Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
121/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin eilen Forumin Gigantissa. Aikani yksikseni etsiskeltyäni tuotetta jota lähdin ostamaan löysin sen. Myyjiä ei näkynyt missään. Lähdin kävelemään paketti kädessäni jonnekin päin , tuli nuori miesmyyjä vastaan. Hän ei edes vilkaissut minuun- asiakas- kun kysyin häneltä kohteliaasti "minne voisin maksaa tämän"? Hän vastasi "kassalle" jatkaen matkaansa yhtä tympeän näköisenä (kuin ei egonsa mahtuisi myymälään). Vastasin "että missähähän päin se KASSA olisi?"....

Vierailija
122/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen ruoan seassa. Ravintolassa. Yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitter Hki Forum.

Olen toki 50v, ja liian vanha siihen kauppaan.

Mutta ostan lahjoja kummitytöille ja veljen tytöille toiveiden mukaan. Myyjät hihittää ja tuijottaa kun käyn siellä. Olen ihan tavallinen kulkija, yleensä työstä kotiin mennessä olen käynyt. Vaan en käy enää.

Hoidan muulla tavalla lahjat.

Samaa palvelua odotin VS liikkeessä, edelleen Forum. Siellä olikin yllättävän mukavia ja ystävällisiä myyjiä.

Vierailija
124/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kampaajalla kirja mukana, ja sanon pälättävälle kampaajalle, että anteeksi mutta minun on työni puolesta luettava tämä kirja huomiseen mennessä. Nykyisin käyn kyllä tavallisesti Prisman kampaamopisteessä, vaikka siellä taitotaso on keskinkertainen, mutta ainakin kampaajat osaavat olla hiljaa.

Kaupungissamme on leipomo-kahvila, jossa sain kerran niin töykeää ja vittuuntunutta asiakaspalvelua, että en ole sen koommin siellä asioinut tai ostanut kyseisen leipomon tuotteita kaupoista. Tästä on jo 15 vuotta. Muistan aina myös haukkua muille kyseisen leipomon, jos niistä tulee puhetta.

Vierailija
125/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Mustissa ja Mirrissä ostamassa koirilleni uutta ruokaa. Koirat olivat siis syöneet samaa ruoka jo monta vuotta, joten tarvitsin luonnollisesti apua uuden ruuan valinnassa. Selailin mieheni kanssa erilaisia vaihtoehtoja läpi ja luimme monen kymmenen pakkauksen tuoteselosteet huolella läpi. Tähän meni joku 30 minuuttia. Sen jälkeen katselin jo ympärilleni etsien myyjää apuun, koska kukaan ei tullut lähellekkään edes kysymään, että tarvitsemmeko apua. Koko liike oli tyhjä asiakkaista ja puhuimme miehen kanssa aika isoon ääneen, koska yritimme saada jonkun edes huomaamaan meidät. Meni 5 minuuttia ja myyjä tulee kysymään, että tarvitsemmeko apua. No vihdoin saatiin apua ja uusi ruoka ostettua. Koko reissuun meni yhteensä tunti.

Olisin toki voinut mennä itsekkin kysymään apua, mutta aluksi koko myyjää ei edes näkynyt. Tuntui, että olimme miehen kanssa kahden koko kaupassa.. yleensä M&M:n myyjät ovat olleet todella ystävällisiä ja kysyneet heti, että tarvitsemmeko apua, mutta jostain syystä nyt ei.

Tätä tosiaan ihmettelen, koska kierreltiin siellä sen 30 minuuttia joten myyjä olisi edes kerran voinut tulla kysymään.

Vierailija
126/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu asiakaspalvelussa. Kahvila Kolmio Turussa. Eläkeläismies kiroilee ja haukkuu asiakkaita. Lienee tuuraaja. Mutta silti hävytöntä.

Vierailija
127/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.

Vierailija
128/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden Sokos. Nuori ihminen ei saa minkäänlaista palvelua tai opastusta eikä myöskään tervehditä eikä kiitetä. Kävin ostamassa kalliihkon villakangastakin sieltä ja myyjän käytöksen perusteella häiritsin hänen työpäiväänsä maksavana asiakkaana.

Vierailija
129/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ihme..miksi näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä tapahtuivat, minulla oli punaiset rastat  vyötärölle  mikä  ilmeisesti vaikutti monien palveluhalukkuuteen...

-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" Ilmoitin ystävälleni että lähtisimme, johon ystävä tarpeettoman kovaa  " NIIN OLIKO SULLA 300 SE BUDJETTI?" Johan tuli myyjään vipinää ja alkoi kaivella niitä kultaisia ketjuja, mutta me marssimme ulos

- Istuin työpäivän jälkeen nälkäisenä ja väsyneenä lähes tyhjässä  kahvilassa ja odotin lattea sekä täytettyä patonkia mukaan, myyjä pyöri ympärinsä ja vilkuili minua mutta kahvia ei kuulunut.  Kun oli mennyt noin 15 min kyllästyin ja lähdin  vaikka harmittikin, että olin jo ehtinyt maksaa. Autoon istuessa näin myyjän kuikkivan kahvilassa patonki kädessä, mutta en enää noussut ja mennyt sisälle

-  Anttilassa myyjä liimautui  lähelleni kun katselin meikkejä ja hetkeä myöhemmin suunnatessani kassalle ,huomasin 

että sama  myyjä puhuu vartijan kanssa  minua samalla vilkuillen.  Tuijotin takaisin ja sanoin kovaa " MULLA ON TÄSSÄ MEIKKEJÄ JA RASVOJA VIIDENKYMPIN EDESTÄ ETTÄ* EN OO KUULKAA  MITÄÄN PÖLLIMÄSSÄ"

Ei varmaan tarvitse sanoa että Anttila, se kahvila ja kultasepänliike menivät minulla boikottiin

HUUTONAURUA

unelmahäiden morsiammelta näyttävä nainen saa PASKAA PALVELUA

MIKÄ on sun ongelma? Ihan oikeasti.

Vierailija
130/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella on yksi kahvila, jossa on sisällä aina omistajan KOIRA! En voisi olla ajattelematta, mitä se koira siellä tekee.

Asun Saksassa ja täällä on kovin tavallista että kahviloihin/ravintoloihin otetaan koira mukaan. Tästä huolimatta ihan hengissä ollaan. :)

Vierailija
131/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo oli muuten ihan kiva, mutta leikkasi kaksi kertaa hiukseni ihan tolkuttoman lyhyiksi. Ekalla kerralla ajattelin, että ehkä se vahingossa otti vähän liikaa, ja kun kampaamo on niin lähellä kotia niin jatkoin käymistä. Vuoden päästä tästä teki taas saman ja se oli viimeinen niitti. Myös lasten hiukset leikkasi huonosti, teki huolimatonta työtä.

Vierailija
132/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin ostamassa iltapukua juhliin ja menin aika isonkin budjetin kanssa erääseen alan liikkeeseen. En saanut minkäänlaista palvelua vaikka kerroin myyjälle että olen ostamassa iltapukua. Ymmärrän, että näytän nuorelta vaikka olin tuolloin jo lähemmäs kolmekymppinen mutta onko se siis joillekin myyjille heti automaatio ettei nuoria palvella? Myyjät katsovat nenänvartta pitkin ja näkee että ajattelevat että ”sinulla ei ole varaa ostaa meiltä mitään”, vaikka todellisuudessa tienaan huomattavasti enemmän kun he, satun vaan näyttämään nuorelta. Lähdin pois ja meni kilpailijan liikeeseen. Olen tämän jälkeen vienyt rahani aina muualle.

Ennen joulua intersportissa myyjä suuttui kun en ostanut hänen esittelemäänsä liikkeen kalleinta suksipakettia. Olin jo etukäteen vertaillut kotona paketteja ja päätynyt itselleni sopivimpaan ja kerroin heti myyjälle että olen juuri sitä pakettia tullut ostamaan mutta väkisin alkoi esitellä.

Vierailija
133/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella on yksi kahvila, jossa on sisällä aina omistajan KOIRA! En voisi olla ajattelematta, mitä se koira siellä tekee.

Mikä kahvila? Itsekkin nimittäin asun Seinäjoella ja en ole kuullutkaan.

Vierailija
134/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa ei saanut viedä ruokalistaa pöytään, vaan siinä tiskin vieressä iso sakki joutui lukemaan yhtä irrallista ruokalistaa(ei siis seinällä olevaa taulua, vaan ihan käsissä olevaa listaa)

Käänyin ovelta ulos, koska olisin halunnut rauhassa pöydässä valita ruokani, enkä siinä kymmenen hengen tungoksessa.

Kopiot ilm.liian arvokkaita.

Ko. paikassa oli aikaisemmin ainakin hyvä ruoka, mutta omistaja vaihtui ja tyyli, niin enpä mene.

Vierailija
135/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" 

Minä olen koruliikkeessä kohdannut myös samanlaista kohtelua. Joudun olemaan työssäni jonkin verran ulkona, joten talvella minulla on toppavaatteet päällä. Töiden jälkeen menin kerran koruliikkeeseen ostamaan kelloa vanhan ja rikkoutuneen tilalle. Nikkeliallergikkona ei ole ihan se ja sama, minkä ranteeseeni laitan. Halusin myös tietynlaisen kellon (haluan numerot, en viivoja taulun täydeltä). Myyjä esitteli minulle jotain lasten muovikelloja, vaikka selitin hänelle mielestäsi ihan selkeästi, mitä tarvitsin. Kun aloin selittää selkokielellä, että etsin titaanista tai nahkaista ranneketta ja aikuisten kelloa, myyjä katsoi minua päästä varpaisiin ja sanoi, että "ne on kuule sitte kalliita". Loppujen lopuksi liikkeestä löytyi yksi ainoa malli, jossa oli titaaniranneke ja numerokellotaulu, ja sen hinta oli huikeat 120 euroa. Minä olin varannut kelloa varten 600 euroa.

Vierailija
136/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä tapahtuivat, minulla oli punaiset rastat  vyötärölle  mikä  ilmeisesti vaikutti monien palveluhalukkuuteen...

-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" Ilmoitin ystävälleni että lähtisimme, johon ystävä tarpeettoman kovaa  " NIIN OLIKO SULLA 300 SE BUDJETTI?" Johan tuli myyjään vipinää ja alkoi kaivella niitä kultaisia ketjuja, mutta me marssimme ulos

- Istuin työpäivän jälkeen nälkäisenä ja väsyneenä lähes tyhjässä  kahvilassa ja odotin lattea sekä täytettyä patonkia mukaan, myyjä pyöri ympärinsä ja vilkuili minua mutta kahvia ei kuulunut.  Kun oli mennyt noin 15 min kyllästyin ja lähdin  vaikka harmittikin, että olin jo ehtinyt maksaa. Autoon istuessa näin myyjän kuikkivan kahvilassa patonki kädessä, mutta en enää noussut ja mennyt sisälle

-  Anttilassa myyjä liimautui  lähelleni kun katselin meikkejä ja hetkeä myöhemmin suunnatessani kassalle ,huomasin 

että sama  myyjä puhuu vartijan kanssa  minua samalla vilkuillen.  Tuijotin takaisin ja sanoin kovaa " MULLA ON TÄSSÄ MEIKKEJÄ JA RASVOJA VIIDENKYMPIN EDESTÄ ETTÄ* EN OO KUULKAA  MITÄÄN PÖLLIMÄSSÄ"

Ei varmaan tarvitse sanoa että Anttila, se kahvila ja kultasepänliike menivät minulla boikottiin

HUUTONAURUA

Ongelma? Saan aina kohteliasta ja kunnioittavaa palvelua

Vierailija
137/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" 

Minä olen koruliikkeessä kohdannut myös samanlaista kohtelua. Joudun olemaan työssäni jonkin verran ulkona, joten talvella minulla on toppavaatteet päällä. Töiden jälkeen menin kerran koruliikkeeseen ostamaan kelloa vanhan ja rikkoutuneen tilalle. Nikkeliallergikkona ei ole ihan se ja sama, minkä ranteeseeni laitan. Halusin myös tietynlaisen kellon (haluan numerot, en viivoja taulun täydeltä). Myyjä esitteli minulle jotain lasten muovikelloja, vaikka selitin hänelle mielestäsi ihan selkeästi, mitä tarvitsin. Kun aloin selittää selkokielellä, että etsin titaanista tai nahkaista ranneketta ja aikuisten kelloa, myyjä katsoi minua päästä varpaisiin ja sanoi, että "ne on kuule sitte kalliita". Loppujen lopuksi liikkeestä löytyi yksi ainoa malli, jossa oli titaaniranneke ja numerokellotaulu, ja sen hinta oli huikeat 120 euroa. Minä olin varannut kelloa varten 600 euroa.

Nämä on ihan käsittämättömiä, joissa palvelu riippuu asiakkaan ulkonäöstä! Eivätkö myyjät halua myydä kalliita tavaroita vai mikä on ongelma?

Vierailija
138/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajattavat kampaajat! Hitto mua ei pätkääkään kiinnosta mitä safkaa sen lapset ei syö tai missä sen sisko käy lomilla! Mulla meni totaalisesti hermot yhteen kun sanoin, että ottaa 4 cm pois. Jätti 4 cm!, mallia Auswitsch. Ei siis kuunnellut pätkääkään kun keskittyi omiin höpinöihin.

Veloitti 15 min. koneajosta kuivana 34e kun oikea hinta olisi ollut n. 20e.

Olin tyrmistynyt, ja kerroin hänelle että nyt teit vikatikin. En tule enää koskaan ja kerron kaikille.

Lähetti perään 15e:n arvoisen shampoon. Huonoa palvelusuhdetta on vaikea korjata jälkikteen.

Ai niin, tämä kampaaja piti kirjaa asiakkaiden keskusteluista (mistä en tykännyt).

Niiiin, miten sun koira X nyt ja pälä pälä, miten sun anoppi...voi hyvä luoja että korpesi!

Sattui sitten niin, että mun 16 v. koira kuoli viikkoa aiemmin käsiini aamulla. Huoh!

Olisi tehnyt mieli tintata kampaajaa! Saamarin hölösuu!

Vierailija
139/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUUTONAURUA

Ihminen joka NÄYTTÄÄ white trashiltä..saa tuommoista kohtelua..

Asiakas saa näyttää miltä haluaa. Hän on se, jolla on rahat. Myyjän tehtävä on saada tuote myytyä ja tehdä voittoa yritykselle. Myyjä on asiakaspalvelija, jonka ei kuulu missään tilanteessa kohdella asiakasta töykeästi. Hyvä kello kauas kantaa, huono sitäkin kauemmas.

Vierailija
140/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Mustissa ja Mirrissä ostamassa koirilleni uutta ruokaa. Koirat olivat siis syöneet samaa ruoka jo monta vuotta, joten tarvitsin luonnollisesti apua uuden ruuan valinnassa. Selailin mieheni kanssa erilaisia vaihtoehtoja läpi ja luimme monen kymmenen pakkauksen tuoteselosteet huolella läpi. Tähän meni joku 30 minuuttia. Sen jälkeen katselin jo ympärilleni etsien myyjää apuun, koska kukaan ei tullut lähellekkään edes kysymään, että tarvitsemmeko apua. Koko liike oli tyhjä asiakkaista ja puhuimme miehen kanssa aika isoon ääneen, koska yritimme saada jonkun edes huomaamaan meidät. Meni 5 minuuttia ja myyjä tulee kysymään, että tarvitsemmeko apua. No vihdoin saatiin apua ja uusi ruoka ostettua. Koko reissuun meni yhteensä tunti.

Olisin toki voinut mennä itsekkin kysymään apua, mutta aluksi koko myyjää ei edes näkynyt. Tuntui, että olimme miehen kanssa kahden koko kaupassa.. yleensä M&M:n myyjät ovat olleet todella ystävällisiä ja kysyneet heti, että tarvitsemmeko apua, mutta jostain syystä nyt ei.

Tätä tosiaan ihmettelen, koska kierreltiin siellä sen 30 minuuttia joten myyjä olisi edes kerran voinut tulla kysymään.

Mistä alapeukut? Mustin ja Mirrin myyjiltä?

t. ei sama kuin aloittaja