Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen ottaa lounaalla kaksi lasia??

Vierailija
12.03.2018 |

Teettekö kotonakin näin? Ettekö todellakaan saa ruokaa alas ilman suurta määrää nestettä? Onko se mielestänne ok ja kiva luonnon sekä kys ravintolan kannalta? Kuolisitteko ylirasitukseen jos joutuisit te ihan hakemaan lisää sitä vettä?

Miksette ota kolme tai neljä lasia?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tuota hygienia-asiaa. Ei kai kukaan uita lasiaan siellä vesikannussa? ?

Vierailija
42/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasia aina jos syön jossain *maitoa kun en alkoholia ota. Mutta kotona kyl ihan yhen lasin kanssa. Ja siitähän ne ravintolassa palkkansa saa kun ihmiset käy syömässä ja sitten ne tiskaa astiat samaan hintaan. Tietääkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä kannusta oikein kaadatte jos se koskee lasiin? Itselle ainakin on väh pari senttiä välissä. Lounaspaikassa ymmärtää kaksi lasia kun joutuisi änkemään jonon keskelle ja lasit alle 2dl...

Ja sitten vielä erikseen salaatille oma lautanen? Sitä en ymmärrä enkä ole ikinä ymmärtänyt. Omasta lautasesta puolet salaattia eikö edes mahdu siihen pikkulautaselle.

Vierailija
44/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi 185 senttinen ja 90 kiloinen.  Sellainen ihminen.  Kun kerran kysyttiin.

Vierailija
45/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina kymmeneen lasiin vettä koska en aina hahmota kuinka janoinen oon.Jos en jaksa juoda kaikista viskaan ne lopuks takaseinään.

Vierailija
46/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole jano, 2 lasia voi riittää. Lounaspaikoissa lasit ovat yleensä lapsen yskälääkemitan kokoisia, joten kyllä niitä peruslounaalle 4-6kpl pitää ottaa.

Vierailija
47/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mut ällöttää ajatus, että aikuiset ihmiset juo maitoa tai piimää lounasravintolassa vuonna 2018..

Vierailija
48/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, mut ällöttää ajatus, että aikuiset ihmiset juo maitoa tai piimää lounasravintolassa vuonna 2018..

Se onkin tärkeää, että muiden tekemiset ällöttää.  Miks et keskity omaan syömiseesi ja juomiseesi?

Vierailija
49/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi otan kaksi lasia kun olen blondi.

Toiseen kaadan vettä, toiseen en.

Sitten on helppo pöydässä valita täysi tai tyhjä lasi sen mukaan janottaako vai ei.

Vierailija
50/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ravintola-alalla ja olen todella tarkka hygieniasta. Isompi murhe mielestäni on ihmiset jotka paskaisilla käsillä käyttävät salaattiottimia ja tiputtavat ne salaatin joukkoon. Yäk! Murto-osa ihmisistä pesee kätensä ennen syömistä. Todennäköisemmin joku norovirus kulkee ottimien kautta kuin vesilasin ja vesihanan kautta.

Vierailija
51/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasia, johon on kosketettu suulla, ei tule viedä lähellekään puhdasta vesikannua.

Höpön löpön. Kannulla kaataessa kaikki ok. Lähinnä ongelmana on vesihanat ja maitosäiliöt joihin juoma-astia painetaan kiinni.

Oletko koskaan miettinyt illallistilaisuuksissa miten tarjoilijat täyttää viinilaseja eri ihmisille samoista pulloista, myös laseihin joista on jo juotu. Onko tämäkin sinusta ällöä?

T: ihminen joka ottaa lounaalla lasin vettä ja toisen lasin maitoa