Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3981/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usea surkea kokemus. Jouduin hoitamaan jokusen vuoden erään yhdistyksen raha-asioita Danske Bankin kanssa ja asiakaspalvelu oli siellä niin umpisurkeaa ja/tai olematonta että ikinä en enää tuon pankin asiakkaaksi ryhdy vaikka mikä olisi. Verkkopankki oli myös käytettävyydeltään täysin ö-luokkaa. Ihme että on sillä asiakaspalvelulla vielä pystyssä, kaikissa muissa pankeissa asiat ovat hoituneet aina helposti.

Sama kokemus Danskesta,sain niin surkeaa palvelua,että vaihdoin pankkia.

Vierailija
3982/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yksi vaatekauppa jossa on kyllä ihania vaatteita, mutta voin mennä sinne vain jos ainoa miesmyyjä on töissä. Naismyyjät nimittäin hyökkäävät lähes kiinni heti, kun pääsee ovesta sisään. He alkavat puhua pulputtaa ja tunkevat käsiisi vaatteita: "Kokeile tätä! Tää sopisi sulle ihan sairaan hyvin!" Ja kerran he eivät suostuneet ymmärtämään miksen osta yhtä vaatetta, vaikka kuinka yritin jankuttaa sen olevan liian pieni! Yksi hiljainen ja arka kaverini ei suostunut lähtemään tuohon kauppaan toista kertaa.

RAGS-liikkeen myyjät Oulussa ovat samanlaisia. Kahteen otteeseen olen joutunut näiden ammattitaidottomien myyjien ja ahneen yrittäjän kynsiin. Kolmatta mahdollisuutta ei tule, ihan karseaa ja päällekäyvää pakkomyyntiä! Erään kerran farkkuostoksilla myyjä kiikutti pakolla sovituskoppiin jos jonkinlaista t-paitaa, vaikka olin useamman kerran ilmaissut etten ole kiinnostunut. Kun sain farkut jalkaani, ihastelivat kaikki myyjät, ja yrittäjä itse, kuorossa kuinka upeasti farkut istuvatkaan. (Olin ainoa asiakas, wonder why) Painostuksen alla laitoin merkkifarkut ja ylihinnoitellun t-paidan varaukseen ilman pienintäkään aikomusta ostaa tuotteita.

Ei pidä paikkaansa! Ragsissa on asiantunteva palvelu. Nyt Ragsissa on myös upea lounge jossa voi nauttia shoppailun lomassa lasillisen skumppaa. Todella laadukkaat vaatteet joita ei muualta saa!

Luuletko oikeasti että ihmiset eivät näe että olet joko siellä töissä tai omistaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzerian työntekijä rupesi ehdottelemaan ja ahdistelemaan,monta kertaa käynyt kun oli yksi parhaista pizzerioista mutta viimeisin käynti oli ahdistava ja suorastaan pelottava. En enää käynyt siellä laitoin omistajalle palautteen johon vastasi että emme haluakaan sinua asiakkaaksi! Joo ei tartte haluta,turkkilaiset ählämipaikat jossa sallitaan naisten ahdisteleminen kierrän kaukaa!!

Mikä pitseria kyseessä`, jotta tiedän olla menemättä?

Vierailija
3984/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin helposti liikettä liian ärsyttävän mainonnan takia. Esim. se K-Supermarkettien mainosten kuvottavan tekopirteä räpätäti on saanut minut aika hyvin pysymään pois K-Supermarketeista.

Hylkäsin HK:n tuotteet juurikin tämän takia. Ärsyttävyydessään megaluokkaa oleva "musiikki" saa hermoni vereslihalle mikrosekunnissa "TODELLA HOOKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO", vai mitä lie siinä kiljuvatkaan.

Vierailija
3985/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mainoksissa käytetään afrikkalaisia enemmän mitä niitä on prosentuaalisesti Suomessa niin boikottiin menee.

Täytyy tunnustaa, että tämä ärsyttää minuakin. Samoin jos TV-sarjaan tai elokuvaan on valittu huomattavan paljon jonkun vähemmistöryhmän edustajia.

Lopetin Greyn Anatomian katsomisen tämän takia. Siitä tehtiin sateenkaariaatteen promootioalusta.

Vierailija
3986/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan uusi tarina, mutta Raumalla oli vuosia sitten lukko/lukkoseppän liike, jonka omistaja kettuili koko ajan jotain ja halveksi asiakkaitaan.

Tuli oli kuin piilokamerassa.

Vierailija
3987/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kebab-pizzeria. Hyvät pizzat, huonot kebabit. Ongelma on se, ettei siitä koskaan tiedä milloin se on auki. Vasta ovella saa tietää mites tänään.

Vierailija
3988/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan pidä Lidl kaupasta, en käy!

Outo kauppa 👎

Vierailija
3989/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan ihan silloin alkuvaiheessa 2020, ei vielä mitään apuja, terkkarista sanottiin pysy kotona, juo vettä ja jos hengitys vaikeutuu, niin soita uudestaan. Kolme päivää 38:ssa, hirveä särky ja muut oireet. Hajuaisti hävisi melkein vuodeksi. Merkit koronasta näkyi vielä labranäytteissä loppuvuodesta joten ei ollut paha lenssu.

Menin kuukautta myöhemmin kosmetologilleni jalka- ja käsihoitoihin. Kerroin myös taudistani ja kerroin että olen iloinen kun rokotukset alkavat syksyllä ja menen heti sen ottamaan kun mahdollista.

Kosmetologini sanoi, ettei hän usko koko koronaan ja häntä eikä hänen lastaan rokoteta, humpuukia ja vaarallista.

Siihen loppui neljän vuoden asiakassuhde.

Vierailija
3990/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamossa käynnit, kampaaja leikkasi tukkaani liian lyhyeksi vedoten ammattitaitoonsa toivomuksistani huolimatta  

Vierailija
3991/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen asiakassuhde yhteen kampaamoon päättyi kun julkeasti hehkuttivat siellä näitä Junnilan ja Orpon aatoksia!

That*s it!

Vierailija
3992/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä espoolaisravintolassa oli rottia keittiössä. Kyseessä vanhahko rakennus. Rottaongelma kasvoi alueella metrotyömaan seurauksena eli tilanteesta on jo aikaa. Ihmeellistä oli, että asiasta ei laajemmin puhuttu eikä ravintolaa suljettu. Itse äänestin jaloilla.

Vierailija
3993/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vaihtanut kosmetologia sen jälkeen, kun hän kävi tupakalla sillä aikaa, kun kasvoja höyrytettiin. Se tupakanhaju sormissa oli ihan kamala. Tapahtumasta on jo aikaa reippaasti. Sen jälkeen ala on kehittynyt paljon. Koronan riehuessa pahimmillaan en käynyt muutamaan vuoteen kosmetologilla lainkaan. Keväällä soitin ja kysyin, mikä heillä on tilanne ja onko ollut paljon sairastumisia. Nykyisin vähentävät tartuntariskiä ilmanpuhdistimin, joita heillä on jokaisen työntekijän loosissa ja odotustiloissa. Oli ihan turvallista mennä jälleen hoitoihin. 

Vierailija
3994/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleissivistykseni ei ole paras mahdollinen. Katselin ruokalistaa eräässä helsinkiläisessä pubissa. Kysyin, mitä aioli on. Pubin työntekijä alkoi sättimään minua, luuli että veetuilen. Pysyin rauhallisena, sanoin että en todellakaan käy kovin usein ulkona syömässä. Ruoka oli hyvää mutta en toiste asioi kyseisessä paikassa.

Vierailija
3995/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnin tunnustus palveluntarjoajalta: olen joskus hölissyt ohi suuni jotain aivan asiattomaksi tulkittavaa juttua, nyt viimeksi tällä viikolla. Hävettää niin paljon etten kehtaa mennä yksityiskohtiin, ja varmasti ei tule se asiakas takaisin. Siis semmoista läpänheittoa joka kuuluu vain kavereiden keskuuteen, jotka tietävät ja tuntevat minut ja ymmärtävät etten todellakaan ole tosissani. Sen siitä saa kun joskus liiaksi rentoutuu asiakkaiden seurassa.

Vierailija
3996/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakaupan setä seuraa, kyselee voiko auttaa ja jos haluaa ostaa vaikka kynän, vie sen väkisin kädestä ja kertoo auttavansa ja kantavansa sen asiakkaan puolesta kassalle. Käyn vain jos on todella tarve ostaa jokin tuote.

Vierailija
3997/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajaa vaihtelen siksi että en jaksa juurikaan sitä höpinää siinä. Yksi kampaaja kysyi heti kun oli saanut suojakaavun autettua päälelle, että no miten sulla menee? Ja en oo yhtään sellainen että kampaamossa jaksaisin jutella mitään. Samainen kampaaja myös sutki väriä niin, että jäi läikät poskiin ja ohimolle.

Toisessa kampaamossa kampaaja ei tehnyt päähierontaa hiustenpesun yhteydessä ja siitä jäin vähän tyytymättömäksi ja etsiskelin miellyttävämmän palvelupaikan. Sitten löytyi mutta kun se kampaaja muutti sitten muualle :/

Apteekissa olen myös tarkka. Epämiellyttävää on jos on joku flunssainen raahautunut rykimään tiskille. En kannata sellaisia paikkoja jossa työntekijän ei anneta sairastaa rauhassa. Siitä tykkään että ne hyökkää ovella kimppuun ja antaa apua, on kuulemma viranomaisten vaatima velvollisuus tarkistaa lääkesopivuus. Nihkeä paikka on sellainen missä rouva napsuttaa konetta ja käärii pakettiin ohjeen ja ottaa rahat. Ei saa neuvoja eikä hymyä. Ei hyvä.

Ovelta hyökkääjät eivät ole farmaseutteja vaan myyjiä. Ei heillä ole oikeutta antaa lääkeneuvontaa. Ajatusten voimallako he tietävät ihmisten lääkelistat??

Vierailija
3998/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yksi vaatekauppa jossa on kyllä ihania vaatteita, mutta voin mennä sinne vain jos ainoa miesmyyjä on töissä. Naismyyjät nimittäin hyökkäävät lähes kiinni heti, kun pääsee ovesta sisään. He alkavat puhua pulputtaa ja tunkevat käsiisi vaatteita: "Kokeile tätä! Tää sopisi sulle ihan sairaan hyvin!" Ja kerran he eivät suostuneet ymmärtämään miksen osta yhtä vaatetta, vaikka kuinka yritin jankuttaa sen olevan liian pieni! Yksi hiljainen ja arka kaverini ei suostunut lähtemään tuohon kauppaan toista kertaa.

RAGS-liikkeen myyjät Oulussa ovat samanlaisia. Kahteen otteeseen olen joutunut näiden ammattitaidottomien myyjien ja ahneen yrittäjän kynsiin. Kolmatta mahdollisuutta ei tule, ihan karseaa ja päällekäyvää pakkomyyntiä! Erään kerran farkkuostoksilla myyjä kiikutti pakolla sovituskoppiin jos jonkinlaista t-paitaa, vaikka olin useamman kerran ilmaissut etten ole kiinnostunut. Kun sain farkut jalkaani, ihastelivat kaikki myyjät, ja yrittäjä itse, kuorossa kuinka upeasti farkut istuvatkaan. (Olin ainoa asiakas, wonder why) Painostuksen alla laitoin merkkifarkut ja ylihinnoitellun t-paidan varaukseen ilman pienintäkään aikomusta ostaa tuotteita.

Ei pidä paikkaansa! Ragsissa on asiantunteva palvelu. Nyt Ragsissa on myös upea lounge jossa voi nauttia shoppailun lomassa lasillisen skumppaa. Todella laadukkaat vaatteet joita ei muualta saa!

Skumppalounge on kyllä ihana. Missä muualla voi juoda skumppaa samalla kun ostaa uusia vaatteita!

Vierailija
3999/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzerian työntekijä rupesi ehdottelemaan ja ahdistelemaan,monta kertaa käynyt kun oli yksi parhaista pizzerioista mutta viimeisin käynti oli ahdistava ja suorastaan pelottava. En enää käynyt siellä laitoin omistajalle palautteen johon vastasi että emme haluakaan sinua asiakkaaksi! Joo ei tartte haluta,turkkilaiset ählämipaikat jossa sallitaan naisten ahdisteleminen kierrän kaukaa!!

Näissä paikoissa työntekijät ovat kavereita tai sukulaisia. Pienet piirit. Siksi en ihmettele palautteseesi vastausta.

Vierailija
4000/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion irtisanoa pitkähkön, tosin syrjähyppyjä sisältään suhteeni SDP:hen tuon Näkkäläjärven valinnan myötä. On turha jeesustella toisten kyseenalaisilla tempauksilla vuosikausia sitten, mikäli itse hyväksyy eläinsuojelurikoksen. Ps ei sentään jättänyt jälkeensä ruumiita ja savuavia raunioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme