Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei

Vierailija
12.03.2018 |

Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.

Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.

Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.

Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.

Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano että serkkuni on ruma. Ihmettelen vaan miksi niin monet urheilulliset haluaa selkeästi epäurheilullisen naisen.

Ap

Katsos kun meillä miehillä ei ole sama kuin naisilla eli jos nainen on tikki kunnossa niin miehenkin pitää olla. Me miehet ketkä pumpataan rautaa tehdään sitä itsemme vuoksi ja ulkonäkökritiikki rajoittuu vain itseemme. Miehet ketkä käyvät salilla (aktiivisesti useita vuosia) ovat yleensä vähemmän pinnallisia kuin laihat ja lihavat miehet.

Vierailija
62/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus satuttaa. Kyllä sullekin se puoliso vielä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkapokka kirjoitti:

Yleensä miehet ei lähesty kovin mielellään naista joka säteilee itseään ja omaa napaansa vaan sellaista joka ei heti dissaa alimpaan helvettiin.Treenatut naiset olettaa olevansa iskuyrityksille alttiimpia koska ovat kuosissa , mutta miehet taas etsii helpommin lähestyttäviä oli sitten ylipainoisia tai vähän reheviä.Ja onhan siinä oikeastaan viehätystä kun on naista mitä puristella.Yleensä tuhdit tytöt ovat iloisempia.Itse tunto on hoikilla niin katossa ettei kukaan kelpaa muu kuin joku 9-10 pointsin kaveri joten siksi olette yksin yleensä.

Tämä. Mä en edes lähesty tai katso niitä kauneimpia ja urheilullisimpia naisia. Kokemuksesta voin sanoa, että heillä monta kertaa kaunis kuori kätkee sisälle ilkeän hirviön. Ja itse siis olen urheilullinen mies.

Mikään ei ole niin paha naisessa kuin ilkeys ja kylmyys.

Vierailija
64/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uli on pettynyt, kun saa saman vastauksen esittäessään naista kun ulistessaan ihan ulina, että luonne ratkaisee ja näkyy päälle paljon enemmän kun ihminen (tai uli) itse luulee.

Että se lihava kaveri viestii ympärilleen positiivisia asioita, eikä katkeruutta siitä että jää aina yksin, vaikka on OMASTA mielestä kaikin tavoin paremmin miehen ansaitseva.

Vierailija
65/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt uli on pettynyt, kun saa saman vastauksen esittäessään naista kun ulistessaan ihan ulina, että luonne ratkaisee ja näkyy päälle paljon enemmän kun ihminen (tai uli) itse luulee.

Että se lihava kaveri viestii ympärilleen positiivisia asioita, eikä katkeruutta siitä että jää aina yksin, vaikka on OMASTA mielestä kaikin tavoin paremmin miehen ansaitseva.

Hanki jo apua tuohon vaivaasi ei ole tervettä.

Vierailija
66/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla pitkät samanväriset hiukset ja usein sama tyyli. Vähän illan/ paikan mukaan pukeudutaan. Esimerkiksi pikkumustassa serkulla paljaat käsivarret, ja suoraan sanottuna ne käsivarret ovat isohkot. Ei yritä peittää itseään, vaan käyttää tiukkoja mekkoja yms. Eli ei näytä hoikemmalta kuin on.

On muuhun kroppaan nähden kapea vyötärö, mutta isot reidet ja takapuoli. Ymmärrän miksi häntä halutaan, mutta en sitä miksi meistä aina hän.

Hänellä on vähän pisamia kasvoissa ja viirut silmät eli ehkä sitten on persoonallisempi. Mutta minulla on esimerkiksi luonnostaan isot huulet, jotkut on luulleet niitä täytetyiksi, ja suuret, mielestäni kauniit silmät. En siis näytä miltään tiukkikselta trikoot jalassa.....

Ei kaikki hyväkroppaiset vaan voi haluta pehmeää kodinhengetärtä (tätä sotkuinen serkku ei edes ole).

Ap

Vierailija
67/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenlainen fat-shamingketju! Propsit kuitenkin yrityksestä.

Miksi yleensäkään oletat, että urheilullinen henkilö haluaisi itselleen automaattisesti urheilullisen näköisen kumppanin? Makuja on monia. Serkkuni, 190-senttinen, erittäin komea ja urheileva mies, joka olisi saanut minkä tahansa missimallin, meni naimisiin lyhyen ja ylipainoisen tyttöystävänsä kanssa. Ovat olleet onnellisesti yhdessä vuosia.

Vierailija
68/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko k Helsingistä? Ja "serkku" siskosi?

Jos näin niin ensinnäkin: puhut jatkuvasti lähinnä itsestäsi, läräät hiuksiasi, ja korjaat meikkiäsi kaikkien nähden. Vaikutat idiootilta jota kiinnostaa vain ulkonäkö. Et edes näytä urheilulliselta vaan pelkästään laihalta. Ylipukeudut etkä vaikuta kovin rennolta. Pyörittelet silmiäsi ihmisille. Siskosi ei todellakaan ole ylipainoinen??? On lisäksi hauska ja pantavan näköinen. En muutenkaan ymmärrä tapaanne sulloutua samanlaisiin vaatteisiin. En tunne sinua niin hyvin mutta vaikutat entiseltä pissiskoulukiusaajalta.

Vierailija
69/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla pitkät samanväriset hiukset ja usein sama tyyli. Vähän illan/ paikan mukaan pukeudutaan. Esimerkiksi pikkumustassa serkulla paljaat käsivarret, ja suoraan sanottuna ne käsivarret ovat isohkot. Ei yritä peittää itseään, vaan käyttää tiukkoja mekkoja yms. Eli ei näytä hoikemmalta kuin on.

On muuhun kroppaan nähden kapea vyötärö, mutta isot reidet ja takapuoli. Ymmärrän miksi häntä halutaan, mutta en sitä miksi meistä aina hän.

Hänellä on vähän pisamia kasvoissa ja viirut silmät eli ehkä sitten on persoonallisempi. Mutta minulla on esimerkiksi luonnostaan isot huulet, jotkut on luulleet niitä täytetyiksi, ja suuret, mielestäni kauniit silmät. En siis näytä miltään tiukkikselta trikoot jalassa.....

Ei kaikki hyväkroppaiset vaan voi haluta pehmeää kodinhengetärtä (tätä sotkuinen serkku ei edes ole).

Ap

Kapea vyötärö ja päärynäperä= täydellinen naisvartalo. Nykyäänhän se perä on se mitä avoimesti kuolataan ja maailmalla otetaan peppuimplanttejakin, että saadan muhkeammaksi.

Vierailija
70/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää, naisten ongelmat....

Vierailija
71/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne miehet kuulleet jostain, että serkkusi on vaikka hyvä ottamaan suihin, antaa anaalia tms.?

Vierailija
72/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos serkkus on kivempi ihminen kun sää?

Vierailija
73/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan vetää miehiä puoleensa. Kaveripiirissäni on siskokset, jotka ovat molemmat hoikkia ja hyvännäköisiä, enkä mä ainakaan huomaa heidän luonteissaan mitään merkittävää eroa. Silti toista aina miehet lähestyy ja toista ei, joten olen päätellyt että miehet kiinnittää huomiota johonkin sellaiseen asiaan mille naiset ovat sokeita.

Vierailija
74/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa ikävältä ja katkeralta ihmiseltä. Ehkä se paistaa läpi myös siellä yöelämässä.

Vierailija
75/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokkapokka kirjoitti:

Yleensä miehet ei lähesty kovin mielellään naista joka säteilee itseään ja omaa napaansa vaan sellaista joka ei heti dissaa alimpaan helvettiin.Treenatut naiset olettaa olevansa iskuyrityksille alttiimpia koska ovat kuosissa , mutta miehet taas etsii helpommin lähestyttäviä oli sitten ylipainoisia tai vähän reheviä.Ja onhan siinä oikeastaan viehätystä kun on naista mitä puristella.Yleensä tuhdit tytöt ovat iloisempia.Itse tunto on hoikilla niin katossa ettei kukaan kelpaa muu kuin joku 9-10 pointsin kaveri joten siksi olette yksin yleensä.

Tämä. Mä en edes lähesty tai katso niitä kauneimpia ja urheilullisimpia naisia. Kokemuksesta voin sanoa, että heillä monta kertaa kaunis kuori kätkee sisälle ilkeän hirviön. Ja itse siis olen urheilullinen mies.

Mikäli onnellisuus on lähtökohta, niin urheilijat ovat onnettomia. Mikäli ajattelee reikää päässä, eli itsetunnon aukkoa, niin se punttisalilla lihasta kasvattava rääkkää itseään siksi, että muut hänet hyväksyisivät, eikä siksi, että hän olisi onnellinen. Ehkä naisten osalta tämä on vieläkin suurempi ongelma, eli urheilijanainen voi olla vielä huonomman itsetunnon omaava kuin urheilijamies, koska miehet ovat kuitenkin olleet niitä metsästäjiä.

Vierailija
76/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko k Helsingistä? Ja "serkku" siskosi?

Jos näin niin ensinnäkin: puhut jatkuvasti lähinnä itsestäsi, läräät hiuksiasi, ja korjaat meikkiäsi kaikkien nähden. Vaikutat idiootilta jota kiinnostaa vain ulkonäkö. Et edes näytä urheilulliselta vaan pelkästään laihalta. Ylipukeudut etkä vaikuta kovin rennolta. Pyörittelet silmiäsi ihmisille. Siskosi ei todellakaan ole ylipainoinen??? On lisäksi hauska ja pantavan näköinen. En muutenkaan ymmärrä tapaanne sulloutua samanlaisiin vaatteisiin. En tunne sinua niin hyvin mutta vaikutat entiseltä pissiskoulukiusaajalta.

No en ole.

Jätän keskustelun tähän. Täältä ei vastausta saa.

Ap

Vierailija
77/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokkapokka kirjoitti:

Mikäli onnellisuus on lähtökohta, niin urheilijat ovat onnettomia. Mikäli ajattelee reikää päässä, eli itsetunnon aukkoa, niin se punttisalilla lihasta kasvattava rääkkää itseään siksi, että muut hänet hyväksyisivät, eikä siksi, että hän olisi onnellinen. Ehkä naisten osalta tämä on vieläkin suurempi ongelma, eli urheilijanainen voi olla vielä huonomman itsetunnon omaava kuin urheilijamies, koska miehet ovat kuitenkin olleet niitä metsästäjiä.

Muut hyväksyisivät? Miksi minä kaipaisin muiden hyväksyntää kun elän vapaaehtoisesti sigmana eli hierarkioiden ulkopuolella? Ainoa kenen hyväksyntää minä haen on Jumalani Jeesuksen hyväksyntää ja armoa. Millään muulla ei ole väliä, ei muiden ihmisten mielipiteillä tai hyväksymisillä. Mä treenaan itseni ja kurin vuoksi. Mä en juo tai käytä huumeita. Kuri on mun huume ja siitä seuraava kunnian tunne.

Mä menin tosin tässä saarnassa jo liian pitkälle. Mitä sinä ymmärrät näistä asioista orja?

Vierailija
78/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ap:n kommentti täällä on antanut kuvan katkerasta ja pahantahtoisesta ihmisestä. En millään pysty uskomaan että ap olisi livenäkään avoin, epäitsekäs ja hyväntahtoinen. Ap on todella tyytyväinen ulkonäköönsä ja ilmeisesti luonteeseensakin. Kuitenkin ap on katkera ja kateellinen sille että joku muu saa enemmän huomiota, joka ei edes ole yhtä täydellinen kuin hän itse. 

Monet miehet viehättyvät luonteesta eikä ulkonäöstä. Teininä olin todella hoikka ja nätti ja sain paljon huomiota miehiltä. Nykyään olen 20kg painavampi mutta silti sitä huomiota tulee. Olen melko varma että kyse on ystävällisestä luonteestani ja ihan perusnätistä ulkonäöstä, vaikka sitä painoa onkin liikaa.

Vierailija
79/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulisi, että miehet kiinnostuvat kun alan juttelemaan. Mutta ei. Ovat kohteliaita, ja siirtyvät seuraavaan.

Mietin sitäkin olenko liian hoikka. Ihan oikeasti. Kerran joku mies huusi, että laiha nainen on kuin kuiva puunrunko.. en ole mikään anorektikko, mutta aerobisen liikunnan ansiosta kevytrakenteinen, ja pienirintainen.

Elämäntapaami en miesten takia todellakaan ala muuttaa. Ihmettelen vaan, kun täälläkin halutaan siroja ja hoikkia, mutta oikeassa elämässä isketään lihavia.

Ap

Mä uskon että luonne ero. Sinä olet mukava, mutta serkkusi on mahtava? Siis sellainen sosiaalinen höpöttäjä joka saa aiheesta kuin aiheesta keskusteltua ja porukan hyvälle päälle? 

Kyllä silloin mieskin katsoo sitä luonnetta, eikä ulkokuorta, mikä on mun mielestä hienoa.

Vierailija
80/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko sä miehiä silmiin riittävän pitkään? Mun on vaikea pitää katsekontakti, mutta olen huomannut että jos katson kunnolla ja hymyilen, tulevat helpommin lähellw. Nykyinen mieheni sanoo, että minua on vaikea lukea, että hänellä meni aikaa ennen kuin oppi tunnistamaan mun reaktiot. Näytän tunteeni ja olen tunteellinen, mutta jotenkin vähäeleinen. Olen nätti, ja minua vähemmän näyttävät kaverit saavat helpommin seuraa. Joskus joku ihmetellyt asiaa, siis mies. En osaa vaikuttaa tähän itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä