Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.
Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.
Kommentit (609)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oli joku häthätää 17vee tenu joka meikkikerroksellaan näytti parikymppiseltä.. ja sitten Ernot lähettelee rakkausviestejä perään
Miehen kohdalla ollaan heti tuota mieltä sadoin ylänuolin, mutta kun Keravan Prismassa nainen etsi miestä samalla tavalla, niin kukaan ei epäillyt, että kyseessä olisi teinipoika. Ja teinipojaksihan se sitten paljastui. Touvottavasti palaat ketjuun pyytämään anteeksi, kun käy ilmi, että tämä Ikean nainen ei mikään teinityttö olekaan.
Onko linkkiä tuohon? Tuohan on tosi noloa ja huvittavaa jos paljastui teiniksi.
Aikamoista teinimeininkiä kun tuntemani 32 vuotiaat jo kuitenkin jo perheenisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, 32 ja 25v ovat kyllä suunnilleen saman ikäisiä. Ihmeen kranttuja suomalaiset naiset ovat jos tuo nyt on joku ehdoton ei. Ei kyllä ihme että niin moni mies hakee nykyisin naisen ulkomailta.
No eihän ole, 32-vuotiaat on jo keski-ikäisiä vanhuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Taidatte vain olla katkeria siitä, ettei kukaan nuori ja mukavannäköinen mies etsi teitä :D Kyllähän tuollainen ilmoitus vaatii jo mieheltä rohkeutta koska selvähän on, että että kakkaa tulee niskaan niiltä, ketkä itse eivät uskaltaisi moista tehdä.
Minusta tuo ilmoitus oli hellyyttävä ja siinähän oli jo huomioitu sekin vaihtoehto, että nainen ei ole vapaa tai häntä ei kiinnosta eikä suinkaan vain oletettu, että ilmoitus johtaa vuosisadan rakkaustarinaan.
Mutta ainahan se on toisten löydettävä pelkkää negatiivista asiasta kuin asiasta. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Nuori ja hyvännäköinen mies? Ehkä jonkun miehen mielestä! Harmi vaan että kyseisellä "rohkealla" uroolla ei ollut rahkeita lähestyä päin naamaa vaan pitää somessa epätoivoisesti etsiä neulaa heinäsuovasta. Enemmänkin noloa kuin hellyyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, selittäkää nyt mammat mikä tuossa miehessä on niin rumaa. Näin miehenä en kyllä näe hänessä mitään erityisen kauheaa. Enkä myöskään näe miten eroaa merkittävästi jostakin 25-v miehestä.
Varmasti on saumaa nuoreen ja kauniiseen pi lluun kun se on näköjään jonkin sortin muusikko.
Ihan tavallinen ukko, josta todella näkee, ettei ole 25. Olisin arvioinut kuvan perusteella iän 40-vuotiaaksi. 32-vuotias muusikko, josta kukaan ei ole kuullutkaan. Hmmm....onpas houkuttelevaa.
Olin kirjoittamassa samaa. Luulen että miehet ovat vähän sokeita vanhenemiselleen. Itse olisin veikannut kuvan miehen 35-vuotiaaksi.
Ehkä omalle vanhenemiselle olemme sokeita mutta tuo jätkä kyllä on mielestäni ihan 30-v näköinen. Ei todellakaan 40-v. Monet kun näyttävät vanhoilta jo 25 vuotiaina. Hiukset harventumassa, lihavuutta ja ryppyjä jo siinä vaiheessa.
Kaikki olettavat, että kyseessä on vähintään joku tuntemattomaksi pakkeloitu instatähtönen.
Jospa se tyttö oli tavallisen näköinen kuten tuo mies, mutta miehen mielestä lumoava? Vakka ja kansi?
Sitäpaitsi, tuo on Ikean mainos.
Kyllä Ernulin kaltainen komea pallopää on kaunottaren itselleen ansainnut.
Eiköhän siihen ole syy, miksi tällainen pelkästään ulkonäön perusteella obsessoituminen ahdistaa palstan oletettavasti naisvaltaista enemmistöä. Niin minuakin.
Omassa elämässäni oli muutaman vuoden aika, kun olin ilmeisesti aika nätti sellaisella tavalla, että se vetosi klassiseen kauneudentajuun. Lisäksi olin nuori ja sileä, parikymppinen. Tuohon aikaan ulkona käyminen oli oikeastaan aika hirveää. Meni baaritiskille, vessaan tai narikkaan, aina siellä oli joku ukko, joka ei saanut enää silmiään irti minusta. Tuli juuri tuota "olet kauneinta mitä olen ikinä nähnyt", "tämä ei voi olla sattumaa että me kohdataan tässä paikassa tänään, tämä on kohtalo, sun on pakko nyt jäädä tähän mun kanssa".
Eikä se jäänyt niihin yökerhoreissuihin. Aamulla väsyneenä mennessä luennolle bussipysäkillä saattoi olla joku vastaava ukko, jonka mielestä niin ikään on kohtalon ihmeellinen sattuma että me kaksi tapaamme toisemme. "Täytyy olla tarkoitettu että meistä tulee jotain"
Todella ahdistavaa. Sen näki jo silloin kristallinkirkkaasti, että kellään noista ukoista ei ollut mitään mielenkiintoa siihen, kuka minä olin. Pelkästään ulkokuori kiinnosti niin että järki lähti. Että se siitä kohtalosta. Erityisen paljon otti päähän se, kun nämä ukot eivät uskoneet että en ole kiinnostunut. Ainoa mikä tepsi, oli se jos väitin että olen varattu. Jopa kuvitteellinen toinen mies oli aina parempi syy jättää rauhaan kuin nätin objektin oma sana.
Vähän veikkaan, että tämäkin Ikeassa käynyt nainen kuulee vastaavaa jatkuvasti. Ja hänenkin kohdallaan pysäyttely loppuu kun tulee mittariin 30 vuotta. Se on suunnilleen se rajapyykki, jonka jälkeen voin taas uskoa rakkauteen ensisilmäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olettavat, että kyseessä on vähintään joku tuntemattomaksi pakkeloitu instatähtönen.
Jospa se tyttö oli tavallisen näköinen kuten tuo mies, mutta miehen mielestä lumoava? Vakka ja kansi?
Sitäpaitsi, tuo on Ikean mainos.
Ilmankos naisella oli päällään pitkä neuletakki.
Ikea lupasi jo parille ensitreffit lihapullien äärelle, jos löytävät toisensa ja miettivät ensitreffejä... :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ernulin kaltainen komea pallopää on kaunottaren itselleen ansainnut.
Ei ole olemassa mitään tasoja, joten kuka tahansa voi saada kenet tahansa eikä kukaan "ansaitse" yhtään mitään. Erno tekee juuri niin kuin tuossa tilanteessa voi enää tehdä: laittaa itsensä likoon ja julkisen arvostelun alaiseksi, koska haluaa saada yhteyden kyseiseen naiseen. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, 32 ja 25v ovat kyllä suunnilleen saman ikäisiä. Ihmeen kranttuja suomalaiset naiset ovat jos tuo nyt on joku ehdoton ei. Ei kyllä ihme että niin moni mies hakee nykyisin naisen ulkomailta.
No eihän ole, 32-vuotiaat on jo keski-ikäisiä vanhuksia :D
25-v naisille taas ovat jo ensimmäiset rypyt ilmestyneet silmäkulmiin. Tätimäisyys tulee kuvaan jo 28-30 vuotiaana. Joku 10v ikäero on ihan hyvä jottei miehen ihan heti tarvitse mennä tokalle kierokselle.
Tässä konkreettinen esimerkki siitä, että miehet ovat oikeasti sokeita omalle vanhenemiselleen. Niin miehetkin setääntuvät kuin naiset tätiintyvät. Geenit ja elintavat tuovat variaatioita eri yksilöitten välille.
Vierailija kirjoitti:
Taidatte vain olla katkeria siitä, ettei kukaan nuori ja mukavannäköinen mies etsi teitä :D Kyllähän tuollainen ilmoitus vaatii jo mieheltä rohkeutta koska selvähän on, että että kakkaa tulee niskaan niiltä, ketkä itse eivät uskaltaisi moista tehdä.
Minusta tuo ilmoitus oli hellyyttävä ja siinähän oli jo huomioitu sekin vaihtoehto, että nainen ei ole vapaa tai häntä ei kiinnosta eikä suinkaan vain oletettu, että ilmoitus johtaa vuosisadan rakkaustarinaan.
Mutta ainahan se on toisten löydettävä pelkkää negatiivista asiasta kuin asiasta. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Tämä on se defenssien defenssi. Jos naiset eivät pidä jostakin, niin heti katkeruuskortti esiin. Oikeasti ajatus siitä, että minua etsittäisiin tuolla tavalla, ahdistaa.
Mitä.nää kommentit oikeen on?! Mies haluaa kokeilla onneaan, eihän se tarkoita mitään! Ei sen naisen ole mikään pakko ottaa edes yhteyttä. Mikä ihme teitä vaivaa? Tämähän oli todella herttaista ja suloista. Koittakaa nyt vähän chillata! Taitaa vaan ärsyttää kun oma naama ei herätä kenenkään mielenkiintoa.
Miks täällä puhutaan tästä naisesta akkana? Mikä akka hän oikein on? Sanotteko te kaikkia naisia akoiksi? Ja jos nainen on 25v ja mies 32v, niin tuo ei ole kyllä yhtään paha ikäero. Olen itse 26vv nainen ja olen avoliitossa 33v miehen kanssa. Ei todellakaan mitään ongelmaa ja kyllä tämä ikäero toimii toisinkin päin, että nainen on se 32-33v ja mies 25v. Nimenomaan tässä iässä ei tuo ikäero tunnu yhtään missään.
Vähän haiskahtaa nyt kyllä katkeruus näistä kommenteista.
Sitä paitsi mistä se mies sen naisen ikää tietää? 25v oli vain heitto. Nainen voi ihan hyvin olla vaikka 29v. Tai 32v. Tai 27v.
Vierailija kirjoitti:
Nuori? Tyyppihän on 32-vuotias.
Ikean mainos... en tajua miksi muuten ikean logo ja värit laitettu noin selkeästi mutta tärkein asia eli kuva miehestä on harmaa...
Ei kyllä itseäni kiinnostaisi mies joka ei voi lähestyä sillä hetkellä vaan jossain iltalehden sivuilla ja koko suomi seuraa vierestä. Ahdistava ajatus. Jos ei ole ikean mainos niin julkisuus hakuisuutta.
Heräsi kyllä mielenkiinto millainen on niin kaunis nainen että mies sekoaa noin pahasti. On kyllä jatkon kannalta miehelle huono siirto hakea mediassa julkisesti jotain tuntematonta kaunotarta, jos ei tavoita naista tai nainen ei ole kiinnostunut niin tulevat naiset voi ajatella olevansa varavsihtoehtoja kun ei se unelmien prinsessan saaminen onnistunutkaan. Auts :E
Mun mielestä toi mies on suloisen, sympaattisen näköinen ja ihan hyvännäköinenkin. Tulee vähän mieleen se ensitreffit alttarilla ohjelman Esa. :D
Terveisin tummatukkainen omasta mielestään kaunis 22v nainen. Tosin Tampereella en ole asioinut. 😂
Olen 27v nainen ja odotan lasta 35v miehelle. Ei kyllä ole yhtään mikään ikäero!
Olen 23v ja mielestäni tuo mies näyttää profiilikuvissaan epäsiistiltä ja olemuksen perusteella kalja taitaa maistua (koska joku rockmuusikko). Lisäksi pipo ällöttää ja leukaparta myös. Ehkä joihinkin uppoaa, mutta itseäni nuorena kiinnostaa enemmän sellaiset raikkaat, urheilulliset miehet ja suunnilleen itseni ikäiset.