Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4501/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin etsimässä uutta kampaajaa. Yksi vaikutti jo oikein lupaavalta ja istuessani mietin, että tällä voisin käydä useamminkin. Kampaamo oli pieni, vain kaksi paikkaa ja se odotustila tietty siinä samassa tilassa. Olin päivän viimeinen asiakas ja pesuvaiheen aikana kampaajan perhe tuli  odottamaan äitiään töistä kotiin. Mies ja kaksi lasta istuu siinä sohvalla ja eivät tuijottaneet minua mutta kuitenkin tunsin oloni hiukan kiusaantuneeksi kun selkeästi minun takia joutuivat odottamaan. Äänestän tosi herkästi jaloillani ja en tälläkään paikalle antanut uutta mahdollisuutta.

Vierailija
4502/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

plandemiapassi

tai jos setelit ei kelpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin säännöllisesti sokeroinnissa Helsingin keskustassa. Ihan ok paikka ja taisi olla aika nimekäskin tai ainakin jotain nimekkäitä hoitoja myös myivät. Kortilla maksaminen oli aika tosi nihkeää, valittivat että siitä tulee aina yrittäjälle kuluja ja ei ole reilua maksaa kortilla. Paikan omistaja oli jo lähempänä eläkeikää kuin parikymppinen ja valitti miten raskasta työ on ja kaikkia kaupungin karvaperseitä pitää sietää. Lisäksi haukkui joka ikinen kerta aina edellisen asiakkaan. Muutaman kerran annoin tämän jatkua ja sitten totesin, että helpotan hänen työtaakkaansa viemällä takapuoleni ja korttini muualle.

Vierailija
4504/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vapaaehtoiset maskiuskovaiset vaikka kampaajat. Jossakin kun oli pakko sakon uhalla mutta Suomessa ihan vapaaehtoisesti... ei auttaneet edes, haittoja vaan

Eli jos asioin haluan tolkkua ja inhimillisyytta ja omilla aivoilla ajattelua

Vierailija
4505/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan käyneet Aasiakas.com sivuilla. Siellä asiakaspalvelijat kertoo kuspäisistä asiakkaistaan kokemuksia.

Joo. Siellä on hyvää vastakkaista palautetta tämänkin palstan ammattivalittajista 😂

Vierailija
4506/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri, järkyttävää rahastusta, otetaan kaikenmaailman verikokeita ja testejä vaikka menisi semmoisen vaivan kanssa sinne ettei mitään testejä tarvita, mutta saavat näin rahastettua lisää. Henkilökunta todella tympeää ja jopa tiuskii jos on heidän mielestään syöttänyt väärää ruokanappulaa. Jos operaatio on hintava jollekin omistajalle niin ehdottavat eutanasiaa ensimmäisenä koska luulevat ettei tämä omistaja saa esimerkiksi mistään lainattua kyseistä summaa jos ei sillä hetkellä sitä satu olemaan. Nyt löysin vihdoin yksityisen klinikan jossa osaava henkilökunta ja ihania sellaisia, hinnat ovat joissakin tapauksissa hintavammat kuin muissa paikoissa mutta kyllä maksan vaikka 50€ ylimääräistä niin hyvästä ja mukavasta palvelusta.

Vierailija
4507/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen parkki. 

Vierailija
4508/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskin taakse ilmestyi kieltä osaamaton tyyppi. Vaihtui kantapaikka.

Vierailija
4509/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä perusteella, kun naapurissa asuva kaupanmyyjätär keskusteli perheensä kanssa aina kotonaan ostokseni läpi. Lopulta kyläläisten tiedossa oli kaikki asiat vehkeeni koosta lähtien.

Siis oikeasti???

Minulla samaa on ollut lähikaupassa, että myyjäg naureskelivat ostoksilleni.

Ensin luulin kuulmeenni/käsittäneeni väärin, mutta toistui liian usein.

Syynä on ollut ihan vain se, että yksi myyjistä on kanssa naapurini eikä pitänyt minusta.

Laitoin palautetta menemään ja vaihdoin kauppaa.

Vierailija
4510/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi kahviloissa tai kaupoissa, joissa ei saa palvelua suomeksi tai ruotsiksi.

Vierailija
4511/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paikallinen K market erään kovaäänisen, vihaisen oloisen n 55 - 60v, DDR painijaa muistuttavan naiskassan takia. En yksinkertaisesti uskalla  mennä  sinne jos hän on työvuorossa. Tuntuu kuin hän vihaisi kaikkia asiakkaita ja työtään. Pelottaa ihan ja kurkin ovelta ja kuuntelen josko rouva karjuu  kassalla ja jätän menemättä. Melkein joka päivä hän on ja jätän menemättä. Muuten kauppa on siisti ja muut kassat mukavia. 

Vierailija
4512/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näyttää rikolliselta, niin jos myyjä  kyylää luukin perusteella, saattaa jäädä menemättä uudelleen. Ite käytän vaan maihareita.

Vierailija
4513/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vapaaehtoiset maskiuskovaiset vaikka kampaajat. Jossakin kun oli pakko sakon uhalla mutta Suomessa ihan vapaaehtoisesti... ei auttaneet edes, haittoja vaan

Eli jos asioin haluan tolkkua ja inhimillisyytta ja omilla aivoilla ajattelua

Mitään tolkkua ei ole sinunkaan viestissä 

Vierailija
4514/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä perusteella, kun naapurissa asuva kaupanmyyjätär keskusteli perheensä kanssa aina kotonaan ostokseni läpi. Lopulta kyläläisten tiedossa oli kaikki asiat vehkeeni koosta lähtien.

Siis oikeasti???

Minulla samaa on ollut lähikaupassa, että myyjäg naureskelivat ostoksilleni.

Ensin luulin kuulmeenni/käsittäneeni väärin, mutta toistui liian usein.

Syynä on ollut ihan vain se, että yksi myyjistä on kanssa naapurini eikä pitänyt minusta.

Laitoin palautetta menemään ja vaihdoin kauppaa.

Ootteko varmoja, että ette oo skitsofreenikkoja? Jos ootte, niin anteeksi. Paitsi, että skitsofreenikko ei aina tajua sitä ite. Anteeksi silti. 

Vierailija
4515/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Alepassa kävin muutaman kerran ja sitten sitten sain tarpeekseni surkeasta asiakaspalvelusta. Ensimmäisellä kerralla kassamyyjä järjestelee jotain tupakoita, kun saavun ostoksineni kassalla. Ei siinä mitään, mutta hän ei reagoi minuun millään tavalla. Sitten kun saa viimein hommansa tehtyä, alkaa vihainen ja pelottava ilme naamalla piippailemaan ostoksiani. Toisella kerralla, kun saavuin kauppaan, joukko ulkomaalaisen kassamyyjän ystäviä notkuu kassalla juoruilemassa kassamyyjän kanssa, taaskaan asiakasta ei huomioida. Todella ahdistava ja luotaantyöntävä paikka. En suosittele Hiekkaharjun Alepaa Vantaalla kenellekään. 

Vierailija
4516/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!

Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.

Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.

Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.

Haluan mykän kampaajan.

Kuule olen niin samaa miletä! Mulla se utsii kaikkea, Mulla on ammtillinenkin turvakileto, sitten kun en selitä ositteitani, jotenkin ilmapiiri muuttuu. Utsii kaiken, onko isä äiti elossa, duunit( mulla salainen) jopa mun kaverin teitoja jonka on nähnyt heittävän autollaan kampaamoon. Söpsii jotenkin kun vastakysyn sitten. On niiin salaperäinekin.Se ei osa leikata ei sitten mitenkään. olisi piktät hiukset joille vain muotoilua. Kuulema muotoilulla/leikkauksella ei voi vaikuttaa mihin suuntaa hius taipuu muotoilessa. Nyt lopetan koko leikkauspyynnön, jopa olen vienyt oman kuvan,katso nyt jos tää on ennenkin mulle onnistunut,miksi ei nyt. Max tekee raidat suht hyvin ja edullinen, ihoon mennä sinne. Ulkona vedän jo keuhkot täyteen, ai vee  2 ja puoli tuntia piinaa, apuaaa tarviin viinaa. Se jälkienrgia piinaa vileä sieltä poispäästyäkin . Mutta se tunne kun pääsee ulos, aaah, saa olla  2 ja puoli kk  vapaa. Sijainti ja hinta ja  ei ihan parhaat raidat mutta sillai ok..

Vierailija
4517/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräässä kampaamossa käynnin kun kampaaja leikkasi polkkamittaiset hiukseni hiukan a-linjaan mutta ei huomioinut niskassa olevaa pyörrettä vaikka siitä mainitsin. Pyörteen takia hiusraja oli epäsiisti ja edestäpäin katsottuna näytti niinkuin olisi tupsu jäänyt leikkaamatta. Kävin kysymässä mitä asialle voisi tehdä, paikalla oleva kampaaja ei osannut sanoa. Myöhemmin kävin uudestaan kun kerkesin, tällä kertaa kampaamoyrittäjän mielestä oli kulunut liian pitkä aika leikkauksesta (11vrk) , joten takuu oli ummessa.

Toinen kampaaja lupasi joka kerta asioidessani selvittää erään haluamani erikoishoidon mahdollisuutta mutta ei koskaan soittanut eikä palannut asiaan. Kävin 2 vuotta säännöllisesti ja otin asian aina puheeksi, joka kerta asiaa ja hoitoa lupailtiin mutta koskaan sitä ei tapahtunut.

Vaihdoin lopulta kampaajaa ja sain haluamani.

Vierailija
4518/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana luovuin rakennekynsistäni. Oli hyvä päätös. Samoin opettelin leikkaamaan hiukseni itse. Tähän menee 5 minuuttia aikaa. Kampaamossa kului aina 30 minuuttia ja sai maksaa 40-45 euroa. Yhteensä näin säästyy noin 1000 € vuositasolla.

Vierailija
4519/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoisin s-ryhmän liikkeitä ja ravintoloita, mutta se on käytännössä aika mahdotonta. Olen kuullut heidän työntekijöiden suusta niin törkeitä kommentteja asiakkaista, ettei todellakaan haluaisi tukea tätä yritystä. Mutta minkäs teet kun ovat soluttautuneet kaikkialle.

Vierailija
4520/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mäkkärin mainosten paa pappa daapa -renkutus veti vanteen päässä niin kireälle etten ole sen jälkeen käynyt, enkä tule enää koskaan käymään.