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä takauksen takia joutuvat vaikeuksiin. On totta että sossu ei hyväksy niitä kuluja. Tiedän perheen jossa eivät ole saaneet vuosiin edes kesälomia pitää. Veromätkyjäkin saavat ylen aikaa johtuen juuri monista eri työpaikoista.

Vierailija
45/52 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä ja mä opiskelen. Sain tänään tietää että rahat joita ollaan käytetty lähiaikoina, ei ole meidän omia vaan lainattuja! :S

Kuulin että VRllä on pula konduktööreistä ku ikäntyneet alkaa jäämään eläkkeelle. Miten ois sinne? Ei tarvi olla mitään koulutusta, tai no lukiosta en tiiä.

Vierailija
46/52 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että on olemassa teitä ihania ihmisiä, kuten 2 ja mira.

Vierailija
47/52 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pväraha 690/kk. vuokra ja laskut maksettu, nyt tilillä 8 e. 3 muksua. huoh. väsyttää ja masentaa.ei jaksa ei.

ja käynyt sossussa ja ruokajonossa? Onko tuo summa netto?

Vierailija
48/52 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti juuri sen takia, koska meillä on tosi paha taloudellinen tila. Viimeeksi sanoivat, vaikka selvästi olette avun tarpeessa, enää ei voi auttaa, koska

joita seurakunta jakaa. ja paketin voi hakea kerran kuussa. sen lisäksi tilanteesta riippuen voi saada ostolapun lähikauppaan.

srk ei voi avustaa säännöllisesti.

Tosi ymmärtäväisiä olivat siellä ja soittivat jopa sossuun ja vetosivat harkintaan ym. puolestamme.

ap

Vierailija
49/52 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

velkaa?

Vierailija
50/52 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kerrotte tilanteenne ja pyydätte helpotusta velkataakkaan. Ei saa jäädä tuleen makaamaan! Moni täällä olisi varmasti auttanut, mutta jos jää surkuttelemaan itseään, ihmisten mielenkiinto kaikkoaa- itsesäälissä rypeminen tarkoittaa usein sitä, ettei henkilö selviydy vastoinkäymisistä ja tarvitsee näin ollen koko ajan jonkinlaista apua.

Vierailija
51/52 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa tapauksissa ehdottomasti yhteys pankkiin, että voitte saada lykkäystä tai katkosta velan maksuun, jos ette ole jo sitä tehneet?Samoin kannattaa tarkistuttaa ne veroprosentit tarkasti ihan verotoimistossa, että varmasti saatte jokaisen pennin, mikä teille kuuluu. Jos saat työttömyyskorvausta niin älä missään tapauksessa maksa siitä sitä täyttä 20% veroa vaan hae muutosverokortti.Itse olen kans pienipalkkaisessa työssä ja työttömyysjaksojakin on elämään mahtunut tod.paljon .Parhaimmilaan olen vaihtanut ja laskettanut veroprosenttini 3 kertaa vuoden aikana ja usein saanut sitä alaspäin jopa 4 prosenttia! Pienipalkkaiselle se on jo rahassa paljon.

Vierailija
52/52 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaisin mennä kyllä rippi yms. juhiin (mikäli ei tule matkakustannuksia) ihan ilman mitään lahjaa. Voihan sitä tarjota vaikka apua juhlien järjestelyyn.

Ja tuntuu aivan uskomattomalle, jos ei kukaan sukulainen tai ystävä auta tuossa tilanteessa. Vaikea ajatella, että jollain voi olla noin tiukkaa kaiken tämän yltäkylläisyyden keskellä. Suurin osa ihmisistä heittää viikoittain kassin ruokaa roskiin, kun ostavat enemmän kuin jaksaisivat syödä.

Itse hankin viime vuonna neljä verokorttia, kun tulotilanne vaihtui koko ajan.