Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden kommentit sinkkunaisten seksielämästä

Vierailija
11.03.2018 |

Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työkaveri muutamia vuosia sinkkunaisena. Ei helkkari niitä juttuja joita jouduin kuuntelemaan viikonlopun jäljiltä.. Että mistä löysi itsensä ja kenen kanssa ja välillä kertoi soittavansa sille ja sille miehelle niissä merkeissä. Miksi?!? Miksi!?!

Miksi helvetissä teidän täytyy jakaa nämä asiat muiden kanssa? Joo ja kyllä sihahdettiin muiden naisten kanssa että hyi hitto mikä eukko.

Miksi et sanonut, ettet välitä kuunnella sellaisia juttuja? Mulla oli joskus naapuri, jonka kanssa kävin viihteellä, mutta emme olleet sydänystäviä, siis samalla tavalla puolituttu kuin työkaverit. Hänellä oli outo vimma kertoa yksityiskohtia seksielämästään, mutta lopetti kun sanoin etten koe sellaisista asioista keskustelemista luontevaksi.

Vierailija
82/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä tällaisiin asenteisiin on varmasti monia. Osa kumpuaa vanhoillisista moralistisista näkemyksistä, joiden mukaan erityisesti naisten tulisi pitää jalkansa kiinni ennen avioliittoa. Vaikka olemme päässeet Suomessa periaatteellisella tasolla eroon tällaisesta vanhoillisesta uskontojen värittämästä ajattelusta eroon, näkyy se silti käytännössä myös nuorilla naisilla ja miehillä. 

Toinen syy on kateus. Omaan parisuhteeseensa kyllästyneet naiset ovat yksinkertaisesti kateellisia naisille, jotka saavat nauttia seksistä erilaisten miesten kanssa. Oma avioliitto saattaa olla jo ehtoonpuolella ja seksi on muuttunut suorittamiseksi. 

Kolmas syy saattaa olla omat huonot kokemukset. Ihminen on saattanut harrastaa irtosuhteita ja kokea niistä jotain mielipahaa. Kenties oman uskonnollismoraalisen elämänkatsomuksensa takia. Näiden omien huonojen kokemusten takia, ei halua, että kukaan muu nauttii vastaavasta toiminnasta. 

Oli miten oli, annetaan ihmisten nauttia elämästä juuri sillä tavalla kuin he haluavat. Se, että naapurin Pirkko harrastaa irtoseksiä useiden eri miesten kanssa, ei ole keneltäkään pois. Ei minulta, eikä sinulta. Se on Pirkolle hieno asia. Seksistä on yksi perustarpeista ja siitä seuraa paljon hyviä asioita (http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/silkkaa-hyotya-seksista). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.

Kenelle sinä mahdat nyt puhua? Onko tässä ketjussa joku kertonut lähtevänsä joka viikonloppu eri miehen kanssa naimaan? 

No jos nyt neiti valkkaa pikku punaviini päissään aina jonkun random panon ja lähtee persiitään jakamaan niin ei se ainakaan arvostusta herätä.

Mikäs sun toosassa on sitten vialla ettei toinen kerta kiinnosta? Hiiva?

Mua alko kiinnostaa että ajatteletko samalla tavoin miehistä: "Jos nyt jamppa valkkaa viinapäissään aina jonkun random panon ja lähtee m*lkkuaan jakamaan, niin ei se ainakaan arvostusta herätä." näinkö?

ja "Mikäs siinä m*lkussa on sitten vialla ettei toinen kerta kiinnosta? eikö seiso?"

Ai että tätä tasa-arvoa :D

Heteromies ei ajattele miehiä tässä yhteydessä. Naisia ajatellaan koska olisivat teoriassa potentiaalisia kumppaneita. Mitä, tai miksi naiset ajattelevat toisia (toisista) naisia, sitä en tiedä.

-eri

No jos et kykene yleisellä tasolla pohtimaan asiaa, vaan ainoastaan oman parinvalinnan näkökulmasta, niin asiaa voit pohtia myös vertaamalla itseäsi ja omaa toimintaasi toisten miesten (saman sukupuolen "kilpailijoiden") toimintaan. Sitähän ihmiset tekevät paljon parinvalinnassa, niin miehet kuin naiset. Vastauksesi kuulostaa vain tekosyyltä olla ajattelematta asiaa toisesta näkökulmasta ja älyllisellä tasolla. Monet miehet osaavat kyllä ajatella tätäkin asiaa laajemmasta vinkkelistä, ainakin omat ystäväni, (ja ihmettelevät myös sitä epäsuhtaa, että nykypäivänäkin vielä useiden asenteissa sinkkunakin seksuaalisesti aktiivinen nainen on "hu*ra", mutta mies vain suosittu ja "naisten mieleen" jne.).

Voitko myös selittää miksi nainen, jolla sinkkuna on useampia kumppaneita olisi parisuhteeseen (tai satunnaiseen seksiin) huonompi vaihtoehto kuin sellainen, joka ei sinkkuna (juuri) seksiä harrasta? Onko takana esimerkiksi (mielestäni perusteeton) pelko siitä, että tällöin nainen esim. pettäisi helpommin? Mielestäni vain jollakin tavalla heikot ja kontrolloivat miehet pelkäävät sinkkuaikanaan seksuaalisesti vapaata ja itsenäistä naista. 

Kyse ei ole kyvystä, vaan kiinnostuksesta. Toki voidaan yleisellä tasolla pohtia, ja vastaus tulee silloin aina biologiasta. 

Mies on suosittu koska vain harva mies pystyy siihen. Nainen ei ole suosittu koska kaikki naiset pystyy siihen. Tai kuten koomikko asian esittää https://youtu.be/sUlwYJsn02o

-

Paras ennuste tulevaisuuden käyttäytymisestä, on käyttäytyminen menneisyydessä. Ketä sinä kutsut "seksuaalisesti vapaaksi" naiseksi, joko ei pysty pitämään miehestä kiinni, tai häntä ei kiinnosta oman suhdetason mies. Kausaatiolla ei ole väliä, lopputulos on sama. Semmoinen nainen on semmoisia suhteita varten, vaimomatsku käyttäytyy eri tavalla.

"No miksi et tuomitse miehiä samalla tavalla". Koska miehet eivät kiinnosta minua, se on ihan yks hailee minulle, mitä muut miehet tekevät. "No mikset voi keskustella yleisellä tasolla?" Voinhan minä, mutta silloin käytän termejä jotka saavat sinut raivon partaalle. Vaikka asiat voisi ilmaista myös tavalla, joka ei aiheuta närää, en näe syytä miksi pitäisi.

Ja sitten voidaa yhteistoimin jankuttaa ees taas parinsadan sivun verran. Mä tuun sit sivulle 150 heittää jonkun kommentin.

Vierailija
84/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työkaveri muutamia vuosia sinkkunaisena. Ei helkkari niitä juttuja joita jouduin kuuntelemaan viikonlopun jäljiltä.. Että mistä löysi itsensä ja kenen kanssa ja välillä kertoi soittavansa sille ja sille miehelle niissä merkeissä. Miksi?!? Miksi!?!

Miksi helvetissä teidän täytyy jakaa nämä asiat muiden kanssa? Joo ja kyllä sihahdettiin muiden naisten kanssa että hyi hitto mikä eukko.

Oliko siis ongelma se että teidän mielestä liian avoimesti kertoi näistä asioista, vain ylipäätään tuonkaltainen (seksi)elämä? En kyllä ymmärrä tuota "hyi hitto"-kauhistelua kyllä kummassakaan tapauksessa. Sanoitko hänelle edes että pitäisi pääasiassa mielummiin miesseikkailut omana tietonaan, ettet halua kuulla? selän takana sitten kyllä hauhistelitte muiden "eukkojen" kanssa..kuinka kiva. No nyt on sitten hänkin on ilmeisesti kiltisti jo pariutunut ja saatte olla rauhassa...hohhoijaa.

Mitä se sua ylipäätään nyt niin hetkautti toisen miesseikkailut, vai olitko jostain syystä esim. kateellinen? Et olisi sinkulle sallinut seikkailuja kun sun oma parisuhde oli alkanut jo käydä vähän tylsäksi... vai mistä oikein kiikasti? Vähän avarakatseisuutta kiitos. On erilaisia elämäntilanteita ja erilaisia ihmisiä, ihan turha mun mielestä "hyi hittoilla", varsinkin jos on itse tyytyväinen omiin valintoihinsa.

Ihan totta..? Ja sä ihmettelet että kaverit vähän yskähtelee kun kerrot sun ihan yksityisasioitasi? Ihan oikeasti, voin luvata ja vannoa ja vakuuttaa ettei kukaan halua kuunnella ja sinä säästyt arvostelulta ja vaivautuneilta katseilta kun pidät ne sänkyhommat omana tietonasi.

No itsehän en myöskään kerro omista seksiasioistani kyllä yleisesti kavereille, en sinkkuaikojen enkä parisuhteen. (Joskus hyvän ystävän kanssa kahden kesken voi tällaisestakin aiheesta puhua, yksityiskohtiin en itse silloinkaan halua mennä.) Mutten silti en ymmärrä tuollaista tekopyhää kauhistelua. Mitä sitten jos joku on vähän avoimempi? Ja tosiaan, hänelle voi sanoa ihan naamatusten ja ystävällisesti jos ei halua noita juttuja kuulla. Varsinkin tuo seläntakana kauhistelu on mun mieletä aika mautonta ja inhottavaa.

Vierailija
85/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjäthän ovat kaikessa muussakin täysin epäluotettavia henkilöitä.

Vierailija
86/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sanonut, ettet välitä kuunnella sellaisia juttuja? Mulla oli joskus naapuri, jonka kanssa kävin viihteellä, mutta emme olleet sydänystäviä, siis samalla tavalla puolituttu kuin työkaverit. Hänellä oli outo vimma kertoa yksityiskohtia seksielämästään, mutta lopetti kun sanoin etten koe sellaisista asioista keskustelemista luontevaksi.

Normaali järjellä varustettu ihminen ei levittele paskojaan pöydälle ja ihmettele vielä perään miten kanssaihmiset on nyrpeitä.

Kyllä hänelle sanottiin että voisit jättää nuo asiat omaksi iloksesi mutta vastaus taisi olla että ollaan vaan kateellisia ja toivottavasti ei ollut kenenkään meistä mies kierroksessa.. Heh heh hee kun hauskoja juttuja.

Ei siinä, kiva kaveri. Ihme miten jotkut häntä arvostelivat eikä kuunnelleet miten oli toinen kaveri jo kierroksessa samalla viikolla.. Ja tällä oli muuten isompi.. Heh heh heh hee, hassun hauskaa.

Vierailija
87/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri joka kertoi minulle, puolituntemattomalle ihmiselle, kuinka käy Nigeriassa rakkauslomilla muutaman kerran vuodessa. Pyytämättä kertoi vähän liikaakin kokemuksistaan. Sitä mainosti sitten muillekin kuinka on muutama päivä ja pääsee touhuun.

Jos joku mies tekisi tuollaista, tulisi jo sakinhivutus. Naiset saa olla paljon törkeämpiä.

Vierailija
88/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siis ongelma se että teidän mielestä liian avoimesti kertoi näistä asioista, vain ylipäätään tuonkaltainen (seksi)elämä? En kyllä ymmärrä tuota "hyi hitto"-kauhistelua kyllä kummassakaan tapauksessa. Sanoitko hänelle edes että pitäisi pääasiassa mielummiin miesseikkailut omana tietonaan, ettet halua kuulla? selän takana sitten kyllä hauhistelitte muiden "eukkojen" kanssa..kuinka kiva. No nyt on sitten hänkin on ilmeisesti kiltisti jo pariutunut ja saatte olla rauhassa...hohhoijaa.

Mitä se sua ylipäätään nyt niin hetkautti toisen miesseikkailut, vai olitko jostain syystä esim. kateellinen? Et olisi sinkulle sallinut seikkailuja kun sun oma parisuhde oli alkanut jo käydä vähän tylsäksi... vai mistä oikein kiikasti? Vähän avarakatseisuutta kiitos. On erilaisia elämäntilanteita ja erilaisia ihmisiä, ihan turha mun mielestä "hyi hittoilla", varsinkin jos on itse tyytyväinen omiin valintoihinsa.

Ihan totta..? Ja sä ihmettelet että kaverit vähän yskähtelee kun kerrot sun ihan yksityisasioitasi? Ihan oikeasti, voin luvata ja vannoa ja vakuuttaa ettei kukaan halua kuunnella ja sinä säästyt arvostelulta ja vaivautuneilta katseilta kun pidät ne sänkyhommat omana tietonasi.

No itsehän en myöskään kerro omista seksiasioistani kyllä yleisesti kavereille, en sinkkuaikojen enkä parisuhteen. (Joskus hyvän ystävän kanssa kahden kesken voi tällaisestakin aiheesta puhua, yksityiskohtiin en itse silloinkaan halua mennä.) Mutten silti en ymmärrä tuollaista tekopyhää kauhistelua. Mitä sitten jos joku on vähän avoimempi? Ja tosiaan, hänelle voi sanoa ihan naamatusten ja ystävällisesti jos ei halua noita juttuja kuulla. Varsinkin tuo seläntakana kauhistelu on mun mieletä aika mautonta ja inhottavaa.

Kenelle hänelle? :D

Vierailija
89/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pelätkö, kyllä niitä nais seikkailuistaan kertoville miehille ollaan ihan yhtä tylyjä kuin teille. Ei kukaan, ei mies eikä nainen jaksa niitä juttuja.

Tasa-arvo toteutuu. Saa olla idiootti mutta on vähän ääliömäistä odottaa siitä jotain hurraa huutoja.

Ei se jalosta vaikka typerien juttujen tekijä ja puhuja on nainen...

Vierailija
90/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin välit heti poikki "ystävään" joka tosissaan huorittelisi minua.

Vierailija
91/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta naista sekä miestä joilla on ollut hyvinkin villit sinkkuajat ja sänkykumppanien vaihtuvuus oli huima. Kuitenkin nämä kaikki ovat nykyään vakavissa parisuhteissa ja osa jo perheellisiä. Ovat uskollisia, rakastavia ja luotettavia kumppaneita. Että aivan täyttä p*skapuhetta sanoa ettei sinkkuna villisti käyttäytyvät kelpaisi parisuhteeseen tai perheen perustamiseen, koska eivät ole sitä ns vaimomatskua. Oli minulla ja omalla miehellänikin villit sinkkuajat, sitten löydettiin toisemme ja päätettiin vakiintua. Piti olla pelkkää seksiä, nyt vauva tulossa ja häät kesällä. Mistäs sen oikean kumppanin löytää, jos ei uskalla etsiä.

Vierailija
92/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanien määrä on jokaisen oma asia, eikä monissa kumppaneissa ole mitään pahaa, naisella eikä miehellä (ei myöskään pienessä määrässä kumppaneita). Ihme että jotkut viitsivät tällaista epä-älyllistä ideaa viljellä.

Ap, hanki parempia kavereita. Omissa porukoissa ei todellakaan olla koskaan viljelty tuollaista puhetta.

Vierailija
93/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei koskaan ole seksin määrästä, vaan kumppanien määrästä.

Kerropas miten sinkkuihminen, joka haluaa seksiä ja parisuhteen, voi itse siihen kumppaniensa määrään vaikuttaa, jos sellaista pitkää parisuhdetta ei vain saa väkisin rakennettua. Minusta on tyhmää moralisoida sinkkua siitä, että hän harrastaa irtoseksiä, kun mitään muuta ei satu olemaan tarjolla. Itsekin olen sinkkuna harrastanut seksiä muutaman viime vuoden aikana 5 eri miehen kanssa ja jokaisen kanssa olisin ollut valmis myös parisuhteeseen. Mutta eipä se ole oma valintani, etten näille ole kelvannut kuin seksiin. 

Valitse parempia miehiä, äläkä levitä heti haarojasi.

Miten valitsen parempia miehiä, kun juurihan tuossa kirjoitin, että muuta ei satu olemaan tarjolla?

Miten se valinta sitten tehdään? Juuri äsken tulin "paremman miehen" hylkäämäksi. Olemme tunteneet useamman kuukauden ja toisen seksikerran jälkeen hän katosi. 

Teet alussa selväksi, että seksiä on tarjolla vasta kun on tunteet pelissä. Etkä anna, ennen kuin mies näyttää ihastuksen merkkejä. Siimaa ei vedetä ennen kuin saalis on koukussa!

-eri (mies) 

Niinpä niin, että on vain naisen vastuulla se millaiseksi suhde muodostuu tai ainakin miltä se ulkopuolisille näyttää. Kuka sanoi ettei henkilöllä olisi ollut tunteita näitä seksikohteita kohtaan? Luultavasti oli, koska enemmän olisi tahtonut. Toisen tunteista taas ei koskaan voi varmaksi tietää, vaikka kuinka tenttaisit siitä ennen seksiä. Muutenkin täysin nurinkurista ja typerää, että naisen täytyisi vain väkisin pihtailla, mutta mies saa rauhassa vonkailla ja jos hommat ei skulaakaan on se naisen syy, koska harrasti seksiä!

Vierailija
94/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei koskaan ole seksin määrästä, vaan kumppanien määrästä.

Kerropas miten sinkkuihminen, joka haluaa seksiä ja parisuhteen, voi itse siihen kumppaniensa määrään vaikuttaa, jos sellaista pitkää parisuhdetta ei vain saa väkisin rakennettua. Minusta on tyhmää moralisoida sinkkua siitä, että hän harrastaa irtoseksiä, kun mitään muuta ei satu olemaan tarjolla. Itsekin olen sinkkuna harrastanut seksiä muutaman viime vuoden aikana 5 eri miehen kanssa ja jokaisen kanssa olisin ollut valmis myös parisuhteeseen. Mutta eipä se ole oma valintani, etten näille ole kelvannut kuin seksiin. 

Mutta ne miehet ovat sinun oma valintasi.

Jos haluat samanlaista jatkossa, valitse samanlaisia miehiä ja toimi samalla tavalla. 

Nainen saa aina komeamman miehen seksiin, kuin suhteeseen. Miehillä toisinpäin, no, niistä miehistä jotka edes saa irtoseksiä. 

Viestisi ovat kuin suoraan oppikirjasta, textbook case.

Niinpä. Tarviiko aina ottaa niitä alfoja, jotka keräävät vain seksipäänahkoja? Sen verran tätä asiaa on täällä avattu, että pitäisi kaikilla olla tiedossa, että jos et itse ole 9-10 nainen, on turha haikailla parisuhteesta alfan kanssa. Mutta kun ei uskota ei. Uli sitä uli tätä ja lassukkalaa..

Sehän on mukava, että jokaiselle on isketty tuohon otsaan kaikkien nähtäville asteikosta 4-10 minkä arvoinen olet ja samoiten status. Onneksi kenelläkään ei myöskään ole omia henkilökohtaisia referenssejä ihmisten suhteen, joten harhaliikkeitä on mahdoton tulla.

Vierailija
95/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.

Kenelle sinä mahdat nyt puhua? Onko tässä ketjussa joku kertonut lähtevänsä joka viikonloppu eri miehen kanssa naimaan? 

No jos nyt neiti valkkaa pikku punaviini päissään aina jonkun random panon ja lähtee persiitään jakamaan niin ei se ainakaan arvostusta herätä.

Mikäs sun toosassa on sitten vialla ettei toinen kerta kiinnosta? Hiiva?

Mua alko kiinnostaa että ajatteletko samalla tavoin miehistä: "Jos nyt jamppa valkkaa viinapäissään aina jonkun random panon ja lähtee m*lkkuaan jakamaan, niin ei se ainakaan arvostusta herätä." näinkö?

ja "Mikäs siinä m*lkussa on sitten vialla ettei toinen kerta kiinnosta? eikö seiso?"

Ai että tätä tasa-arvoa :D

Heteromies ei ajattele miehiä tässä yhteydessä. Naisia ajatellaan koska olisivat teoriassa potentiaalisia kumppaneita. Mitä, tai miksi naiset ajattelevat toisia (toisista) naisia, sitä en tiedä.

-eri

No jos et kykene yleisellä tasolla pohtimaan asiaa, vaan ainoastaan oman parinvalinnan näkökulmasta, niin asiaa voit pohtia myös vertaamalla itseäsi ja omaa toimintaasi toisten miesten (saman sukupuolen "kilpailijoiden") toimintaan. Sitähän ihmiset tekevät paljon parinvalinnassa, niin miehet kuin naiset. Vastauksesi kuulostaa vain tekosyyltä olla ajattelematta asiaa toisesta näkökulmasta ja älyllisellä tasolla. Monet miehet osaavat kyllä ajatella tätäkin asiaa laajemmasta vinkkelistä, ainakin omat ystäväni, (ja ihmettelevät myös sitä epäsuhtaa, että nykypäivänäkin vielä useiden asenteissa sinkkunakin seksuaalisesti aktiivinen nainen on "hu*ra", mutta mies vain suosittu ja "naisten mieleen" jne.).

Voitko myös selittää miksi nainen, jolla sinkkuna on useampia kumppaneita olisi parisuhteeseen (tai satunnaiseen seksiin) huonompi vaihtoehto kuin sellainen, joka ei sinkkuna (juuri) seksiä harrasta? Onko takana esimerkiksi (mielestäni perusteeton) pelko siitä, että tällöin nainen esim. pettäisi helpommin? Mielestäni vain jollakin tavalla heikot ja kontrolloivat miehet pelkäävät sinkkuaikanaan seksuaalisesti vapaata ja itsenäistä naista. 

Miksi sulla on niin kauhea tarve kertoa kavereille ja meille täällä ja niille miehillekin siitä kuinka paljon harrastat seksiä?

Pidä se omana tietonasi ja käytä kumia niin et levittele tauteja ja voit ihan rauhassa touhuta.

Toivottavasti et asu pienellä paikkakunnalla.. On se kuitenkin hieman noloa jos olet jakanut persettä puolelle kaupungin miehistä-ihan samoin huoripukkimies on ällöttävä ja nolo, usko pois.

Oletit nyt ihan väärin että puhuin jossain kohtaa itsestäni. En puhunut, se on tosiaan ihan oma asiani. Teit lisäksi täysin vääriä päätelmiä minusta, mutta koska sulle ei edelleenkään kuulu mun hek.koht. seksuaalinen käytös, niin en lähde sen tarkemmin myöskään sitä asiaa avaamaan tai ruotimaan. Enkä niitä asioita levittele muuallakaan.

Et tosiaan näköjään pysty älylliseen keskusteluun yleisellä tasolla edelleenkään ihmisten asenteista suhteessa erilaisiin tapoihin käyttäytyä seksuaalisesti. Keskustelusi taso on näköjään "noloissa hu*orissa", mikä kertoo itse asiassa sinusta paljon enemmän kuin haukkusi kohteista.

Olen tosiaan aika suvaitsevainen suhtautumisessani toisten, erilaisten ihmisten erilaisiin tapoihin myös seksuaalisen käyttäytymisen suhteen. Niin kauan kun ketään ei huijata, eikä satuteta tai hyväksikäytetä ja pelataan rehdein kortein, mulla ei ole arvostelemista toisten toiminnassa. On sitten toinen asia mitkä tavat kenellekin sopii. Hu*riksi haukkuminen on mun mielestä ala-arvoista. Tosin arvostan myös prostituoituja ihan siinä missä muitakin ihmisiä. (ja ei, en ole itse kuitenkaan maksullinen nainen, kuten saatat ontuvalla logiikallasi tästä päätellä.) Tietenkin kaikille jotka seksiä harrastavat, varsinkin satunnaisia suhteita, on hyvä suojautua sukupuolitaudeilta sekä ei-toivotuilta raskauksilta, eiköhän se ole kaikille selvä.

Vierailija
96/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta naista sekä miestä joilla on ollut hyvinkin villit sinkkuajat ja sänkykumppanien vaihtuvuus oli huima. Kuitenkin nämä kaikki ovat nykyään vakavissa parisuhteissa ja osa jo perheellisiä. Ovat uskollisia, rakastavia ja luotettavia kumppaneita. Että aivan täyttä p*skapuhetta sanoa ettei sinkkuna villisti käyttäytyvät kelpaisi parisuhteeseen tai perheen perustamiseen, koska eivät ole sitä ns vaimomatskua. Oli minulla ja omalla miehellänikin villit sinkkuajat, sitten löydettiin toisemme ja päätettiin vakiintua. Piti olla pelkkää seksiä, nyt vauva tulossa ja häät kesällä. Mistäs sen oikean kumppanin löytää, jos ei uskalla etsiä.

Te olette vasta menossa naimisiin hyvänen aika. Odota edes se kolme vuotta, niin menneisyydessä opittu seksikäyttäytyminen alkaa tekemään paluuta.

Vierailija
97/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat, kun itse joutuvat tyytymään yhteen ja samaan kerta toisensa jälkeen. Tai eivät ainakaan voi tunnustaa, jos käyvät vieraissa.

Vierailija
98/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat monet perheelliset (seksittömässä liitossa olevat?) todellakin, kun sinkku on vapaa ja saa mennä ja tehdä mitä vain.

Vierailija
99/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on seurustellut kaikkien sänkykumppaneidensa kanssa, ja heitä on yhteensä kohta nelkymppisellä miehellä 4, minä viides. Minulla taas sänkykumppaneita on niin monta että neljänkymmenen kohdalla olen seonnut laskuissa ;) Parasta seksiä hän minulta saa, ja minä häneltä, ja yhdessä on oltu 5 vuotta, joista kaksi naimisissa <3 Lapset olemme tehneet muiden kanssa entisessä elämässä, joten aikuisten ihana, vakaa, rakastava ja villi suhde tämä on, parasta mitä tiedän, ja miehen mielestä myös!

Vierailija
100/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on seurustellut kaikkien sänkykumppaneidensa kanssa, ja heitä on yhteensä kohta nelkymppisellä miehellä 4, minä viides. Minulla taas sänkykumppaneita on niin monta että neljänkymmenen kohdalla olen seonnut laskuissa ;) Parasta seksiä hän minulta saa, ja minä häneltä, ja yhdessä on oltu 5 vuotta, joista kaksi naimisissa <3 Lapset olemme tehneet muiden kanssa entisessä elämässä, joten aikuisten ihana, vakaa, rakastava ja villi suhde tämä on, parasta mitä tiedän, ja miehen mielestä myös!

Looserimies joutui ottamaan ihan erilaisen naisen kuin olisi halunnut. Napalankoja sai ainakin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä