Minkälainen ihminen ottaa lounaalla kaksi lasia??
Teettekö kotonakin näin? Ettekö todellakaan saa ruokaa alas ilman suurta määrää nestettä? Onko se mielestänne ok ja kiva luonnon sekä kys ravintolan kannalta? Kuolisitteko ylirasitukseen jos joutuisit te ihan hakemaan lisää sitä vettä?
Miksette ota kolme tai neljä lasia?
Kommentit (51)
Olen liikuntarajoitteinen, joten yritän säästää jalkojani ottamalla 2 lasillista juotavaa samalla. Aina juon molemmat lasilliset, sillä minun pitää juoda ruoan kanssa tavallista enemmän.
Lasia, johon on kosketettu suulla, ei tule viedä lähellekään puhdasta vesikannua.
Fiksut ihmiset jotka ajattelee hygieniaa. Monessa paikkaa on esim. maidolle sellainen systeemi mihin se lasi asetetaan ja painetaan. Mukava sellasesta ottaa sitte jos siitä on käytetyllä lasilla otettu. Toinen asia on se että jos siinä on linjastolla jono niin se hidastaa muita jos siitä välistä änkee santsi kuppia ottaan
Vierailija kirjoitti:
Toinen on vesilasi jonka juon ennen ruokailua ja toinen (maito) varsinainen ruokajuoma.
syytä sitten itseäsi jos pierettää kun juot maitoa!
Minkälainen - news flash - tekosyysi - trollaaja...
News flash: maidossa ja piimässä on proteiinia ja kaliumia
Vierailija kirjoitti:
Teettekö kotonakin näin? Ettekö todellakaan saa ruokaa alas ilman suurta määrää nestettä? Onko se mielestänne ok ja kiva luonnon sekä kys ravintolan kannalta? Kuolisitteko ylirasitukseen jos joutuisit te ihan hakemaan lisää sitä vettä?
Miksette ota kolme tai neljä lasia?
Kuule ne lasit menevät pesukoneen läpi minuutissa joten ihan sama mitä sä asiasta mietit. Lounastauko on lyhyt joten sitä ei vietetä missään vesiautomaatilla.
Perimmäinen syy on että olette niin läskejä ja laiskoja ettette vaan kertakaikkiaan jaksa nousta perseeltänne ylös.
Ja koska olette narsisteja olette sitä mieltä että minulla minulla minulla on oikeus ottaa vaikka kuinka monta lasia.
Mikä on tekosyysi juoda vain desi nestettä lounaalla?
Vierailija kirjoitti:
Fiksut ihmiset jotka ajattelee hygieniaa. Monessa paikkaa on esim. maidolle sellainen systeemi mihin se lasi asetetaan ja painetaan. Mukava sellasesta ottaa sitte jos siitä on käytetyllä lasilla otettu. Toinen asia on se että jos siinä on linjastolla jono niin se hidastaa muita jos siitä välistä änkee santsi kuppia ottaan
Mulle ei ole ikinä tullut mieleen että joku olis niin pässi että ottaisi sellaisesta likaisella lasilla maitoa. Nyt en enää ikinä halua ottaa sellaisesta maitoa, edes kahviin.
Niin joo, mä ihmettelinkin mistä mä taas tän flunssan sain. Tais löytyä vastaus.
Minkälainen ihminen närkästyy tämmöisestä!?:D
Vierailija kirjoitti:
Miksette siis ota 3-6 eri lasia?
Koska kaksi riittää.
Lisää tyhmiä kysymyksiä?
Bakteerikammoisia hemuleits olette. Niitä jotka työpaikalla sairastaa eniten.
Juuri tämän takia naisten euro on 80 senttiä. Amen.
Lounaspaikoissa on tarjolla veden lisäksi usein myös maitoa, piimää ja kotikaljaa. Monet lounaspaikat ovat lounasaikaan hyvin täyteen ahdettuja, joten on pelkästään kätevää ottaa toisinaan kaksi lasia kerrallaan ja istua syömässä lounaansa kaikessa rauhassa ilman että koko ajan häiritsee siellä ahtaudessa (anteeksi taas että nousen ja häiritsen) hakemalla jotain lisää. Yksi vakio lounaspaikkani pöydät ovat melkoisen ahtaasti eli jos isonkokoinen ihminen istuu jo paikallaan, ei välttämättä mahdu naapuripöytään istumaan seläkkäin tämän ihmisen kanssa ilman ettei oman seurueen pöytää siirretä vähän.
Oliko hyvä perustelu? Kelpaako?
Höhö. Muutenkin linjastot hitaita, niin sitten vielä viherpiiperöt ja muut hörhöt haluavat että väki ramppaa siellä täyttämässä lasejaan. Jos maksan kympin lounaasta, niin siinä voi tiskata kaksi lasia. Ja aivan sama vaikka maailma tuhoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Bakteerikammoisia hemuleits olette. Niitä jotka työpaikalla sairastaa eniten.
Totta, olin kokonaisen päivän viime vuonna saikulla.
Se on enemmän kun joillakin muilla.
Ap on varmaan tiskari lounasravintolassa. Tiskatessa se lasien määrä v*tuttaa. Yleensä asiakkaat jättää ne lasit ihan miten sattuu sinne koriin, jos on siis sellainen itsepalautussysteemi.
Tiski ruuhkautuu.
Tein kolme vuotta tiskarin hommia.
Jos haluaa sekä viinilasin että vesilasin?