Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Lopetin eräällä hierojalla käynnin kun tunnin hieronnasta osa meni aina niin, että hän jutteli lapsensa kanssa puhelimessa ja toisella kädellä vähän oli hierovinaan.
Paikallisesta elektroniikka liikkeestä olisin ostanut digiboksin kun niitä tarvitsi, myyjät eivät noteeranneet mitenkään, yhtä yritin jututtaa että saisin asian hoidettua, mutta hän vain jatkoi matkaa ja kun olin siellä seisokellut ja kukaan ei suostunut mitään myymään lähdin pois ja ostamaan netistä.
Ja ostan elektroniikkani netistä kun ei kerran liikkessä mitään haluttu myydä.
henkilökunnasta löyhkäävän tupakanhajun takia
Eräs instru Tampereella. Naistyöntekijä jopa valehteli niin että otin tyhmät sangat. Oli muutenkin aika nolon tyly ja asiaton. Tästä on jo aikaa mutta on se vileä töissä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähes joka aamu ostamassa kupin kahvia matkalla kouluun yhdestä torikioskista ja yleensä aina siinä oli sama mukava myyjä. Kerran hän sanoi että käyntini on aina hänen aamuvuoronsa kohokohta. Ääähh... Siis ei siitä tullut fiilis että hän olisi flirttaillut tai yrittänyt iskeä, mutta jotenkin tuli kummallinen sosiaalinen paine siitä että olen tuntemattomana asiakkaana jollekin työpäivän "kohokohta", että pitäisikö minun nyt tulevaisuudessa aina yrittää olla jotenkin super viihdyttävä jotta en tuota pettymystä tms. 😅 Menen muutenkin aina ylitsevuotavista kehuista hämilleni. En enää mennyt sinne.
Juu, siirappia oli!
Täytyy tunnustaa, että koen inhoa kaikkia S-ryhmän liikkeitä ja ABC-huoltamoja kohtaan, jo nuoresta asti. Jokainen suomalainen joutuu maksamaan niin paljon maataloustukea vuosittain, etten halua enää kantaa pennikään Kepulaisten hallitsemaan ja Kepulle tuloksestaan antavaan puljuun.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin eräällä hierojalla käynnin kun tunnin hieronnasta osa meni aina niin, että hän jutteli lapsensa kanssa puhelimessa ja toisella kädellä vähän oli hierovinaan.
Miten tällaisella hierojalla käy asiakkaita? Ei minkäänlaista ammattietiikkaa.
Jysk jos tuote on kökkö, niin olisi kiva jos edes jotenkin korvattaisi - en mene enää kaupoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on yksi vaatekauppa jossa on kyllä ihania vaatteita, mutta voin mennä sinne vain jos ainoa miesmyyjä on töissä. Naismyyjät nimittäin hyökkäävät lähes kiinni heti, kun pääsee ovesta sisään. He alkavat puhua pulputtaa ja tunkevat käsiisi vaatteita: "Kokeile tätä! Tää sopisi sulle ihan sairaan hyvin!" Ja kerran he eivät suostuneet ymmärtämään miksen osta yhtä vaatetta, vaikka kuinka yritin jankuttaa sen olevan liian pieni! Yksi hiljainen ja arka kaverini ei suostunut lähtemään tuohon kauppaan toista kertaa.
RAGS-liikkeen myyjät Oulussa ovat samanlaisia. Kahteen otteeseen olen joutunut näiden ammattitaidottomien myyjien ja ahneen yrittäjän kynsiin. Kolmatta mahdollisuutta ei tule, ihan karseaa ja päällekäyvää pakkomyyntiä! Erään kerran farkkuostoksilla myyjä kiikutti pakolla sovituskoppiin jos jonkinlaista t-paitaa, vaikka olin useamman kerran ilmaissut etten ole kiinnostunut. Kun sain farkut jalkaani, ihastelivat kaikki myyjät, ja yrittäjä itse, kuorossa kuinka upeasti farkut istuvatkaan. (Olin ainoa asiakas, wonder why) Painostuksen alla laitoin merkkifarkut ja ylihinnoitellun t-paidan varaukseen ilman pienintäkään aikomusta ostaa tuotteita.
Ei pidä paikkaansa! Ragsissa on asiantunteva palvelu. Nyt Ragsissa on myös upea lounge jossa voi nauttia shoppailun lomassa lasillisen skumppaa. Todella laadukkaat vaatteet joita ei muualta saa!
Lopetan liikkeessä käymisen ellen saa suomenkielistä palvelua.
Pizzerian työntekijä rupesi ehdottelemaan ja ahdistelemaan,monta kertaa käynyt kun oli yksi parhaista pizzerioista mutta viimeisin käynti oli ahdistava ja suorastaan pelottava. En enää käynyt siellä laitoin omistajalle palautteen johon vastasi että emme haluakaan sinua asiakkaaksi! Joo ei tartte haluta,turkkilaiset ählämipaikat jossa sallitaan naisten ahdisteleminen kierrän kaukaa!!
Varusteleka jäi kun toimitusjohtaja haukkui perussuomalaiset.
Teininä menin kampaajalle,hiukset värjättiin ja leikattiin. Leikkaus sujui hyvin mutta väristä tuli kirkkaanoranssi eikä tummanpunainen vaikka olin näyttänyt värikartasta,kampaaja totesi ylimielisesti "sulla on omaa punapigmenttiä".
Äitini sama kampaaja ylipuhui kulmien kestovärjäykseen ja kotiin äitini tuli järkyttävien mustien karvamatojen kanssa,äiti oli vielä kalpea blondi joten voitte kuvitella mikä näky se oli. Tuon jälkeen äiti tajusi että jos ei haluta kulkea sirkuspelleinä niin paras vaihtaa kampaamoa.
Puistattaa vieläkin muistella kys. Röökinhajuista kampaajaa tempauksineen,vaikka tuosta on 30 vuotta ja liike ollut kauan suljettuna,sen paikalla on nyt kirppis.
Kosmetologin tupakan ja hiivatulehduksen hajuiset sormet olivat vähän liikaa.
Naapuritalon alakerrassa tosi vanha (80+ v.) nainen piti parturia.
Oli halpa, 10-12 euroa. Ei ajanvarausta, vaan homma hoitui heti tai lyhyellä odotuksella. Ei kysellyt turhia varsinkaan kanta-asiakkailta. Peruslyhennys 20 minuuttia max.
Vaihdoin parturia, kun nainen kuoli.
Nyt samassa paikassa hieman nuorempi nainen pitää ompelimoa. En ole käynyt, kun ei ole ollut mekon tarvetta.
En käy enää ollenkaan kahviloissa, koska en juo kahvia ja vaihtoehto on kitkerä tee, jos edes sitä. Eräässä kahvilassa pyysin kupin kuumaa vettä, ei onnistunut, kun joku masiina oli rikki. Mikroon ei voinut kuppia laittaa, koska ei ollut mikroa koko kahvilassa! Ravintoloissa on rasittavaa selittää allergeenit, toisinaan suoraan kokille, kun tarjoilija on pihalla kuin lumiukko. Jopa ennakkoon tilattu annos allergeenitiedoilla unohtuu, hupsista vaan, tämä on ihan tavallinen annos, ei kai haittaa...
..pitäkään tunkkine, älkääkä vinkuko miksi en tule kannattamaan yritystänne
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Radio Rockin päivittäisen kuuntelun autossa kokonaan, kun Korporaatiossa puhuttiin siitä, että ihan hyvin voidaan naisille antaa ohjeita siitä, miten raiskaukselta voi välttyä ja vedottiin liian lyhyeen hameeseen: "Sehän on vähän kuin jättäisi lompakon takataskuun näkyville höhöhöhö." Ja siis tämä siinä vaiheessa, kun olivat jo saaneet kuuntelijoita palautetta, miksi tällainen ei ole ok.
Tai no lopetin melkein kokonaan, koska joskus saatan kuunnella Klaus Flamingia ihan Radiomafian Metalliliiton muistoksi.
Sarkasmin ymmärtäminen on taitolaji.
En ole käynyt moniin vuosiin enää kampaamoissa, leikkaan ja värjään itse hiukseni. Kampaajat ovat yleensä tosi pinnallista porukkaa enkä haluaisi olla heidän kanssaan missään sosiaalisessa kanssakäymisessä.