Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4021/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pistin Motonetin jonkinlaiseen boikottiin kun huomasin että heille oli tullut myymälöihin "reppuparkit", eli asioinnin ajaksi täytyisi muka laittaa reppu tai isompi laukku lukolliseen lokeroon.

Tätä reppukieltoa kuulemma perustellaan taskuvarkailla, mutta minusta tuo on taas syrjintää että reppua käyttävä asiakas profiloituisi automaattisesti taskuvarkaaksi tai näpistelijäksi.

Ei kai niihin oikeasti ole ihan pakko laittaa?

Mut ymmärrän boikotin kyllä. Ite en laittaisi, koska en halua jättää reppuani sinne muiden joukkoon, ties kuinka hajusteinen tai ällö reppu siellä on edellisellä ollut ja sit tarttuu hajut omaan, yök.

Henkilökunnan mielestä on pakko laittaa koska ohjeistus ylhäältä, mutta kun pistin asiallista palautetta Motonetille asiasta, niin sieltä vastattiin ettei asiakkaan kuitenkaan tarvitse sitä reppua jättää lokeroon asioinnin ajaksi jos näin päättää ja tämäkin on henkilökunnan myös hyväksyttävä, vaikka olisi kuinka ohjeistus tullut ylhäältä.

Vierailija
4022/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eräällä grillillä säännöllisesti noin pari kertaa kuussa. Kerran sitten katsoin kelloa, että vielä ehdin lähteä hakemaan sieltä kunnon "iltapalat". Aukiolo oli ilmoitettu klo 21 saakka ja itse olin paikalla 20:46. Olivat juuri laittamassa ovea kiinni ja totesivat minulle, etteivät myy enää tälle päivää. Pitää saada suljettua paikka ja asiakkaita on jonossa.

Tuo sai minut todella kiukkuiseksi. Jos jumalauta suljette varttituntia ennen, niin ilmoittakaa se myös aukioloissa!  Se että asiakkaita on jonossa, ei ole mikään syy jättää ottamatta vastaan tilauksia, jotka on tehty tuohon klo 21 mennessä. Ymmärrän, että sen jälkeen ei oteta vastaan, mutta mielestäni tuohon saakka pitää ottaa tilaukset vastaan ja piste. Tuon tapauksen jälkeen en ole enää kyseisessä paikassa asioinut.  Ei kauppaakaan suljeta ilmoitetusta sulkuajasta ennakkoon, vaikka olisi miten paljon asiakkaita sisällä, vaan ne palvellaan, jotka ajoissa sisälle ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eräällä grillillä säännöllisesti noin pari kertaa kuussa. Kerran sitten katsoin kelloa, että vielä ehdin lähteä hakemaan sieltä kunnon "iltapalat". Aukiolo oli ilmoitettu klo 21 saakka ja itse olin paikalla 20:46. Olivat juuri laittamassa ovea kiinni ja totesivat minulle, etteivät myy enää tälle päivää. Pitää saada suljettua paikka ja asiakkaita on jonossa.

Tuo sai minut todella kiukkuiseksi. Jos jumalauta suljette varttituntia ennen, niin ilmoittakaa se myös aukioloissa!  Se että asiakkaita on jonossa, ei ole mikään syy jättää ottamatta vastaan tilauksia, jotka on tehty tuohon klo 21 mennessä. Ymmärrän, että sen jälkeen ei oteta vastaan, mutta mielestäni tuohon saakka pitää ottaa tilaukset vastaan ja piste. Tuon tapauksen jälkeen en ole enää kyseisessä paikassa asioinut.  Ei kauppaakaan suljeta ilmoitetusta sulkuajasta ennakkoon, vaikka olisi miten paljon asiakkaita sisällä, vaan ne palvellaan, jotka ajoissa sisälle ehtivät.

No ei mene ihan noin. Jos esim kauppa menee kiinni klo 21 niin kyllä asiakkaitten on lähdettävä klo 21. Ei sinne enää jäädä "palveltavaksi"!

Vierailija
4024/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy, jos ei käteinen käy. Ihan periaatesyistä enkä halua, että yhteiskunta etenee kohti liiallista kontrollia.

Esim. Clas Ohlson ja HSL on mulla boikotissa tän takia.

Entäs VR:n lähiliikenne HSL:n ulkopuolella?

Vierailija
4025/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pistin Motonetin jonkinlaiseen boikottiin kun huomasin että heille oli tullut myymälöihin "reppuparkit", eli asioinnin ajaksi täytyisi muka laittaa reppu tai isompi laukku lukolliseen lokeroon.

Tätä reppukieltoa kuulemma perustellaan taskuvarkailla, mutta minusta tuo on taas syrjintää että reppua käyttävä asiakas profiloituisi automaattisesti taskuvarkaaksi tai näpistelijäksi.

Tarkoitit nyt varmaan myymälävarkaita. Taskuvarkaat on ihan eri juttu.

Vierailija
4026/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mene ihan noin. Jos esim kauppa menee kiinni klo 21 niin kyllä asiakkaitten on lähdettävä klo 21. Ei sinne enää jäädä "palveltavaksi"!

Ravintoloissakin keittiö suljetaan usein aikaisemmin kuin on ravintolan sulkemisaika.

Vierailija
4027/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi on ilmoitettu tietty aukiolo, jos ei kuitenkaan ruokaa myydä loppuun asti? Asiakkaanko vastuulla se on meediona tietää, että loppuuko se ruuan myynti mahdollisesti 20:43, 20:51 vai 20:59? Kyllä se on myyjän vastuu myydä niin kauan kuin aukioloaikaa on ilmoitettu. Tehkööt ne muut hommat ylitöinä tai lyhentäkööt aukioloaikaa, jos ei aika riitä siihen ilmoitettuun.

Vierailija
4028/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuosikymmentä sitten teimme ostoksemme yleensä Prismassa. Kerran ostin muikkuja jotka piti olla tuoreita myyjän mukaan. Kun rupesin kotona perkaamaan, niin nehän olivat vanhoja, osittain maha auki ja haiskahti.

Ei olla käyty sen jälkeen kuin ehkä puolikymmentä kertaa jotain erikoista katsomassa tai ostamassa.

Vierailija
4029/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon Stockmannilla jokunen vuosi sitten olin etsimässä uutta pukua itselleni. Budjetti oli noin 1000€ luokkaa. (+-200) Katselin pukuja mutta kokoja ei oikein löytynyt ja ei osaa malleistakaan. Asiakaspalvelijoita yrittäessä saada apuun he (5kpl) palvelivat mieluummin ensin vanhaa rouvaa joka nähtävästi oli kanta asiakas(?) Ja sen jälkeen vanhaa Herraa (kanta asiakas?). Paikalla olin ennen kumpaakaan. Tämä tiedossa, koska näin asiakaspalvelijat heti kun tulin osastolle.

En näitä saanut siinä sitten apuun joten kävin puvun hakemassa muualta. Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kyseisessä paikassa. Ei ihme että firmalla ei mene oikein vahvasti kun ei raha kelpaa. En usein asioinutkaan kyseisessä firmassa mutta loppui se vähäkin. Aikaisemminkin palvelutaso oli samanlaista...

Vierailija
4030/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yksi vaatekauppa jossa on kyllä ihania vaatteita, mutta voin mennä sinne vain jos ainoa miesmyyjä on töissä. Naismyyjät nimittäin hyökkäävät lähes kiinni heti, kun pääsee ovesta sisään. He alkavat puhua pulputtaa ja tunkevat käsiisi vaatteita: "Kokeile tätä! Tää sopisi sulle ihan sairaan hyvin!" Ja kerran he eivät suostuneet ymmärtämään miksen osta yhtä vaatetta, vaikka kuinka yritin jankuttaa sen olevan liian pieni! Yksi hiljainen ja arka kaverini ei suostunut lähtemään tuohon kauppaan toista kertaa.

RAGS-liikkeen myyjät Oulussa ovat samanlaisia. Kahteen otteeseen olen joutunut näiden ammattitaidottomien myyjien ja ahneen yrittäjän kynsiin. Kolmatta mahdollisuutta ei tule, ihan karseaa ja päällekäyvää pakkomyyntiä! Erään kerran farkkuostoksilla myyjä kiikutti pakolla sovituskoppiin jos jonkinlaista t-paitaa, vaikka olin useamman kerran ilmaissut etten ole kiinnostunut. Kun sain farkut jalkaani, ihastelivat kaikki myyjät, ja yrittäjä itse, kuorossa kuinka upeasti farkut istuvatkaan. (Olin ainoa asiakas, wonder why) Painostuksen alla laitoin merkkifarkut ja ylihinnoitellun t-paidan varaukseen ilman pienintäkään aikomusta ostaa tuotteita.

Ei pidä paikkaansa! Ragsissa on asiantunteva palvelu. Nyt Ragsissa on myös upea lounge jossa voi nauttia shoppailun lomassa lasillisen skumppaa. Todella laadukkaat vaatteet joita ei muualta saa!

Ovelaa. Siinä pienessä nousuhuppelissa tulee ostettua helpommin kaikenlaista.

Vierailija
4031/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin parturissa missä kävin sillä parturinaisella oli yllä tiukkoja legginsejä ja tiukkoja paitoja , mutta ei ole enää joten en viitsi enää sinne mennä vaan vaihdan parturia.

Vierailija
4032/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe lakkasi tänä kesänä käyttämästä Sokos hotels -palveluita Suomessa. Saimme mieheni kanssa niin  alentavaa ja loukkaavaa palvelua erään Sokos hotellin ruokaravintolasta.

( Hämeenlinnassa) Meillä oli hotelli maksettu pari vuorokautta ja pöytä varattu ruokailua varten. Tuli sitten ongelmaa ravintolassa kun naapuripöydän lapsi kirkui eikä henkilökunta siihen puuttunut. Pieni tilanne kärjistyi eikä ravintolan henkilökunnalla ollut tahtoa eikä ammattitaitoa hoitaa tilannetta. Me olemme asioineet tuossa paikassa 20 vuoden ajan, enää ei ollut sillä mitään väliä. Ravintolaan ohikulkiessa syömään tullut lapsiperhe vei voiton. Lapsille parempia paikkoja mielestäni ovat Heset ym. vastaavat ei " hienot" ruokaravintolat. Ja toki lapset ovat ravintoloissa ok, mutta siksi heillä on vanhemmat jotka ohjaavat käytöstä julkisissa paikoissa. Peruimme sitten suoraan loppukesän muut hotellivaraukset. Asiakas äänestää jaloillaan. Näin se menee. Ps. meillä olisi ollut molempien 60-vuotispäivällinen, mutta silläkään ei ollut mitään merkitystä. Nykyisin huonompikin työvoima kelpaa, pulaa taitaa olla osaajista, siltä se näytti. 

Vierailija
4033/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuosikymmentä sitten teimme ostoksemme yleensä Prismassa. Kerran ostin muikkuja jotka piti olla tuoreita myyjän mukaan. Kun rupesin kotona perkaamaan, niin nehän olivat vanhoja, osittain maha auki ja haiskahti.

Ei olla käyty sen jälkeen kuin ehkä puolikymmentä kertaa jotain erikoista katsomassa tai ostamassa.

Tulee mieleen mun mummo joka oli saanut aikoinaan edellisenä päivänä vanhaksi mennyttä lohta ja lopetti käymisen tuossa kaupassa eikä käynyt siellä yli 25 vuoteen. Vaikka hyvin olisi voinut mennä takaisin, saada suunsa auki ja kertoa tilanne/saada joko uusi lohi tai rahat takaisin. Vielä tänäkin päivänä (varsinkin vanhat ihmiset) boikotoi kertomatta asiasta kaupalle vaikka hyvin voisivat mennä takaisin ja kertoa tilanteen myyjälle ja saada joko uusi tuote tai hyvitys takaisin.

Vierailija
4034/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan ihan silloin alkuvaiheessa 2020, ei vielä mitään apuja, terkkarista sanottiin pysy kotona, juo vettä ja jos hengitys vaikeutuu, niin soita uudestaan. Kolme päivää 38:ssa, hirveä särky ja muut oireet. Hajuaisti hävisi melkein vuodeksi. Merkit koronasta näkyi vielä labranäytteissä loppuvuodesta joten ei ollut paha lenssu.

Menin kuukautta myöhemmin kosmetologilleni jalka- ja käsihoitoihin. Kerroin myös taudistani ja kerroin että olen iloinen kun rokotukset alkavat syksyllä ja menen heti sen ottamaan kun mahdollista.

Kosmetologini sanoi, ettei hän usko koko koronaan ja häntä eikä hänen lastaan rokoteta, humpuukia ja vaarallista.

Siihen loppui neljän vuoden asiakassuhde.

Ja kosmetologin elämänkatsomus vaikutti ihonhoitoosi miten...? Tenttaatko muilta aina ensin elämänkatsomuksen, ennen kuin voit vastaanottaa heidän ammatillisia palvelujaan? Näitä koronavastaisiakin löytyy joka alalta. On varmaan muitakin sellaisia, jotka ovat sinua ihan hyvin silti palvelleet. En tajua.

Ei se ammattitaito pelasta enää siinä vaiheessa, kun suusta tulee jotain typerää tai loukkaavaa. Sellaiselle ihmiselle ei halua viedä rahojaan.

Sellaisia varten on esim. kultit, kommuunit ym., jotka haluaa elää ja olla tekemisissä vain samoin ajattelevien kanssa.

Eli omilla aivoillaan ajattelevat,kulttilaiset ovat oikeasti ne jotka uskoo valhevaltamedioita,hallitusta ja valtiovaltaa että oikeasti kaikki meidän parhaaksi yms pskaa.

Vierailija
4035/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonumissa en asioi enää ikinä. Kaksi todella kyrpiintyneen oloista heppua tiskin takana ihan kuin heidät olisi pakotettu olekaan siinä ilman palkkaa. Ihan suoraan v*ttuilivat, kun ihmettelin miksei puhelimeni lataa. Asiaa ei korjattu, mutta liittymää oltaisiin kaupattu. En ostanut, niin lähtiessäni näin kun vain pudistelivat päätään.

Vierailija
4036/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe lakkasi tänä kesänä käyttämästä Sokos hotels -palveluita Suomessa. Saimme mieheni kanssa niin  alentavaa ja loukkaavaa palvelua erään Sokos hotellin ruokaravintolasta.

( Hämeenlinnassa) Meillä oli hotelli maksettu pari vuorokautta ja pöytä varattu ruokailua varten. Tuli sitten ongelmaa ravintolassa kun naapuripöydän lapsi kirkui eikä henkilökunta siihen puuttunut. Pieni tilanne kärjistyi eikä ravintolan henkilökunnalla ollut tahtoa eikä ammattitaitoa hoitaa tilannetta. Me olemme asioineet tuossa paikassa 20 vuoden ajan, enää ei ollut sillä mitään väliä. Ravintolaan ohikulkiessa syömään tullut lapsiperhe vei voiton. Lapsille parempia paikkoja mielestäni ovat Heset ym. vastaavat ei " hienot" ruokaravintolat. Ja toki lapset ovat ravintoloissa ok, mutta siksi heillä on vanhemmat jotka ohjaavat käytöstä julkisissa paikoissa. Peruimme sitten suoraan loppukesän muut hotellivaraukset. Asiakas äänestää jaloillaan. Näin se menee. Ps. meillä olisi ollut molempien 60-vuotispäivällinen, mutta silläkään ei ollut mitään merkitystä. Nykyisin huonompikin työvoima kelpaa, pulaa taitaa olla osaajista, siltä se näytti. 

Lapsiperheiden terrorisointi menee kaiken muun edelle oli kyseessä kerrostalo asuminen,ravintolassa syöminen tms. Näiden vanhempia ei kiinnosta pskaakaan opastaa,neuvoa lasta,ovat kädettömiä ja kuurosokeita samalla kun kakara kirkuu keuhkonsa pilalle.

Vierailija
4037/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa kampaamossa käynti on jäänyt yhteen kertaan, kun kampaaja juoruilee liikaa. Pieni small talk on ok, ei juoruilu.  Löysin lopulta hyvän kampaamon, kaikki kampaajat saman tyylisiä, eli small talkia sopivasti, ei tuppisuita, ei koko ajan pälätystä. Varmaan kuuluu heillä kulttuuriin. Myös valittajien asiakkaana käynti loppuu minulla heti. Vaikka olisi ongelmia, asiakas ei ole sitä varten, että sitä heille puretaan.  

Vierailija
4038/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilyttäväkö? kirjoitti:

Loppui eräässä lähiruokakaupassa käynti kun kokeilin itsepalvelukassaa. Hyvä kun olin ehtinyt aloittaa niin kone ilmoitti että myyjä tulee tekemään "satunnaistarkastuksen".

Onneksi melkein vieressä on kilpailevan ketjun kauppa, siellä olen asioinut tästä tuosta lähtien. Ja ihan onnistuneesti myös itsepalvelukassalla.

Arvaan että harmitti, jos olit huijausaukeissa.

Muuten en kyllä ymmärrä.

Vierailija
4039/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Iltakoulu piritorin vieressä Helsingissä. Syrjii vähemmistöjä, ei päästä romaneja sisään.

Ei päästänyt näkövammaista naisystävääni sisään vaan huusi heti ovesta sisälle tullessamme että "ei tänne saa tuoda alaikäisiä" vaikka ei ollut ehtinyt edes papereita kysyä. Muutenkin henkilökunta epäystävällistä.

Vierailija
4040/4975 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola Iltakoulu piritorin vieressä Helsingissä. Syrjii vähemmistöjä, ei päästä romaneja sisään.

Ei päästänyt näkövammaista naisystävääni sisään vaan huusi heti ovesta sisälle tullessamme että "ei tänne saa tuoda alaikäisiä" vaikka ei ollut ehtinyt edes papereita kysyä. Muutenkin henkilökunta epäystävällistä.

Saman huomannut tuon kioskin henkilökunnasta. Erittäin epäystävällinen henkilökunta, jolla ei tunnu olevan pienintäkään halua edes olla siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan