Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
101/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä te jotkut ootte saanut päähänne, että tää nainen oli joku meikkipelle isotissi? Eihän erno laittanut kuin että nainen ollut mykistävän kaunis mikä voi ernolle tarkoittaa vaikka ylipainoista kykloooppia? O.o

Ihme lynkkäystä heti alkuun, jotain täystuntematonta viatonta naista kohtaan.

Vierailija
102/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27v nainen ja odotan lasta 35v miehelle. Ei kyllä ole yhtään mikään ikäero!

Taitaa aika moni näistä katkerista kommenteista tulla 30+ naisilta, joille on kova paikka se, että miehet ovat nuorempien naisten perään. Tuo naisten turhautuneisuus purkautui nyt tällä kertaa Ernoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli enemmänkin kyllä negatiivinen tunne koko tempauksesta. Eikö hän joitain selostanut, että 32-vuotiaana kun on vielä sinkku niin kaikkea pitää yrittääää tms. Jos hänellä tohon tyyliin tapana lähestyä naisia tai ylipäätään kiinnostua, kun joku on ollut "maailman kaunein." Niin ei mikään ihme, että edelleen on sinkku. Kyllä sitä nyt 3-kymppisenä luulisi jo muiden asioiden herättävän kiinnostuksen kuin pelkkä kauneus.

Niin, onneksi te naiset ette ole lainkaan pinnallisia.

Kuten tämänkin ketjun Ernon ulkonäön arvosteleminen osoittaa

Ja onneksi me naiset olemme kaikki samanlaisia. On vaan fakta, että kolmekymppisenä kumppania etsiessä on häviävän pieni mahdollisuus, että pelkän ulkonäön perusteella löytäisi samat arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat jakava henkilö. Se oli eri asia silloin nuorempana esim. teini-iässä, kun sitä koulun söpöintä poikaa tai tyttlä jahdattiin ja ruvettiin seurustelemaan, ja jos tyyppi ei ollutkaan niin kiva mitä ulkonäkö antoi ymmärtää niin aina pystyi seuraaalla viikolla laittamaan suhteen katki.

Luulisi että kolmekymppisenä kuitenkin lähtökohtaisesti etsisi vähän vakavampaa. Jos taas etsii muutaman illan seuraa tästä naisesta niin mielestäni toi on jo noloa. Ihmettelen, että noin moni lähtenyt mukaan jakamaan ilmoitusta.

Vierailija
104/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oli joku häthätää 17vee tenu joka meikkikerroksellaan näytti parikymppiseltä.. ja sitten Ernot lähettelee rakkausviestejä perään

Palstan naisten juttujen perusteella hän on todennäköisemmin yli 35-vuotias, koska kaikkia av-mammojahan luullaan aina ikäistään nuoremmiksi. Mutta ymmärrän kyllä, että halusit kommentoida asiaa ilkeästi. Olethan ihan normaali suomalainen nainen.

Vierailija
105/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäkin wanha akka näin kerran Prismassa yhden todella komean nuorukaisen. Miettikääs jos laittaisin etsintäkuulutuksen hänen peräänsä! Oisko söpöö mitä häh? ;D

Vierailija
106/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoshan tuo kai on, mutta musta jotenkin ahdistava mainos. Ei yhtään tule positiivinen kuva Ikeasta vaan päällimmäisenä on sellainen olo. että eikö Ikeassa voi käydä kahvilla rauhassa kaverien kanssa ilman, että joku urpo alkaa stalkata.

Vierailija
107/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi olla tuo nainen :/

Vierailija
108/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minäkin wanha akka näin kerran Prismassa yhden todella komean nuorukaisen. Miettikääs jos laittaisin etsintäkuulutuksen hänen peräänsä! Oisko söpöö mitä häh? ;D

Olisi söpöä, jos tarkoitat wanhalla akalla hieman yli 30-vuotiasta, joka etsii n. 25-vuotiaalta näyttävää miestä. Mutta tosin kuin Erno, sinä et uskaltaisi laittaa itseäsi peliin vaan tyydyt vain nälvimään nimettömänä.

Vierailija
109/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättehän, että tässä on kyse Ikean mainoksesta?

Ernolle maksetaan siitä, että hän huhuilee näkemänsä kaunottaren perään. Näin luodaan mielikuvaa Ikeasta nuorten ja kauniiden kodintarvikekaupasta, mistä voi löytää myös elämänsä huikaisevimman parisuhteen.

Vierailija
110/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän nyt alkaa olemaan vanhin temppu kirjassa, kun ei muuten flaxaa tai itse viitsi etsiä naista, niin keksitään tällainen kuuluisuustempaus jolloin niitä naisia alkaa tunkemaan ovista ja ikkunoista. Ketään kun ei kiinnosta joku nobody-erno mut se IS:ssä naista etsivä erno on kuumaa kamaa.

Vierailija
111/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi söpöä, jos tarkoitat wanhalla akalla hieman yli 30-vuotiasta, joka etsii n. 25-vuotiaalta näyttävää miestä. Mutta tosin kuin Erno, sinä et uskaltaisi laittaa itseäsi peliin vaan tyydyt vain nälvimään nimettömänä.

No ei olis söpöä, vaan kreepyä, kuten Ernonkin tapauksessa. 

Vierailija
112/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kerrankin kommentoida tänne, niin älyvapaata kuin se onkin, mutta kyseessä ei varmasti ole mikään mainos.  

Vierailija
113/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kuinka naistenpäivästä päästiin näinkin nopeasti taas todellisuuteen ja somessa vaikuttaa vain naisen kauneus, eli ainut todellinen arvo. Kiitos Ikea.

Itse olin nuorena kassalla töissä ja näitä ihailijoita oli niin etten yksin uskaltanut töistä kotiin lähteä. Välillä soitin pomoni paikalle, kun olisin viimeisenä lähtemässä töistä, mutta joku odotti vielä oven takana. Ei todellakaan imattelevaa tai ihanaa. Mulla on yhä kaikki tiedot salaisena, eikä mua löydä mistään. Tuon aikainen pomokin on facebookissa keksityllä nimellä ja joutunut lapsiensakin numerot laittamaan salaisiksi, kun miehet soittaa vaikka lapselle, jotta pääsee äidin puheille. Hän siis todella ymmärsi mun tuskan.

Piti lihoa yli 10 kg ennen kuin pääsi näistä "kohtalo" miehistä eroon.

Vierailija
114/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän nyt alkaa olemaan vanhin temppu kirjassa, kun ei muuten flaxaa tai itse viitsi etsiä naista, niin keksitään tällainen kuuluisuustempaus jolloin niitä naisia alkaa tunkemaan ovista ja ikkunoista. Ketään kun ei kiinnosta joku nobody-erno mut se IS:ssä naista etsivä erno on kuumaa kamaa.

Hei kaikki naiset! Kuka kiinnostui Ernosta tämän tapauksen perusteella?

Vierailija
115/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempaus olisi söpö, jos Ernon ikä olisi 16-20 vuotta. Sen sijaan 32-vuotiaalta odottaa aika tavalla kypsempää asennetta, tai edes yritystä olla kypsempi. Moni on tuossa iässä jo vaikka mitä asioita läpikäynyt, voi olla vastuullisessa työtehtävässä ja monen lapsen isä. Erno taas vaikuttaa ylilapsekkaalta teiniltä, joka seuraa koulun kauneita tyttöä koulusta kotiin ujokas puna poskillaan :)

Vierailija
116/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Hugh Grant tuo luulee olevansa?

Vierailija
117/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen ampuu taas yli, tässä oo kukaan ketään stalkkaamassa. Ja yhtä lailla naisetkin arvottaa miehen ulkonäön suhteen, siinä on vaan se ero että vitosen nainen haluaa vähintään kasin miehen, jos arvostelu on asteikolla 0-10.

Vierailija
118/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki naiset! Kuka kiinnostui Ernosta tämän tapauksen perusteella?

En mä ainakaan. Yltiö pinnalliset miehet on turn-off. Ja oliko se nyt kaiken lisäksi vielä joku elämäntapa-muusikkokin? Juu-ei. 

Vierailija
119/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kuinka naistenpäivästä päästiin näinkin nopeasti taas todellisuuteen ja somessa vaikuttaa vain naisen kauneus, eli ainut todellinen arvo. Kiitos Ikea.

Itse olin nuorena kassalla töissä ja näitä ihailijoita oli niin etten yksin uskaltanut töistä kotiin lähteä. Välillä soitin pomoni paikalle, kun olisin viimeisenä lähtemässä töistä, mutta joku odotti vielä oven takana. Ei todellakaan imattelevaa tai ihanaa. Mulla on yhä kaikki tiedot salaisena, eikä mua löydä mistään. Tuon aikainen pomokin on facebookissa keksityllä nimellä ja joutunut lapsiensakin numerot laittamaan salaisiksi, kuitsn miehet soittaa vaikka lapselle, jotta pääsee äidin puheille. Hän siis todella ymmärsi mun tuskan.

Piti lihoa yli 10 kg ennen kuin pääsi näistä "kohtalo" miehistä eroon.

Itsellä samoja kokemuksia. Ja eikös vain? Ei näiden ahdistelujouden joukossa ollut yhtään miestä, josta olisi ollut kiinnostunut vaan olivat juurikin creepy-jaoston miehiä.

Vierailija
120/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ihan hiilenä. Teille ei voisi koskaan käydä samaa. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

No ei suakaan kukaan halua, joten piikki osui ihan vaan omaan nilkkaasi. 

Ai ei vai? Äläs nyt, viimeksi tänään sain seksiä. :) Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi