Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4401/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa lopetin koska joka kerta arvostelee mun hiuksia. Onpas sulla ohut tukka ym.  

Autopesulassa koska haukkui jatkuvasti maalipintaa . Huvittavaa sinänsä että haukkui myös pinnoitteen jonka itse oli siihen laittanut . Luuli että jossakin muualla laitettu pinnoite niin ei hänelle kelvannut . 

Vierailija
4402/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa lopetin, kun pyysin vähän ohuita raitoja ja tuli paljon paksuja palkkeja. Niitä olikin kiva kasvatella pois. Siitä on kyllä jo aikaa. Yhdessä vaatekaupassa on venäläinen myyjä, joka tuputtaa liikaa ja oli sovituskoppiinkin tulossa mukaan. Ihan kivoja vaatteita, mutta tahtoisin miettiä ja sovittaa rauhassa. En ole käynyt siellä sen jälkeen, kun palkkasivat tuon myyjän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole rahaa enää.

Vierailija
4404/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamon lopetin, koska hinta oli puolta kalliimpi, kuin siinä missä nyt käyn. Työn laatukin parani. Miksi maksaa turhasta!

Vierailija
4405/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lopetin käymässä pikaruokaravintoloissa, kun kaikkien mainonnassa selvästi kerrottiin, etten minä valkoinen heteromies ole heille sopiva asiakas.

No, parempaa sapuskaa saakin muualta.

Vierailija
4406/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, lopetin käymässä pikaruokaravintoloissa, kun kaikkien mainonnassa selvästi kerrottiin, etten minä valkoinen heteromies ole heille sopiva asiakas.

No, parempaa sapuskaa saakin muualta.

Vaikutat sekopäältä

Vierailija
4407/4975 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakauppa, jossa 3v. lapselleni huudettiin, kun hän katsoi myymälän puolella alahyllyllä olleita koreja. Siis muovisia tyhjiä koreja. Katsoi, ei heitellyt ympäriinsä. 

Omistaja tulee huutamaan metrin päähän että IRTI NIISTÄ. Poistutaan välittömästi tuulikaappiin ja sopertelee perään "anteeksi, kun hän on tottunut että pitää huutaa napakasti koirilleen". 

En astu jalallanikaan enää tuohon kukkakauppaan eikä astu moni muukaan perheellinen. Onneksi tällä kylällä on kolme muutakin kukkakauppaa ja puutarhat päälle.

Vierailija
4408/4975 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän alle kympin per tuoppi -räkälät kaukaa, ettei tarvitse pilata iltaansa työttömiä örveltäviä persuja katsellen.

Vierailija
4409/4975 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaikkakunnan kahvila omistajat juoruavat kaikista asiakkaista ei pääse ovesta ulos kun alkaa arvostelu ja juoruaminen.

Vierailija
4410/4975 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

plandemiapassi

Vierailija
4411/4975 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa epäili minua myymälävarkaaksi, kun olin laittanut omenapussiin väärän tarran. Omenalaarissa ei kerrottu koodia joten katsoin viereisestä omenalaarista. Valitin tapauksesta kovasanaisesti kaupan pomolle, kun kuitenkin tuli sieltä ostettua ruokaa 1400 eurolla kuussa. Pomo pyyteli nöyrästi anteeksi ja palasin asiakkaaksi.

Vierailija
4412/4975 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kampaajalla käynnin, kun kampaaja alkoi pitää hiusteni leikkausta läpihuutojuttuna, leikkasi liian nopeasti, saksi latvat epätasaisiksi ja pari kertaa meinasi jättää jopa kuivaamatta hiukseni. Siitä kyllä huomautin, hiukset märkinä en talvipakkaseen halunnut lähteä. 

Vierailija
4413/4975 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja, ihana kangaskauppani on ottanut omistajan koiranpennun sinne päiviksi. Pahasti allergisena en voi mennä enkä ainakaan ostaa sieltä mitään, kun on koiran hilsettä ilmassa ja kankaissa.

Vierailija
4414/4975 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani oli ottanut ajalleni toisen asiakkaan, koska se ilmeisesti tuotti enemmän rahaa. Asiakas oli tullut kysymään, onko vapaata aikaa. Itselläni oli vain leikkausaika, tuo aikani vienyt asiakas halusi värjäyspaketin leikkauksineen. 

Kampaaja vain sanoi, että aikaani pitäisi siirtää nyt tunnilla eteenpäin. En tietenkään suostunut.  

Selvää on, etten sinne enää jalallani astu. 

Vierailija
4415/4975 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selviää, ett yrittäjä on persu, laitan heti boikottiin kiitoksena köyhien ja duunarin kyykytyksestä.

Vierailija
4416/4975 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos selviää, ett yrittäjä on persu, laitan heti boikottiin kiitoksena köyhien ja duunarin kyykytyksestä.

Persu pääsee sitten heti nauttimaan työntekijöidensä irtisanomisesta ensimmäisellä miekeentulevalla tekosyyllä.

Vierailija
4417/4975 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen on ehdoton nounou nat si sympatioiden ja mahneettimedia kytköksen vuoksi. Moni yrityskin boikotoi.

Vierailija
4418/4975 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuunnuin Hesburgeriin. Eivät myyneet mulle hampurilaista ilman rokotustodistusa. Tunkekaa tekeleenne aivan mihin tahansa sopivaksi katsomaanne paikkaan.

Vierailija
4419/4975 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää vaatekauppaan, jossa minulle sanotaan: mene kotiin syömään. Enkä mene enää ravintolaan, jossa ei suostuta sanomaan suomeksi edes kiitos ja ole hyvä,

Vierailija
4420/4975 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käy kampaajalla, jonka idea selvästi oli leikata mulle lyhyt tukka, vaikka kerroin kasvattavani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan