Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!Tukkeutunut vessa!

Vierailija
14.07.2008 |

Olen Keski-Euroopassa ystäväni asunnossa kukankastelijana, kun hän on matkoilla, ja vessassa on...keskieurooppalaiset putket. En ole työntänyt pyttyyn mitään muuta kuin vessapaperia (kohtuudella) ja sitä mikä pyttyyn kuuluukin, mutta nyt on pytty tukossa. Kikkoja olen kokeillut ja äyskäröinyt ja pullollisen putkimiestä tunkenut sinne (vaikka ei kai pitäisi) ja mitään ei tapahdu, veden pinta ei laske eikä vedä. Pumppuakaan asunnosta ei löydy, vaikka en tajua, miten tuon vessan kanssa pärjää ilman pumppua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsi pitkälle kaivamaan

Vierailija
2/4 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika noloa tosin... mies tulee ja kaivaa paksun kakkajöötisi sieltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä vessaharjaa saatavilla? Tunge harja siihen normaalin vesirajan tienoille (älä siis änkää harjaa kaveriksi jöötillesi) ja tempaise se nopeasti pois. Toista tarvittaessa. Itse olen tuolla kikalla selvinnyt joskus.

Vierailija
4/4 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottele että pinta vaipuu mahd alas. Sitten heität vauhdilla sankollisen vettä. Tämä paine voi aukaista putken. Tai sitten ei.

Oma lapseni työntää hulluna paperia ja mummolan sata vuotta vanhassa talossa on monet kerrat jouduttu toimimaan näin. Putkien iästä en tiedä.

Mutta sulla vissiin ei yhtään vajunut pinta. Voi kääks!