Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4481/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin apteekissa asioinnin, kun kosmetologi myi lääkettä  eikä osannut katsoa  onko reseptillä vielä saatavaa.

Onneksi useita apteekkeja joissa vielä farmasetteja.

Vierailija
4482/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Fazerin tuotteiden ostamisen, koska Fazer on valinnut puolensa ja se puoli on lapsia ja perheitä vastaan, trans- ja laittomien tulijoiden puolella suomalaisia vastaan.

-Ostan Marabouta kostoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki wokettaja-yritykset on mkeillä kiellossa, transnaisten asialla olevat ihmiset olen muutenkin jättänyt pois elämästäni!

Enkä ole mikään cis- vaan oikea aito nainen, syntymästä saakka ja se ei tule koskaan muuttumaan!

-Mies, joka "kokee olevansa nainen" ei todellakaan ole mikään nainen eikä kuulu naisten tiloihin eikä naisten alueille!

Vierailija
4484/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinkuntani tk:n palveluiden käytön lopetin koska a) minulle oli naurettu päin naamaa kun minua oli pyydetty työpaikkahaastatteluihin ko. tk:n taholta, b) minulta katkaistiin kesken kaiken hml:n myöntämä muutaman vuoden hoitojakson pituinen lähete hammashygienistin vastaanotolla, c) "meillä ei ole sinulle mitään tarjottavaa", lausunto osastonhoitajalta, d) tökeröä käytöstä eräällä vastaanotolla, siis vastaanotolla jolle olin varannut ajan...

Kiitti mulle riitti, viiminen oli toi "meillä ei ole sinulle mitään tarjottavaa", no, ei sitte, mä vaihdan sitte toisen tk:n asiakkaaksi. Tosin ei mulla sinnekään ole juurikaan mitään asiaa ollut... Opin kyllä, että tällä seudulla minä olen se viimeinen joka mitään koskaan saa... Oli vähän vaikeeta saada ne koronarokotteetkin, jotka oli koko kansalle tarkoitettuja...

Mut siis... Ei sitte. Minä en todellakaan halua viedä yhdeltäkään toiselta yhtään mitään, että en halua olla se, jonka takia joku toinen jää ilman. Että olkaa sitten niin kuin olette, keskenänne! Eipä tarvi sitten maksaakaan, ei mulla paljon ole varaa maksaakaan mistään teidän ns. palveluistanne.

Vierailija
4485/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiani ei ollut liikakäsitelty. Ei kampaajan asia ole kommentoida hiuksieni kuntoa ellen sitä itse tee. Tahdittomuus pilaa useasti asiakaskokemuksen. 

Vierailija
4486/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matinkylän Nesteellä oli tuima nainen kassalla, pyylevä blondi.

Ei tervehtinyt eikä muutenkaan ollut kohtelias, ystävällisyydestä puhumattakaan.

Melkein teki mieli pyytää anteeksi että vaivasin häntä kun maksoin bensan.

Vierailija
4487/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen plastiikkakirurginen sairaala. Kirurgi oli aivan todella inhottava sanoissaan.

Vierailija
4488/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Kotipizzassa käynnin, kun jouduin odottamaan pizzaa 45 minuuttia. Siinähän se ruokis meni. Ennen nämä olivat pikaruokapaikkoja, joissa pizza tuli 10-15 minuutissa. Omistajavaihdon jälkeen laatu huononi ja palvelu hidastui.

Vierailija
4489/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoissa olen lakannut käymästä hups-kommenttien jälkeen. Suomessa koulutetaan kyllä kaikenmaailman värjäystekniikoihin, mutta kampaajaa joka osaisi oikeasti leikata kiharanlaineikasta tukkaa, saa oikeasti etsiä. Moni väittää osaavansa ja jopa pyytää lisämaksua osaamisestaan, mutta silti sanovat jälkikäteen että leikkasivat vahingossa liikaa koska eivät tajunneet kuinka paljon hiukseni kihartuvat hetki leikkauksen jälkeen. 

Ravintoloissa usein lakkaan käymästä jos tullaan kesken keskustelun kysymään mielipiteitä ruoasta tai että tarvitsenko jotain. Tai jos laskun yhteydessä kysytään, maistuiko ruoka. En kai minä sitä muuten söisi? 

Lakkasin käymästä lähiruokakaupassa kun sen kauppias vaihtui. Ennen kaupassa oli paljon erikoistuotteita ja laadukkaampaa tavaraa, uusi kauppias haluaa kilpailla halpakauppojen kanssa ja se houkuttelee paikalle epämääräistä väkeä, joka haisee mielettömän pahalta. En ymmärrä miksi näin piti tehdä kun kauppa oli tosi pidetty ja näitä halpispaikkoja on jo tarpeeksi. 

Vierailija
4490/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sörkan k-market.

Kassalla ihan ihme hapannaamoja työntekijöitä jotka juttelevat keskenään eikä asiakasta edes tervehditä. En tiedä miksi se toinen työntekijä edes siinä kassalla oli, luulis että kassakoneen käyttöön riittää yksi ihminen. Lisäksi törkeän kallis kauppa.

Vierailija
4491/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin apteekissa asioinnin, kun kosmetologi myi lääkettä  eikä osannut katsoa  onko reseptillä vielä saatavaa.

Onneksi useita apteekkeja joissa vielä farmasetteja.

Ei apteekissa ole kosmetologeja. Siellä on farmaseutteja.

Vierailija
4492/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja eräässä Espoon lähiössä, uusi tuttavuus.

Outo. Hyräili koko ajan leikellessään hiuksiani. En kysynyt miksi hyräilee enkä tuntenut, mitä kappaletta hän hyräili.

Kun projekti oli loppu ja oli maksun aika, käännyin ottamaan takkiani vaatepuusta, jolloin tää nainen hyökkäsi ulko-ovelle. 

Olen 6-kymppinen täti, en ollut aikeissa livistää maksamatta. Loukkasi, en mene uudelleen. 

Höpisi osaavansa hieroa mutta en halua hierontaa hyräilyn säestyksellä.

Öööö. Ensi se oli kampaamo ja yhtäkkiä hierontapaikka :DD

Vierailija
4493/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normal - täällä tuo kauppa on sellainen että sen joka ikinen nurkka pitää kiertää ennen kuin pääsee kassalle, perustelivat sitä osto kokemuksen maksimoinnilla. Kulje sitten siellä ahtaassa mutkittelevassa kaupassa kyynärkeppien kanssa... Ei enää koskaan ikinään.

Huoh, Normalilla on yksi ainut konsepti. Ei ole mitään teidän Normalia ja meidän Normalia😂😂

Vierailija
4494/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilasin katso lehden. Jouduin maksamaan lehteä noin vuoden ajan, kun tuli kaikenlaisia uhkauksia ulos otoista ja muita uhkauksia. No muuten hyvä, mutta ainuttakaan lehteä en siltä ajalta saanut. Asiakaspalvelusta aina sanottiin, että asia on nyt kunnossa ja saat lehdet takautuvasti. Mikä tietysti tv lehdestä puhuttaessa on laiha lohtu. Lopulta sain peruttua tilauksen, mikä oli myös vaikeaa. Maksoin kuitenkin tyhjästä aika paljon. Eli en koskaan sorru tämän yhtiön tuotteisiin. Tuolta tilausjaksolta en koskaan saanut yhtään lehteä, en etes "takautuvasti". Laskut kyllä tiesi osoitteen, lehti ei.

Vierailija
4495/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt pitkään samassa kampaamossa mutta se loppui siihen kun sen ukko alkoi venyä siellä. Siinä se saattoi nojailla ovenpieleen kun hiuksiani laitettiin. Toinen asia joka sai sappeni kiehumaan oli kun sen pieni pentu oli siellä myös. Kerrankin se sanoi kesken rullauksen, että sen täytyy mennä pyyhkimään sen pennun perse. En tiedä pesikö käsiään kun takaisin rullaamaan hiuksiani. Se oli viimeinen kerta siellä.

Vierailija
4496/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta kampaajalta, jonka asiakkaana olin 10 vuotta, vuosien aikana myyty "ei oo". Ei oo tiettyjä (silloin muodissa olleita) värijuttuja, en katso kulmakarvojasi, en tee vanhaintanssikampauksia (ellei oo mun vakiasiakas - siis tyttärelleni kysyin aikaa), en sitä enkä tätä....viimeinen niitti oli kun hänellä on tapana puhua omista jutuistaan, yritin kertoa oman elämäni tapahtumasta, kampaaja meni täysin mykäksi, ei vastannut mitään ja hetken hiljaisuuden jälkeen alkoi taas selittää omista kakaroistaan. En maksa palvelusta ollakseni hänelle terapeuttina. Ihan viimeinen niitti oli kun hinta oli kolmannen peräkkäisen kerran taas noussut. Kävin hänellä 6 viikon välein eli 3 kuukaudessa korotti hintaa 3 kertaa.

Mulla on ollut sama hinta kampaajalla jo monta vuotta. Tosin olen ollut asiakkaana noin 30 vuotta.

Vierailija
4497/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzasta tilasin pizzan joka oli aivan oranssi rasvasta se oli monster pizza ja ne tangot oli kovia ja ohuita lisäksi pizza maistui oudolta ja sain vatsa kipua ja pahoinvointia sen jälkeen.

Tein valituksen kuvan kanssa ja kerroin mikä pizzassa oli pilalla ja viikon päästä sain vastauksen myymälä päälliköltä ja syytti minua, jos olen valinnut väärän paistoasteen ja en ollut sellaista valinnut eikä sellaista kohtaa nähnyt edes kun tilasin pizzaa ja se myymälä päällikkö oli sitä mieltä, että pizza taikinan outo maku oli ainoa valituksen aihe .

Kirjoitin viestiin uudestaan ja sanoin, että pizza oli viallinen ja en saanut edes pahoitteluja tai uutta pizzaa 

Ei enään koskaan kotipizaa!

Jos sieltä saa ruokamyrkytyksen niin moni ehtii saada sen ennen kuin tieto menee eteenpäin, jos valittaminen on näin hidasta!

Ja ei voinut edes soittaa siihen numeroon,kun se oli maksullinen ja siitä numerosta pystyi vaan tilaamaan sen pizzan.

Ja minun uuteen vietiin ei edes vastattu, jossa vaadin uutta pizzaa.

Varoisin Kotipizzaa, jos kerran eivät ota asiakaspalautteita toisissaan .

Siinä saattaa hepatiitti ja e.coli ja botulismi levitä koko kylään ennen kuin vastaavat ja selvittävät syyt ja sittenkin se on varmaan asiakkaan vika ja mitään korvausta ei saa.

Vierailija
4498/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja laittoi värihuuhtelun vastoin kieltoani. Viimeinen kerta siinä kampaamossa.

Kampaaja haukkui asiakkaat, jotka ostavat shampoot muualta kuin kampaamosta. Viimeinen kerta siinä kampaamossa. 

Vierailija
4499/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä perusteella, kun naapurissa asuva kaupanmyyjätär keskusteli perheensä kanssa aina kotonaan ostokseni läpi. Lopulta kyläläisten tiedossa oli kaikki asiat vehkeeni koosta lähtien.

Vierailija
4500/4975 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostin s sataseni pois ja palautin s kortin. kiitos taneli mäkelän ja värillisten mainosten. liika on liikaa minuun ja satoihin muihin mainonta todella tepsi karkoittavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi