Sini pahoitti mielensä, kun ei saanut Lidlistä 10% alennusta
”Alennuksen takia Sini puolisoineen ”hamstrasi kaikkea kivaa” ruokakaappiin varalle. ”
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Tai sit ehkä joku sellainen, että kaikki saa tietyn summan yli menevistä ostoksista automaattisesti alennuksen.
Sehän tässä kampanjassa juuri oli ideana. Lidlin tarkoitus oli kertoa asiakkaille, että meillä kaikki saavat alennukset ilman typeriä etukortteja.
Suorittava taso vain sitten sössi homman, koska ei ymmärtänyt kampanjan ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas oikein urakalla mieli pahoitettu 😂 Huomaa miten tärkeää on saada se pari euroa alennusta.
Taitaa olla monelle ihan periaatekysymys. "Minulla on OIKEUS saada se parin euron alennus, vaikka en osaa/halua noudattaa yksinkertaisia ohjeita sen saamiseksi!!"
Vierailija kirjoitti:
Huijarikampanja. Näin Lidli sai vaan näkyvyyttä ja huomiota. Kansaa huijataan mennen tullen, eikä tollot tajua, että heitä vedätetään ihan kybällä..
Taidat olla K & S ketjujen lobbari, omistaja tai ruskeanreiJän ritarJi.
Vierailija kirjoitti:
Kun tästä näin taas mieli pahoitettiin, niin tuskinpa mitään vastaavia alennus kampanjoita enää tulee, ettei vaan kukaan pahoita mieltään.
Tai sit ehkä joku sellainen, että kaikki saa tietyn summan yli menevistä ostoksista automaattisesti alennuksen.
Mut oikeesti, pitikö parin euron takia iltapuluun soittaa jos itse unohti kysyä käykö pankkikortti.
Tietty myyjän olis kyllä pitänyt se alennus antaa kun menivät kuitin kanssa heti asiasta kysymään, niinhän muissakin kaupoissa korjataan jos on unohtanut näyttää etukorttia ja sillä olisi jonkun alennuksen saanut.
se korttihomman idea oli, että kaikki saavat kyllä sen tietyn alennuksen, mutta minkä tahansa kortin esittely korostaa sitä, ettei Lidlissä tarvitse olla omaa etukorttia, kun kaikille on yhtä halpaa JA muiden kuin mielensäpahoittajien mielestä on hauska keksiä mitä erikoista korttia esittelee kassahenkilölle.
Pelkkä automaattinen alennus ei olisi sama asia, kampanjanhan oli tarkoitus tuoda näkyvyyttä ja muistuttaa Lidlin tasa-arvoisista hinnoista.
Eikö tää ole jo sairasta kun voi tehdä uutisjutun omasta mokastaan? Vittu että oon täynnä tätä nykykulttuurin irvikuvaa.
Eihän juttu omasta mokasta ollut vaan Lidlin karkeasta mokasta.
Mikko känsälä pahoitti mielensä kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijarikampanja. Näin Lidli sai vaan näkyvyyttä ja huomiota. Kansaa huijataan mennen tullen, eikä tollot tajua, että heitä vedätetään ihan kybällä..
Taidat olla K & S ketjujen lobbari, omistaja tai ruskeanreiJän ritarJi.
Ihan oikein kritisoida Lidlin kampanjoita. Monesti ei oo tavaraa enää edes ennen puoltapäivää, tai ei ole tullut ollenkaan, ja kun kyselet, niin vasta sitten kerrotaan, ettei oo tullutkaan. Mutta missään ei kylttiä tms että kampanjatavaroita ei olla saatukaan. Tai nyt tää korttikampanja. Oon käynyt tällä viikolla LIdlissä, mutta vasta täältä AV:lta luen ekaa kertaa tästä kampanjasta. Mikä se sellainen kampanja on, mistä ei hiiskutakaan kaupassa??? Huijauskampanjoita sanon minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maksukortti välttämättäkin näy siinä kassalla? Miksi sitä pitäisi erikseen esitellä. En ainakaan itse myyjänä voi välttyä näkemästä asiakkaan korttia, jos sillä maksetaan. Ihan oikein on valittaa.
Tulihan sieltä järjen ääni!
Olen täysin pariskunnan puolella tässä asiassa. Kortti kuin kortti kampanja sisältää myös maksukortin ja kassahenkilö on taatusti huomannut, että kortilla tässä maksetaan.
Onko kaikki Sinit yhtä torveloita?
No huhhu on ihmisillä hienot ongelmat....