Siis mitä nykymies naiselta oikein odottaa? Voisko joku vastata?
Kommentit (103)
Nykymiehellä on Tinder. Se on kuin seksipalvelulinja, mutta maksuton sellainen. Ei mies tarvitse mitään muuta. Ikävä kyllä. Naiset saavat seksiä kun haluavat, mutta ihmissuhde? Noup.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottavat, että nainen passaa kuten äitinsäkin, huolimatta siitä, että nainen käy töissä ja tienaa yhtälailla rahaa perheen elättämiseen.
Naisen kuuluu töiden lisäksi hoitaa lapset ja koti sekä ruoan laitto luomakunnan kruunun kaivaessaan muniaan sohvalla katsoen urheilua/pelaa jotain typerää peliä.
Illalla vaimon pitäisi olla himokkaana valmiina odottamassa kahden minuutin kassien tyhjennystä ja naisen pitäisi olla tähän tyytyväinen, lopun ikäänsä.
Tällaisen naisen kun löydän niin otan akakseni talooni
Taidat jäädä poikamieheksi. Ellei sitten lihava ja ruma kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin hyvässä hengessä.
Kiva ja herttainen luonne. Ei tupakointia, tatuointeja tai naamalävistyksiä. Noilla spekseillä kiinnostun alustavasti. Jos hieman syventyy ja tutustuu, niin normaali historia eli ei ole mikään suhteesta suhteeseen hypännyt eli osaa olla yksinkin ja aika paljon samanlainen arvomaailma kuin minulla, että ei ole seksisuhteita tai ainakin todella vähän. Tykkää hellyydestä ja ei ole sellainen, että jokainen halaus ja hyväily ja suutelu tarvitsisi johtaa seksiin.
Tuossa olisi ihan toimivat palaset parisuhteeseen. Extraplussaa olisi jos tykkäisi luonnossa liikkumisesta, pienistä hiihto- tai kävelyretkistä erätulen äärelle, mökkeilystä ja olisi sillä lailla tekeväinen luonne, että tykkäisi askarrella kaikenlaista ja laittaa kotia ja tehdä ruokaakin.
Itse haen molemmin puolista kiinnostusta ja kemiaa. Rehellisyyttä ja sitä että minä pelkästään riittäisin hänelle ettei pettäisi. Itseni ikäinen +-5v. Normaali painoinen, lievä ylipaino ei haittaa. Lapsia tai ei. Itselläni ei ole kuin koira. Pari vuotta sitten eronnut.
En usko löytäväni, joten sinkkuna mennään varmasti jatkossakin. Nyky deittailu on ihmeellistä pelailua jossa etsitään aina parempaa. Sellainen ei enää tässä iässä kiinnosta.
M35
Naisellista seuraa ja seksiä. Peppujutut ei ole täysin välttämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mitä muut odottavat, mutta mä oisin tyytyväinen perusnättiin, mukavaan ja keskustelukykyiseen vähästä pahastumattomaan naiseen (ettei vedä palkoa nenäänsä jostain mun hieman vähemän viimeisteltynä ulos tulleesta ajatuksesta). Vielä jos osaa ja jaksaa välillä ruokaakin laittaa, vaikka itekin osaan.
M29
Täällä olis kolmekymppinen kuvauksesi mukainen nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Itse haen molemmin puolista kiinnostusta ja kemiaa. Rehellisyyttä ja sitä että minä pelkästään riittäisin hänelle ettei pettäisi. Itseni ikäinen +-5v. Normaali painoinen, lievä ylipaino ei haittaa. Lapsia tai ei. Itselläni ei ole kuin koira. Pari vuotta sitten eronnut.
En usko löytäväni, joten sinkkuna mennään varmasti jatkossakin. Nyky deittailu on ihmeellistä pelailua jossa etsitään aina parempaa. Sellainen ei enää tässä iässä kiinnosta.
M35
Kuulostat ihanalta. Haluan samoja asioita kuin sinä. Tutustutaan?
Älykästä ja huumorintajuista seuraa sekä kinkyseksiä. Lisäksi tulee toimeen omillaan eikä sekoile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mitä muut odottavat, mutta mä oisin tyytyväinen perusnättiin, mukavaan ja keskustelukykyiseen vähästä pahastumattomaan naiseen (ettei vedä palkoa nenäänsä jostain mun hieman vähemän viimeisteltynä ulos tulleesta ajatuksesta). Vielä jos osaa ja jaksaa välillä ruokaakin laittaa, vaikka itekin osaan.
M29Täällä olis kolmekymppinen kuvauksesi mukainen nainen :)
Mistä päin? Ite tääl Uusimaa/ Helsinki nurkilla.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Helsingistä minäkin :) Pitäisikö jatkaa juttelua vaikka jossain anonyymissä chatissa?
No, itse odotan omalta naisystävältäni ainakin sitä, että hän on peruspositiivnen, kiinnostunut samoista asioista (esim. politiikka, historia), omaa samanlaisen arvomaailman (eli ei ole esim. vanhoillinen), ei halua lapsia, on työssäkäyvä, tykkää käydä syvällisiä keskuteluja, ja osaa suhtautua elämään positiivisesti ja myös hiukan lapsenomaisesti (kuten yksi toinen kirjoittaja kuvasi). Iältään ehkä n. 28-33
T: 29-vuotias mies
M28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin hyvässä hengessä.
Kiva ja herttainen luonne. Ei tupakointia, tatuointeja tai naamalävistyksiä. Noilla spekseillä kiinnostun alustavasti. Jos hieman syventyy ja tutustuu, niin normaali historia eli ei ole mikään suhteesta suhteeseen hypännyt eli osaa olla yksinkin ja aika paljon samanlainen arvomaailma kuin minulla, että ei ole seksisuhteita tai ainakin todella vähän. Tykkää hellyydestä ja ei ole sellainen, että jokainen halaus ja hyväily ja suutelu tarvitsisi johtaa seksiin.
Tuossa olisi ihan toimivat palaset parisuhteeseen. Extraplussaa olisi jos tykkäisi luonnossa liikkumisesta, pienistä hiihto- tai kävelyretkistä erätulen äärelle, mökkeilystä ja olisi sillä lailla tekeväinen luonne, että tykkäisi askarrella kaikenlaista ja laittaa kotia ja tehdä ruokaakin.
Minä sovin kuvaukseen aika hyvin. Olisiko outoa tutustua tätä kautta? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Helsingistä minäkin :) Pitäisikö jatkaa juttelua vaikka jossain anonyymissä chatissa?
En mä semmosia tiedä :'D
Ehdota toki, niin yritän suoriutua sinne
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Vaaditko peppuseksiä? Tää on ongelma monella nuorella miehellä vaiks muuten onkin kivoja :)
Hyi olkoon, en. Miks hetero tuhkaluukkua haluais? En ees suuseksiä, kun ei vaan tunnu omalta koko idea.
M29
Alapeukutin. Tykkään kovempiotteisesta miehestä ja olisi kauheaa, jos ei saisi suuta edes antaa. Mut näköjään oo vähemmistössä eli eiköhän sulle ottajia ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Helsingistä minäkin :) Pitäisikö jatkaa juttelua vaikka jossain anonyymissä chatissa?
M29
Tule suomi24 chattiin Kaupungit ja alueet - Helsinki -kanavalle, olen siellä jo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Tule suomi24 chattiin Kaupungit ja alueet - Helsinki -kanavalle, olen siellä jo :)
Pkei. Reilu puol tuntii voi mennä, ku oon kaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
M35
Niin, haluaisitko tutustua kolmekymppiseen naiseen, joka on kuvauksesi kaltainen ja haluaa samoja asioita kuin sinä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärtää "miesten ja naisten töiden" eron ja elää sen mukaisesti,
Että pitäisi antaa miehen loikoilla sohvalla ja itse hoitaa kaikki muu? Ei kauppoja. Eihän miehet nykyään elätä perhettä.
Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt jos kumpikin käy työssä. Jos toinen sitten on kotona, niin se tekee enemmän kaikista kotitöistä. Yksinkertaista, mutta totta!
Niin, varmasti sinulle sopisi tulla töistä vähän harrastelemaan autosi kanssa ja istua loppuilta sohvalla, sillä välin kun naisesi laittaa ruoan, siivoaa, pyykkää, tiskaa ja hoitaa lapset. Kukapa ei tahtoisi olla vapaamatkustaja jos se tehtäisiin mahdolliseksi.
En minä missään sohvalla istuksi. Toki korjaan/huollan autot/polkupyörät/mönkijän/ruohonleikkurin, remontoin talon, rakennan tarvittavat rakennustyöt, teen asennukset, kaadan polttopuut ja pilkon ne, teen pihalla lumityöt ja vähintään lapiota tarvitsevat pihatyöt, hoidan kauppareissut 99%:sti, välillä laitan ruoan. Lisäksi teen töitä noin 70h/viikko.
Että turha siellä mitään vapaamatkustajaksi on huudella. Haluan vain että kumpikin tekee oman osansa. Miehet miesten työt ja naiset naisten työt. Tarvittaessa jeesaillaan puolin ja toisin, mutta pääosin vastuualueet menee näin.
Aikuisen miehen järkevää puhetta. Olen kanssasi samaa mieltä.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Vaaditko peppuseksiä? Tää on ongelma monella nuorella miehellä vaiks muuten onkin kivoja :)
Ehkä voisin tapailla mutta vakisuhteeseen en voisi ryhtyä koska olisi se kuitenkin liian iso menetys seksielämälle
Hyi olkoon, en. Miks hetero tuhkaluukkua haluais? En ees suuseksiä, kun ei vaan tunnu omalta koko idea.
M29