Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei

Vierailija
12.03.2018 |

Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.

Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.

Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.

Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.

Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulisi, että miehet kiinnostuvat kun alan juttelemaan. Mutta ei. Ovat kohteliaita, ja siirtyvät seuraavaan.

Mietin sitäkin olenko liian hoikka. Ihan oikeasti. Kerran joku mies huusi, että laiha nainen on kuin kuiva puunrunko.. en ole mikään anorektikko, mutta aerobisen liikunnan ansiosta kevytrakenteinen, ja pienirintainen.

Elämäntapaami en miesten takia todellakaan ala muuttaa. Ihmettelen vaan, kun täälläkin halutaan siroja ja hoikkia, mutta oikeassa elämässä isketään lihavia.

Ap

Jos serkkusi on siro (luustoltaan) ja muodoiltaan pyöreä, niin kuulostaa kyllä hyvältä.

M40

Vaikea määrittää minkäkokoinen luusto hänellä on. Normaali? Mutta kropasta näkee ettei liiku. Siksi ihmettelen miksi selkeästi urheilulliset häntä haluaa. Myös suhteeseen.

Ei tosiaan noihin aktiviteetteihin lähde, joten yhteinen tekeminen on kulttuuri ja syöminen...

Viimeisimmän miehen jätti, kun mies puuttui painoon ja yritti saada salille. Sitä aiemman jätti, kun eivät ikinä viettäneet aikaa yhdessä.

Ap

Vierailija
42/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano että serkkuni on ruma. Ihmettelen vaan miksi niin monet urheilulliset haluaa selkeästi epäurheilullisen naisen.

Ap

Mulla ainakin liikuntaharrastukset painottuu noihin joukkuelajeihin eli niitä tulee harrastettua äijäporukalla. Ihan ok jos naisen kanssa voi käydä vaikka juoksulenkillä, mutta ei ole välttämätöntä. Olen varmaan vähän sovinisti, mutta naiselta odotan enemmän sitä lämmintä kodikkuutta kuin hikitreenejä. Vaimoni on pulska, mutta kai vielä normaalipainoinen (en ole kysellyt painoa!) . Ihan hyvä kestävyyskunto hällä kuitenkin ja jonkin verran juostaan yhdessä, kovemmilla lenkeillä sitten käyn yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulisi, että miehet kiinnostuvat kun alan juttelemaan. Mutta ei. Ovat kohteliaita, ja siirtyvät seuraavaan.

Mietin sitäkin olenko liian hoikka. Ihan oikeasti. Kerran joku mies huusi, että laiha nainen on kuin kuiva puunrunko.. en ole mikään anorektikko, mutta aerobisen liikunnan ansiosta kevytrakenteinen, ja pienirintainen.

Elämäntapaami en miesten takia todellakaan ala muuttaa. Ihmettelen vaan, kun täälläkin halutaan siroja ja hoikkia, mutta oikeassa elämässä isketään lihavia.

Ap

Jos serkkusi on siro (luustoltaan) ja muodoiltaan pyöreä, niin kuulostaa kyllä hyvältä.

M40

Vaikea määrittää minkäkokoinen luusto hänellä on. Normaali? Mutta kropasta näkee ettei liiku. Siksi ihmettelen miksi selkeästi urheilulliset häntä haluaa. Myös suhteeseen.

Ei tosiaan noihin aktiviteetteihin lähde, joten yhteinen tekeminen on kulttuuri ja syöminen...

Viimeisimmän miehen jätti, kun mies puuttui painoon ja yritti saada salille. Sitä aiemman jätti, kun eivät ikinä viettäneet aikaa yhdessä.

Ap

Pitäiskö sun etsiä urheilullisia miehiä jostain mualta kuin serkkusi vierestä?

Vierailija
44/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääköhän ap jotain mainitsematta? Tietenkin miehet haluaa hoikan liikunnallisen naisen.

Itse ainakin etsin juuri sellaista naista jolla olisi oma motivaatio liikuntaan.

Ärsyttää aina tinderissä kun yrittää löytää liikunnallisen naisen ja sitten kun kysyy naiselta mitä harrastaa niin vastauksena tulee joku että "käyn koiran kanssa lenkillä ja kesällä harrastan jalkapalloa" eli ei harrasta juuri mitään liikuntaa.

Höh, no hyvähän se on että on kuitenkin rehellinen. Minä näytän suoraan sanottuna kohtalaisen sporttiselta, mutta en harrasta juuri muuta liikuntaa kuin tuota kiroamaasi koiran kanssa lenkkeilyä ja muutaman kerran kuussa käyn salilla. Kunto minulla on hyvä, mutta noin muutoin ei mitään mielenkiintoa liikuntaa kohtaan pakollista enempää. Vaeltamaan, uimaan yms. lähtisin mielelläni, mutta en urheilemaan urheilun ilosta.

Vierailija
45/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano että serkkuni on ruma. Ihmettelen vaan miksi niin monet urheilulliset haluaa selkeästi epäurheilullisen naisen.

Ap

Mulla ainakin liikuntaharrastukset painottuu noihin joukkuelajeihin eli niitä tulee harrastettua äijäporukalla. Ihan ok jos naisen kanssa voi käydä vaikka juoksulenkillä, mutta ei ole välttämätöntä. Olen varmaan vähän sovinisti, mutta naiselta odotan enemmän sitä lämmintä kodikkuutta kuin hikitreenejä. Vaimoni on pulska, mutta kai vielä normaalipainoinen (en ole kysellyt painoa!) . Ihan hyvä kestävyyskunto hällä kuitenkin ja jonkin verran juostaan yhdessä, kovemmilla lenkeillä sitten käyn yksin.

Tää M40.

Vierailija
46/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mä olen kysynyt tätä mieheltäni, hän on urheilullinen ja itse olen ylipainoinen. Sanoin vielä että nyt ei mietitä luonnetta vaan silkkaa ulkonäköä. Hän sanoin että rakastaa pehmeitä kurvejani, eikä voi olla kourimatta peppuani jne.

Lisäksi vaikka olen läski niin en istu 24/7 perseellä sipsipussi kädessä vaan kyllä me yhdessä käymme myös uimassa ja vaeltamassa jne.

Vierailija
47/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et eritä tarpeeksi feromonituoksua ilmaan. :D

Vierailija
48/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laihatkin voivat olla epäurheilullisia ja lihavilla voi olla jopa parempi kunto kuin rapakuntoisella laiheliinilla.

Kyllä sen huomaa onko lihava hyvässä kunnossa fyysisesti. Ryhti ja lihaksikkuus kyllä näkyy. Serkku kulkee selkä s:nä ja olkapäät edessä. Myös vartalon asennosta näkee onko treenattu/ harrastettu liikuntaa. Tämä myös miehillä.

Olen iloinen vaikkei se tekstistä välity.

Ap

Vierailija
49/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat levittää reitensä. Siinä se syy.

Tämän voin omasta kokemuksesta allekirjoittaa.

Mä en. Kesti 6kk ennen kuin nykyisen vaimon kanssa pääsin petipuuhiin. 

M40

Vierailija
50/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko serkullasi isot rinnat ja hoikka vyötärö?

Itse olet tasapaksu ja hiukset tyyliin rek.ka l.esbo?

Vierailija
51/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä muusta tykkäät kuin urheilusta?

Vierailija
52/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

mikäs reppana sinä olet?

minä annoin heti pesää ja nyt 20v yhdessä..oli hyvää nam

Vierailija
53/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lihavuus siihen vientiin liittyy?

Vierailija
54/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

mikäs reppana sinä olet?

minä annoin heti pesää ja nyt 20v yhdessä..oli hyvää nam

Kukin tavallaan. Hyvää kannattaa odottaa. M40

Vierailija
55/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.

Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.

Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.

Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.

Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..

Lihavassa serkussa voi olla joku piirre joka kiehtoo miehiä. Esim. vaikka iloisuus.

Mitä tulee miesten iskunkohteisiin: kaikista eniten miehet lähestyy naista joka on ns. tavallisen kaunis.

Missejä ei uskalla moni mennä iskemään. Sama miehissä, ne oikeesti komeat saa olla aika rauhassa, elleivät tee itse aloitetta. Hyvin monella Ihmisellä on nykypäivänä huono itsetunto.

Vierailija
56/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se lihavuus siihen vientiin liittyy?

Taitaa hän vain olla serkkunsa "kaveri" jotta näkee edes vilauksen miehistä.

Vierailija
57/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupeat syömään voita suoraan purkista.

Tule kertomaan miten menee kun oot saanut kerättyä 20kg ylimääräistä....

Vierailija
58/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pääsääntöisesti halua tasa-arvoista suhdetta, vaan halua olla se "parempi" ja "ylempi". Lihava nainen on lähtökohtaisesti tällaista heikompaa ainesta, jota kohtaan mies voi tuntea ylemmyyttä, mikä pönkittää hänen miehistä egoaan. Oli sitten kyse yhdestä illasta tai pitkästä suhteesta.

Lisäksi monet lihavat/rumat naiset ovat onnellisia ja kiitollisia, jos saavat tasoaan paremman miehen, ja passaavat ja kehuvat miestä saadakseen pitää tämän. Tasokkailta naisilta tulee lähinnä vaatimuksia. Tiettyjä miehiä ei kiinnosta vaativan naisen miellyttäminen, ottavat mieluummin siltä muhkulta saamansa passauksen ja helpon elämän.

Vierailija
59/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmilla pitkät hiukset/lyhyet hiukset? Samalla lailla meikkiä jne.? Monia miehiä viehättää pitkähiuksiset naiset, lyhyt tukka taas ei. Tai sitten sulla on liikaa meikkiä...  Mistä noista tietää. 

Mutta esim. minä itse olen aina ollut meistä siskoksista se rumempi osapuoli... Siskollani on erittäin kauniit kasvot, symmetriset, kaunis suora nenä ja suuret sädehtivät silmät. Valokuvissa tyrmäävä kaunotar ja livenä myös erittäin hyvännäköinen ellei kaunis. Minä taas enemmän pottunokka jolla ei ollenkaan niin sirot kasvonpiirteet, valokuvissa todella epäonnistunut. Silmät kylläkin suuret ja kauniit ja lähinnä olen ollut sellainen ihan hyvännäköinen, mutta en siskoni veroinen. Silti jos olimme ulkona yhdessä niin suurin osa miehistä kiinnitti minuun huomiota. Siskoni kimpussa oli kaikennäköistä epämääräistä ressukkaa, alkkista jne. Itse sain helposti seuraa ns. komeista miehistä....  Luonteeltani olen eläväisempi ja flirttailevampi. Siskoni taas enempi vaan sellainen kaunis nukke.... ei eloisa flirttailija kuten minä.  Joskus siskoni sitä "itkikin" että miksi hänen kimpussaan on aina kaikki kummajaiset... ei toki aina näin, mutta usein kyllä. 

Vierailija
60/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet ei lähesty kovin mielellään naista joka säteilee itseään ja omaa napaansa vaan sellaista joka ei heti dissaa alimpaan helvettiin.Treenatut naiset olettaa olevansa iskuyrityksille alttiimpia koska ovat kuosissa , mutta miehet taas etsii helpommin lähestyttäviä oli sitten ylipainoisia tai vähän reheviä.Ja onhan siinä oikeastaan viehätystä kun on naista mitä puristella.Yleensä tuhdit tytöt ovat iloisempia.Itse tunto on hoikilla niin katossa ettei kukaan kelpaa muu kuin joku 9-10 pointsin kaveri joten siksi olette yksin yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä