Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä nykymies naiselta oikein odottaa? Voisko joku vastata?

Vierailija
09.03.2018 |

Ihan näin hyvässä hengessä.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksityöläinen. Miehet itkevät kylmää liittoaan ja nalkutusta.

Lopetan pian nämä hommat tästä syystä.

Vierailija
22/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joopa joo itse eivät voi tehdä asialle mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nada. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
24/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuutta, työssäkäyntiä, lämpöä, seksiä, ei liian kärkkäitä mielipiteitä. 

En ole mies mutta nämä tuntuvat olevan ne kohtuullisen keskivertomiehen perusvaatimukset.

Omat miespuoliset läheiset ystäväni ja eksäni ovat viehtyneet älystä ja huumorintajusta ja arvostaneet mielipiteitä, eivätkä ole olleet niin tarkkoja hoikkuuden tai työssäkäynnin suhteen. Heillä on myös kehittyneemmät käsitykset siitä minkälainen kohtelu parisuhteessa on huono juttu kumpaankin suuntaan, ja ovat olleet hyvin nirsoja vähiäkin henkisen väkivaltaisuuden merkkejä kohtaan kun taas ymmärtäväisempiä ja joustavampia naisen omasta henkilökohtaisesta vaikeilun ja tarpeiden suhteen. Parhaita tyyppejä, heidän tyttöystäviinsäkin on aina ollut ilo tutustua, olen todella tyytyväinen siitä että kuuluvat elämääni.

Vierailija
25/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ymmärtää "miesten ja naisten töiden" eron ja elää sen mukaisesti,

Että pitäisi antaa miehen loikoilla sohvalla ja itse hoitaa kaikki muu? Ei kauppoja. Eihän miehet nykyään elätä perhettä.

Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt jos kumpikin käy työssä. Jos toinen sitten on kotona, niin se tekee enemmän kaikista kotitöistä. Yksinkertaista, mutta totta!

Aika monet miehet vihaavat töitä joista minä pidän. Koneiden korjaus, renkaiden vaihto, remontointi yms. Mutta eivät kuitenkaan osaa myöskään kutoa, ommella, leipoa, verhoilla taikka hoitaa puutarhaa.

Mitä tuohon jää, ruoanlaitto ja siivoaminen.

Vierailija
26/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottavat, että nainen passaa kuten äitinsäkin, huolimatta siitä, että nainen käy töissä ja tienaa yhtälailla rahaa perheen elättämiseen.

Naisen kuuluu töiden lisäksi hoitaa lapset ja koti sekä ruoan laitto luomakunnan kruunun kaivaessaan muniaan sohvalla katsoen urheilua/pelaa jotain typerää peliä.

Illalla vaimon pitäisi olla himokkaana valmiina odottamassa kahden minuutin kassien tyhjennystä ja naisen pitäisi olla tähän tyytyväinen, lopun ikäänsä.

Haluaisitko kanssani naimisiin? Kuulostat täydelliseltä.

Vierailija
27/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että pitäisi antaa miehen loikoilla sohvalla ja itse hoitaa kaikki muu? Ei kauppoja. Eihän miehet nykyään elätä perhettä.

Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt jos kumpikin käy työssä. Jos toinen sitten on kotona, niin se tekee enemmän kaikista kotitöistä. Yksinkertaista, mutta totta!

Niin, varmasti sinulle sopisi tulla töistä vähän harrastelemaan autosi kanssa ja istua loppuilta sohvalla, sillä välin kun naisesi laittaa ruoan, siivoaa, pyykkää, tiskaa ja hoitaa lapset. Kukapa ei tahtoisi olla vapaamatkustaja jos se tehtäisiin mahdolliseksi.

Vierailija
28/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa seksiä ja sitä, että tulee ymmärretyksi.

Mies odottaa elämänkumppania ja sitä, että tulee ymmärretyksi.

Mies odottaa esikoisensa syntymää ja sitä, että tulee ymmärretyksi.

Varovainen olettamus.

Vierailija
29/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joopa joo itse eivät voi tehdä asialle mitään?

Rupesin muutamille sanomaankin, että oletko itse koettanut lämmittää liittoasi...

Työpaikalla, parhaalle kaverille tai maksulliselle uskoudutaan, miten omasta vapaasta tahdosta ollaan tässä liitossa ja miten kylmä se on.

Vierailija
30/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota oikeastaan mitään. Olisi kiva jos voisimme käydä yhdessä keinumassa, katsoa aamuteellä toisiamme silmiin ja kykenisimme olemaan välillä tyytyväisenä ihan hiljaa samassa huoneessa omissa keinutuoleissamme keinuen. Olisi myös kiva, jos nainen olisi intohimoinen oman elämänsä mielenkiintoja kohtaan, avoin uusille kokemuksille ja säilyttänyt edes pienen ripauksen lapsenuskoa aikuiselämän valtaavan kyynisyyden rinnalla.

Noh, mitä mä näistä tiedän tämmöisenä hattaroivana poika-aikuisena?

Vierailija
31/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykynaiselta voi mitään odottaa. Feministit haluavat kaikki oikeudet ilman mitään velvollisuuksia.

Vierailija
32/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet miehet vihaavat töitä joista minä pidän. Koneiden korjaus, renkaiden vaihto, remontointi yms. Mutta eivät kuitenkaan osaa myöskään kutoa, ommella, leipoa, verhoilla taikka hoitaa puutarhaa.

Mitä tuohon jää, ruoanlaitto ja siivoaminen.

No, eipä sinulle sitten oikein miehiä ole kohdalle sattunutkaan, valitan. Sinun olisi varmaan syytä potkia näitä tekemään niitä hommia.

Vierailija
33/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharia-lain noudattamista.

Vierailija
34/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottavat, että nainen passaa kuten äitinsäkin, huolimatta siitä, että nainen käy töissä ja tienaa yhtälailla rahaa perheen elättämiseen.

Naisen kuuluu töiden lisäksi hoitaa lapset ja koti sekä ruoan laitto luomakunnan kruunun kaivaessaan muniaan sohvalla katsoen urheilua/pelaa jotain typerää peliä.

Illalla vaimon pitäisi olla himokkaana valmiina odottamassa kahden minuutin kassien tyhjennystä ja naisen pitäisi olla tähän tyytyväinen, lopun ikäänsä.

Tällaisen naisen kun löydän niin otan akakseni talooni

Vierailija
35/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää yhtään mitään.

Mitä sitten aiemmin odotit? 'Enää'`?

Kukaan itseään kunnioittava mies ei enää jaksa nykysuomalaisia naisia.

Niiden elämä tuntuu olevan niin hemmetin vaikeata koko ajan. 

Vierailija
36/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa.. taisiko olla huulien heiluttamista nämä 'en enää mitään' jne. kunhan pääsee omasta mielestään vastaamaan nasevasti. Luulin että teillä osii ollut jotain oikeaa elämänkokemusta ja sanottavaa aiheesta mutta olinkohan väärässä...

Ehkäpä se onkin siinä ettei mitään elämänkokemuksia naisten kanssa ole edes päässyt tulemaan..

Vierailija
37/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmasti sinulle sopisi tulla töistä vähän harrastelemaan autosi kanssa ja istua loppuilta sohvalla, sillä välin kun naisesi laittaa ruoan, siivoaa, pyykkää, tiskaa ja hoitaa lapset. Kukapa ei tahtoisi olla vapaamatkustaja jos se tehtäisiin mahdolliseksi.

En minä missään sohvalla istuksi. Toki korjaan/huollan autot/polkupyörät/mönkijän/ruohonleikkurin, remontoin talon, rakennan tarvittavat rakennustyöt, teen asennukset, kaadan polttopuut ja pilkon ne, teen pihalla lumityöt ja vähintään lapiota tarvitsevat pihatyöt, hoidan kauppareissut 99%:sti, välillä laitan ruoan. Lisäksi teen töitä noin 70h/viikko.

Että turha siellä mitään vapaamatkustajaksi on huudella. Haluan vain että kumpikin tekee oman osansa. Miehet miesten työt ja naiset naisten työt. Tarvittaessa jeesaillaan puolin ja toisin, mutta pääosin vastuualueet menee näin.

Vierailija
38/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mitä muut odottavat, mutta mä oisin tyytyväinen perusnättiin, mukavaan ja keskustelukykyiseen vähästä pahastumattomaan naiseen (ettei vedä palkoa nenäänsä jostain mun hieman vähemän viimeisteltynä ulos tulleesta ajatuksesta). Vielä jos osaa ja jaksaa välillä ruokaakin laittaa, vaikka itekin osaan.

M29

Vierailija
39/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mitä muut odottavat, mutta mä oisin tyytyväinen perusnättiin, mukavaan ja keskustelukykyiseen vähästä pahastumattomaan naiseen (ettei vedä palkoa nenäänsä jostain mun hieman vähemän viimeisteltynä ulos tulleesta ajatuksesta). Vielä jos osaa ja jaksaa välillä ruokaakin laittaa, vaikka itekin osaan.

M29

Vaaditko peppuseksiä? Tää on ongelma monella nuorella miehellä vaiks muuten onkin kivoja :)

Vierailija
40/103 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki uhriutujasta, jota nykymies ei jaksa katsella. Ei kukaan halua elää tuollaisen vaihtoehtoista totuutta suoltavan marttyyrin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme