Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen ottaa lounaalla kaksi lasia??

Vierailija
12.03.2018 |

Teettekö kotonakin näin? Ettekö todellakaan saa ruokaa alas ilman suurta määrää nestettä? Onko se mielestänne ok ja kiva luonnon sekä kys ravintolan kannalta? Kuolisitteko ylirasitukseen jos joutuisit te ihan hakemaan lisää sitä vettä?

Miksette ota kolme tai neljä lasia?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa sekä viinilasin että vesilasin?

Vierailija
22/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikuntarajoitteinen, joten yritän säästää jalkojani ottamalla 2 lasillista juotavaa samalla. Aina juon molemmat lasilliset, sillä minun pitää juoda ruoan kanssa tavallista enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasia, johon on kosketettu suulla, ei tule viedä lähellekään puhdasta vesikannua.

Vierailija
24/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ihmiset jotka ajattelee hygieniaa. Monessa paikkaa on esim. maidolle sellainen systeemi mihin se lasi asetetaan ja painetaan. Mukava sellasesta ottaa sitte jos siitä on käytetyllä lasilla otettu. Toinen asia on se että jos siinä on linjastolla jono niin se hidastaa muita jos siitä välistä änkee santsi kuppia ottaan

Vierailija
25/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on vesilasi jonka juon ennen ruokailua ja toinen (maito) varsinainen ruokajuoma.

syytä sitten itseäsi jos pierettää kun juot maitoa!

Vierailija
26/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen - news flash - tekosyysi - trollaaja...

Vierailija
27/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

News flash: maidossa ja piimässä on proteiinia ja kaliumia

Vierailija
28/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teettekö kotonakin näin? Ettekö todellakaan saa ruokaa alas ilman suurta määrää nestettä? Onko se mielestänne ok ja kiva luonnon sekä kys ravintolan kannalta? Kuolisitteko ylirasitukseen jos joutuisit te ihan hakemaan lisää sitä vettä?

Miksette ota kolme tai neljä lasia?

Kuule ne lasit menevät pesukoneen  läpi minuutissa joten ihan sama mitä sä asiasta mietit. Lounastauko on lyhyt joten sitä ei vietetä missään vesiautomaatilla.

Vierailija
29/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimmäinen syy on että olette niin läskejä ja laiskoja ettette vaan kertakaikkiaan jaksa nousta perseeltänne ylös.

Ja koska olette narsisteja olette sitä mieltä että minulla minulla minulla on oikeus ottaa vaikka kuinka monta lasia.

Vierailija
30/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyysi juoda vain desi nestettä lounaalla?

Vierailija
31/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ihmiset jotka ajattelee hygieniaa. Monessa paikkaa on esim. maidolle sellainen systeemi mihin se lasi asetetaan ja painetaan. Mukava sellasesta ottaa sitte jos siitä on käytetyllä lasilla otettu. Toinen asia on se että jos siinä on linjastolla jono niin se hidastaa muita jos siitä välistä änkee santsi kuppia ottaan

Mulle ei ole ikinä tullut mieleen että joku olis niin pässi että ottaisi sellaisesta likaisella lasilla maitoa. Nyt en enää ikinä halua ottaa sellaisesta maitoa, edes kahviin.

Niin joo, mä ihmettelinkin mistä mä taas tän flunssan sain. Tais löytyä vastaus.

Vierailija
32/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette siis ota 3-6 eri lasia?

Vierailija
33/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen närkästyy tämmöisestä!?:D

Vierailija
34/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette siis ota 3-6 eri lasia?

Koska kaksi riittää.

Lisää tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
35/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerikammoisia hemuleits olette. Niitä jotka työpaikalla sairastaa eniten.

Vierailija
36/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia naisten euro on 80 senttiä. Amen.

Vierailija
37/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaspaikoissa on tarjolla veden lisäksi usein myös maitoa, piimää ja kotikaljaa. Monet lounaspaikat ovat lounasaikaan hyvin täyteen ahdettuja, joten on pelkästään kätevää ottaa toisinaan kaksi lasia kerrallaan ja istua syömässä lounaansa kaikessa rauhassa ilman että koko ajan häiritsee siellä ahtaudessa (anteeksi taas että nousen ja häiritsen) hakemalla jotain lisää. Yksi vakio lounaspaikkani pöydät ovat melkoisen ahtaasti eli jos isonkokoinen ihminen istuu jo paikallaan, ei välttämättä mahdu naapuripöytään istumaan seläkkäin tämän ihmisen kanssa ilman ettei oman seurueen pöytää siirretä vähän. 

Oliko hyvä perustelu? Kelpaako?

Vierailija
38/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhö. Muutenkin linjastot hitaita, niin sitten vielä viherpiiperöt ja muut hörhöt haluavat että väki ramppaa siellä täyttämässä lasejaan. Jos maksan kympin lounaasta, niin siinä voi tiskata kaksi lasia. Ja aivan sama vaikka maailma tuhoutuu.

Vierailija
39/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteerikammoisia hemuleits olette. Niitä jotka työpaikalla sairastaa eniten.

Totta, olin kokonaisen päivän viime vuonna saikulla.

Se on enemmän kun joillakin muilla.

Vierailija
40/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan tiskari lounasravintolassa. Tiskatessa se lasien määrä v*tuttaa. Yleensä asiakkaat jättää ne lasit ihan miten sattuu sinne koriin, jos on siis sellainen itsepalautussysteemi.

Tiski ruuhkautuu.

Tein kolme vuotta tiskarin hommia.