Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.
Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.
Kommentit (609)
Hitto tää on nolo keskustelu. Kyllä teillä on paha olla, huhhuh. :')
Nauttikaa nyt lauantaista. Keittäkää kahvit, leipokaa kakku tai käyttää ulkona raittiissa ilmassa!
Mies näki kauniin naisen. Semmosta se on. :)
Ihanan pinnallista. Ihmettelen tuollaisia stalkkereita jotka hoitaa itselleen pakkomielteen toisesta ihmisestä ulkonäön takia. Olen minäkin toinen toistaan kauniimpia naisia nähnyt, muttei ole tullut tarvetta etsiä näitä käsiini.
Tavis eli ruma? kirjoitti:
No voi ku söpöö!!!! Taas joku tavis iskenyt silmänsä itseään nuorenpaan ja paremman näköiseen naiseen. Oman tasoisia naisia kun ei koskaan etsintäkuuluteta julkisesti. Naisen ainut arvo, eli ulkonäkö, on tullut kyllä jo hyvin selväksi tässä elämän varrella, joka tuutista kun sitä toitotetaan........ katkeraksi vetää mielen.
Mistä h*lvetistä sä tiedät minkä näköinen se nainen oli? Hänhän saattaa olla täysin samaa "tasoa" tuon miehen kanssa. Ja mistä myöskään tiedät hänen ikäänsä? Voi ihan hyvin olla vaikka 30v. Mä tiedän lukuisia 3-kymppisiä jotka menis heittämällä kaksvitosesta.
Miettikää jos se nainen oliskin nelikymppinen 4 lapsen äiti ...:D
Ikää on välillä meinaan tosi vaikea arvata, etenkin jos ei ole nähnyt ihan läheltä...
Mä epäilen että tää on Ikean mainos. Silkkaa mainosta koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Katkerien naisten keskustelu. Katkeruus on todella rumaa. Kyllähän se ärsyttää, kun joku toinen nainen on vaan niin upea.
Todella ikävää, että te miehet ette kuuntele naisia, vaan vaikutatte katkeruuskorttia. Pari vuotta sitten ylsi tytärtäni muutaman vuoden vanhempi mies iski silmänsä tyttäreni ja vuodatti ihailuaan niin livenä (kävi katsomassa tytön pelejä) kuin Suomessa. Tyttö ahdistui tapauksesta erittäin paljon. Kulki pelikentiltä pois siten, että piiloutui pelikavereitten tekemän suojamuurin taakse. Ei tuntenut itseään imarrelluksi. Enkä minä vanha mutsikaan ollut kateellinen, vaan tuntui todella pahalta koko juttu. Onneksi lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Katkerien naisten keskustelu. Katkeruus on todella rumaa. Kyllähän se ärsyttää, kun joku toinen nainen on vaan niin upea.
Jos koko elämän on saanut kuulla "ruma" kommentteja ja kokea olevansa epäkelpaava, niin pakko sanoa, että tällaiset uutisoinit ei jaksa oikein mieltä piristää. Itse asiassa kirpaisee syvältä sisimmästä ja tekee olon ihan paskaksi. Jep....... meenkin tästä halaamaan vaikka koiraani.
Katkera-kommenttien kirjoittaja lienee yksi ja sama tyyppi. Miksi niitä muuten tulisi solkenaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihan hiilenä. Teille ei voisi koskaan käydä samaa. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
No ei suakaan kukaan halua, joten piikki osui ihan vaan omaan nilkkaasi.
Tuli enemmänkin kyllä negatiivinen tunne koko tempauksesta. Eikö hän joitain selostanut, että 32-vuotiaana kun on vielä sinkku niin kaikkea pitää yrittääää tms. Jos hänellä tohon tyyliin tapana lähestyä naisia tai ylipäätään kiinnostua, kun joku on ollut "maailman kaunein." Niin ei mikään ihme, että edelleen on sinkku. Kyllä sitä nyt 3-kymppisenä luulisi jo muiden asioiden herättävän kiinnostuksen kuin pelkkä kauneus.
MInusta tämä oli tavattoman ihana uutinen :) Itseeni on mies ottanut yhteyttä vastaavantyyppisellä tavalla. Olemme nyt onnellisesti yhdessä, naimisissa ja meillä on 1 lapsi. Onnea Ernolle rakkauden etsintään.
Mitä hittoa on tuo puhe, että 25 vuotiaana naiset jo vanhenee ja sietääkin ottaa sitten 10 vuotta vanhempi mies :D Itse olen 26-vuotias, mutta vielä vuosi sitten kysyttiin, että olenko jo yli 16 ja kukaan ei ikinä arvaa minun olevan juuri parikymppistä vanhempi. Tämä ei johdu esim pukeutumistyylistäni tms, olen vain erittäin nuoren näköinen kasvoista ja ensimmäistäkään ryppyä en esimerkiksi omista.
Miehissä taas kiinnostus itselläni on ainakin hyvin pitkälti samanikäisissä, ehkä muutaman vuoden suuntaan tai toiseen. Eli kyllä mun mielestä 35-vuotias olisi jo melko vanha, sehän on ehtinyt olla töissäkin 10 vuotta kauemmin kuin minä! Ja ollut jo lukioikäinen, kun minä olen mennyt ala-asteelle.
Täällä palstalla ei tunnuta tajuttavan sitä, että ihmisiä on niin paljon erilaisia kuin on maailmassa porukkaa. Joltain lähtee hiukset 18v. ja jollain on 80v. vielä tuuhea tukka. Joku tykkää vanhemmista ja joku toinen nuoremmista. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Tuli enemmänkin kyllä negatiivinen tunne koko tempauksesta. Eikö hän joitain selostanut, että 32-vuotiaana kun on vielä sinkku niin kaikkea pitää yrittääää tms. Jos hänellä tohon tyyliin tapana lähestyä naisia tai ylipäätään kiinnostua, kun joku on ollut "maailman kaunein." Niin ei mikään ihme, että edelleen on sinkku. Kyllä sitä nyt 3-kymppisenä luulisi jo muiden asioiden herättävän kiinnostuksen kuin pelkkä kauneus.
Tämä! En pysty kuvittelemaan 30-vuotiasta veljeäni vinkumassa sosiaalisessa mediassa jonkun kerran elämässään nähdyn naisen perään josta ei tiedä mitään. Olisin oikeasti huolissani mielenterveydestä.
Selkeä Ikea-mainos. Noh, eipä oo tullut käytyä siellä enää pitkiin aikoihin... ja näin paskan mainoksen jälkeen en edes mene. :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, onneksi te naiset ette ole lainkaan pinnallisia.
Kuten tämänkin ketjun Ernon ulkonäön arvosteleminen osoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, selittäkää nyt mammat mikä tuossa miehessä on niin rumaa. Näin miehenä en kyllä näe hänessä mitään erityisen kauheaa. Enkä myöskään näe miten eroaa merkittävästi jostakin 25-v miehestä.
Varmasti on saumaa nuoreen ja kauniiseen pi lluun kun se on näköjään jonkin sortin muusikko.
Ihan tavallinen ukko, josta todella näkee, ettei ole 25. Olisin arvioinut kuvan perusteella iän 40-vuotiaaksi. 32-vuotias muusikko, josta kukaan ei ole kuullutkaan. Hmmm....onpas houkuttelevaa.
Ihan tavallinen 32-vuotias mies haluaisi tietää enemmän naisesta, jonka näki Tampereen Ikeassa... vaikka sinä et voisi koskaan ajatella mitään positiivista tai kiinnostua yli 3-kymppisestä miehestä, joka ei ole tunnettu muusikko ja rock-kukko, niin monen muun mielestä hän voi kiinnostava juuri sen tavallisuutensa vuoksi. Yllättäen ihmisillä on yleensä muita kiinnostavia ominaisuuksia kuin nuoruus ja ulkonäkö. Niin miehillä kuin naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan pinnallista. Ihmettelen tuollaisia stalkkereita jotka hoitaa itselleen pakkomielteen toisesta ihmisestä ulkonäön takia. Olen minäkin toinen toistaan kauniimpia naisia nähnyt, muttei ole tullut tarvetta etsiä näitä käsiini.
Tää on ihan selvästi naisen kommentti! 😂👍
Ihan vaan miehen jonka elämää muna ei johda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluaisit kyllä, mutta laiskana ujona beta low-testo miehenä neppailet yksin pimeydessä ja uikutat kuinka alfat saavat liukuhihnalla parhaat.
Epäilen, että mielikuvituksesi riittäisi moiseen luovuuteen, joten älä nyt liikoja itsestäsi paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, selittäkää nyt mammat mikä tuossa miehessä on niin rumaa. Näin miehenä en kyllä näe hänessä mitään erityisen kauheaa. Enkä myöskään näe miten eroaa merkittävästi jostakin 25-v miehestä.
Varmasti on saumaa nuoreen ja kauniiseen pi lluun kun se on näköjään jonkin sortin muusikko.
Ihan tavallinen ukko, josta todella näkee, ettei ole 25. Olisin arvioinut kuvan perusteella iän 40-vuotiaaksi. 32-vuotias muusikko, josta kukaan ei ole kuullutkaan. Hmmm....onpas houkuttelevaa.
Ihan tavallinen 32-vuotias mies haluaisi tietää enemmän naisesta, jonka näki Tampereen Ikeassa... vaikka sinä et voisi koskaan ajatella mitään positiivista tai kiinnostua yli 3-kymppisestä miehestä, joka ei ole tunnettu muusikko ja rock-kukko, niin monen muun mielestä hän voi kiinnostava juuri sen tavallisuutensa vuoksi. Yllättäen ihmisillä on yleensä muita kiinnostavia ominaisuuksia kuin nuoruus ja ulkonäkö. Niin miehillä kuin naisillakin.
Normaali 32-vuotias mies ei hypettäisi "mykistävää kauneutta". Siis kuinka kaunis sen naisen on pitänyt muka olla, ettei oo uskaltanut heti mennä sanomaan moita. Joku missi-tasoinen vai? Ja muutenkin että jää haltioituneena unelmoimaan jonkun ulkonäön perään... Yleensä fiksut miehet kiinnostuu hyvä ulkonäkö-luonne kombinaatiosta. Erno kuulostaa ihan obsessoituneelta tapaukselta, creepy!
No voi ku söpöö!!!! Taas joku tavis iskenyt silmänsä itseään nuorenpaan ja paremman näköiseen naiseen. Oman tasoisia naisia kun ei koskaan etsintäkuuluteta julkisesti. Naisen ainut arvo, eli ulkonäkö, on tullut kyllä jo hyvin selväksi tässä elämän varrella, joka tuutista kun sitä toitotetaan........ katkeraksi vetää mielen.