Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei

Vierailija
12.03.2018 |

Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.

Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.

Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.

Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.

Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekä serkkusi on hauskempi, rennompi, nauravaisempi?

Tai sitten sinä olet normaalipainon alarajalla, ehkä hieman alipainoinenkin, ja tasapaksu pötkylä. Serkkusi vain lievästi ylipainoinen (joskin sinun silmissäsi lihava), mutta rasva on kertynyt sopivasti rintoihin ja takapuoleen, eli kurvit on kohdallaan.

Tai sitten nämä kumpikin yhdessä.

Vierailija
162/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet ajattelevat että "ei ulkoisesti niin haluttavalta" saa helpommin ja ettei ehkä saisi niin paljoa iskuyrityksiä kuin hoikat? Eli pelaavat tavallaan varman päälle.

On muuten vaarallinen aihe aaveella...voit varautua siihen että sinut teurastetaan tämän ketjun takia 😂

Miksi teurastettais? Ai koska lihavia täällä puolustetaan? Eihän puolustella vaan haukutaan aina!

Ei multa ainakaan "saisi helpommin" vaikka olen läski.

Ap:n tapauksessa ehkä serkku iloisempi ja puheliaampi?

Läski ei tarkoita ettei liikkuisi.

Ei liiku ainakaan niin paljoa että läski lähtisi. Tai sitten liikkuvatkin mutta mussuttavat leivoksia kunhan ovat ensin puuskuttaneet liikuntasuorituksensa.

Nimenomaan. Mä olen painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen. Kerran yksi tuttu alkoi puhua mulle muka-huolehtivaan äänensävyyn, että kannattaisiko alkaa miettiä painoaan ihan terveyden kannalta. Sanoin että "Olet kyllä oikeassa. Tuutko mulle tsemppariksi, lähdetään juoksemaan?". Kaveri hyytyi parin kilometrin kohdalla ja sanoin että "Ai, voidaan kävellä. Yleensä juoksen kympin". Nauratti. Ja joo. vedän joka päivä pullaa ja suklaata, tykkään makeasta!

Tämä. On aina niin liikkistä kun joku "hoikka ja urheilullinen ja itsestään huolta pitävä" hempukka ei jaksa edes punnertaa tai vetää ensimmäistäkään leukaa.

Minä olin nuorempana hoikka ja urheilullinen, nykyään olen 10 kg ylipainoinen ja urheilullinen ja vaikka ikää on lähempänä 40 tuntuu että miehet tykkää nykymuodostani enemmän. Luultavasti olin nuorena ja hoikkana tosiaan niin koppavan ja kireän oloinen ettei sellainen ketään viehätä.

Niin juu, ja mieskin on urheilullinen. Miehet ei muuten oikeasti hae parisuhteelta treenikaveria. Ne jotka tosissaan treenaa EI yleensä tahdo tehdä sitä kumppaninsa kanssa. Kyllä siihen on ihan eri kuviot jos esim. kisoissa haluaa menestyä. Kumppanin urheilullisuus on tärkeää lähinnä siksi että itsekin urheilullinen nainen ymmärtää paremmin sen että joka ilta on treenit ja syömisideologiat menee paremmin yksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku kulkee vartalo S:nä XDDD Niin minäkin, kun tällainen notkoselkä sattuu olemaan. So f**king what??? XD

Notkoselkä korostaa takapuolta... Siihenhän korkokenkienkin tenho perustuu.  Yksikään mies ei ole pahoillaan jos naisella on notkoselkä.

Vierailija
164/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on sisäisesti ruma, koska on laiska, itsekuriton, ylimukavuudenhaluinen mässäilijä, joka ei välitä terveydestään.

En todellakaan haluaisi seurustella moisen kanssa.

Mielummin itsestään huolta pitävä ja sisäisesti tasapainoinen

Vierailija
165/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkoselkä-juttu ei ole noin yksinkertainen. Notkoselkä johtuu usein eräiden lonkkien- ja lantiolihasten kireydestä. itsellä on lievä notkoselkä, ja joudun usein tekemään sen takia venytyksiä. joo pylly on upea, mutta notkoselkäisellä alavatsa työntyy ulospäin. Toinen on, että notkoselkäisellä ne lihakset jotka alkavat lantiolta ja päättyvät yläkroppaan, kiristyvät ja lyhenevä, mikä lyhentää torsoa ja tekevät vyötäröstä huonosti erottuvan. Eli saa aina taistella, että torso ei menisi lyttyyn ja vyötärö katoa. Jos juoksee paljon, on tärkeää tehdä lonkankoukistaja-lihasten venytyksiä yhdessä kylkivenytysten kanssa ettei tule pömppämassua ja tasapaksua vyötäröä.

Vierailija
166/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tässä on painosta kysymys. Kokonaisuus ratkaisee ja serkkusi on vaan tuntuu olevan kokonaisuutena kiloineen kaikkineen kiinnostavampi kuin sinä.

20 kg painoero on hyvinkin normaalipainon rajoissa, varsinkin jos olet itse alipainoinen. Jos nuo kilot on vielä suht oikeissa paikoissa Ashley Graham tyyppisesti en ihmettele yhtään serkkusi suosiota.

Vierailija
167/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääköhän ap jotain mainitsematta? Tietenkin miehet haluaa hoikan liikunnallisen naisen.

Itse ainakin etsin juuri sellaista naista jolla olisi oma motivaatio liikuntaan.

Ärsyttää aina tinderissä kun yrittää löytää liikunnallisen naisen ja sitten kun kysyy naiselta mitä harrastaa niin vastauksena tulee joku että "käyn koiran kanssa lenkillä ja kesällä harrastan jalkapalloa" eli ei harrasta juuri mitään liikuntaa.

Mitähän sun mielestä se koiran kanssa lenkkeily ja jalkapallon pelaaminen mahtaa olla jos ei liikuntaa? Ehkä sun pitäisi ilmoittaa etsiväsi vuorikiipeilyä, basehyppäämistä, ultrajuoksua tai yleisurheilua vähintään sm-tasolla harrastavaa naista. Jospa sitten normilenkkeilijät älyäisivät jättää sut rauhaan :D

Vierailija
168/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei ole niin tärkeää yhteiset harrastukset kuin naisille.Itse olen pian viiskymppinen mies ja arvostan naisessa kokonaisvaltaista toimeliaisuutta enemmän kuin tiptop ulkonäköä.Kyllä meillä miehillä totta on rimakauhua lähestymistilanteessa,joten "varmempi" nainen tulee otettua kohteeksi.Ilman muuta naisen pyöreys alkukantaisesti ajateltuna puoltaa valintaa (isot rinnat=hyvä imettäjä)jne.Suosittelen että otat baarissa puhutteluun jonkun miehen ja kysyt mielipidettä asiasta.

Vierailija
169/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutus ja kitinä näkyy naamasta. Et ole ok edes itsesi kanssa ja se ei ole seksikästä.

Luonne, älykkyys ja käytös ovat suunnattoman paljon tärkeämpiä viehätysvoimatekijöinä kuin paino.

Ja: miksi kuvittelet miesten himoitsevan lihaksikasta luuviulua oikean naisen sijaan?

Vierailija
170/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietysti ajattelee, että säästää rahaa kun iskee valmiiksi pullukan jota ei tarvitse jälkikäteen lihottaa. Mikä tässä on niin hankalaa?

Vierailija
171/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.

Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.

Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.

Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.

Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..

Siskot, tämä on hyvä osoitus siitä, että paino on vain voimaa, mutta ylipaino on ylivoimaa! =)

Vierailija
172/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ja flirttailutaito. Olen itse ollut aina pyöreä, nyt jopa lihava. Mutta olen aina saanut haluamani miehen, yhtä kertaa lukuunottamatta. Ja miehiä on ollut tarjolla aika lailla. Minulla on hyvä itsetunto, olen mielestäni hyvä just tällaisena kuin olen ja sinkkuaikoina olin todella taitava flirttaaja. Olen ollut naimisissa 10 vuotta, joten sitä viehätysvoimaa ei ole ollut ihan hirveesti tarpeen testailla viime aikoina.

Vierailija
173/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun läskin siskon kautta yritetään uida sun lähipiiriin turvallisesti kun ei uskalleta sua lähestyä. 

Oletetaan että jos se "rumempi" kelpaa niin sä saattasit kiinnostua helpommin.. 

Tällaset kävi mielessä

Vierailija
174/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori serkulla 

Vierailija
175/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 120 kg tuttu joka ollut seurustelusuhteissa 16-vuotiaasta lähtien. Ihan jatkuvasti, eroaa edellisestä miehestä vasta kun on uusi mies katsottuna valmiiksi. Kihloissa ollut useasti ja lapsenkin saanut. Ikää nyt siis meillä molemmilla 30 v. Entäs minä sitten? Normaalipainoinen/hoikka, ja koskaan en ole edes treffeille päässyt. En ymmärrä. Tekisi mieli lihottaa itsenikin yli 100 kiloiseksi, jos sitten saisi miehiä...

Jep! Ylipainoiset kaverini ovat naimisissa ja monilla on lapsiakin. Minua lähestytään vain ja ainoastaan seksi mielessä. Pitäisi varmaan lihottaa, mutta se olisi huono juttu urheilun ja terveyden kannalta. Terveisin nainen 50 kg

Kyssäselkä luuviulu on niin epäterveen näköinen, ettei kukaan sellaisen kanssa halua lisääntyä. Osteoporoosi jo alkanut.

Pyöreämpi nainen todennäköisesti tykkää ruuasta - ja syöttää miehen ja mukulat paremmin.

Mietipä sitä seuraavan kerran kun jyystät ikenet verillä kuntosalilla.

Vierailija
176/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin muodokkaana bmi 30 miehiä helposti saavana, en ymmärrä ketjua.

Ap rehellisesti kertoo serkun ulkonäön ja ihmettelee. Asiallisia vastauksia ehkä 3.

Mikä oikeus hoikkia on haukkua?

Ihan sama oikeus, kuin luukasoilla.

Vierailija
177/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän pullukka nainen viestii siitä, että on nautinnonhaluinen ;) , silloin mieskin voi hullutella hänen kanssaan kaikenlaista. Elämä ei ole niin turhantarkkaa... :D

Vierailija
178/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pyylevät ladyt eivät ole noin pinnallisia kuin te katkeroituneet seksipommit? Luonne pysyy pidempään kuin sixpack.

Vierailija
179/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääköhän ap jotain mainitsematta? Tietenkin miehet haluaa hoikan liikunnallisen naisen.

Itse ainakin etsin juuri sellaista naista jolla olisi oma motivaatio liikuntaan.

Ärsyttää aina tinderissä kun yrittää löytää liikunnallisen naisen ja sitten kun kysyy naiselta mitä harrastaa niin vastauksena tulee joku että "käyn koiran kanssa lenkillä ja kesällä harrastan jalkapalloa" eli ei harrasta juuri mitään liikuntaa.

Heh. Ite olin chirkku, 42 kg 165cm. Nätti naama. Ei kiinnostanu ketään järkevää sillon.

Nyt 168kg ja pituutta saman verran. Iha sama.

Vierailija
180/180 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä serkkusi on kuitenkin kauniimpi, esim. kauniimmat kasvot, paremmat vartalonmuodot liikapainosta huolimatta jne.? Olet vaikka itse joku 5 tai 4 ja serkku 7-8.  Jos ihminen on luonnostaan kaunis, on hän kaunis myös 20 kg ylipainoisena. Jos ihminen taas on mitäänsanomaton tai peräti ruma, on hän sitä myös vaikka kuinka hoikkana ja timminä. Miehille ulkonäkö nyt vaan on tärkeintä, kasvot ja tissit/peppu erityisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi