Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
21/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän usein hampaani pesemättä, koska olen monesti iltaisin liian väsynyt siihen.

Vierailija
22/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pil*ua kuin yhdeltä naiselta enkä uskalla mennä edes huoriin.

En voi lähteä tietyille reissuille mukaan kun tiedän että pitää mennä huoriin tai seksitreffeiltä tilataan naisia pan*avaksi.

En ymmärrä mistä tämä johtuu,pitäisi jotenkin tutustua ensin,mutta ei se mitenkään onnistu maksullisen seuran kanssa ja muutenkaan en saa se*siä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän usein hampaani pesemättä, koska olen monesti iltaisin liian väsynyt siihen.

Mäkin! Enkä edes häpeä. Mulla mistään väsymyksestä edes ole kyse, vaan silkkaa laiskuutta.

Vierailija
24/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä syön käsirasvaa. En paljon, mutta sillä tavalla, että saan hampaani liukkaiksi ja kiiltäviksi.

Vierailija
25/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä syön käsirasvaa. En paljon, mutta sillä tavalla, että saan hampaani liukkaiksi ja kiiltäviksi.

:D olet ihana.

Vierailija
26/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...

Olet hirviö. Vihaan sinunkaltaisia ihmisiä ja toivon heille vain kuolemaa. Tämä on pakko sanoa. En itsekään ole täydellinen, mutta mitään tuollaista en ikinä voisi tehdä, eikä minulle ole "helppoa" loukata toista vaikka joskus aihetta olisikin ja pitäisi antaa samalla mitalla takaisin. Tämä oli ehkä yksi kamalimmista viesteistä mitä täällä olen saanut lukea. Itselläni on paljon ikäviä kokemuksia ihmisistä ja sen takia tämä viesti sai itseni ihan raivoihin. Häpeisit edes. Ja ihan turha syyttää minua haukuista sillä yleensä olen kyllä hyvätapainen, mutta vääryyttä en siedä.

Vierailija
27/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin katsomalla synnytysvideoita. Samalla sormen. En ymmärrä mikä siinä on niin kiihottavaa.

Vierailija
28/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksisuhteen, mutten uskalla etsiä sellaista.

Vierailija
29/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin ala-asteella todella korkealentoisia juttuja perheestäni... siis kaikkea varakkuudesta, vanhempien asemasta jne. Lapsille nuo menivätkin läpi, mutta jos kukaan heistä muistaa näitä juttuja vielä, niin täysijärkisenä aikuisena ovat viimeistään tajunneet kaiken olleen valetta. Nyt en halua törmätä kehenkään noilta ajoilta. Toivon, että asia olisi vaan unohtunut kaikilta, mutta enpä usko. Luokkakokouksenkin jätin välistä, vaikka tiettyjä ihmisiä olisikin ollut kiva nähdä.

Vierailija
30/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.

Ihmisen anatomia ei taida olla miehelläsi hallussa. Siis ihan perusasia jos on ollut ensimmäinen muka.

Vierailija
31/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin laiminlyön koirani hoitoa. :( Viikko sitten sentään harjasin sen.

Mä en harjaa ollenkaan. Käytän kahdesti päivässä nopeaa ulkona ja annan ruuan. Kynnet leikkaan 1-2 kertaa vuodessa. Muuten me koiran kanssa vaan makoillaan. On sillä jotain omia leluja joilla välillä leikkii.

Miksi et myy koiraa pois?

En halua. Rakastan sitä. Ja toivon parantuvani masennuksesta joskus.

Ei koirani kärsi, se ei vaan saa parasta mahdollista hoitoa. Koira sitä paitsi rakastaa myös minua ja on suunniltaan jos vien sen edes viikonlopun ajaksi hoitoon ja se joutuu olemaan minusta erossa.

Vierailija
32/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.

Ihmisen anatomia ei taida olla miehelläsi hallussa. Siis ihan perusasia jos on ollut ensimmäinen muka.

...sinulla tässä ei taida anatomia olla hallussa.

Vierailija
33/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...

Olet hirviö. Vihaan sinunkaltaisia ihmisiä ja toivon heille vain kuolemaa. Tämä on pakko sanoa. En itsekään ole täydellinen, mutta mitään tuollaista en ikinä voisi tehdä, eikä minulle ole "helppoa" loukata toista vaikka joskus aihetta olisikin ja pitäisi antaa samalla mitalla takaisin. Tämä oli ehkä yksi kamalimmista viesteistä mitä täällä olen saanut lukea. Itselläni on paljon ikäviä kokemuksia ihmisistä ja sen takia tämä viesti sai itseni ihan raivoihin. Häpeisit edes. Ja ihan turha syyttää minua haukuista sillä yleensä olen kyllä hyvätapainen, mutta vääryyttä en siedä.

En pysty häpeämään. Hän teki rikosilmoituksen aikoinaan pari vuotta sitten mutta luopui kun pääsi pois täältä.pikkukaupungista.mutta silti jatkoin valehtelua...sain monet uskomaan hänestä asioita mitkä eivät pidä paikkaansa...en voi muuttaa mennyttä tehty mitä tehty....olen kai patologinen valehtelija siksi kai teen tätä..valheita valheiden päälle jopa silloin kun olen jäänyt kiinni...miksi en minä saa sääliä vaan hän??

Vierailija
34/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ikävää jos koira ei saa riittävästi ulkoilua ja hoitoa. Itsekin olen ollut masentunut, mutta silti aina hoisin koirani. Se oli oikeastaan asia mikä piti elämässä kiinni. Koira ei ole valinnut teitä, mutta te olette koiran ottaneet joten on velvollisuus se hoitaa. Tietysti ymmärrän, että välillä on huonoja kausia, mutta jos sama meno jatkuu vuodesta toiseen niin olisiko koirasta parempi luopua. Toisaalta en halua syyllistää masentuneita, sillä myös ihan terveet ihmiset ovat monesti todella välinpitämättömiä ja hoitavat koiransa huonosti, vaikka heillä sitä energiaa pitäisi olla.

Vierailija
35/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskon kanssa pervoiltiin sairaita lääkärileikkejä pieninä. Hävettää eikä olla missään yhteyksissä. Pidän itseäni syypäänä.

Minua on kotona rangaistu fyysisellä väkivallalla ja rakkaudettomuudella. On piesty ja äiti arvottanut sisaruksia. Väkivallan takia kokeilin varhain rikoksia ja päihteitä. En päässyt pyynnöstä nuorisokotiin kun mua ei uskottu kotitapahtumista.

Olen kokenut suhteissa sairaimpia asioita mitä ihmismieli voi ilman sekoamista. Tiedän olevani hjalla yhä. Olen itsekin syyllistynyt väkivaltaan pahoinvoivana. Häpeän kaikkea menneisyyden taakkaa ja itseäni.

Niinkun mitä? Uteliaisuus heräsi...

Vierailija
36/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty häpeämään. Hän teki rikosilmoituksen aikoinaan pari vuotta sitten mutta luopui kun pääsi pois täältä.pikkukaupungista.mutta silti jatkoin valehtelua...sain monet uskomaan hänestä asioita mitkä eivät pidä paikkaansa...en voi muuttaa mennyttä tehty mitä tehty....olen kai patologinen valehtelija siksi kai teen tätä..valheita valheiden päälle jopa silloin kun olen jäänyt kiinni...miksi en minä saa sääliä vaan hän??

Sääliäkö sinua pitäisi? Hah. Narsisti sinä olet.Psykopaatti. Sairas ihminen kaikenkaikkiaan. Opetuksen ansaitsisit.

Vierailija
37/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta vaimoani. En ole koskaan rakastanut milläänlailla. Olen pelkästään taloudellisista syistä ollut aina. Kyllä näytän ja esitän hyvää miestä, mutta täyttä teatteria. Ei mitään tunteita, mutta teen sitä koska haluan, että luulee minun rakastavan ja välittävän. Vaimo rikkaasta suvusta.

Vierailija
38/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'

miten se luulee olevansa eka?? Ootko sanonu et neitsyys meni kurkulla

Vierailija
39/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliä???tunnistan sut. Onko nimesi saana.k???

Vierailija
40/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty harrastamaan seksiä tai seurustelemaan, sillä olen mielestäni liian lihava. Ylipainoa on kuusi kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi