Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (5066)
Hienosti yksi pelle pilaa koko ketjun. Moderointi 0 tasoa.
Vihaan teitä hihhuleita. Kasva aikuiseksi ja ymmärrä ettei mitään taivasisukkia ole olemassa. Kuoleman jälkeinen elämä? LOL.
Kävin kerran passikuvassa yhdessä valokuvaamossa. Sisään mennessä tuntui, että onko valokuvaajalla jokin asennevamma. No oli tai ei, niin työntekijä otti kuvani ylä- tai alaviistosta, joka vääristi kasvojen piirteitä tosi paljon. Mukana olleen kuvan osasi ottaa oikeassa kulmassa. En enää mennyt siihen puljuun uudestaan ja kävin ottamassa kuvat toisessa liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti yksi pelle pilaa koko ketjun. Moderointi 0 tasoa.
Vihaan teitä hihhuleita. Kasva aikuiseksi ja ymmärrä ettei mitään taivasisukkia ole olemassa. Kuoleman jälkeinen elämä? LOL.
En ole hihhuli mutta mistäs tiedät? Voitko vannoa ettei ole vaan oletko vaan vihainen ja aggre ateisti
Vaihdoin kampaajaa, koska hän puhui koko ajan. Luen mielelläni lehtiä, en mene kuuntelemaan puheripulia. Tietysti itsekin oli pakko osallistua keskusteluun. Olin niin väsynyt henkisesti aina lähdettyäni kampaamosta, että pakko oli vaihtaa muualle. Suulaat ihmiset imevät minusta energian.
Mulla kans ongelmana tauotta uteleva ja pälpättävä kampaaja. Huipputapaus sattui koronan aikaan: menin kampaajalle ja kaikilla piti olla maski naamalla. Myyjä aloitti höpisemisen heti, kun oli saanut kysytyksi, millaisen leikkauksen haluan. Sanoin hänelle, että en halua jutella, enkä oikein voi kuunnella hänenkään tarinoitaan, koska mulla on vähän huono kuulo, enkä nyt pysty peilin kautta edes lukemaan huulia, kun on maskit naamalla. Että haluaisin vain lukea lehteä. Kampaaja myöntyi, mutta parin minuutin päästä alkoi höpöttää, ja höpötti loppuun asti - jopa föönauksen ajan, jolloin ei normaalistikaan kuule yhtään mitään.
Valitun kansan syntivelka . Voi Juudas! Tee parannus .