Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Viimeksi lopetin lähikaupassa asioimisen tympeän palvelun takia, en jaksa katsella ihmisiä naama norsunvitulla päivästä toiseen. Koska kilpailu on kovaa, niin on helppo vaihtaa kauppaa. Moni ei tunnu ymmärtävän asiakaspalvelusta tuon taivaallista.
Perskokkareihin kuuluva tai niitä äänestävä omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat, jossa ei käy käteinen.
Mm. Claes Ohlsson ja Espresso House sekä donitsipaikka Round.
T. Nainen, 35v
Onko muita? Tietäisikö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupat, jossa ei käy käteinen.
Mm. Claes Ohlsson ja Espresso House sekä donitsipaikka Round.
T. Nainen, 35v
Onko muita? Tietäisikö joku?
Telia kaupoissa ei pysty maksamaan käteisellä.
Miia, 37 on jälkeenjäänyt. Työttömän juopon tarina on yleinen safariklubilla. Miian kolmas epäonninen avioliitto ulkomaalaisen kanssa päättyi tänä syksynä. Feministisessä perheessä varttunut nainen avioitui kaikkien ex-miestensä kanssa vain muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen. Kaikki miehet käyttäytyivät väkivaltaisesti Miiaa kohtaan. He kaikki olivat myös Miiaa useita vuosia nuorempia. Kaikesta kokemastaan huolimatta hän tapailee taas tummia miehiä. Naisia tummissa rytmeissä
Kävin kerran kampaajalla, joka kertoi minulle kaikkien muitten asiakkaittensa asiat. En uskaltanut itse puhua mitään, jotta omat asiat ei leviä. En mennyt uudelleen.
20 vuotta sitten unohdin perua ajan kampaajalle. Minusta se oli niin noloa, että en kehdannut mennä sinne enää.
Oli hyvä kampaaja ja tajusi minun hiusten luonnetta.
Olisi ollut sillä kertaa vain latvojen tasoitus, että ei mikään valtava rahallinen tappiokaan ollut.
Niin vaan voi joku asia hävettää, että ei meinaa päästä yli.
en käy liikkeissä missä henkilökunta on ns. monikulttuurista
Tyly asiakaspalvelu saa niskavillat pystyyn ja välttelen liikkeitä, joissa asiakas saa osakseen mulkoilua, huokailua tai aspan naama on muuten vaan norsunvitulla. Jos on heti ensimmäisenä sellainen olo, että multa koitetaan nyhtää rahat tai jätetään huomiotta, niin mieluummin menen muualle ja maksan vaikka ylimääräistä hyvästä palvelusta.
Kävin tässä lähiaikoina hierojalla, ja sanotaanko näin että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kyseisessä paikassa :D Tila oli kolkko ja sairaalamainen, ei lainkaan rentouttava. Mutta ehdottomasti häiritsevintä oli hierojan puheliaisuus! Hän puhui ummet ja lammet elämästään; lemmikeistä, puolisosta, asiakkaista ym. Aiheet vaihteli aina nopeasti sinne sun tänne ja tuntui, etten meinaa pysyä perässä. Oon siis itsekin puhelias ja tykkään syvällisistä keskusteluista, mutta jos maksan siitä, että pääsen hierottavaksi ja samalla rentoutumaan ja rauhoittumaan, niin ei se miulla onnistu puhetta kuunnellessa. Varsinkin näin erityisherkkänä mietin tarkkaan omia sanomisia ja vastauksia. Tahtoisin hiljaisen hierojan, että voisin uppoutua nauttimaan tilanteesta.
Kärkkäinen meni boikottiin koska yrityksen johdon arvomaailma on natsahtava.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen meni boikottiin koska yrityksen johdon arvomaailma on natsahtava.
Ehkä paras kauppa Suomessa. Itse käytän hyvinkin usein. Loistava nettikauppa heillä.
Vierailija kirjoitti:
s kaupan afrikkaan suunnatut mainokset ja taneli mäkelä koin että miksi tuata äklö mainontaa tuen nostin mafia satasen pois ja kortti leikattiin. siirtäköön s ketju kaupustelunsa afrikkaan ja vieköön mäkelän sinne mainostamaan. hämeessä jo satoja eroajia ja mainosten myötä vauhti kiihtyy. mainokset tosiaan upposivat saivat sadat jos ei jo tuhannet eromaan. liika on liikaa jopa omistaja asiakkaille. s ketju voi siirtyä afrikan markkinoille mainoksetkin ovat jo valmiina.
Siis mitkä Afrikka-mainokset? Joku kahvi? Taneli Mäkelän mainoksia olen nähnyt ja kuullut, mutta mitään Afrikkaa en niissä muista. Viimeksi oli KäTy ja sitä ennen nallen synttärit.
Ensimmäisenä koronavuonna. Rokotetta vielä odoteltiin, maskeja ei vielä ollut myynnissä. Sairastuin koronaan ja selvisin. Kun toivuttuani pari viikkoa myöhemmin menin jalkahoitolaan, kerroin sairastumisestani ja siitä että odotan kovasti rokotetta jottei tauti niin usein uusiudu.
Jalkahoitajani oli lukenut salaliittotarinoita ja kertoi, ettei hän ota mitään rokotetta, ne eivät tehoa enkä halua mitään sirua ihoni alle.
Se oli sitten viimeinen käyntini siinä hoitolassa, nyt näkyy tila olevan tyhjillään ja ikkunassa kyltti Myytävänä.
Lopetin käynnin ravintolassa, koska söin ala carte -annoksen, mutta hintaan yritettiin ujuttaa joku buffet-lisä.
Lopetin käynnin pyöräliikkeessä, jossa ei tehty yhtään mitään korjausta, mutta yritettiin maksu kyllä periä. Toisessa korjaus tehtiin väärin, ja jouduin itse sitten lopulta korjaamaan uudestaan. Suomalaista huippuosaamista kerrassaan.
Ketjut ja kaupat, joissa ei käteinen kelpaa. Tykkään käyttää käteistä.
Käyn vain yliopiston apteekissa kun muut rikastuttaa vain apteekkareita. Toisaalta ruotsissa saa lääkkeet jo kaupasta kuten espanjassa - miksi suomen apteekki on säännelty ?
Kohta on avoinna myös s-apteekki sekä k-apteekki ja sitten saat käydä viinat ja pillerit ostaan ruokakaupassa käydessäs
Vierailija kirjoitti:
Käyn vain yliopiston apteekissa kun muut rikastuttaa vain apteekkareita. Toisaalta ruotsissa saa lääkkeet jo kaupasta kuten espanjassa - miksi suomen apteekki on säännelty ?
Sääntö-Suomi ja Holhous-Suomi.
Kannattaa sitten tsekata Oiva-raportteja. Veikkaan, ettei ns. karvaranepizzat enää maistu nekään ;)