Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei
Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.
Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.
Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.
Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.
Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Hoikat naiset on koppavia.
Piikitteleviä, naljailevia, luotaantyöntäviä, aliarvioijia, vähätteleviä. Luonnevikaisia.
Totuus on tämä:
ihmissuhteet perustuvat vain hyöty/haittanäkökohtiin. Älä odota mitään muuta -
varsikaan miehiltä.
Luultavasti he tulevat iskemään serkkuasi vain siksi että haluavat seksiä, tässä on se hyötynäkökohta.
Miten itse voisit olla hyödyksi heille?
Onko sinulla jotain mitä tarjota jotta he pääsisivät hyötymään sinusta?
Olen käsittänyt ettet halua että sinua käytetään seksuaalisesti hyväksi.
Koska et halua olla hyväksikäytetty, siksi saat olla rauhassa.
Se näkyy sinusta ulospäin.
Mielestäni tämä on hyvä koska kuka haluaa olla hyväksikäytetty?
Serkkusi ei tajua sitä että häntä käytetään koko ajan hyväksi.
Se näkyy hänestä ja hyväksikäyttäjiä aina riittää -kuten näet.
Mitä sinulla olisi tarjota? Jos rahaa, varmasti jonkun saat.
Joku köyhempi kaveri voi olla ihan mukava ihminen.
Sinustakin haetaan koko ajan vain pelkkää hyötyä. Ei yhtään mitään muuta.
Nyt kun tiedät tämän, voit ottaa rennosti. Sinulla ei ole mitään menetettävää.
Rentoudu. Älä ota asioita kuolemanvakavasti.
Maailma on tällainen, maailmassa pätevät vain viidakon lait.
Kaikki ihmissuhteet perustuvat loppujen lopuksi vain
hyöty/haittanäkökohtiin.
Keskity muihin asioihin, kyllä joku hyväksikäyttäjä sinuakin lähestyy.
Kun menet naimisiin, ota avioehto jos olet rikkaampi.
Rauhoitu. Älä ikinä ota ketään miestä vakavasti.
Heitä ei tarvitse sääliä.
Nyt tiedät totuuden.
Siinä teille kaikille totuus.
Anonyymi7 kirjoitti:
Totuus on tämä:
varsikaan miehiltä.
Luultavasti he tulevat iskemään serkkuasi vain siksi että haluavat seksiä, tässä on se hyötynäkökohta.
hyöty/haittanäkökohtiin.
Nyt tiedät totuuden.
Oho, mikä kirjoitus: totuuden torvi, ainoa totuus! Kyllä olet sitten viisas ja avarakatseinen ihminen. Varmaan on vientiä, ainakin ihmissuhteesi ovat lämpimiä, suorastaan kuumia ja hedelmällisiä.
Olet torvi, toitota muualla keittiöpsykologiaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piikitteleviä, naljailevia, luotaantyöntäviä, aliarvioijia, vähätteleviä. Luonnevikaisia.
Pirullisen ilkeitä ja tyhmiä.
Näin muodokkaana bmi 30 miehiä helposti saavana, en ymmärrä ketjua.
Ap rehellisesti kertoo serkun ulkonäön ja ihmettelee. Asiallisia vastauksia ehkä 3.
Mikä oikeus hoikkia on haukkua?
Mulla on vähän ylipainoa, mutta olen urheilullinen (liikun päivittäin: käyn salilla, pyöräilen ja lenkkeilen). Nautin myös ruuasta, ja olen lapsesta asti lihonut herkästi. Jos mies etsii urheilullista naista, niin sellainen kyllä olen, mutta urheilullista naista etsivät etsivät oikeasti _hoikkaa_ naista, eivät vain kehtaa sanoa sitä suoraan. Miehiä itselläni on aina ollut jonoksi asti, ja nimenomaan seurustelumielessä, mutta en usko että sillä on yhtään mitään tekemistä ulkonäköni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi7 kirjoitti:
Totuus on tämä:
varsikaan miehiltä.
hyöty/haittanäkökohtiin.
Nyt tiedät totuuden.
Oho, mikä kirjoitus: totuuden torvi, ainoa totuus! Kyllä olet sitten viisas ja avarakatseinen ihminen. Varmaan on vientiä, ainakin ihmissuhteesi ovat lämpimiä, suorastaan kuumia ja hedelmällisiä.
Olet torvi, toitota muualla keittiöpsykologiaasi.
Totuus satuttaa.
Tiedän että tämä meni liikaa ihmisten mukavuusalueelle-
Voi olla montakin syytä. Jos serkkusi hehkuu iloa enempi? Tai tuntuu helpommin lähestyttävältä? Oikeasti ihmiset miettii ihan liikaa jotain kiloja, ei rakkaus niistä riipu! Joku +20 kg ei edes tee serkustasi kovin isoa, jos sinä tosiaan olet normipainoinen. Aina tulee miettineeksi, mikä minussa on vialla, oli sitten iso tai pieni, lyhyt tai pitkä, kaunis tai ruma, vaalea tai tumma... Turha miettiä, olet vain oma itsesi!
Hänellä voi olla kaunis hymy ja muutenkin olemukseltaan helposti lähestyttävä... En minä ainakaan kiloja katso, hymy on tärkeintä. Hymy on ikkuna, josta näkee että sydän on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa koppavana hoikkana nyt sitten, että läskit paljastuvat lähes aina ärtyneiksi, ylimielisiksi ja pahimmiksi kiusaajiksi. Mikäköhän siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lihavasta ja hänen maailmankuvastaan tämä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet ajattelevat että "ei ulkoisesti niin haluttavalta" saa helpommin ja ettei ehkä saisi niin paljoa iskuyrityksiä kuin hoikat? Eli pelaavat tavallaan varman päälle.
On muuten vaarallinen aihe aaveella...voit varautua siihen että sinut teurastetaan tämän ketjun takia 😂
Miksi teurastettais? Ai koska lihavia täällä puolustetaan? Eihän puolustella vaan haukutaan aina!
Ei multa ainakaan "saisi helpommin" vaikka olen läski.
Ap:n tapauksessa ehkä serkku iloisempi ja puheliaampi?
Läski ei tarkoita ettei liikkuisi.
Ei liiku ainakaan niin paljoa että läski lähtisi. Tai sitten liikkuvatkin mutta mussuttavat leivoksia kunhan ovat ensin puuskuttaneet liikuntasuorituksensa.
Nimenomaan. Mä olen painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen. Kerran yksi tuttu alkoi puhua mulle muka-huolehtivaan äänensävyyn, että kannattaisiko alkaa miettiä painoaan ihan terveyden kannalta. Sanoin että "Olet kyllä oikeassa. Tuutko mulle tsemppariksi, lähdetään juoksemaan?". Kaveri hyytyi parin kilometrin kohdalla ja sanoin että "Ai, voidaan kävellä. Yleensä juoksen kympin". Nauratti. Ja joo. vedän joka päivä pullaa ja suklaata, tykkään makeasta!
Ehkäpä ap, serkkusi on säteilevä, hyväntuulinen ja empaattinen persoona ja se näkyy pitkälle.
Sinä taas ehkä olet kateellinen, vähän pyrkyri ja pingoittunut?
Tämä toki vain ehdotus ja arvaus, teitä tuntematta lainkaan.
Iloiset ja rennot naiset ovat usein haluttuja miesten keskuudessa.
Hänessä on Sitä Jotain, sinussa ehkä ei. Universumi on ihmeellinen paikka.
Kateus ja kireys paistaa läpi jo tekstistä, luuletko ettei se näy päällepäin myös?
Eiköhän se sisäinen kauneus ja valoisuus ole kuitenkin se asia joka naisessa viehättää jos mielessä on muutakin kuin pelkkä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulisi, että miehet kiinnostuvat kun alan juttelemaan. Mutta ei. Ovat kohteliaita, ja siirtyvät seuraavaan.
Mietin sitäkin olenko liian hoikka. Ihan oikeasti. Kerran joku mies huusi, että laiha nainen on kuin kuiva puunrunko.. en ole mikään anorektikko, mutta aerobisen liikunnan ansiosta kevytrakenteinen, ja pienirintainen.
Elämäntapaami en miesten takia todellakaan ala muuttaa. Ihmettelen vaan, kun täälläkin halutaan siroja ja hoikkia, mutta oikeassa elämässä isketään lihavia.
ApEhkä miehet ajattelee niin että et kuitenkaan kelpuuttaisi heitä vaikka lähestyisivät.
Moni mies epäröi aloitteen tekemistä koska onnistumisen mahdollisuudet ovat niin pienet. Ehkä siksi yrittävät lihavaa kaveriasi koska ajattelevat onnistumisen mahdollisuudet suuremmaksi.
:D Pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.. Ja sitten mennään naimisiin, hommataan lapsia ja kuollaan vanhainkodissa.. Kaikki tämä vain sen takia että ei viitsinyt pyytää treffeille hoikkaa ettei saa pakkeja vaan ottaa mielummin "varman läskin" huoh..
Tuo nyt vaan on hoikkien naisten harhaluulo. Näyttäisi monelle naiselle tulevan yllätyksenä, että miehetkin ovat yksilöitä ja aivoillaan ajattelevia sekä tuntevia olioita. Naisille näyttää olevan ihan mahdottomuus, että mies aidosti kiinnostuisi Pulleammasta ja samalla todennäköisesti isorintaisesta sekä pyöreäpyllyisesta naisesta. Kaikki miehet hoikkia naisia-mantraa kiljutaan kurkku suorana sen takia kun se ollaan lähes nälkiintyneessä kunnossa? Miehenä voin kertoa, että pienetkin erot kasvoissa tai olemuksessa voittavat mennen tullen sen mitä kropasta löytyy nimenomaan painon suhteen. Hoikat naiset ovat yleensä hoikkamuotoisia ja pienirintaisia, miksi ihmeessä miehet lähtökohtaisesti tällaisesta kiinnostuisivat? Yleisin unelmanainen ehkä onkin hoikka ja samalla isorintainen, mutta koska sellaista harvoin oikeassa elämässä näkee niin hyvin moni valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?
Tämä ketju on hunajata palstavalaille <3