Paljasta häpeällinen salaisuutesi
Tai mikä salaisuus tahansa.
Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero, mutta kausittain kaipaan naisen fyysistä läheisyyttä ihan hirvittävästi. Minulla ei ole tarpeeksi läheistä naisihmistä, että voisin tyydyttää tätä tarvetta. Joskus ihan itkettää kun tarve on niin voimakas ):
nyt hankit koiran..
esim susikoira, kultainen noutaja.
Totutat pennun nukkumaan vieressäsi.
Saat läheisyyttä..voit olla myös alasti
niinhän koiratkin ovat
Vierailija kirjoitti:
Kirjaan työpaikan kahvilistaan aina tuoneeni mukamas joka kuun alussa uuden Juhla-Mokan.
Viimeksi toin oikeesti joskus elokuussa... Paketteja hylly täysi, kuka niitä laskee. Ja olen näiden Pariisin-, Prahan-, Brysselin- ym. kävijäkollegojen köyhin - se ainoa, joka kävi viime lomilla vain postilaatikolla :D Halpiskahvia voisin tuodakin, mutten välitä niistä nenännyrpistelyistä.
Kiitos nauruista! Vai Juhla-Mokkaa...kamalaa kuraa te siellä juottekin. Hankkikaa kunnon espressokeitin ja nauttikaa oikeasta kahvista!
Minua käytettiin 4-6 ikävuosien aikana seksuaalisestihyväksi useaan otteeseen. Vasta kun tajusin paeta se loppui. Tekijä on perhe tuttu eikä ikinä joutunut vastuuseen teoistaan. Kerroin vanhemmille vasta aikuisena.
Olen patologinen valehtelija. Nyt en valehtele. Raskaaksi käy elämä, kun tajuaisikin miksi teen näin. Puhun mitä sylki suuhun tuo ja jälkeenpäin aina mietin että mitä v.....a taas selitin.
Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Idioottimaista yleistämistä, et pääse elämässä pitkälle jos syytät kaikkien niskaan sen, minkä yksi tai muutama ihminen teki.
Kesällä kun olen kalassa niin laitan aina tupakan palamaan kalan suuhun. V...u että se palaa nopeesti!
Aina kun leikkaan varpaankynsiä, niin laitan ne kynnen palat suuhun. Imeskelen niitä hetken ja syljen pois. Lisäksi syön kaiken mitä nenästä tulee ulos.
Olin kaiken aikaa siinä uskossa, että suomalaiset on fiksua kansaa :( Se siitä sitten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin laiminlyön koirani hoitoa. :( Viikko sitten sentään harjasin sen.
Mä en harjaa ollenkaan. Käytän kahdesti päivässä nopeaa ulkona ja annan ruuan. Kynnet leikkaan 1-2 kertaa vuodessa. Muuten me koiran kanssa vaan makoillaan. On sillä jotain omia leluja joilla välillä leikkii.
Miksi et myy koiraa pois?
En halua. Rakastan sitä. Ja toivon parantuvani masennuksesta joskus.
Ei koirani kärsi, se ei vaan saa parasta mahdollista hoitoa. Koira sitä paitsi rakastaa myös minua ja on suunniltaan jos vien sen edes viikonlopun ajaksi hoitoon ja se joutuu olemaan minusta erossa.
En halua syyllistää mutta syyllistän silti, sinua ja muita koiransa laiminlyöjiä. Koira tarvitsee liikuntaa, hoitoa ja virikkeitä enemmän kuin pari pikaista pihallapyörähdystä päivässä. Jos ette itse pysty tarpeeksi hoitamaan niitä, hommatkaa apua ulkoilutukseen (ja masennukseenne tietenkin). Naapurista tai 4H-kerhosta löytyy kyllä edullista tai ilmaista ulkoiluttajaa.
Tai jos pakotatte itsenne joka päivä kunnon lenkille koirienne kanssa. Niin minäkin teen vaikka kuinka masentaisi. Itselläni säännöllinen ulkoilu sitä paitsi helpottaa masennusta, samoin kaikenlainen koirien kanssa leikkiminen ja touhuaminen sisätiloissa.
Ellei pysty huolehtimaan eläimistään riittävästi, ei niitä pidä hankkia. Jos on hankkinut jo, parasta hankkia hoitoapua tai luopua niistä.
Olen ruma ja lihava. Tätä ei minusta kukaan tiedä.
Olen pannut varatun, perheellisen miehen kanssa ja aion alkaa seksisuhteeseen hänen kanssaan. Miehenä hän ei ole yhtään tyyppiäni, mutta jostain syystä haluan häntä jatkuvasti. Enkä oikeastaan ole edes häpeissäni tästä, mikä vähän huolestuttaa minua.
Isot korvat. Siksi käytän aina pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies oli ulkomailla vuoden komennuksella. Pyöräytin sillä aikaa toiselle miehelle lapsen.
Mieheni kävi 25 raskausviikolla kotona, mutta huomannut mitään.
Lapsi on tällä hetkellä isänsä hoidossa.3vuotias jo.
Keksitty juttu tai mies on kuuro mykkä ja sokea.
Enpähän tiedä. Itsellä alkoi raskaus näkyä ulospäin noin kuukausi sitten niin ettei sitä voi enää sekoittaa turvotukseen.
N rv 32
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan en häpeä tätä yhtään, mutta en myöskään koe tarvetta huudella missään koska en usko että moni ymmärtää tai edes tietää mistä puhutaan. Otetaan miehen kanssa aina joskus LSD:tä ja harrastetaan koko yö seksiä. Se on parasta ikinä, enkä koe satunnaisesti tehtynä tämän pilanneen elämääni ollenkaan - päinvastoin. Saan työt ja opiskelut hoidettua, elämänhallinta kaikin puolin hyvä. Koen joka kerta lähentyväni miehen kanssa henkisesti aivan valtavasti enkä keksi syytä lopettaakaan. Kärsin menneisyydessä vakavasta masennuksesta mutta en tämän löydettyä ole kärsinyt mielenterveysongelmista oikeastaan ollenkaan.
Minä kadehdin sinunlaisiasi. Olen viime vuosina lukenut paljon psykedeeleistä ja niiden terapiavaikutuksista ja haaveilen siitä, että minulla olisi paremmat mahdollisuudet saada niitä käsiini ja käyttää niitä turvallisesti. Olen onnistunut hankkimaan ja kokeillutkin niitä muutaman kerran, mutta koska turvallisen tuntuista "matkakumppania" ei ole, olen tehnyt sen yksin ja siksi aika varovaisilla annoksilla.
Kokemukset olivat enimmäkseen myönteisiä tai neutraaleja. Yhdellä kerralla tajusin, miten paljon jatkuva unilääkkeiden käyttö minua väsyttää. Lääkkeet, joihin luulin olevani koukussa, oli tämän jälkeen helppo lopettaa ja opetella nukkumaan ilman. Toisella kerralla en oivaltanut mitään järisyttävää, mutta seuraavina päivinä olo oli kevympi kuin koskaan. Kuin pää olisi siivottu kaikesta turhasta roskasta ja tuuletettu kunnolla. Sitten oli yksi huonompikin kokemus, kun otin huonosti tunnettua ainetta liikaa ja menin kuolemanpelkoiseen paniikkiin. Olin ääliö, mutta siitäkin selvittiin.
Kumppanini suhtautuu kaikkiin huumeisiin epäluuloisesti, joten hänen silmiensä alla ei varmastikaan tulisi hyvä trippi. Psykedeelejä käyttäviä kavereita ei ole. Haaveeni on päästä koehenkilöksi psykedeeliterapiatutkimukseen, jossa saisi tarkkaan punnitun määrän tarkkaan tunnettua ainetta kontrolloidussa tilanteessa, ammattilaisten turvallisessa seurassa. Tai jos ne tutkimukset etenisivät tosi nopeasti ja kohta psykedeelit olisivat laillinen ja yleinen terapian apu, johon minullakin olisi pääsy. Tai jos kumppani riittävästi lämpenisi aiheelle ja jopa kokeilisi minun kanssani.
Uskon, että hyötyisin psykedeeleistä jatkossakin kuten vuosia sitten hyödyin.
Tämä haave on minun salaisuuteni, josta en juuri kellekään ole puhunut.
Olen harrastanut kuumaa seksiä naimisissa olevan perheenisän kanssa. Kerran kävin hänen kotonaan, ja on hän käynyt minunkin luona nauttimassa. Olen itse nuori mies.
Olen t............. Ei en kehtaa kertoa!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihastun aivan järkyttävän helposti. Tiedän, ettei tämä ole normaalia, ja se oikeasti häiritsee elämääni. Harrastuksissa, töissä, jne jos synkkaa jonkun kanssa todella hyvin tai huumorintajut osuvat hyvin yksiin, kehitän jonkun pienimuotoisen pakkomielteen kyseiseen ihmiseen. Menee yleensä ajan kanssa ohi, mutta en monesti osaa olla ruokkimatta ihastustani ajattelemalla kyseistä ihmistä tai viettämällä aikaa hänen seurassaan. Äärimmäisen kiusallista, etenkin kun olen parisuhteessa... En ole pettänyt puolisoani ja meillä on onnellinen suhde, joten en tiedä mistä tämä johtuu. Olen varmaan jotenkin koukussa siihen ihastumisesta saatavaan endorfiiniryöppyyn.
Googlaa: Limerenssi (ellei ole jo tuttu asia)
Samaistun. Minulla reilu 30 seksikumppania nyt 25 ikävuoteen mennessä ja olen katunut heistä lähes kaikkia. Vain neljää en kadu.