Sini pahoitti mielensä, kun ei saanut Lidlistä 10% alennusta
”Alennuksen takia Sini puolisoineen ”hamstrasi kaikkea kivaa” ruokakaappiin varalle. ”
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maksukortti välttämättäkin näy siinä kassalla? Miksi sitä pitäisi erikseen esitellä. En ainakaan itse myyjänä voi välttyä näkemästä asiakkaan korttia, jos sillä maksetaan. Ihan oikein on valittaa.
Moi Sini!
😂 repesin!
Synnytitkö?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin noin tyhmä, kun "uutisen" asiakkaat, olisin nolona hiljaa. Mutta saahan nämäkin sitten alennuksensa ja syy pistetään viattoman kassatyöntekijän niskaan.
Miten niin tyhmä??!! Kortti kuin kortti. Mikä vittu se pankkikortti on jos ei kortti?!👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maksukortti välttämättäkin näy siinä kassalla? Miksi sitä pitäisi erikseen esitellä. En ainakaan itse myyjänä voi välttyä näkemästä asiakkaan korttia, jos sillä maksetaan. Ihan oikein on valittaa.
Yleensä se laitetaan suoraan siihen laitteeseen.
Niin ja myyjäkö ei sitä huomaa?:D
No itse kävin muutama tunti sitten Kuopion yhdessä Lidlissä ja sielä myyjä laittoi alennuksen suoraan, ei tarvinnut mitään korttia edes näyttää ja se taisi olla linjaus muillakin kassoilla tuossa myymälässä.
Kaikissa ohjeissa on sanottu, että näytä kassalle korttia ja nämä kitisee kun jäi kortti näyttämättä... Voi elämän kevät!
Jos ei tule mieleen edes kysyä, että kelpaako tämä maksukortilla maksaminen myös kortin näyttämiseksi, niin olisivat edes hiljaa. Mun mieheni älysi kysyä ja näytti sitten vielä kela korttia, kun kassa ei heti osannut vastata. Ja sai alennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijarikampanja. Näin Lidli sai vaan näkyvyyttä ja huomiota. Kansaa huijataan mennen tullen, eikä tollot tajua, että heitä vedätetään ihan kybällä..
Miten niin huijarikampanja? Ei se kaupan vika ole jos asiakkaat on tyhmiä.
No niinpä. Kaikkien asiaa koskevien juttujen ohjeistuksessahan on ollut, että alennuksen saa näyttämällä jotain korttia kassatyöntekijälle, joten ei kai se nyt hyvänen aika ole kauppaketjun vika jos noinkin yksinkertainen ohje menee yli ymmärryksen 😂😂
Ja hauskaa sinänsä...ei viitsi sinänsä pienen rahan takia nimellään kitistä, mutta kuitenkin jaksoi iltapaskaan soittaa ja itkeä 😂
Varmaan puhelut iltapuluun ja Liidelin asiakaspalveluun tuli maksamaan jo tuon 7€.
Ja jos käyvät vielä erikseen sen alennuksen hakemassa...
Miks ne jonotti eri kassoille?
Ihan saman alennuksenhan ne olis saanut maksoipa ne ostokset yhdessä tai erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman alennuksenhan ne olis saanut maksoipa ne ostokset yhdessä tai erikseen.
Varmaan siks että pääsee kitisemään Ilta-Sanomiin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja isomman alennuksen vieläpä kun olisivat lyöneet ostoksensa yhteen... Mutta noilla älynlahjoilla en yhtään ihmettele ettei tätäkään tajuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman alennuksenhan ne olis saanut maksoipa ne ostokset yhdessä tai erikseen.Niinpä, ja isomman alennuksen vieläpä kun olisivat lyöneet ostoksensa yhteen... Mutta noilla älynlahjoilla en yhtään ihmettele ettei tätäkään tajuttu.
Eikun nyt mun aivot piereskelee, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:''''D please olihan tää vitsi? Ei voi olla noin tyhmiä ihmisiä?? eihän....
Ikävä kyllä voi! Surullinen tosiasia joka nähty moneen kertaan.
Jees.
Jo se määrä mikä eri FB-ryhmiin tulee niitä "Hei, haluatko tietää miten sain 500€ lahjakortin Prismaan?" -postauksia, kertoo omaa karua kieltään kanssaolentojen typeryydestä. Puhumattakaan muista feikkiarvonnoista ja huijauskirjeistä.
Sitä mä nyt en ihan tajua, että jos jutun tyypeillä oli varaa ostella ihan vaan huvikseen kaikkea sontaa Lidlistä alennuksen takia varastoon, niin ei luulisi joku 5-7€ tai ehkä jopa pienemmän alennuksen perberiä kaivelevan. Kaikkihan aina mainostaa että Lidlistä saa viidelläkympillä viisi kassillista kamaa ja nämäkin varmaan ostelleet just sitä halvinta kuraa mitä saa ja jos eri kassoilla vielä, niin ei varmaan montaa kymppiä per nenu ole ostokset maksaneet. Sori en nyt lukenut juttua, jos siellä oli maininta, että mikä oli tämä valtava ale, mistä jäätiin paitsi?
Et ensin mennään ostamaan kaikkea tarpeetonta, koska alennus ja sit maailma kaatuu siihen vitoseen? Olis jättänyt ne viidenkympin ostokset tekemättä, niin olis säästynyt vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman alennuksenhan ne olis saanut maksoipa ne ostokset yhdessä tai erikseen.Niinpä, ja isomman alennuksen vieläpä kun olisivat lyöneet ostoksensa yhteen... Mutta noilla älynlahjoilla en yhtään ihmettele ettei tätäkään tajuttu.
Tottakai 10%+10%=20% eli halvemmaksi tuli
Terveisin Sini
Ovat todennäköisesti vain lukeneet lehtien otsikot. Itsekin mietin, käykö maksukortti, mutta ajattelin kysyä myyjältä, kunnes luin tuon jutun. Ostin viikon ruoat Lidlistä, reilu 30 € maksoi alunperin, kun jouduin oikein miettimään, että mitä kaikkea pitää ostaa, että menee 25 € rikki. Ei tarvinnut korttia sen enempää esitellä, kun kaivoin lompakosta maksu- ja kirjastokortit, niin myyjä löi suoraan alennuksen sen tarkempia katsomatta, että mitä minulta löytyy. Olisi kuitenkin Sinin miehen kannattanut varmistaa, tuliko alennusta, tai sitten olisivat voineet alun perinkin mennä samalle kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että se oli koko humoristisen kampanjan ajatus. Että esitellään vaikka sitten sitä maksukorttia myyjälle kuin se olisi kanta-asiakaskortti.
Jos ohje on "näytä korttia" täytyy olla erityisen vajaa että tulkitsee sen "tunge kortti normaalisti kortinlukijaan" JA vielä itkee omaa mokaansa julkisesti.
Hauska idea lidliltä. Täytyy kyllä ostaa paljon tavaraa, että alennuksesta hyötyy kunnolla. Tähänhän kampanja tietysti pyrkiikin. Itse työttömänä, yksineläjänä ostosten arvo ei ikinä yllä 25€. Mutta ideana hyvä.
Vierailija kirjoitti:
aletuotteissa on yleensä rajoitukset miten monta voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska idea lidliltä. Täytyy kyllä ostaa paljon tavaraa, että alennuksesta hyötyy kunnolla. Tähänhän kampanja tietysti pyrkiikin. Itse työttömänä, yksineläjänä ostosten arvo ei ikinä yllä 25€. Mutta ideana hyvä.
Työttömänä yksineläjänä ei ikinä ostokset ylitä yli 25€? Siis käyt useamman kerran viikossa kaupassa hakemassa muutaman euron juttuja? Tai käytät viikossa alle 25€ kauppaan? Mitä jos kerrankin ostaisit vähän enemmän niin hyötyisit tarjouksesta.
Tää sama kampanja oli muutama vuosi sitten yhdessä toisessa tavaratalossa. Sielä kassa kysyi multa iloisesti että onko korttia, ja kun siinä ihmettelin että ei.. niin kassa tivasi että kyllä sulta nyt joku löytyy. Ainoa moka mikä lidlin kassalla on siis ehkä käynyt, on se ettei jaksanut joka asiakkaan kohdalla kysellä ja mainostaa kampanjaa. Typerä asiakas kuitenkin, kun tiesi alesta, muttei tehnyt sen eteen mitään. eipä sitä plussakorttiakaan enää kysellä aina, vaan se pitää itse tajuta lukea.
Toi kampanja pitäisi olla itsesstäänselvää. Sinin mies vaan ei osaa. Ei kehdannut julkisesti tulla omalla nimellään ja osoittaa tyhmyyttää...