Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen ottaa lounaalla kaksi lasia??

Vierailija
12.03.2018 |

Teettekö kotonakin näin? Ettekö todellakaan saa ruokaa alas ilman suurta määrää nestettä? Onko se mielestänne ok ja kiva luonnon sekä kys ravintolan kannalta? Kuolisitteko ylirasitukseen jos joutuisit te ihan hakemaan lisää sitä vettä?

Miksette ota kolme tai neljä lasia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkat lampaat.

Vierailija
2/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin joskus itsekin kunnes kuulin, että tuota tapaa suositellaan hygieniasyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän maan mätäpaiseet.

Vierailija
4/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yleensä toiseen lasiin maitoa tai kotikaljaa ja toiseen vettä. Olen ihan normaali ihminen.

Vierailija
5/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasravintoloissa ei ole vesikannua pöydiää. Kotona minulla aina on, ja samoin jokaisessa kunnon ravintolassa saa vesikarahvin pöytään. Ja miten se jonkun vedenjuonti sinuun sattuu??

Vierailija
6/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoinen?

Vierailija
7/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan siksi otan koska näin suositellaan hygieniasyistä. En aiemmin ottanut, mutta olin hetken opintojen ohessa ravintolahommissa niin tuli eteen tämä suositus ja jäi tavaksi sitten.

Vierailija
8/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan toiseen lasiin vettä ja toiseen piimää. En ymmärrä miksi en voisi niin tehdä, ei sen toisen lasin tiskaaminen nyt niin paljon luonnonvaroja kuluta. Tykkään myös juoda lounaalla riittävästi kun töiden lomassa se tuppaa unohtumaan.

Tästä aloituksesta tuli pikkuisen hyvä mieli, kun jollain on elämässä asiat noin hyvin että lounastelijoiden juomiset murehduttaa :)

Vierailija
9/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoiset.

Vierailija
10/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin joskus itsekin kunnes kuulin, että tuota tapaa suositellaan hygieniasyistä.

Tämä.

Vierailija
11/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin otetaan kaksi lasia, jos juo vaikka 2 lasia vettä, onpa kiva kaataa juomaa itselleen, jos siitä samasta kannusta on käyty täyttämässä lasi josta on jo juotu.

Vierailija
12/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin janoinen, mukavuudenhaluinen ja kiireinen. En jaksa vaivautua kävelemään suuren lounasravintolan toiseen päähän täyttämään lasia. Mikä tuossa vaivaa sinua? Hieman epäekologista kenties, mutta vastapainoksi en esimerkiksi ajele autolla.

Vierailija
13/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap aloitusten Tonava meille miten elät ja me kerromme sinulle millainen olet.

Tämän aloituksen perusteella olet kyylä. Kerro lisää.

Vierailija
14/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasia: punaviini ja vesi.

Vierailija
15/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on vesilasi jonka juon ennen ruokailua ja toinen (maito) varsinainen ruokajuoma.

Vierailija
16/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. NORMAALI ihminen. Aika moni ihminen ottaa toiseen lasiin maitoa/piimää/mehua ja toiseen vettä, ellet ole sattunut huomaamaan. Ja itse asiassa tosta tuplalasimäärästä tulee vasta lounaan yhteydessä suunnilleen nesteminimi nautittua.

Vierailija
17/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teettekö kotonakin näin? Ettekö todellakaan saa ruokaa alas ilman suurta määrää nestettä? Onko se mielestänne ok ja kiva luonnon sekä kys ravintolan kannalta? Kuolisitteko ylirasitukseen jos joutuisit te ihan hakemaan lisää sitä vettä?

Miksette ota kolme tai neljä lasia?

Ei ehkä ylirasittuis, mut flunssan tai muuta kivaa vois saada helpommin jos jokainen käy täyttämässä sen lasin josta on jo juonut.

Se ravintolakaan ei tykkäis kun joutuis ihan koko ajan pesemään niitä vesikannuja, ei kävis että vain täyttää ne välillä.

Vierailija
18/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just, olis paljon parempi ku kaikki janoiset tungeksis lasiensa kanssa samaan aikaan sinne ottamaa lisää vettä kun muut vasta hakee ekojaan ja sit on kaamee tungos siellä. Suomalaiset on vaan arkoi ja pelkää läheisyyttä!!!!!

Vierailija
19/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaksi lasia ole paljonkaan. Armeijassa on käytössä sellaiset puolen litran peltimukit ja kaksi täyttä peltimukillista tuli melko usein ruokailussa juotua. Eli litran verran siis. Enkä ollut ainut, näin näytti suunnilleen kaikki muutkin varusmiehet tekevän. -Mies

Vierailija
20/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut käynyt mielessänikään, että tähänkin asiaan voi joku kiinnittää huomiota. Toisilla tosiaan on näköjään enemmän aikaa ajatella tyhjänpäiväisyyksiä.