Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumpi on väärässä, mies vai minä?

Vierailija
13.03.2018 |

haluaisin kuunnella musiikkia kotonani, mies on alkanut käskeä kuuntelemaan kuulokkeilla. Tämä on ärsyttävää, ei miestä ole ennen haitannut musiikin kuuntelu kun musiikkimakumme on samanlainen. Ensiksi piti lopettaa kaiuttimista kuuntelu, sitten sain kuunnella tietokoneelta ja nyt pitäisi aina istua kuulokkeet päässä ja kuunnella musiikkia. Ei ole isoa asia joo, mutta nautin musiikista enemm'n jos se soi tietokoneelta tai kaiuttimista eikä kuulokkeistani. Onko tähän mitään ratkaisua, tiedän olevani ärsyttävä mutta miehenkin kiellot ärsyttää minua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen takia sun tarvii huudattaa musiikkia jos toinen ei tykkää tai jaksa kuunnella. Tollo.

Ei oma koti mikään linja-auto ole.

Molemmin puolin pitää voida pystyä kuuntelemaan musiikkia, ellei toinen nuku&päänsärky tai voluumi aiheuta kuulovaurioita.

Minusta taas omassa kotonaan pitää saada olla rauhassa. Kun kuulokkeet on keksitty niin niitä voi käyttää. Itse olisin jatkuvassa stressitilassa jos joutuisin kuuntelemaan toisen musiikkeja/muuta melua enkä pystyisi edes asumaan sellaisen kanssa yhdessä.

Sama. En pystyisi asumaan tuollaisen kanssa ellen pääsisi vaikka eri huoneeseen ja ovi kiinni. En tiedä silloinkaan jos se jumputus kuuluisi läpi.

Vierailija
22/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen oma mielipide, muþa sä et ainakaa oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian kannalta ei ole väliä, vaikka musamakunne on sama. En minäkään jaksa kuunnella aina yhtään mitään musiikkia, edes lempimusaani. Joskus musiikki on vain liikaa, jolloin se on pelkkää päällekäyvää meteliä. Kotona pitää saada olla rauhassa, mutta ota ilo irti hetkistä, kun olet itseksesi kotona.