Sini pahoitti mielensä, kun ei saanut Lidlistä 10% alennusta
”Alennuksen takia Sini puolisoineen ”hamstrasi kaikkea kivaa” ruokakaappiin varalle. ”
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ne jonotti eri kassoille?
Ihan saman alennuksenhan ne olis saanut maksoipa ne ostokset yhdessä tai erikseen.Niinpä, ja isomman alennuksen vieläpä kun olisivat lyöneet ostoksensa yhteen... Mutta noilla älynlahjoilla en yhtään ihmettele ettei tätäkään tajuttu.
Eikun nyt mun aivot piereskelee, sori.
No en oikein tiennyt, oliko tuo sun vastaus huumoria vai ei :)
Mut juu, sama alennushan siitä tulee maksoipa yhdessä tai erikseen.
Rööperin kolli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman alennuksenhan ne olis saanut maksoipa ne ostokset yhdessä tai erikseen.Niinpä, ja isomman alennuksen vieläpä kun olisivat lyöneet ostoksensa yhteen... Mutta noilla älynlahjoilla en yhtään ihmettele ettei tätäkään tajuttu.
Tottakai 10%+10%=20% eli halvemmaksi tuli
Terveisin SiniPS. Mennään huomenna uudestaan, saadaan käytännössä tavarat jo melkein ilmaiseksi, kun huomenna saadaan taas 10%+10% lisää alennusta, sehän on jo silloin 40% kun lasketaan tämän päivän ostoksetkin.
Sini
Lidlin parkkipaikka oli täynnä autoja, ajoin prismaan ja siellä ei ollut juuri ketään. Sain ostokseni tehtyä noin viidessä minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:''''D please olihan tää vitsi? Ei voi olla noin tyhmiä ihmisiä?? eihän....
Ikävä kyllä voi! Surullinen tosiasia joka nähty moneen kertaan.
Jees.
Jo se määrä mikä eri FB-ryhmiin tulee niitä "Hei, haluatko tietää miten sain 500€ lahjakortin Prismaan?" -postauksia, kertoo omaa karua kieltään kanssaolentojen typeryydestä. Puhumattakaan muista feikkiarvonnoista ja huijauskirjeistä.
Eka tulee mieleen "oletko sadan onnekkaan joukossa, haluatko uusimman iphonen/ kanavapaketin / tms hintaan 1€, lähetä tietosi ja pankkikortin numero"
esim noitten kanavapakettien tilaajilta oli veloitettu 1200€ johonkin ulkomaalaiselle tilille.
(Ja iphonen saisi muka niin halvalla kun halutaan mainostaa tuotetta.)
Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, niin silloin se ei ole totta. Tai jos haluavat todella mainostaa jotain, olipa kanavapaketti tai mikä hyvänsä, niin miksi se 1€, miksi ei samantien ilmaiseksi?
Mut kun ei ihmisillä soi hälytyskellot..
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä merkki, kun tuollaisesta jaksaa mennä lehteen märisemään. Silloin elämässä on todennäköisesti asiat ihan hyvin.
Täysin aiheellinen valitus ja kauppa myönsi virheen. Mitä itkemistä sinulla on tästä?
Mä en oikein ymmärrä miksei se kassa voinut jälkikäteen antaa alennusta, kun he heti kaupassa kuitin kanssa tulivat kassalle. Tän tarkoitushan oli tollanen hyvänmielenkampanja. Jos asiakas pahoittaa mielensä, niin kyllä mä kassana olisin asian korjannut.
Oon ollut ärrällä töissä ja korjasin aina jälkikäteen, omien mokien lisäksi, myös asiakkaan omia mokia, koska imagoon kuuluu tyytyväinen asiakas.
Tämän lisäksi en ymmärrä miksi piti iltalehtiin itkeä.... kyllä on sinin asiat muuten hyvin, kun tähän oli aikaa ja energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maksukortti välttämättäkin näy siinä kassalla? Miksi sitä pitäisi erikseen esitellä. En ainakaan itse myyjänä voi välttyä näkemästä asiakkaan korttia, jos sillä maksetaan. Ihan oikein on valittaa.
Vaikka siksi, että se oli koko humoristisen kampanjan ajatus. Että esitellään vaikka sitten sitä maksukorttia myyjälle kuin se olisi kanta-asiakaskortti.
Jos ohje on "näytä korttia" täytyy olla erityisen vajaa että tulkitsee sen "tunge kortti normaalisti kortinlukijaan" JA vielä itkee omaa mokaansa julkisesti.
Alkaa olla leikkimilisyys aika kaukana tästä kampanjasta, jos sääntöjä luetaan kuin piru raamattua.
Löis vaan kaikille sen 10% alennuksen, jos ostos on yli 25€, niin kellään ei olisi ollut mitään vinkumista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä miksei se kassa voinut jälkikäteen antaa alennusta, kun he heti kaupassa kuitin kanssa tulivat kassalle. Tän tarkoitushan oli tollanen hyvänmielenkampanja. Jos asiakas pahoittaa mielensä, niin kyllä mä kassana olisin asian korjannut.
Oon ollut ärrällä töissä ja korjasin aina jälkikäteen, omien mokien lisäksi, myös asiakkaan omia mokia, koska imagoon kuuluu tyytyväinen asiakas.Tämän lisäksi en ymmärrä miksi piti iltalehtiin itkeä.... kyllä on sinin asiat muuten hyvin, kun tähän oli aikaa ja energiaa.
Juuri näin. Näiden tarjouskampanjoiden kanssa saa muutenkin olla kieli keskellä suuta ettei kukaan koe sitä huijaamiseksi ja pahoita julkisesti mieltään. Nyt sitten on "leikkimielisen" kampanjan kanssa alettu tappelemaan ihmisten kanssa tarjouksen tulkinnasta. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maksukortti välttämättäkin näy siinä kassalla? Miksi sitä pitäisi erikseen esitellä. En ainakaan itse myyjänä voi välttyä näkemästä asiakkaan korttia, jos sillä maksetaan. Ihan oikein on valittaa.
Yleensä se laitetaan suoraan siihen laitteeseen.
Eikö se kassa ole se koko härdelli jossa hinnoittelu ja maksutapahtuma hoidetaan?
Vierailija kirjoitti:
No itse kävin muutama tunti sitten Kuopion yhdessä Lidlissä ja sielä myyjä laittoi alennuksen suoraan, ei tarvinnut mitään korttia edes näyttää ja se taisi olla linjaus muillakin kassoilla tuossa myymälässä.
Varmaan tuon lehdessä mainitun jutun jälkeen on tiedotettu että alennus kaikille, eikä aleta pelleilemään kassoilla että mikä kortti kelpaa. Siinä on kassa ollut uransa huipulla kun on voinut päättää että antaako alennuksen vain ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin noin tyhmä, kun "uutisen" asiakkaat, olisin nolona hiljaa. Mutta saahan nämäkin sitten alennuksensa ja syy pistetään viattoman kassatyöntekijän niskaan.
Kyllä on taas sääntösuomalaisilla vahingonilo ylimmillään :D Siitäs saitte, mitäs ette noudattaneet tarkasti ohjeita, omapahan on vikanne. Ei riitä käyttää kortti, sitä pitää NÄYTTÄÄ!
pullamössö-poika sai 7 ja puolen euron alennuksensa, kun puoliso itki ilta-sanomille..voi hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se laitetaan suoraan siihen laitteeseen.
Eikö se kassa ole se koko härdelli jossa hinnoittelu ja maksutapahtuma hoidetaan?
Puhutko nyt kassahenkilöstä, kassakoneesta, kassahihnasta vai mistä? Kortti piti näyttää kassahenkilölle, ei maksupäätteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat todennäköisesti vain lukeneet lehtien otsikot. Itsekin mietin, käykö maksukortti, mutta ajattelin kysyä myyjältä, kunnes luin tuon jutun. Ostin viikon ruoat Lidlistä, reilu 30 € maksoi alunperin, kun jouduin oikein miettimään, että mitä kaikkea pitää ostaa, että menee 25 € rikki. Ei tarvinnut korttia sen enempää esitellä, kun kaivoin lompakosta maksu- ja kirjastokortit, niin myyjä löi suoraan alennuksen sen tarkempia katsomatta, että mitä minulta löytyy. Olisi kuitenkin Sinin miehen kannattanut varmistaa, tuliko alennusta, tai sitten olisivat voineet alun perinkin mennä samalle kassalle.
Eli et olisi edes tarvinnut yli 25 eurolla tuotteita, kun jouduit aivan pinnistellä, että mitä ostaisit. Ostit kuitenkin kolmellakympillä, saadaksesi 3€ alennuksen. Kyl nää kampanjat vaan vetää idio.. anteeks, porukkaa mukaan :D
Kyllä kaikki tulee syötyä, älä huoli. :) Ei ollut edes kuin yksi herkku joukossa. Normaalisti ostan ruokaa vain arkipäiville, koska yleensä mies ostaa viikonlopulle ruokaa tai minulla on pakastimessa jotain. Tänään muistin, että minun täytyy nyt ostaa viikonlopullekin ruokaa, joten miksi ihmeessä olisin niin idiootti, että jättäisin tämän kampanjan käyttämättä nyt ja menisin viikonloppuna kauppaan? Ok, muutama euro sinne tai tänne, mutta käytä sinä vain K- tai S-ketjua ja tuhlaa rahasi sinne. Minulla ei mennyt tänään yhtään rahaa hukkaan.
On ollut ihan järjettömän tunnollinen työntekijä, kun on viitsinyt vielä asiakkaan valittaessa olla heittämättä sitä alennusta :D itse vetelisin alennuksen välittömästi, jottei tarvis jaksaa kinaavaa asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin noin tyhmä, kun "uutisen" asiakkaat, olisin nolona hiljaa. Mutta saahan nämäkin sitten alennuksensa ja syy pistetään viattoman kassatyöntekijän niskaan.
Miten niin tyhmä??!! Kortti kuin kortti. Mikä vittu se pankkikortti on jos ei kortti?!👹
S- ja K-ketjuissa toimii tämäkin paremmin. Ei tarvi mitään erillisiä alennuskortteja, vaan samalla kortilla voi maksaa ja boonukset tulee automaattisesti kun käyttää korttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse kävin muutama tunti sitten Kuopion yhdessä Lidlissä ja sielä myyjä laittoi alennuksen suoraan, ei tarvinnut mitään korttia edes näyttää ja se taisi olla linjaus muillakin kassoilla tuossa myymälässä.
Varmaan tuon lehdessä mainitun jutun jälkeen on tiedotettu että alennus kaikille, eikä aleta pelleilemään kassoilla että mikä kortti kelpaa. Siinä on kassa ollut uransa huipulla kun on voinut päättää että antaako alennuksen vain ei.
Mun mielestä jossain uutisessa oli, että alennusta ei anneta automaattisesti, vaan kortti pitää näyttää ja mainita alennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman alennuksenhan ne olis saanut maksoipa ne ostokset yhdessä tai erikseen.
Korit oli tietty täynnä "1 per talous" tarjoustuotteita.
Eli et olisi edes tarvinnut yli 25 eurolla tuotteita, kun jouduit aivan pinnistellä, että mitä ostaisit. Ostit kuitenkin kolmellakympillä, saadaksesi 3€ alennuksen. Kyl nää kampanjat vaan vetää idio.. anteeks, porukkaa mukaan :D