Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei
Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.
Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.
Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.
Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.
Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..
Kommentit (180)
Serkku kulkee vartalo S:nä XDDD Niin minäkin, kun tällainen notkoselkä sattuu olemaan. So f**king what??? XD
Tässä vaihtoehdot:
a) sulla on itseriittoinen olemus ja serkkusi on houkuttelevamman näköinen
b) ne tulevat serkkusi kautta, mutta oikeasti tavoitteenaan sinä. Lihavien tyttöjen kanssa pääsee helpommin jutuille kuin hoikkien ja kauniiden kanssa. Siitä on lyhyempi matka sun iholle kuin pyrkiä suoraan iholle
c) b- kohta, mutta miehet eivät ole tyhmiä ja huomaavat pian a-kohdan ja oikeasti kiinnostuvatkin serkustasi, joka todnäk on mukavampi ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tuo ulosantisi on liian negatiivissävytteistä ja kateellista höpinää.
No en baarissa puhu näin vertailevasti, tietenkään. Ihan iloinen olen, juon myös drinkkejä, joten en ole mikään terveysintoilija 24/7.
Tanssin ja olen sosiaalinen. Serkku saattaa näpertää kännykkää ja saa silti viereensä jonkun komean, hänestä kiinnostuneen miehen. Miehet myös antavat puhelinnumeron hänelle, tai etsivät somesta. Myös mahdollisen yhden yön jälkeen laittavat viestiä perään...eli teoria helppoudesta ei päde.
Ap
Ehkä sun kaverisi on vaan sitä tyyppiä jossa on sitä jotakin miesten mielestä, sex appealia, siitähän oli ketjukin vähän aikaa sitten. Siinä ei välttämättä ole ulkonäöllä merkitystä. Jotkut miehet myös tykkäävät vähän pyöreämmistä tytöistä. Olen itsekin ollut n 10-20kg ylioainoinen eikä multa ole miehiä puuttunut. En tosin ole sellainen että kaikki pyörisivät ympärillä mutta aina olen seuraa löytänyt. Munulla on myös eräs kaveri jonka ympärillä miehet pörräävät. Hän on tosin nirmaalipainoinen mutta ei mitenkään erityisen kaunis eikä.hän myöskään panosta ulkonäköönsä erityisesti.
Mutta minulla on esimerkiksi luonnostaan isot huulet, jotkut on luulleet niitä täytetyiksi, ja suuret, mielestäni kauniit silmät.
Tuksuhuulet. Yhh... Tää se syy on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän ylipainoa, mutta olen urheilullinen (liikun päivittäin: käyn salilla, pyöräilen ja lenkkeilen). Nautin myös ruuasta, ja olen lapsesta asti lihonut herkästi. Jos mies etsii urheilullista naista, niin sellainen kyllä olen, mutta urheilullista naista etsivät etsivät oikeasti _hoikkaa_ naista, eivät vain kehtaa sanoa sitä suoraan. Miehiä itselläni on aina ollut jonoksi asti, ja nimenomaan seurustelumielessä, mutta en usko että sillä on yhtään mitään tekemistä ulkonäköni kanssa.
Tämä on totta. Eivät kaikki hoikat ole urheilullisia ja hyväkuntoisia terveydenvaalijoita.
Kuinka nuo 20 kg ovat asemoituneet serkkuusi? Jos hänellä on toimiva päärynäkroppa, niin hoikan on turha kilpailla.
Jos hän on omenavartaloinen, niin en jaksa uskoa että flaksi käy.
Ja tietysti, jos ei ole pilkettä silmäkulmassa, niin ei se päärynäkroppakaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pääsääntöisesti halua tasa-arvoista suhdetta, vaan halua olla se "parempi" ja "ylempi". Lihava nainen on lähtökohtaisesti tällaista heikompaa ainesta, jota kohtaan mies voi tuntea ylemmyyttä, mikä pönkittää hänen miehistä egoaan. Oli sitten kyse yhdestä illasta tai pitkästä suhteesta.
Lisäksi monet lihavat/rumat naiset ovat onnellisia ja kiitollisia, jos saavat tasoaan paremman miehen, ja passaavat ja kehuvat miestä saadakseen pitää tämän. Tasokkailta naisilta tulee lähinnä vaatimuksia. Tiettyjä miehiä ei kiinnosta vaativan naisen miellyttäminen, ottavat mieluummin siltä muhkulta saamansa passauksen ja helpon elämän.
Sellaista miesvihaa tällä kertaa. Ketä miestä ylipäätään kiinnostaa vaativan naisen miellyttäminen? Senkö olisi jotenkin tavoiteltavaa tässä elämässä? Toisen miellyttäminen, hah.
Vierailija kirjoitti:
Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.
Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.
Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.
Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.
Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..
Kuulostaa siltä, että serkkusi on vaan helpompi poka. Miehet ajattelee monesti, että lihavammalta naiselta saa helposti, kun taas hoikemmalla naisella muutenkin kysyntää, niin häneltä saa vaikeemmin. Mies ajattelee, että itsestään huolta pitävä nainen odottaa mieheltä muutakin kun munaa, esim. pitää olla koulutusta ja rahaa..
Itse löysin tinderistä kuvailemasi urheilullisen naisen . Rakkaani on myös pienirintainen, sirorakenteinen ja hoikka. Puoli Vuotta myöhemmin hän kertoi, että baarissa kukaan ei ole ikinä yrittänyt iskeä häntä, vaan aina hänen vähän isompikokoista siskoaan. yllätyin suuresti. Ei voi olla mahdollista. Ihan täydellinen vartalo mun makuuni ja oon aina käynyt kuumana hoikkaan vartaloon(ei anorektisen hoikkaan).Paremmin tutustuttuani nykyään rakastan hänen sisimpäänsä vähintään yhtä paljon ja ulkonäön merkitys pienentynyt tietenkin. Haluun vaan rohkaista , että jossain sullakin Ap odottaa se kultakimpale. Oot varmasti tosi kaunis ulkoisesti ja sisäisesti. Tuut löytämään miehen joka jumaloi sun vartaloasi ja rakastuu sun sisimpään. Ennemmin tai myöhemmin. Muista olla vaan aina oma itsesi. Virheitä meissä kaikissa on enempi ja vähempi :)
Onko ne liikakilot kertynyt rintoihin, peppuun ja reisiin? Kapea vyötärö? Siihen päälle vielä kaunis naama, niin täydellinen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Ja olen itse yrittänyt jutella näille miehille, niin aina koko pöytä kuolaa serkkua ja kuuntelee hänen juttujaan.
Olenko vain luonteeltani huono??
Ap
Olet oivaltanut asian ytimen. Kaunis ihminen rumalla luonteella on ruma. Ruma ihminen kauniilla luonteella on kaunis.
Laihat naiset on karmeita kuikeloita ja pahantuulisia paskiaisia. Lihavat ovat sisäisesti kauniita ja hyväntuulisia. Sitäpaitsi laihat naiset tulee nopeasti ryppyisiksi ja näyttävät ainakin kymmenen vuotta ikäistään vanhemmilta. Lihavien iho on paljon sileämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen itse yrittänyt jutella näille miehille, niin aina koko pöytä kuolaa serkkua ja kuuntelee hänen juttujaan.
Olenko vain luonteeltani huono??
ApOlet oivaltanut asian ytimen. Kaunis ihminen rumalla luonteella on ruma. Ruma ihminen kauniilla luonteella on kaunis.
Voi jumalauta tuota lässytystä :DDDD Kerrotko vähän lisää Amy Slatonin kauneudesta? :"D Vai etkö keksi mitään, Miss tekopyhä kliseejankkaaja :DDD
Onko serkkusi oikeasti lihava vai ainoastaan 20 kg sinua painavampi? Vaikea uskoa, että urheilulliset miehet mitään sairaanloisen ylipainoista naista tulevat iskemään. Hyvä ystäväni on samanpituinen kuin minä, hän painaa 45 kg ja minä 65 kg. Hän näyttää todella laihalta ja minä normaalipainoiselta. Urheilulliset miehet lähestyvät lähes poikkeuksetta minua, koska näytän kaveriani "terveellisemmältä".
tunnen 74 -80kg painavia glamour malleja.
Tuhansia seuraajia. hoikka vyötärö..ihana leveä lantio,isot rinnat, nätti naama , pitkät hiukset
Iloinen luonne, hauskaa seuraa, seksikäs
luulen että kyse on "tälläisestä" ylipainosta
Serkkusi vaikuttaa nautiskelijaluonteelta, joka ei ota paineita mistään. Sinä taas annat kuvan itsestäsi kriittisenä perfektionismiin taipuvana henkilönä. En tosin tunne teitä kumpaakaan, joten vedän nää jutut ihan hatusta. Ulkonäkö on vain yksi osa viehätysvoimaa. Serkkusi vain antaa itsestään hauskemman ja rennomman vaikutelman. hän ei ehkä ole baarissa iskemässä ketään vaan pitämässä hauskaa ja nautimassa sen hetkisestä tilanteesta ilman mitään sen vakavampia. sellainen vetoaa miehiin.
Monesti nainen löytää enemmän miehiä, kun hän menee parille oluelle kaveriporukassa ihan arkisesti laittautuneena ilman että hänellä on edes tarkoitustakaan iskeä miestä. hän haluaa vain pitää hauskaa hyvässä porukassa. Silloin nainen on rennompi ja oma itsensä.
Tosin, haluaisin muistuttaa, että miehillä on taipumus keräillä itselleen näitä fuck-buddyja, eli hauskanpitokamuja eli "helppoja tapauksia", joiden seurassa on rentoa ja kivaa ja joilta "saa". Se ei tarkoita, että he haluavat serkustasi vakituista tyttöystävää tai vaimoa.
Taitaa serkkusi olla verbaalisesti lahjakkaampi... Monesti älykäs nainen vetoaa miehiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulisi, että miehet kiinnostuvat kun alan juttelemaan. Mutta ei. Ovat kohteliaita, ja siirtyvät seuraavaan.
Mietin sitäkin olenko liian hoikka. Ihan oikeasti. Kerran joku mies huusi, että laiha nainen on kuin kuiva puunrunko.. en ole mikään anorektikko, mutta aerobisen liikunnan ansiosta kevytrakenteinen, ja pienirintainen.
Elämäntapaami en miesten takia todellakaan ala muuttaa. Ihmettelen vaan, kun täälläkin halutaan siroja ja hoikkia, mutta oikeassa elämässä isketään lihavia.
ApEhkä miehet ajattelee niin että et kuitenkaan kelpuuttaisi heitä vaikka lähestyisivät.
Moni mies epäröi aloitteen tekemistä koska onnistumisen mahdollisuudet ovat niin pienet. Ehkä siksi yrittävät lihavaa kaveriasi koska ajattelevat onnistumisen mahdollisuudet suuremmaksi.
:D Pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.. Ja sitten mennään naimisiin, hommataan lapsia ja kuollaan vanhainkodissa.. Kaikki tämä vain sen takia että ei viitsinyt pyytää treffeille hoikkaa ettei saa pakkeja vaan ottaa mielummin "varman läskin" huoh..
Tuo nyt vaan on hoikkien naisten harhaluulo. Näyttäisi monelle naiselle tulevan yllätyksenä, että miehetkin ovat yksilöitä ja aivoillaan ajattelevia sekä tuntevia olioita. Naisille näyttää olevan ihan mahdottomuus, että mies aidosti kiinnostuisi Pulleammasta ja samalla todennäköisesti isorintaisesta sekä pyöreäpyllyisesta naisesta. Kaikki miehet hoikkia naisia-mantraa kiljutaan kurkku suorana sen takia kun se ollaan lähes nälkiintyneessä kunnossa? Miehenä voin kertoa, että pienetkin erot kasvoissa tai olemuksessa voittavat mennen tullen sen mitä kropasta löytyy nimenomaan painon suhteen. Hoikat naiset ovat yleensä hoikkamuotoisia ja pienirintaisia, miksi ihmeessä miehet lähtökohtaisesti tällaisesta kiinnostuisivat? Yleisin unelmanainen ehkä onkin hoikka ja samalla isorintainen, mutta koska sellaista harvoin oikeassa elämässä näkee niin hyvin moni valitsee isorintaisen vaikka olisikin pientä pehmeyttä. Miksi mies valitsisi muodottoman pienirintaisen naisen?
Vastasit omaan kysymykseesi; koska miehet ovat yksilöitä ja osa pitää pienirintaisista naisista, kuten osa isorintaisista.
Ihan niinku kaikki lihavat olisivat jotain reppanoita ja naurettavia nuo ”lihavat antavat helpommin” jutut... Itse olen ollut hyvin hoikka sekä pyöreämpi. Aina on miehiä riittänyt, ihmiset kiinnostuvat eri asioista ja ehkä jopa siitä luonteesta.
Tässä serkusta saa hauskan ja iloisen kuvan, eiköhän se ole syy suosioonkin. Niin yksinkertaista.
Noh, jos lihavahkoon naiseen joka istuu paikallaan vaan saa paremmin kontaktin kuin siihen hoikkaan naiseen joka liikkuu kokoajan tanssimaan, vessaan, sinne, tänne, tuonne. Paikallaan olevan saa paremmin kiinni. Ja hoikilla usein taito laittaa rajoja, huomaa jo siinä että osaavat säännöstellä ravinnonsaantia, lihavatkot eivät usein osaa/halua sanoa ei.