Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei
Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.
Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.
Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.
Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.
Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Lihavat levittää reitensä. Siinä se syy.
Niinkö teet?
Teitä lihavia miehiä on Suomessa 66 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko k Helsingistä? Ja "serkku" siskosi?
Jos näin niin ensinnäkin: puhut jatkuvasti lähinnä itsestäsi, läräät hiuksiasi, ja korjaat meikkiäsi kaikkien nähden. Vaikutat idiootilta jota kiinnostaa vain ulkonäkö. Et edes näytä urheilulliselta vaan pelkästään laihalta. Ylipukeudut etkä vaikuta kovin rennolta. Pyörittelet silmiäsi ihmisille. Siskosi ei todellakaan ole ylipainoinen??? On lisäksi hauska ja pantavan näköinen. En muutenkaan ymmärrä tapaanne sulloutua samanlaisiin vaatteisiin. En tunne sinua niin hyvin mutta vaikutat entiseltä pissiskoulukiusaajalta.
mun mielikuva ap:sta on juuri tuollainen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin niin ensinnäkin: puhut jatkuvasti lähinnä itsestäsi, läräät hiuksiasi, ja korjaat meikkiäsi kaikkien nähden. Vaikutat idiootilta jota kiinnostaa vain ulkonäkö. Et edes näytä urheilulliselta vaan pelkästään laihalta. Ylipukeudut etkä vaikuta kovin rennolta. Pyörittelet silmiäsi ihmisille. Siskosi ei todellakaan ole ylipainoinen??? On lisäksi hauska ja pantavan näköinen. En muutenkaan ymmärrä tapaanne sulloutua samanlaisiin vaatteisiin. En tunne sinua niin hyvin mutta vaikutat entiseltä pissiskoulukiusaajalta.
No en ole.
Jätän keskustelun tähän. Täältä ei vastausta saa.
Ap
Näin miehen mielipiteenä ei tule oikeastaan, kuin kaksi vaihtoehtoa mieleen, jos kerran olette painoa lukuunottamatta melko saman tyylisiä ulkonäöltänne. Joko serkku on jollain tapaa flirttailevampi ja avoimemman oloinen, tai painoeron mukanaan tuomat lisämuodot ovat osuneet naisellisesti kohdilleen (ryntäät, takamus, reidet)
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole.
Jätän keskustelun tähän. Täältä ei vastausta saa.
Ap
eli ap on tuo k tai samanlainen!!
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei yleensä ole kaunista, mutta joitain harvoja pukee pyöreys. Näin kerran yhden todella upean, runsaan ja uhkean ylipainoisen naisen joka oikein tihkui naisellisuutta. Olin että wau, vaikka siis itsekin olen nainen ja hetero. Onkohan serkkusi tämän tyyppinen?
Tämä on myös kulttuurisidonnaista. Meilläkin vielä 1970-luvulla ylipainoisia pidettiin terveinä ja riuskoina, kunnes medikalisaatio ja standardivaateteollisuus halusivat muokata mielikuvia. Ihminen on kuitenkin vain aivopesun tuote, kuten historia todistaa. Nykyisin mielikuvien muokkaukseen liittyy neuromarkkinointi, eli jos ajattelet jollain tapaa, esimerkiksi lihavuudesta, todennäköisesti ajattelusi maksimoi kulutuksen.
Pyöreämpi ja rempseä nainen isoilla rinnoilla on vaan 10x haluttavampi, kuin joku hoikka itsestään epävarma oleva hiirulainen. BWW on päivän sana!
Ehkäpä sillä sun serkulla on nyt vain paljon parempi luonne ja osaa oikeasti kuunnella niitä miehiä? Aika usein sellainen nainen, ulkonäköön ja kokoon katsomatta, jää yksin joka a) puhuu vain itsestään b) ei jaksa kuunnella muita c) selkeästi on torjuva viehättää vähemmän miehiä kuin se, joka on aidosti kiinnostunut toisesta. Tää ei vaadi sen kummempaa rakettitiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.
Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.
Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.
Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.
Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..
No DAAA ! Vähänkö kannattaisi alkaa syödä enemmän, että et näyttäisi niin kiukkuiselta ja nälkiintyneeltä kuivan kesä oravalta ? Hus Hus siitä, mäkkäriin mars ja tilaat sen puoli tusinaa juustopekoneita, ATERIANA! Niin ei sitten vastaisuudessa tarvi kysellä tyhmiä enään.
Vierailija kirjoitti:
Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni.
Eikö serkkusi huolehdi ulkonäöstään? Sitten pidän kyllä aika kummallisena, että hänellä on vientiä. Tunnen itsekin ylipainoisia naisia, joilla ei ole pulaa miehistä, mutta kyllä he kaikki ulkonäöstään huolehtivat vaikka painoa onkin. He käyttävät tyylikkäitä ja itselleen sopivia vaatteita, huolehtivat hygieniastaan, käyvät kampaajalla, meikkaavat nätisti joka päivä ja varsinkin baariin mennessä panostavat hiuksiin, meikkiin, pukeutumiseen ja kynsiin. Heillä on oikeastaan kaikilla todella hyvä tyylitaju ja onnistuvat laittautumaan ja käyttämään asusteita niin, että näyttävät hyviltä mutta eivät liian puunatuilta ja tuunatuilta.
Ap:sta välittyy jotenkin inhottava kuva kun hän arvostelee serkkunsa painoa ja ei-urheilijamaisuutta.
Jostain luin, että miehet ei niinkään osaa arvioida kokoa, vaan heitä kiinnostaa jos rinnat-lantio-vyötärö -suhde on tietynlainen. Mä esim. oon hirveä läski, bmi melkeen 50. Silti mun vartalon malli on ilmeisesti ja myös saadun palautteen perusteella just sellainen, mikä kiinnostaa. Ikänä ei oo ollut vaikeuksia iskeä miestä.. ja paljon on tullut huomiota vielä lihomisen jälkeenkin myös niiltä jotka ei itseäni kiinnosta. Asiaa varmaan auttaa sekin, että en oo kiloista huolimatta kömpelö tai hidas, vaan vikkelä ja notkea ja kannan itseäni tanssijan ryhdillä ja ylpeydellä.
Itselle riittäis kyllä vähempikin huomio... oon kokenut seksuaalista väkivaltaa enkä tunne oloani yhtään mukavaksi saadessani vartalooni kohdistuvaa huomiota. Ei vaan mikään määrä kiloja tunnu siihen riittävän että häirintä loppuis. Siksi tuntuu niin omituisilta nää palstamiesten vakuuttelut että hoikka nainen on ainoa kelvollinen.
Ihmettelisitkö ap serkkusi saamaa huomiota, jos hän olisi hoikka? Kaikki kommenttisi liittyvät ulkonäköön ja siinäkin lähinnä serkun ylipainoon, vaikka ulkonäkö on vain yksi osa pariutumisessa eikä läheskään kaikille edes se tärkein osa.
Viestiesi perusteella sinusta saa aika ulkonäkökeskeisen mielikuvan: kuvailet omaa ulkomuotoasi, kritisoit serkkusi ulkomuotoa ja murehdit, että ne miehet joilta sinä saat huomiota, eivät täytä ulkonäkökriteereitäsi. Tulee sellainen olo, että koet hyvän ulkonäkösi vuoksi olevasi jotenkin enemmän oikeutettu saamaan miesten huomiota kuin serkkusi ja olet pahoillasi eniten juuri siitä, että katsot serkkusi saavan huomion jonka sinä mielestäsi ansaitsisit. Voisiko tällainen asenne näkyä sinusta ulospäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano että serkkuni on ruma. Ihmettelen vaan miksi niin monet urheilulliset haluaa selkeästi epäurheilullisen naisen.
ApKatsos kun meillä miehillä ei ole sama kuin naisilla eli jos nainen on tikki kunnossa niin miehenkin pitää olla. Me miehet ketkä pumpataan rautaa tehdään sitä itsemme vuoksi ja ulkonäkökritiikki rajoittuu vain itseemme. Miehet ketkä käyvät salilla (aktiivisesti useita vuosia) ovat yleensä vähemmän pinnallisia kuin laihat ja lihavat miehet.
Tässä on kyllä jotain yllättävää totuuden siementä.
Mutta näin naisena olen huomannut, että jotkut naiset vain ovat jotenkin sellaisia käveleviä hunajapurkkeja, jotka vetävät miehiä vaikka eivät edustaisikaan mitään kapeaa ulkonäköihannetta. Heistä huokuu jotain niin sellaista kosteaa naisellisuutta, että itse kun sellaisen kohtaan niin tulee lähinnä sellainen hieman kateellinen olo, että miten he ovat jotenkin niin sinut naisellisuutensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla pitkät samanväriset hiukset ja usein sama tyyli. Vähän illan/ paikan mukaan pukeudutaan. Esimerkiksi pikkumustassa serkulla paljaat käsivarret, ja suoraan sanottuna ne käsivarret ovat isohkot. Ei yritä peittää itseään, vaan käyttää tiukkoja mekkoja yms. Eli ei näytä hoikemmalta kuin on.
On muuhun kroppaan nähden kapea vyötärö, mutta isot reidet ja takapuoli. Ymmärrän miksi häntä halutaan, mutta en sitä miksi meistä aina hän.
Hänellä on vähän pisamia kasvoissa ja viirut silmät eli ehkä sitten on persoonallisempi. Mutta minulla on esimerkiksi luonnostaan isot huulet, jotkut on luulleet niitä täytetyiksi, ja suuret, mielestäni kauniit silmät. En siis näytä miltään tiukkikselta trikoot jalassa.....
Ei kaikki hyväkroppaiset vaan voi haluta pehmeää kodinhengetärtä (tätä sotkuinen serkku ei edes ole).
Ap
20 kiloa ylimääräistä oikeissa paikoissa voi vielä näyttää hyvältä.
Jos valittavana on muodokas serkkusi ja treenatumpi, äärimmäisen pinnallinen, kateellinen ja ilkeä sinä, en hämmästy jos serkkusi on valinta numero 1.
Kannattaa lähteä pikkupaikkakunnille bilettämään jos miesten huomiota kaipaa.. Täällä pikkupaikkakunnalla ainakin miehet innostuvat uudesta naisesta kuin lapsi lelukaupassa konsanaan. Ei varmasti jää iskuyrityksistä pulaa.
Itse olen ainakin huomannut, että miehiä tuntuu kiinnostavan enemmän naisessa, sen enempää henkilöstä tietämättä, itsevarmuus ja tietynlainen luonteen vahvuus, jopa jääräpäisyys. Vaikka olisikin ylipainoinen mutta kuitenkin naamasta kaunis, niin ei se perusmiehiä erityisemmin kiinnosta, etenkään näin baarissa naista iskiessä. Sinun pitäisi olla vain itsevarma ja tiedostaa omat hyvät puolesi, lopettaa itsesi vertailu muihin, se kuluttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, eikä se myöskään ole erityisen seksikästä..
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä pikkupaikkakunnille bilettämään jos miesten huomiota kaipaa.. Täällä pikkupaikkakunnalla ainakin miehet innostuvat uudesta naisesta kuin lapsi lelukaupassa konsanaan. Ei varmasti jää iskuyrityksistä pulaa.
Joo baareista ja bileistä saa varmaan hirveen hyviä miehiä. Musta tuntuu siltä, että harva suomalainen nainen on koskaan saanut kunnon oikeeta miestä.
Ei kaikki miehet tykkää laihoista naisista, toiset tykkää vähän pyöreämmistä.
Ylipaino ei yleensä ole kaunista, mutta joitain harvoja pukee pyöreys. Näin kerran yhden todella upean, runsaan ja uhkean ylipainoisen naisen joka oikein tihkui naisellisuutta. Olin että wau, vaikka siis itsekin olen nainen ja hetero. Onkohan serkkusi tämän tyyppinen?