Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (5066)

Vierailija
5041/5066 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräliike lähti Lielahdesta, niin oli vähän pakko lopettaa siellä asiointi. Harmittaa, oli hyvä liike asioida.

Vierailija
5042/5066 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kosmetologilla kasvohoidossa. Kosmetologi höpottää samalla kun
hieroo kasvojani, rentoudu nyt siinä sitten. Kaiken huippu oli kun kosmetologi
yhtäkkiä ähkäisee ja päästää mojovan pierun kesken hoidon. Singahtaa sitten wc-tiloihin
paskalle samalla päästellen nasevia pieruja, tullessaan pois wc:stä sanoo jotta kebab se vain kummittelee.
En ole sitten enää käynyt tällä kosmetologilla vaikka ihan muuten hyvää työtä tekikin.
T.Sonja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimms. Eivät ottaneet mitään vastuuta droonikaupoistaan venäläisten kanssa.

Vierailija
5044/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market, puhuu pahaa Jumalan valitusta kansasta, Israelista. Lisäksi huomasin: köyhänä joudun maksamaan rikkaiden bonukset.

Vierailija
5045/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alkanut vältellä pikamuotia myyviä kauppoja jo vuosia sitten. En vaan jaksa selata sitä valikoimaa, kun yksi kaunis vaate toisensa jälkeen on paskaa laatua ja materiaalit akryylia, polyesteriä ja muuta sontaa. 

Kirppiksillä skippaan helposti koko pöydän jos siinä on temua, sheinia, haisee huuhteluaineelle tms. 

Kirppikset voisivat kieltää kiinatavaran ja kiinavaatteiden myynnin kokonaan.

Aika vaikeeta kun kaikki nykyään tehdään Kiinassa. Katso vaikka kaupoissa valmistusmaata.

Vierailija
5046/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nuorehkolle kampaajalle koska halusin jotain uudistusta ja nuorekasta. Olen 60 vuotias ja ihan terve, reipas, kuntoileva, tanssiva, sosiaalisesti aktiivinen ja muutenkin ihan elämässä kiinni oleva sinkku.

Kampaaja ehdotti minulle vaaleita raitoja ja kertoi leikkaavansa tukan niskasta lyhyeksi " koska hänen mummonsakin tykkäs semmoisesta kamapauksesta ". 

Tämä lause siis ensimmäisen 5 minuutin aikana kun istuin tuoliin.

Juu ei...en ole hänen mummonsa.  En kenenkään mummo. Pyysin lyhentävään pitkästä polkastani noin pari senttiä ja kiitin. En palannut.

Vierailija
5047/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koiran saa ottaa kahvilaan, se ei ole minun paikkani! En voi tuoda yritykseni vieraita ravintolaan, joka sallii koirat. Asiakkaana ajattelevat, että rinnastetaanko heidät koiriin.

Vierailija
5048/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tulee mieleen. 1. Palvelun kieli jos ei suomen kielistä palvelua niin ei ole paikka minulle 2. Agressiivisesti käyttäytyvä henkilökunta... Tietyn maalaiset jostain syystä kiihtyvät nollasta sataan täysin turhanpäiväisistä jutuista jos näin käy edelleenkään paikka ei ole minua varten.

Vierailija
5049/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden metroaseman tiloissa oleva Lähi-Idän kauppa. Menin lihatiskille ostamaan kanaa, mutta tiskin takana olevat 2 miespuolista myyjää täysin ignoorasivat minut asiakkaana ja palvelivat minun jälkeen tiskille tulleita maanmiehiään. Katsoin siinä sitten heitä 'pahalla silmällä' ja sain loppujen lopuksi ostokseni, mutta jalkani eivät enään siihen kauppaan minua vie.

Vierailija
5050/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koiran saa ottaa kahvilaan, se ei ole minun paikkani! En voi tuoda yritykseni vieraita ravintolaan, joka sallii koirat. Asiakkaana ajattelevat, että rinnastetaanko heidät koiriin.

On sinulla hassut ajatukset.

Vierailija
5051/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaamossa. Varoitin kampanjaa ettei leikkaa liian lyhyttä otsatukkaa vaan jättää just kulmakarvojen yläpuolelle. Leikkasi niin että jöi 5m kulmakarvojen yläpuolelle. Sellaisen tynkäotsatukan. S...na! No äkkiä se kasvoi otsatukka mutta kyllä ketutti.

Onpas sulla iso pää, kun tukka oli viiden metrin etäisyydellä kulmakarvoista.

Juu ei tuossa ole yrittäjällä mitään saumaa onnistua. Tuossahan tulee jo työsuojeluväki huutamaan, jos keikkuu vääränlaisilla telineillä kun pitää saada rouva Isopäälle sopiva otsatukka. Ei saat*ana...

Vierailija
5052/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa myyjä ei suostunut antamaan minulle leivosta, jonka olisin halunnut, vaan sanoi, että otetaan järjestyksessä. :) Valitsemani oli isompi viipale. Nuori ihminen tietysti. Yleensä kahvilan myyjät eivät ota pukamia tällaisesta. Paikka menikin konkkaan koronan jälkeen.

Vierailija
5053/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa ruokakaupassa en asioi, mihin saa viedä koiria.

Kiitokset sinulle ratkaisustasi. Pitkä ja stressaava työpäivä, ainoana ajatuksena päästä mahdollisimman nopeasti kaupan kautta kotiin. Siihen jalkoihin kun iskeytyy joku perk*eleen sitruunansyönyt umpimielinen seiväs perseessä oleva eläintenvihaaja, niin katsotaan montako vesimelonia sinne persuksiin mahtuu sen seipään lisäksi. Älä tule minun tielleni, missään.

Vierailija
5054/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurikin se tylyys. En mene takaisin, kun minua on solvattu. Nyt kun olen 50v, tämä on lisääntynyt

..mutta wtf, minä maksan iloisesti isonkin laskun

Vierailija
5055/5066 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään puheessa viitteitä ikärasismista, mun tutka värähtää! Kai mä oon herkillä ikäni suhteen, en oo ollut ennen tälläinen! Vääränlainen rouvittelu tai muu piilovittuilu ja se on tack och adjö!

Vierailija
5056/5066 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosuan kirja 7 ja 3 Mooses kirja 27  ja nyt totuuden äärelle , ollaan toorassa sybagogamoskeijalla.   ( Kristityt on vapaat synnin ja KUOLEMAN laista ! Tämä on Juudaksen kohtalo joka oli varas ja on . )  Ryövärien luolassa ollaan . 

Vierailija
5057/5066 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-market, puhuu pahaa Jumalan valitusta kansasta, Israelista. Lisäksi huomasin: köyhänä joudun maksamaan rikkaiden bonukset.

Mooses 3:27 ja Joosua  se varastettu koru kenkä kamera kello ...koira...huonekalu ....astiat...stereot...takit....hameet , housut ja posliini , kodinkone , vene , auto , työkone , vuokra asunto , mökki, ruoka , sohva, lamppu, lusikka jne  Yhwh Jehova Jahve tietää !!!   Luvatun kansan pahat teot kostetaan sen omille pojille Mooses. Pahaa tekeviä ahdistaa terveisin yhwh Jahve.  Elsaddam. 

Vierailija
5058/5066 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosuan kirjassa varastettu tavara onkin luvatun kansan ongelma , se on TUHOONVIHITTYÄ JEHOVAN NÄKÖKULMASTA .   

Vierailija
5059/5066 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattu maa , kansa menetti senkin syntiensä tähden mutta SYYTTELEe muita .   Yhwh leppyy vain jos katuua ja tunnustaa.  Palauta ja korjaa.    Egyptiin....

Vierailija
5060/5066 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein Mooses 3 Joosua 7  .   Valittu kansa ja sen synnit . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä