Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei

Vierailija
12.03.2018 |

Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.

Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.

Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.

Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.

Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin huomannut, että miehiä tuntuu kiinnostavan enemmän naisessa, sen enempää henkilöstä tietämättä, itsevarmuus ja tietynlainen luonteen vahvuus, jopa jääräpäisyys. Vaikka olisikin ylipainoinen mutta kuitenkin naamasta kaunis, niin ei se perusmiehiä erityisemmin kiinnosta, etenkään näin baarissa naista iskiessä. Sinun pitäisi olla vain itsevarma ja tiedostaa omat hyvät puolesi, lopettaa itsesi vertailu muihin, se kuluttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, eikä se myöskään ole erityisen seksikästä..

Juuri näin. Epäilen ap että serkkusi on enemmän sinut itsensä kanssa kuin sinä. 

Vierailija
102/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko k Helsingistä? Ja "serkku" siskosi?

Jos näin niin ensinnäkin: puhut jatkuvasti lähinnä itsestäsi, läräät hiuksiasi, ja korjaat meikkiäsi kaikkien nähden. Vaikutat idiootilta jota kiinnostaa vain ulkonäkö. Et edes näytä urheilulliselta vaan pelkästään laihalta. Ylipukeudut etkä vaikuta kovin rennolta. Pyörittelet silmiäsi ihmisille. Siskosi ei todellakaan ole ylipainoinen??? On lisäksi hauska ja pantavan näköinen. En muutenkaan ymmärrä tapaanne sulloutua samanlaisiin vaatteisiin. En tunne sinua niin hyvin mutta vaikutat entiseltä pissiskoulukiusaajalta.

No en ole.

Jätän keskustelun tähän. Täältä ei vastausta saa.

Ap

Busted

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti isompi osaa nauttia elämästä, huokuu iloa ja rentoutta. Se laihempi kaveri on monesti vähän itsetietoinen, takakireä, ja kyllä se toisen huomionsaannista johtuva nyrpeä naamakin näkyy kateuksineen. Siinä voi sitten miettiä, kumman kanssa miehet haluaa jutella. Se, että on hoikempi, ei mitenkään tee parempaa ihmistä.

Vierailija
104/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruodit täällä kateellisena serkkusi asioita ja arvostelet hänen ulkonäköään?

JAA-A HMMM suuri mysteeri miksei kukaan tahdo iskeä sinua... Olisiko vaikka sen takia että vaikutat todella ilkeältä ja pinnalliselta ihmiseltä. Ihan vaan tämän keskustelun luettuani lähtisin treffeille mielummin serkkusi kanssa vaikka en ole kumpaakaan nähnyt.

Mutta voi sua, tsemppiä ihan kamalasti. Senhän halusit kuulla eikö?

Vierailija
105/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miespuolinen kaverini käy kuntosalilla ja on lihaksikas, urheilullinen, timmi vartaloinen 30 v komea mies, hän sanoo ettei koskisi fittness hoikkaan naiseen , vaan hakeutuu pyöreän ja pehmeän naisten seuraan, leveä lantio ja rintava naisen pitää olla.

Vierailija
106/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat helpompia.Itse ihmettelen samaa ja olen miehiltä kysynyt.Vastaus on se että lihavat ovat monesti helpompia.Ei monikaan mies jaksa nähdä vaivaa saadakseen kauniin naisen ellei etsi jotain itsetunnon pönkittäjää. Rempseä luonne iskee miehiin. Miehet myös aistii keneltä saa helposti.Siitä on tutkimuksiakin.En usko että luonteessasi on vikaa.

Vierailija
107/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että olen todella mukava ja iloinen. Yksi mies ihastui minuun ihan totaalisesti tietämättä edes miltä näytän. Oltiin vain juteltu puhelimessa.

Vierailija
108/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkää pullantuoksuisista äitityypeistä enemmän kuin niistä jotka ovat illat jumpissa.

Yleensä 40-50v haluavat urheilunaisen. 20-30 v perheenäidin.

Tosin miehissäkin on jossain määrin yksilöitä. Kuten myös idiootteja.

Vierailija
109/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet ajattelevat että "ei ulkoisesti niin haluttavalta" saa helpommin ja ettei ehkä saisi niin paljoa iskuyrityksiä kuin hoikat? Eli pelaavat tavallaan varman päälle.

On muuten vaarallinen aihe aaveella...voit varautua siihen että sinut teurastetaan tämän ketjun takia 😂

Miksi teurastettais? Ai koska lihavia täällä puolustetaan? Eihän puolustella vaan haukutaan aina!

Ei multa ainakaan "saisi helpommin" vaikka olen läski.

Ap:n tapauksessa ehkä serkku iloisempi ja puheliaampi?

Läski ei tarkoita ettei liikkuisi.

Vierailija
110/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin huomannut, että miehiä tuntuu kiinnostavan enemmän naisessa, sen enempää henkilöstä tietämättä, itsevarmuus ja tietynlainen luonteen vahvuus, jopa jääräpäisyys. Vaikka olisikin ylipainoinen mutta kuitenkin naamasta kaunis, niin ei se perusmiehiä erityisemmin kiinnosta, etenkään näin baarissa naista iskiessä. Sinun pitäisi olla vain itsevarma ja tiedostaa omat hyvät puolesi, lopettaa itsesi vertailu muihin, se kuluttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, eikä se myöskään ole erityisen seksikästä..

Juuri näin. Epäilen ap että serkkusi on enemmän sinut itsensä kanssa kuin sinä. 

Kuka hitto täysin nössöä naista lastensa äidiksi haluaa? Kyllä naisessa sen verran pitää olla jämäkkyyttä että kakarat pitää kurissa. Liika päsmäröinti on toki sekin epäseksikästä.

Vierailija
111/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se läski on mukavampi kuin sinä. Jos tuo sinun ruokavaliosi vielä tarkoittaa jotain muita syyllistävää ja raivoavaa vegaania, niin ymmärrän hyvin ettet saa seuraa.

Vierailija
112/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lähteä pikkupaikkakunnille bilettämään jos miesten huomiota kaipaa.. Täällä pikkupaikkakunnalla ainakin miehet innostuvat uudesta naisesta kuin lapsi lelukaupassa konsanaan. Ei varmasti jää iskuyrityksistä pulaa. 

Joo baareista ja bileistä saa varmaan hirveen hyviä miehiä. Musta tuntuu siltä, että harva suomalainen nainen on koskaan saanut kunnon oikeeta miestä.

Mihin sen kunnon oikean miehen sitten pitäisi mennä tyrkylle, että sinä sen löytäisit.

Vierailija
113/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan normaalipainon sisällä nainen, jolla on reittä, pyllyä, rintaa saa enemmän huomiota kuin tosi hoikka kaverinsa. Media ihannoi anorektisia malleja, mutta keskinmääräisesti miehet haluavat naisia, joilla on naiselliset muodot. Toki yksilökohtaisia eroja on. Naiset enemmänkin arvottaa muiden naisten ulkonäköä painon mukaan, ei miehet (jos normaalipainoisista puhutaan).

Vierailija
114/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko serkullasi isot bosat?

Vierailija
115/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea, supliikki ja itsevarma mies ottaa baarista kenet haluaa.

Tavallisen näköinen mies ottaa helpomman saaliin, ei tarvi pelätä pakkeja.

Suurin osa miehistä on rumia tai tavallisen näköisiä, joten ne kaikkein kauneimmat naiset saa olla rauhassa.

Vierailija
116/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice try but no cigar

Vierailija
117/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin, että miehet ei niinkään osaa arvioida kokoa, vaan heitä kiinnostaa jos rinnat-lantio-vyötärö -suhde on tietynlainen. Mä esim. oon hirveä läski, bmi melkeen 50. Silti mun vartalon malli on ilmeisesti ja myös saadun palautteen perusteella just sellainen, mikä kiinnostaa. Ikänä ei oo ollut vaikeuksia iskeä miestä.. ja paljon on tullut huomiota vielä lihomisen jälkeenkin myös niiltä jotka ei itseäni kiinnosta. Asiaa varmaan auttaa sekin, että en oo kiloista huolimatta kömpelö tai hidas, vaan vikkelä ja notkea ja kannan itseäni tanssijan ryhdillä ja ylpeydellä.

Itselle riittäis kyllä vähempikin huomio... oon kokenut seksuaalista väkivaltaa enkä tunne oloani yhtään mukavaksi saadessani vartalooni kohdistuvaa huomiota. Ei vaan mikään määrä kiloja tunnu siihen riittävän että häirintä loppuis. Siksi tuntuu niin omituisilta nää palstamiesten vakuuttelut että hoikka nainen on ainoa kelvollinen.

Miks kauheesti alapekkuja?

Vierailija
118/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet ajattelevat että "ei ulkoisesti niin haluttavalta" saa helpommin ja ettei ehkä saisi niin paljoa iskuyrityksiä kuin hoikat? Eli pelaavat tavallaan varman päälle.

On muuten vaarallinen aihe aaveella...voit varautua siihen että sinut teurastetaan tämän ketjun takia 😂

Miksi teurastettais? Ai koska lihavia täällä puolustetaan? Eihän puolustella vaan haukutaan aina!

Ei multa ainakaan "saisi helpommin" vaikka olen läski.

Ap:n tapauksessa ehkä serkku iloisempi ja puheliaampi?

Läski ei tarkoita ettei liikkuisi.

Ei liiku ainakaan niin paljoa että läski lähtisi. Tai sitten liikkuvatkin mutta mussuttavat leivoksia kunhan ovat ensin puuskuttaneet liikuntasuorituksensa.

Vierailija
119/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pyöreä, pitkät hiukset, nätti naama, siistit vaatteet ja saan jatkuvasti huomiota tai katseita miehiltä. Sisäinen itsevarmuus. Luustoni on sellainen, että näytän eriparikroppaiselta laihana, joten pyöreys tasapainottaa mittasuhteita ja näyttää paremmalta.

Vierailija
120/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liiku serkkusi kanssa yhdessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi