Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4361/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hieroja jäi tosiaan entiseksi kun pälätti koko ajan.

Yksi ravintola meni boikottiin kun ei antanut maksaa kortin sirulla vaan halusi lähimaksun, perusteena että asiakas voi varastaa maksupäätteen, no sinne jäi päätteensä kansa. Tämä Rengossa että terveisiä sinne kälyseen kuppilaan.

Vierailija
4362/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut kauppaa mutta kassaa olen, Prisman mieskassa käyttää niin voimakasta hajustetta, alkaa henkeä ahdistamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kampaaja haukkui hiuksiani likaisiksi kovaan ääneen, sain oikean läksytyksen, vähän noloa kun kampaamossa oli myös muita asiakkaita. En ollut ehtinyt pestä hiuksiani aamulla. Kampaaja ei kysynyt pestäänkö hiukset vaan alkoi saksimaan heti istuuduttani tuoliin ja laitettuaan kapan. Olisin mielelläni maksanut sen muutaman euron ekstraa hiustenpesusta. 

Vierailija
4364/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauppias osoittautui Persuksi ja muutenkin epärehelliseksi ketaleeksi. 

Vierailija
4365/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut asioinnin Helsingin Sanomien tilaajapalvelussa eli olen lopettanut Helsingin Sanomien monikymmenvuotisen tilalaukseni, koska Helsigin Sanomista on tullut puolueellinen vasemmiston äänitorvi.

Sen keskustelujen taso on laskenut, kun enää ei pidetä kiinni eettisistä ohjeista, vaan vihapuhetta hallitusta ja yleensä oikeistoa kohtaan saa vapaasti harjoittaa. Linja on muuttunut jyrkästi huonommaksi Saarikoskien supistettua lehden objektiivista linjaa vastaamaan omaa äärivasemmistolaista agendaansa.

Sanomilla on tosi outo laskutussysteemi. Muilla yrityksillä näkyy maksamattomien laskujen summat omassa asiointipalvelussa. Sanomilla ei näy mitään, laskua karhutaan mutta omalla tilillä ei näy maksettavia määriä. 

Vierailija
4366/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologin sormet haisi hiivaiselle pildelle,pidättelin oksennusta 

Vierailija
4367/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa.kassa aina kyttäili ja puhui niihin mikrofooneihin aina musta jotain kun toinen kassa kääntyi aina katsomaan mua. tämä siis tällä stadissa, on se kumma kun ei saa edes kaupassa käydä rauhassa.

Vierailija
4368/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut eräässä Prismassa käynnin. Syynä se, että käytävät ovat täynnä purkamattomia tavarakärryjä. Ehkä joku myyjä on täyttämässä hyllyjä, heittelee tyhjään rullakkoon pahvilaatikoita. Yritä siinä puikkelehtia ostoskärryjen kanssa, anteeksi pyydellen ohi tai hyllystä jotain hakeaksesi. Tpisella puolella rullakkoa on asiakkaita ostoskärryjen kanssa. Minusta asiakkaan ei pitäisi pyydellä anteeksi olemassaoloaan. Ei tällaista ollut aikaisemmin, hyllyt täytettiin kaupan ollessa suljettuna. Kävin juuri S-Marketissa toisella paikkakunnalla, ei siellä käytävillä ollut yhtään tavararullakkoa. Loppu mikä loppu.

Vierailija
4369/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan meni boikottiin kylän eräs baari kun omistaja hakkasi naisystävänsä sairaalakuntoon. Kukaan laajasta ystävä- ja kaveripiiristä ei baarissa käynyt kunnes tyyppi joutui linnaan ja nainen pyöritti kuppilaa. Mies taitaa käyttää jotain kamoja ja on kylmäävän oloinen, ei kukaan mielellään ole tekemisissä hänen kanssaan joka tietää.

Vierailija
4370/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa on kyllä tullut vaihdettua vuosikymmenten saatossa useiten.

Mä en ole hyvä asiakas siinä mielessä, että käyn muutaman kerran vuodessa ja haluan sen saman leikkauksen ja päivitystä raitoihini. Ehkä joskus väriä.

Ainahan niillä on ideoita ja haluja tehdä jotain ihan muuta mitä on pyydetty. Mä en jaksa! Mä haluan pitää asiat näin, kun toistaiseksi toimi näin...

Viisi vuotta sitten löysin täydellisen kampaajan. Kummityttöni alkoi opiskella kampaajaksi. Hänelle toki sanoin alkuun, että älä ajattelekaan myydä mulle mitään ylimääräistä tai uutta. Mä en halua. Maksan siitä mieluusti, että saan olla rauhassa. Näin on nyt menty. Ei ole kainalot shampoopulloja täynnä tai jotain syvähoitavia tuotteita. Tai ei ole vaivihkaa nyrhinyt mun pitkää tukkaa siiliksi.. Sen sijaan pimun kanssa käyty etelässä ja kaupunkireissuissa ja biletetty ja syöty hyvin. Mun laskuun.

Vierailija
4371/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl, siellä en ole käynyt enää vuosikausiin. Lopetin käymisen kun osui käteen mätä tomaatti. Vähän kurkin kohtaa josta otin sen ja hyi hitto mitä mössöä oli seuraavien tomattien päällä. Kauppa oli juuri auennut ja kaunis pino päältä näyttäen hyvältä ja päällimäisestä aloitin pussittamisen, mutta kun laitoin sen pussiin alkoi valua kuin Niagaran putous. Kaunis päältä, mutta alapuoli yök. Jätin tomaatin pussiin ja vein sen ensimmäiselle henkilökuntaan kuuluvalle ja sanoin kiitos ja näkemiin ihan iäksi. Jotain yritti perään huhuilla, mutta en jäänyt kuuntelemaan. 

Vierailija
4372/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylällä oli pieni kukka- ja rihkamakioski.Sitä alkoi pitää eräs puolituttu, asiakkaani. Entinen yrittäjä eläköityi. Nainen oli ottanut myös postin hoitaakseen. Tuli ensimmäinen paketti minulle ja hän pyysi henkilötodistusta. Eipä sattunut passi olemaan mukana ja ihmettelin kovin että miksi, mehän tunnetaan eikä minunnimisiä ole ketään muuta. Oli haettava passi kotoa. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta ja pian yritys loppuikin eikä ihme jos palvelu oli tuota tasoa.

Vierailija
4373/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole varaa näihin.

Muutoin olisi varmasti palvelussa jotain vikaa tai ilmapiiri tms. Kemiat eivät sovi yhteen jne.

Vierailija
4374/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen kuullut sen työntekijöiden kuuluvan ammattiliittoon, tai vaatineen itseleen jotain etuisuuksia.

T : Hallituksen Ylin Ystävä/Kannattaja

Vierailija
4375/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöiden aliarviointi, ylimielinen asiakaspalvelu, huonot tuotteet, hinnoittelu väärä ja huono sijainti. Siinä ne yleisimmät syyt.

Vierailija
4376/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsivihamielinen kukkakauppias/-tylyt kassat k kaupassa x/väärin hinnan ilmoittanut kampaamo/-ei palvelua hampurilaisbaarissa-lähdin pois/

Vierailija
4377/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan firmaa heti, kun joku aikuisteini yrittää myydä minulle "sopparia". Se on sopimus ja minulle puhutaan niinkuin aikuiselle puhutaan.

Vierailija
4378/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla entinen Parturikeskus. Kävin usein mutta en jaksanut sitä höpöttämistä - parturi usein alkoi jutella kaverinsa kanssa työ ohessa ja aikaa kului. Nosti myös aikoinaan hinnan 17 eurosta suoraan 20 euroon joten vein asiakkuuteni muualle saman tien.

Vierailija
4379/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ravintolassa käymisen lopetin kokonaan, koska väittivät minun valehtelevan antaessani palautetta tavasta, jolla huonosti käyttäytyvään ja muita häiritsevään asiakkaaseen suhtauduttiin. Ravintolassa oli samaan aikaan seurue, josta yksi mies joi itsensä tukevaan humalaan aterian aikana. Hän alkoi huudella, kävellä ja tanssia horjuen ympäri ravintolaa ja meni häiritsemään muita pöytäseurueita. Henkilökunnalle kerrottiin, että mies häiritsee, mutta henkilökunta ei puuttunut mitenkään. Kun laitoin tästä jälkikäteen vielä sähköpostia ravintolapäällikölle, tämä väitti keskustelleensa asiasta vuorossa olleiden tarjoilijoiden kanssa ja että heidän mukaansa koko tilannetta ei tapahtunut. Ok. Ravintola siis mokasi monessa kohdassa ja päätin, että en senttiäkään sinne enää vie rahojani.

Vierailija
4380/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi ravintolassa, jossa minua ei noteerata yksinäisenä asiakkaana. En myöskään sottuisessa ravintolassa.

Kampaamossa vuosia sitten kampaaja kysyi onko mulla ollut jokin vaikea sairaus, kun hiukset ovat niin hauraat. 

Hierojalla hierojan suu kävi kaiken aikaa, ja pöytä löyhkäsi tupakalta. Se pahensi migreeniä, jonka vuoksi olin hierojalle mennyt. 

Mitään tupakalta heisevaa asiakapalvelijaa en katso hyvällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän