Nyt mä sit oikeesti varmaan kuolen nälkään...Jo valmiiksi tuli 170e/kk vajaus perustoimeentulotukeen, ja tänään tuli vuokrakorutuskirje...
Olen jo valmiiksi nälissäni, en ole syönyt 6 päivään mitään...Ei ole rahaa ennen kuin ensi kuussa, ja nyt tuli vuokrakorotuskirje et nousee 40e vuokra!!!
8kk sit painoin 78kg, nyt enää 62kg...Oon 185cm pitkä...
Hallitus ja kela yrittää OIKEASTI tappaa meidät köyhät!!
Kommentit (166)
Vuokranantajahan tuohon on tällä kertaa syyllinen.
Oma asunto on paras.
Vuokralla olet vain hyyryläinen eli heittopussi.
Miten se on hallituksen tai Kelan vika, että sä et ole töissä ja saa palkkaa?
Ihan sun oma syy.
Oisko aika mennä töihin tai muuttaa? Eikö äiti suostu ottamaan takaisin nurkkiinsa? Entä joku vanhempi setämies? Voit saada asunnon "palveluksia" vastaan.
Niin. Kuolet ap pois. Haittaako se? Eihän sulla jää edes lapsia kaipaamaan. Miksi edes haluaisit kitua minimituloilla ja elää?
Vaihdoit sitten hieman aloitustasi, samaa paskaa kuitenkin kuten ennenkin, spämmi poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Oisko aika mennä töihin tai muuttaa? Eikö äiti suostu ottamaan takaisin nurkkiinsa? Entä joku vanhempi setämies? Voit saada asunnon "palveluksia" vastaan.
Väkivaltarikostelutöihin voi mennä koska van.
Mä saan töistä rahaa. Eikä mulla ole huolen häivää. Mähän vaan lihoan. Mums mums mums.
Herranjumala näitä kommentteja. Nykyihmiset ovat seonneet, empatiaa ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoit sitten hieman aloitustasi, samaa paskaa kuitenkin kuten ennenkin, spämmi poistoon.
Antakaa nyt ihmisten puhua mistä haluavat. Niin typerää poistattaa kaikki ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Oma asunto on paras.
Vuokralla olet vain hyyryläinen eli heittopussi.
Kahdella tutulla omistusasunnot, velat maksettu aikoja sitten. Ja sitten tulivat kattoremontti, ulkosivuremontti, valokuituasennukset. Yksi niistä, 80 papparainen joutui ottamaan 80000 lainaan ja toinen myi koko puljun. Ei se auttaa että asuntovelka on maksettu ja maksaa sitä vastiketta- kun kohta voi tulla putkiremontti:):)
Vierailija kirjoitti:
Muuta telttaan.
Vähän kylmä tulisi.
SPÄMMI POIS
Näinhän se menee 🥳
Vierailija kirjoitti:
Ihan sun oma syy.
Tiesitkö että kaikki ihmiset eivät kykene työntekoon?
Konalan jauhelihamies kirjoitti:
SPÄMMI POIS
Kerrankin konala puhuu asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sun oma syy.
Tiesitkö että kaikki ihmiset eivät kykene työntekoon?
Sitten kuolee tai menee töihin, oma valinta
Hallitus on tosiaan ajanut maan kaaokseen