Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4001/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin lopetin kaupassa käynnin kun tuotteet oli aseteltu hyllyille epäloogisesti, eikä oikein mitään löydy ja toisaalta ei ollut aina mitään hyllyssä. Nykyään se asettelu on on paljon yhdenmukaisempaa ja hyllytyskin toimii paremmin, eli eipä ole yli 10-vuoteen mennyt kauppaa boikottiin.

Vierailija
4002/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä Sub: ssa esimies kohteli törkeästi harjoittelijana ollutta nuorta. Ja vieläpä asiakkaiden edessä. Nuori oli ensimmäisiä päiviä töissä. Siitä oli julkisuudessakin. En mene enää mihinkään Subiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisradio menisi boikottiin, kun ei uutisoi yhteiskunnallisen vaikuttajan eläinrääkkäys taustasta mitään. Jskus 2019 on asiasta mainittu, mutta nyt suojellaan eläinrääkkäjän mainetta. Vähän vaikea vaan boikotoida, kun meillä on vaan yksi yleisradio. Kyllä sitä nyt suomalaisena joutuu kuitenkin vähän seuraamaan mitä se oman maan yleisradio tekee.

Vierailija
4004/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yksi vaatekauppa jossa on kyllä ihania vaatteita, mutta voin mennä sinne vain jos ainoa miesmyyjä on töissä. Naismyyjät nimittäin hyökkäävät lähes kiinni heti, kun pääsee ovesta sisään. He alkavat puhua pulputtaa ja tunkevat käsiisi vaatteita: "Kokeile tätä! Tää sopisi sulle ihan sairaan hyvin!" Ja kerran he eivät suostuneet ymmärtämään miksen osta yhtä vaatetta, vaikka kuinka yritin jankuttaa sen olevan liian pieni! Yksi hiljainen ja arka kaverini ei suostunut lähtemään tuohon kauppaan toista kertaa.

RAGS-liikkeen myyjät Oulussa ovat samanlaisia. Kahteen otteeseen olen joutunut näiden ammattitaidottomien myyjien ja ahneen yrittäjän kynsiin. Kolmatta mahdollisuutta ei tule, ihan karseaa ja päällekäyvää pakkomyyntiä! Erään kerran farkkuostoksilla myyjä kiikutti pakolla sovituskoppiin jos jonkinlaista t-paitaa, vaikka olin useamman kerran ilmaissut etten ole kiinnostunut. Kun sain farkut jalkaani, ihastelivat kaikki myyjät, ja yrittäjä itse, kuorossa kuinka upeasti farkut istuvatkaan. (Olin ainoa asiakas, wonder why) Painostuksen alla laitoin merkkifarkut ja ylihinnoitellun t-paidan varaukseen ilman pienintäkään aikomusta ostaa tuotteita.

Yrittäjällä jäänyt parit laskut maksamatta.[/quote

EI PIDÄ PAIKKAANSA!!! VALEHTELET!!!

Vierailija
4005/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin erään kirjain 1 katsastusasemien käytön. Sain naisena umpisurkeaa palvelua, kun vein autoni katsastettavaksi. Seurasin, kuinka miehiä palvellaan siellä huomattavasti paremmin.

Vierailija
4006/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä yhdessä Helsingin keskustan sisustusliikkeessä olisin halunnut ostaa yhden tuotteen. Seisoin pitkään kassalla tuote kädessä ja myyjä näki tilanteen mutta jutteli vain toisen asiakkaan kanssa. Odotin aikani eikä palveltu, niin jätin tuotteen siihen ja poistuin kaupasta.

Vierailija
4007/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Lumene ihonhoitotuotteiden ja kosmetiikan ostamisen kun ottivat tummaihoisen mainostamaan pohjoisen vaaleaa ja kuulasta kauneutta. Yli 30 vuotta käytin.

Vierailija
4008/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin jo vuosia sitten Kärkkäisellä asioinnin, koska puljun toimitusjohtaja kirjoitteli lehtiinsä natsihenkisiä, juutalaisia solvaavia kirjoituksia. Pomo itse on lestadiolainen, niin kovasti tätä ihmettelen; eikö kristityn tule rakastaa vihamiehiäänkin -joskaan en oikein ymmärrä, miten juutalainen kansa voisi edes olla kärkkäisen vihamies. Onneksi sai tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tämän jälkeen kärkkäinen on levitellyt salaliittoteorioita koronarokotuksista sekä solvannut myös presidenttiämme. Ihan käsittämätöntä touhua! 

Sama mulla. Maailma on täynnä kauppoja ja siellä ei myydä mitään sellaista, mitä ei muualtakin saisi.

Vierailija
4009/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, jos ei käteinen käy. Ihan periaatesyistä enkä halua, että yhteiskunta etenee kohti liiallista kontrollia.

Esim. Clas Ohlson ja HSL on mulla boikotissa tän takia.

Vierailija
4010/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit hinnat, huono palvelu, asiattomuus. Siinä syitä vaihtaa toiseen paikkaan ja toiseen palveluun.

Jos muutan eri paikkakunnalle, siinä myös hyvä syy. En ihan viitsisi kaukaa käydä enää vanhalla asuinpaikkakunnalla.

Olen myös vaihtanut kyllästymisen takia esim. ruokakauppaa. Tosin en kokonaan ole jättänyt sitä vanhaakaan. On ihan virkistävää käydä joskus muussa kuin siinä tutussa lähimarketissa. Kun käy vaikka työmatkan varrella jossain muualla, toisen kaupunginosan kaupassa, on vähän kuin olisi muuttanut.

Vierailija
4011/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa on yleensä rajallinen määrä vaihtoehtoja. Isommassa kaupassa on silloin pakko käydä, jos jotain tiettyä haluaa, mitä ei saa tutusta lähikaupasta.

Vierailija
4012/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan ihan silloin alkuvaiheessa 2020, ei vielä mitään apuja, terkkarista sanottiin pysy kotona, juo vettä ja jos hengitys vaikeutuu, niin soita uudestaan. Kolme päivää 38:ssa, hirveä särky ja muut oireet. Hajuaisti hävisi melkein vuodeksi. Merkit koronasta näkyi vielä labranäytteissä loppuvuodesta joten ei ollut paha lenssu.

Menin kuukautta myöhemmin kosmetologilleni jalka- ja käsihoitoihin. Kerroin myös taudistani ja kerroin että olen iloinen kun rokotukset alkavat syksyllä ja menen heti sen ottamaan kun mahdollista.

Kosmetologini sanoi, ettei hän usko koko koronaan ja häntä eikä hänen lastaan rokoteta, humpuukia ja vaarallista.

Siihen loppui neljän vuoden asiakassuhde.

Ja kosmetologin elämänkatsomus vaikutti ihonhoitoosi miten...? Tenttaatko muilta aina ensin elämänkatsomuksen, ennen kuin voit vastaanottaa heidän ammatillisia palvelujaan? Näitä koronavastaisiakin löytyy joka alalta. On varmaan muitakin sellaisia, jotka ovat sinua ihan hyvin silti palvelleet. En tajua.

Vierailija
4013/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini höpertyi vanhuuttaan ja viimeinen ikäänkuin normaali asia, mitä hän jaksoi ja halusi itse hoitaa ja toimittaa oli kampaajalla käynti.

Aloimme kuitenkin ihmetellä, että miten joka kuukausi meni sinne kampaamoon 300€? Vanhan naisen hiusten pesu, leikkaus, kuivaus?

Selvisi sittemmin, että kampaaja suositteli (??) joka käynnillä värinpoisto, erikoiset hiusnaamiot, värit ja kaikki mahdolliset myynnit.

Asiakas itse ei näistä mitään tajunnut ja siksi ei tietty mistään kieltäytynyt.

Meni tosiaankin boikottiin, kerroin asian kyllä eteenpäin.

Vierailija
4014/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistin Motonetin jonkinlaiseen boikottiin kun huomasin että heille oli tullut myymälöihin "reppuparkit", eli asioinnin ajaksi täytyisi muka laittaa reppu tai isompi laukku lukolliseen lokeroon.

Tätä reppukieltoa kuulemma perustellaan taskuvarkailla, mutta minusta tuo on taas syrjintää että reppua käyttävä asiakas profiloituisi automaattisesti taskuvarkaaksi tai näpistelijäksi.

Vierailija
4015/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan ihan silloin alkuvaiheessa 2020, ei vielä mitään apuja, terkkarista sanottiin pysy kotona, juo vettä ja jos hengitys vaikeutuu, niin soita uudestaan. Kolme päivää 38:ssa, hirveä särky ja muut oireet. Hajuaisti hävisi melkein vuodeksi. Merkit koronasta näkyi vielä labranäytteissä loppuvuodesta joten ei ollut paha lenssu.

Menin kuukautta myöhemmin kosmetologilleni jalka- ja käsihoitoihin. Kerroin myös taudistani ja kerroin että olen iloinen kun rokotukset alkavat syksyllä ja menen heti sen ottamaan kun mahdollista.

Kosmetologini sanoi, ettei hän usko koko koronaan ja häntä eikä hänen lastaan rokoteta, humpuukia ja vaarallista.

Ja kosmetologin elämänkatsomus vaikutti ihonhoitoosi miten...? Tenttaatko muilta aina ensin elämänkatsomuksen, ennen kuin voit vastaanottaa heidän ammatillisia palvelujaan? Näitä koronavastaisiakin löytyy joka alalta. On varmaan muitakin sellaisia, jotka ovat sinua ihan hyvin silti palvelleet. En tajua.

Ei se ammattitaito pelasta enää siinä vaiheessa, kun suusta tulee jotain typerää tai loukkaavaa. Sellaiselle ihmiselle ei halua viedä rahojaan.

Vierailija
4016/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin yrittäjäksi 7v sitten, ja tajusin S-Ryhmän merkityksen, ja en ole sen koommin siellä käynyt. Levittäytyy kuin heinäsirkat ja nyt vielä keksinyt että kebbilat pystyyn, pakko levittäytyä vieläkin lisää ja näemmä vielä kulttuurinomimista harrastaa.

Vierailija
4017/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ammattitaito pelasta enää siinä vaiheessa, kun suusta tulee jotain typerää tai loukkaavaa. Sellaiselle ihmiselle ei halua viedä rahojaan.

Sellaisia varten on esim. kultit, kommuunit ym., jotka haluaa elää ja olla tekemisissä vain samoin ajattelevien kanssa.

Vierailija
4018/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja paljastui persurasistiksi.

Vierailija
4019/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen Itis

En halua olla ainoa k@nt@suom@l@inen

Vierailija
4020/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pistin Motonetin jonkinlaiseen boikottiin kun huomasin että heille oli tullut myymälöihin "reppuparkit", eli asioinnin ajaksi täytyisi muka laittaa reppu tai isompi laukku lukolliseen lokeroon.

Tätä reppukieltoa kuulemma perustellaan taskuvarkailla, mutta minusta tuo on taas syrjintää että reppua käyttävä asiakas profiloituisi automaattisesti taskuvarkaaksi tai näpistelijäksi.

Ei kai niihin oikeasti ole ihan pakko laittaa?

Mut ymmärrän boikotin kyllä. Ite en laittaisi, koska en halua jättää reppuani sinne muiden joukkoon, ties kuinka hajusteinen tai ällö reppu siellä on edellisellä ollut ja sit tarttuu hajut omaan, yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi