Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko jotkut oikeasti olevansa parempia sen vuoksi että ovat varakkaasta perheestä

Vierailija
09.08.2025 |

Tällä palstalla välillä tuntuu siltä 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinulle on tällainen vaikutelma tullut mieleen..?

Vierailija
2/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, ja ihan hyvä että nämä ihmiset yleensä haistelevat pierujaan keskenään eivätkä häiritse meitä muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen, koska olen saanut lapsena ja teiniä paljon rikkaita kokemuksia. Olemme olleet Alpeilla laskettelemassa ja Hollannissa kiertelemässä taidemuseoita silloin kun vuokrataloperheiden vanhemmat ovat dokanneet itseltään tajun kankaalle.

Vierailija
4/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oma suku on aina niin kovin erinomainen, vaikka suku ei olisi edes Suomesta kotoisin. Ylimielistä.

Vierailija
5/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, ja ihan hyvä että nämä ihmiset yleensä haistelevat pierujaan keskenään eivätkä häiritse meitä muita.

Nyt olet ymmärtänyt väärin. Ne tiedostavat omien pierujen haistelijat ovat tesla-kuskeja. Joissain tapauksissa varakkuus kulkee käsi kädessä tämän kanssa, muttei läheskään aina.

Vierailija
6/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kakkaa housuissa

-winner-

Vierailija
7/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös on se mikä ratkaisee. Köyhissä on useimmiten sellaisia jotka ovat olevinaan niin erinomaisia ihmisiä että muiden pitää heidät elättää kotiin, ja köyhät on ainoa joukko joka kehtaa huutaa vuodesta toiseen lisää liksaa itselleen vain siksi että on olemassa 

Vierailija
8/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luule, vaan tietää😁

Vierailija
9/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee, eikä vain tällä palstalla vaan oikeassa elämässä. Varakkaat ihmiset yleensä luulevat ansainneensa varakkuutensa omalla erinomaisuudellaan.

Vierailija
10/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat fiksuja ihmisiä, ei ne muuten varakkaita olisikaan. 

Vierailija
11/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten on kuninkaallisia?

Vierailija
12/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani parempi koska olen varakas. Perheeni varakkuus ei tähän vaikuta, vaikka varakkaita ovatkin. 

Se nyt vaan on fakta, että varakkaat ihmiset ovat tärkeämpiä. Kehitysmaissa kuolee päivittäin vähintään 10 000 ihmistä ravinnonpuutteeseen, mutta ei heistä monikaan välitä, koska ovat köyhiä.

Vierailija
13/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä pätevät. Omaa elämäänsä tuhlaavat. Onnellinen on se jonka ei tarvitse päteä. Pätijät kokee aina jonkin asteista alemmuuskompleksia jota paikkaavat tällaisella epätoivoisella itsensä korostamisella ja toisten lyttäämisellä. 

Vierailija
14/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaiden keskuudessa kasvaneena voin kertoa, että... Kyllä. Eivät tajua hävetä sukuhistoriaansa ja sitä, että kaikki voi lukea miten heidän esi-isät alisti muita ja satutti yhteiskuntaa ympärillään. Ovat oppineet narsismin kotoa. Myös psykopatia on periytyvää.

Vierailija
15/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen, koska olen saanut lapsena ja teiniä paljon rikkaita kokemuksia. Olemme olleet Alpeilla laskettelemassa ja Hollannissa kiertelemässä taidemuseoita silloin kun vuokrataloperheiden vanhemmat ovat dokanneet itseltään tajun kankaalle.

"Olen, koska olen saanut...". Niin, et osaa edes kuvailla itseäsi muuten kuin omaisuuden ja rahalla ostettavien hyödykkeiden kautta. Aika säälittävää.

Vierailija
16/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla varmaankin. Todella rikkaat tuskin täällä päivystävät vastailemassa.

Vierailija
17/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen olevani parempi koska olen varakas. Perheeni varakkuus ei tähän vaikuta, vaikka varakkaita ovatkin. 

Se nyt vaan on fakta, että varakkaat ihmiset ovat tärkeämpiä. Kehitysmaissa kuolee päivittäin vähintään 10 000 ihmistä ravinnonpuutteeseen, mutta ei heistä monikaan välitä, koska ovat köyhiä.

Kuka susta välittäis jos rahas katoais?

Vierailija
18/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylemmän keskiluokan perheestä tuleva pitkäaikaistyötön. Välillä on ollut vähän vaikea bondata ihmisten kanssa, jotka tulevat ns. huonoista perheistä ja oloista. Meillä on ihan eri kokemusmaailma lapsuudessa.

Vierailija
19/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hyvätuloiset ja korkeassa asemassa olevat ihmiset ovat hyvinkin mukavia ja "tavallisia". 

Vierailija
20/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen, koska olen saanut...". Niin, et osaa edes kuvailla itseäsi muuten kuin omaisuuden ja rahalla ostettavien hyödykkeiden kautta. Aika säälittävää.

Mielestäni matkustelu on rikkautta. Onhan se ihan eri asia lähteä Keski-Eurooppaan kulttuurimatkalle kuin Puuhamaahan. Lisäksi olen saanut opiskella SYK:n eliittikoulussa (luokat 3-9 ja lukio). Yliopistossa olen voinut keskittyä opiskeluun ja verkostoitumiseen enkä ole joutunut tekemään hanttihommia. Harrastamani golf ei myöskään ole ihan köyhälistön laji.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi