Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4521/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lempiravintolassani syömisen kun sinne sai alkaa tuomaan koiria. Sen viimeisen kerran kun ravintolassa olin ja lemmikkien tuomisen salliminen minulle selvisi, kamppasi koira tarjoilijan sännätessään pöydän alta, siinä meni meidän seurueen ruuat uusiksi. Todettiin että kiitos ja ei tarvitse tehdä uusia, vaihdamme paikkaa. Toivottelin myös että lemmikin omistaja varmaan maksaa kaatuneet ruuat.

Käy sääliksi tarjoilijaa, hän varmaan ajatteli että hänen vika... vaikka koirien omistajienhan se oli.

Vierailija
4522/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoisin s-ryhmän liikkeitä ja ravintoloita, mutta se on käytännössä aika mahdotonta. Olen kuullut heidän työntekijöiden suusta niin törkeitä kommentteja asiakkaista, ettei todellakaan haluaisi tukea tätä yritystä. Mutta minkäs teet kun ovat soluttautuneet kaikkialle.

Tämä.

Miten niillä s-ryhmän myyjillä on varaa haukkua maksavia asiakkaita??

Missään muussa ketjussa en ole törmännyt samanlaiseen käytökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4523/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemen hallin alakerrassa oleva sopparavintola. Eivät huoli käteistä ja ilmoittivat siitä vasta kassalla jonotuksen jälkeen. Eivätkä vastanneet reklamaatiosähköpostiin.

Näköjään haluavat valita asiakkaansa tällä perusteella.

Vierailija
4524/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten ravintola Ullanlinnassa, Helsingissä, nyt jo lopettanut.

tilasin kalaa sain kanaa, mainitsin asiasta jolloin sinänsä asiallinen tarjoilija pyyteli anteeksi sillä hän oli "hiukan kipeänä" ja siis töissä?

kun tilaamani annos tuli oli vihannekst aseteltu "kivaan muotoon" eli kirsikka tomaatit vierekkäin ja pitkulainen maustekurkku keskelle muodsaten muln kuvan eli miehisen sukuelimen piirteet...itse toivat väärän annoksen..ja kohteliiasti kysyin onko siis oikea annos.

Vierailija
4525/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kampaaja haukkui hiuksiani likaisiksi kovaan ääneen, sain oikean läksytyksen, vähän noloa kun kampaamossa oli myös muita asiakkaita. En ollut ehtinyt pestä hiuksiani aamulla. Kampaaja ei kysynyt pestäänkö hiukset vaan alkoi saksimaan heti istuuduttani tuoliin ja laitettuaan kapan. Olisin mielelläni maksanut sen muutaman euron ekstraa hiustenpesusta. 

Hiusten pesu sinun olisi pitänyt ilmoittaa etukäteen se vie enemmän aikaa se läynti silloin, että oma vika sikäli

Vierailija
4526/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa apteekeissa on nykyään myös kosmetologeja koska monien (kaupunki)apteekkien katteet tulevat kosmetiikkatuotteista: ACO,Vichy,Widmer ym. Vain farmaseutti tai proviisori saa antaa lääkeneuvontaa. 

Vierailija
4527/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tietyllä hierojalla käymisen. Asennoidut nauttimaan jumittuneiden lihasten hierontaan, eikä hierojan loputtomaan kälätykseen.

Tuo, samoin kuin kampaajalla käynti on itselle ostettua huolenpitoa ja hemmottelua, ei terapiointia palveluntuottajalle. Ammattilaisen pitäisi osata tulkita asiakasta, haluaako tämä samalla juttutuokion, vai nauttia ilman ylimääräisiä keskusteluja.

Vierailija
4528/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut asioinnin kaikissa yrityksissä joissa käteinen raha ei kelpaa

Vierailija
4529/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Pohjanmaalla yksi isohko vaateliike pääsi kertarysäyksellä boikottiin. Ostin isänpäivälahjaksi kalliinpuoleisen puseron, joka osoittautuikin liian pieneksi. Menin vaihtamaan tuotteen isompaan (kaikki lippulaput oli edelleen paikoillaan), mutta sepä ei myyjättärelle käynytkään. Olin käyttänyt ketjun kanta-asiakaskorttia, ja siellä näkyi ostoni, mutta paperikuittia minulla ei ollut enää. Mutta ei, tuotetta ei voinut vaihtaa isompaan, vaikka ostokseni näkyi koneella "Kun pitää -narinaa-  olla -narinaa- kuitti".

Juu kiitos ja hyvästi. Ei ikinä enää.

Vierailija
4530/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicks, aina hyvää palvelua ja tuotteet ok. Päätin sitten esitellä liikkeen lapsenlapselleni, 14 v., ujo, 180 cm ja hyvin kaunis, olen itse vanha, pieni ja pyöreä. Henkilökunta ei tajunnut, että olimme yhdessä. Luulivat häntä varkaaksi jo ennen kassaa, kun kantoi Diorin meikkejäni. 

Vierailija
4531/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa pyörähuollossa on tullu käytettyä pyörää täysi huolloissa. Huoltojen jälkeen usein huomaa, että mitkään normaalisti huollonyhteydessä häviävät viat ei ole hävinneet, jarrut vinkuu, vaihteet on huonosti säädetty, ja lopulta pitää tehdä kuitenkin huolto itse.

Pahin oli ku vein ihan perus gravel tubeless ready pyörän huoltoon, sanoin et laittakaa tubeless litkut. Maksoin siitä huollosta toistasataa, sitten pyörän litkut ei olleet edes pitäny, kuitenkin viitsivät antaa sisäkumin hakiessani pyörää ja sano: "Tää ei ehkä pidä laittakaa sit tää sisäkumi itse".

Eli pyöränhuolto liikkeet on olleet pääosin surkeita.

Vierailija
4532/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kampaaja haukkui hiuksiani likaisiksi kovaan ääneen, sain oikean läksytyksen, vähän noloa kun kampaamossa oli myös muita asiakkaita. En ollut ehtinyt pestä hiuksiani aamulla. Kampaaja ei kysynyt pestäänkö hiukset vaan alkoi saksimaan heti istuuduttani tuoliin ja laitettuaan kapan. Olisin mielelläni maksanut sen muutaman euron ekstraa hiustenpesusta. 

Hiusten pesu sinun olisi pitänyt ilmoittaa etukäteen se vie enemmän aikaa se läynti silloin, että oma vika sikäli

Hyvä kampaamo osaa ilmoittaa ajanvarauksen yhteydessä kuuluuko siihen pesu vai pitääkö se ostaa lisäpalveluna. Eli kyllä minäkin välttelisin tuollaista kampaamoa.

Itse välttelen paikkoja mihin ei saa netistä varattua aikaa. Turhaa joutuu soittelemaan ja odottamaan takaisinsoittoa, kun nykyaikana ajanvarausjärjestelmät on olemassa, eikä niiden ylläpito maksa edes maltaita.

Vierailija
4533/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmasti valittaa siitä, että liikkeessä ei saa rauhassa tutustua valikoimiin, vaan myyjä kävelee vieressä koko ajan ja hänen kanssaan pitäisi koko ajan myös kommunikoida.  En itsekään käy enää ollenkaan paikkakunnan isossa vaateliikkeessä juuri tämän takia.  Sieltä varmaan löytyisi ihan hyviä vaatteita, koska on tunnettu laatutuotteista, mutta kun bonuksena tulee se silmä kovana kyttäävä myyjä, on ostotapahtuma sen verran ikävä, että saa jäädä.  

En käsitä, miksi niin monet liikkeet tätä kuitenkin tekevät.  Ymmärrän erikoisliikkeet, esim. ns. herrainvaatehtimot oikein hyvin kyllä.  Siellä sitä myyjää todella tarvitaan, jos nuori mies tai vanhempikin menee ostamaan itselleen pukua vaikka hautajaisiin tai muuten.  Siellä sitä myyjän asiantuntemusta tarvitaan.

Samoin joku eräkauppa, kodinkoneliike, apuväline liike jne.

Mutta kenkäkaupassa ei tarvita sitä myyjää kannoilla kulkemassa eikä naisten vaatekaupoissa.  On ihan saakelin piinaavaa alkaa ventovieraan kanssa selittelemään mitä haluaa ja mitä ei halua, useimmiten sinne mennään vain katselemaan, näkyykö siellä ylipäänsä mitään kivaa.  Onko ihme, jos ihmiset ostaa niitä marketti vaatteita mieluummin, kun lähtee jonnekin keskustelemaan myyjän kanssa, joka kaikin voimin yrittää saada asiakkaan ostamaan jotain.

Kerran kauan sitten kävin yhdessä vaatekaupassa, jota ei siis enää olekaan ja omistajarouvalla oli asiakas siinä, joten sain jonkun aikaa siinä katsella ihan rauhassa.  Lähdin pois, kun ei näkynyt mitään sopivaa, niin ovella ollessani rouva huusi perääni, että " hei ettehän te edes ostaneet mitään?"

En vastannut.  Ei kai olisi saanut lähteä pois ostamatta.

Vierailija
4534/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat, jossa ei käy käteinen.

Mm. Claes Ohlsson ja Espresso House sekä donitsipaikka Round.

T. Nainen, 35v

Vierailija
4535/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut asioinnin kaikissa yrityksissä joissa käteinen raha ei kelpaa

Mitkä ne on? Kerro ketjut?

Vierailija
4536/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs alusasuliike, joka mainostaa olevansa "kaikille ihanille naisille" yms. Yrittäjä on siviilissä ihan hirvittävä ihminen, ihan uskomattoman tyly ja käyttäytyy todella törkeästi, jopa omia perheenjäseniään kohtaan. 

Toisaalta, mitäpä se hänen liikkeeseensä vaikuttaisi, jos käyttäytyy kuitenkin asiakaspalvelussa hyvin, mutta itse en vain voi sietää sellaista kaksinaamaisuutta. Ihan hirvittävä akka.

Vierailija
4537/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin asiakkuuteni kynsihuollossa, koska työn jälki muuttui niin huonoksi, että sai hävetä kynsiään. Lisäksi tämä osasi kyllä haukkua sekä asiakkaat (eli varmaan minutkin muille), heidän opiskelija-työntekijänsä että monet muut henkilöt. En halua kuunnella tuollaista. Myös uteli koko ajan asioitani ja huuteli viereiseen loosiin toiselle työntekijälle joistain sanomistani. 

Onneksi löysin mukavan paikan, jossa saa olla ihan hiljaa ja kynnetkin ovat taas kauniit. Niin ja hintakin on edullisempi!

Vierailija
4538/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäinen, omistajan kieroutuneesta arvomaailmasta johtuen.

Moni näin sanoo, mutta kappas kun myynti vaan lisääntyy. 

Vierailija
4539/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puunpolttomyönteinen omistaja, tai ei aja sähköautolla tai omistaa koiria.

Vikan ymmärrän, muita en.

Vierailija
4540/4975 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden cittarin kyljessä on apteekki. Vaihdoin muualle, kun lääkkeitäni ei sieltä saanut ja siksi, kun kassalla on vanhempi rouvashenkilö, joka mulkoilee pahan näköisenä apteekin edessä olevia ihmisiä.

Toinen lahtelainen apteekki, jossa vanhempi miesfarmaseutti(?), joka puhuu hyvin huonoa suomea ja viimeisen kerran, kun kävin siellä, kysyin, että mitä lääkkeitä kortillani vielä on. "Kaikkea on", sanoi herra. Mutta kun aloin kysellä nimillä lääkkeitäni, se oli eioota. 

Molempia olen oppinut karttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän