Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
401/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano paikkaa, mutta täällä Vaasasssa on yksi kahvila, jossa työntekijät puhuvat pääasiassa ruotsia. Neljästi käynyt. Ekalla kerralla unohtivat koko tilauksen, piti käydä pyytämässä. Toisella kerralla toivat mulle, eivät kaverille. Kolmannella kerralla tuli väärä tuote. Neljäs kerta oli työmaakäynnin yhteydessä ruotsinkielisen esimiehen kanssa, pomo maksoi. Ei mitään ongelmaa...En mene sinne enää yksin ja olen varoittanut kaikkia, että se on vain ruotsia puhuvia varten. Saatte paikkakuntalaiset itse arvata mikä paikka.

Vierailija
402/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa eräs lounas ravintola. Kassahenkilönä toimiva nainen oli niin ilkeän tyly etten koskaan mene uudestaan. Ruuassa ei ollut mitään vikaa

Kupittaan Achan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaupat, joissa myyjät käyvät päälle eivätkä anna katsella rauhassa edes ensimmäisen pyynnön jälkeen. Näitä on aina vain enemmän. 

laita pari esimerkkiä..boikotoin jo Vilaa

Tokmann on tosi hyvä..kukaan ei oo koskaan sanonut mulle mitään , kun meikkaan itseäni testereillä

Newyourker, lindex, kappahl...UFF....ja mitä näitä nyt on

Vierailija
404/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipakollinen kirjoitti:

Menin pizzeriaan ja yritin tilata pizzan. Yksi työntekijä paikalla. Kysyin ihan ystävällisesti ovatko edelleen auki. Työntekijä kävelee vihaisena ja kysyy "mitä luulet, jos pääsit sisään". Ei jatkoon. Käännyin ympäri ja poistuin.

Myyrmannin Kotipizzassa tilasin Mexikana kotzonen ehdottomasti ilman mitään juustoa, kun maksoin, näin kuitissa lukevan "Aurajuusto kotzone" ja hintakin oli euron kalliimpi.

Kun valitin tästä, mies sanoi että "Aha, ota sielta yks limu sitte"! Tähän pitsantekijä sanoi kuitenkin, että "anna se euro hänelle."

Vierailija
405/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosalpa Kouvola.

Olis pitänyt kerrasta uskoa jo vuosia sitten, kun nöyryyttivät mua ihan kunnolla ja maksattivat turhista töistä tuhansia euroja. Nyt sitten sieltä löytyi auto jonka todella halusin ja ostinkin ja ajattelin että ehkä tilanne on muuttunut ja nyt kun on uudempi Volvo alla, niin kohtelu olis asiallisempaa, mutta ei. Niin kauan hymyillään kunnes kaupat on tehty ja sen jälkeen jos ottaa yhteyttä niin vastauksena on pelkkää vittuilua.

Siirryin Kotkan Autosalvan asiakkaaksi, vaikka matkaa tuleekin enemmän. Mieluummin ajan sinne ja saan ystävällistä palvelua ja huollotkin on halvempia ja todella tehdään se mitä luvataan ja enemmänkin.

Vierailija
406/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy paikallisessa Gigantissa, koska sieltä ei ikinä saanut palvelua. Kun liikkeeseen meni, myyjät katselivat seinille ja nojailivat pöytiin tylsistyneinä. Jos lähestyi jotain myyjää niin heti ilmeestä näki, että ei voisi vähempää kiinnostaa ja painu nyt h***ttiin siitä. Useamman vuoden ajan kävin silloin tällöin, kun ajattelin että jos olisi parantanut mutta ei.

Vierailija
407/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolotti jotenkin kauheasti, kun mentiin ravintolaan aikeinamme syödä ja siellä ilmoitettiin, että pikkujoulujen takia eivät ehdi valmistaa meille annoksia.

En ole sen jälkeen kehdannut mennä siihen ravintolaan. Hävettää ja mistäs minä olisin voinut tietää, että siellä on juuri silloin pikkujoulut alkamassa.

Mitäs noloa tuossa muka oli ainakaan teidän suhteenne - he olisivat voineet laittaa lapun oveen, että yksityistilaisuus tms, jos eivät kerran kerinneet ruokia tarjoilla kenellekään!

Vierailija
408/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin asioinnin paikallisessa marketissa sen jälkeen kun kauppias syytti minua kaikkien muiden asiakkaiden kuullen varkaaksi. 

Olin käynyt pari viikkoa ennen kys. tapahtumaa marketissa. Seisoin aika kauan saippuahyllyllä yrittäen päättää kumman kasvojen pesuaineen ostan. Muistan, että kauppias meni pari kertaa hyllyn ohi, tervehdin häntä tietenkin. Hän ei tervehtinyt takaisin. Ajattelin, että vähän omistuista. Päädyin ostamaan kaupasta karkkia. :D 

Kyseisenä päivänä olin mennyt kauppaan ostamaan jonkinlaisen jäätelöpuikkopaketin, oli kesä ja näin. Kauppias tuli luokseni ja kysyi voisinko katsoa muutamaa valvontakamera kuvaa. Sanoin tottakai. Työskentelin silloin nuorten kanssa, joten oletin että nuoret ovat käyneet perseilemässä kaupassa ja kauppias ajatteli, että saattaisin tunnistaa heidät. Menin ihan sanattomaksi kun kuvissa olinkin minä itse! Yritin selittää, että kyseessä täytyy olla joku virhe, sillä en ole varastanut mitään. Kauppias alkoi huutamaan pää punaisena keskellä kylmähyllyjä kaikkien muiden asiakkaiden kuullen, että tiedän kyllä mitä olen tehnyt jne. Olin ihan suu auki, en voinut uskoa kauppiaan käytöstä. 

Menimme takahuoneeseen ja katsoimme koneelta lisää kuvia. Siis kuvia, ei videota. Sanoin kauppiaalle, ettei näissä kuvissa näy yhtään mitään. Hän vain jatkoi huutamista. Pyysin kauppiasta soittamaan poliisit, ei suostunut. Näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt itse soittaa poliisit paikalle. 

No asia ei edennyt mihinkään ja poistuin kaupasta. Menin suoraan pomoni puheille kertomaan mitä tapahtui. Kyseessä on kuitenkin pieni paikkakunta, joten jutut saattaa levitä, ja halusin että pomo kuulee asiasta minulta eikä pelkkiä huhuja.  Pomoni sanoi naureskellen, ettei kannata välittää. Kauppias on kuulemma ihan vainoharhainen mitä tulee myymälävarkaisiin. 

Mutta joo, en ole sen jälkeen käynyt kyseisessä marketissa. Eikä ole kukaan perheestänikään. 

Vierailija
409/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkellä oleva nainen, asun yksin. Enkä ole rikas, ja se varmaan näkyy. Joskus tuntuu,  että me emme ole kovin  suosittuja asiakkaita. Esimerkiksi vaikkapa Body Shop (ihme kyllä) kotikaupungissani. Sain jotenkin välinpitämätöntä asiakaspalvelua, joten eipä tee mieli mennä uudelleen. Sen sijaan Glitter :), tuo teinityttöjen kauppa - on saanut ilmeisen fiksuja myyjiä palkkalistoilleen.  Ne kerrat, kun olen siellä käynyt ostoksilla, myyjät ovat olleet tosi ystävällisiä ja huumorintajuisia.

Jos satun menemään markkinoille, vältän aina menemästä kovin lähelle kojuja. Ihan liian usein on saanut tympeitä, suorastaan veemäisiä lausahduksia myyjiltä, jos ei osta mitään. Ymmärrän, että ei ole helppoa myydä vaikkapa nahkalaukkuja markkinoilla, mutta käytöstavat pitäisi olla, jos asiakas käyttäytyy fiksusti, pitäisi myyjänkin tehdä samoin ja purkaa turhautumisensa itsekseen.

Vierailija
410/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa huonoja kokemuksia Changesta, väkisin yrittävät myydä väärän kokoisia liivejä. No, ovatkin tänä päivänä niin huonolaatuisia, että ostan liivini ihan muualta.

Vierailija
411/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erääseen kukkakauppaan en mene enää ikinä.

Olin tilannut neljä kukka-asetelmaa mummoni hautajaisiin. Kukkien oli erittäin tärkeä olla keltaisia, koska se oli mummoni lempi väri ja hän aina poimi keltaisia kukkia meille lapsenlapsille ja muutenkin keltainen näkyi hänen elämässään esim. sistuksessa jne. Olin tämän ihan selkeästi ilmoittanut, mutta kukat nähdessäni ne olivatkin punaisia. Menin ihan suoraan valittamaan asiasta, mutta he eivät kuulemma voi asialle mitään. Olin muka halunnut punaisia kukkia! En sitten jaksanut vääntää asiasta enempää ja jätin maksamatta, koska ne eivät olleet mitä tilasin.

Sanoin tästä muutamalle kaverille ja heillekkin on tullut väärän värisiä kukkia (esim. yksi oli tilannut violetteja niin tulikin valkoisia)

Tästä muistan, kuinka joitakin vuosia sitten tilasin erään läheiseni hautajaisiin kukka-asetelman. Sain katsella kansiosta erilaisia malleja ja tilasinkin yhden mallin sillä erotuksella, että siinä ei olisi kummallisia kukkatupsuja rikkomassa muuten linjakasta mallia.

Hautajaispäivän aamuna lapsi oli känkkäränkkänä ja jäin autoon lapsen kanssa, kun mies kävi hakemassa ja maksamassa kukka-asetelman, jonka hän asetteli auton takakonttiin. Näin vasta hautajaisissa kukka-asetelman - ja tietenkin siinä oli ne kukkatupsut, jotka olin pyytänyt jättämään pois. Liian myöhäistä valittaa, kun olin jo hautajaisissa eri paikkakunnalla. 

Koko hautajaisten ajan katselin niitä tupsuja ja taisin harmista parit kyyneleetkin tirauttaa..

Hautajaiset olivat menneet pilalle PILALLE

Ja kimppukin maksoi 100 eur vaikka olin tinkinyt tunnin ja SONONUT että en tarvitse KALLIITA tupsuja

Joku näköjään esiintyy minuna. Taidat olla se ilkeilijä, joka on kiusannut pitkin tätä ketjua. Tapanasi on korostaa kirjoittamaasi versaalilla. Miksi huudat ihmisille? Onko sinulla paha olla?  Oletko niitä ihmisiä, jotka tönivät mummoja kaduilla kumoon ja käyvät sitten potkimaan maassa makaavia?

Kyllä minä itkinkin, mutta en kukkakimppua vaan kuollutta läheistäni. Itkin silloin autossakin känkkäränkkäisen lapsen kanssa, kun mies haki kukka-asetelmaa - ei siis kukkakimppua. Ja tämä tapahtui markka-aikaan. Et varmaan ole vielä silloin syntynytkään, joten suuri suru on jo menettänyt pahimman teränsä. 

Vierailija
412/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

The Body Shop on L'Oréalin omistama. Hyvähän se on olla "eläinkokeeton" kun eläinkokeet suorittaa toisella nimellä :')

TBS:n omistaja on vaihtunut jo viime vuoden puolella :-)

Vierailija
413/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

DNA tekee samaa. Never again!

Ei kyllä tee, itse olen saanut nimenomaan DNA:lta erittäin hyvää palvelua aina, joten kilpailijoilla ihan turha panetella DNA:ta.

Vierailija
414/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Starbucksissa kävin tasan kerran, otin suolaista, makeaa ja kahvin ja kaikki maistui tosi pahalta, pelkältä väri-/ makeutusaineelta ja maksoi silti parikymppiä, en mene uusiksi.

Itsekin ostin sieltä kamalan väkevää ja pahaa kahvia.

Vierailija
415/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palvelu.

Pizzeriassa saan väärät täytteet- syy se, että tilauksen vastaanottaja samalla kälättää puhelimeen eräällä vieraalla kielellä

Kampaamossa maksan kalliisti päästä, jota en kehtaa kadulla näyttää. Ja oikeasti olen aika joustava ulkonäköni suhteen.

Ruuassa on pitkä hius ja tilalle tarjotaan uutta annosta; ensimmäisenkin tulo kesti yli tunnin ja haluanko enää syödä sen paikan ruokaa?

Ja myös se vaikuttaa, jos yrittäjän lapset ovat huonokäytöksisiä. Voin hoitaa asiani muuallakin.

Joskus yrittäjä itse on ymmärtämätön ja päästelee suustaan sammakoita-> siirrän välittömästi asiointini muihin firmoihin ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
416/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin harkinnan jälkeen kokeilla ripsenpidennyksiä. Eräällä lapsuudenaikaisella kaverillani oli yritys, jossa niitä tehtiin ja päätin mennä sinne. Itse laatu oli erittäin hyvä ja hinta kohtuullinen, mutta näiden työntekijöiden käytös! Samassa tilassa oli useampi nuori nainen töissä ja siinä pöydällä maatessa sai kuunnella semmoisia juttuja mitä ei ehkä olisi halunnut. Mm. kuinka monta tequilaa oli eilen mennyt ja "omg mä oksensin 6 kertaa", kuinka se yks Sofia on ihan kamala lehmä yms muita juoruja ja kun hiivatulehdus vaivaa taas. Tuntuu ettei nämä naiset ihan ymmärtäneet, että asiakkaillakin on kuulevat korvat ja pienellä paikkakunnalla on puheista helposti pääteltävissä, kenestä on kyse. Muutaman kerran kävin, mutta käynneistä jäi aina epämukava olo kun joutui kuuntelemaan toisten henk.koht. asioita tahtomattaan. Kyseessä ei kuitenkaan ole mitkään teinit joten ei voi kun ihmetellä käytöstä.

Vierailija
417/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalaisen hypermarketin kassan valvontaportti alkoi piipata ja valo vilkkua kun nostin maksamani ja pakkaamani viikonlopun ostoskassin sen läpi. Paikalle syöksyi kusipää parikymppinen vartija kädessään skannausmaila. "Tuletko mukaan tarkastettavaksi vai katsotaanko tässä?"  Sanoin, ettei ole aihetta lähteä minnekään. Virkainto alkoi sivellä välineellä takkiani, ei piippiä. Sitten iso kassi tyhjennettiin hihnalla ja lähes 80 euron ostokset vedettiin toistamiseen läpi kassalla. Tässä vaiheessa pitkä asakasjono alkoi siirtyä muille kassoille. Tavarat olivat samat. summa myös. Mutta portti piippasi edelleen. Täyshölmistynyt jonkin firman vartija levitteli käsiään, kun lähdin menemään kiukkuisena. Kotona selvisi, että hälytyksen aiheutti pahvikotelon sisälle kosmetiikkatuotteeseen kiinnitetty hälytystarra.

Myöhemmin sama kusipäävartija ilmestyi kahdesti seuraamaan liikkumistani ostoksilla. Lopulta käännyin ja aloin kulkea ja pysähdellä ostoskärryn kanssa parin metrin päässä jätkän perässä. Noin 30 metrin jälkeen poju ymmärsi häipyä takaisin koppinsa videoruutujen pariin. Hyperputiikki on myös poistanut hälytinportit kassoilta. Eikä siilipäätäkään enää näy. Taloutemme ostokset olen jo pääosin suunnannut läheisiin kahteen muuhun hypermarkettiin ja ulkomaisen ketjun liikkeeseen.

Vierailija
418/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin hierojalla, mutta kun käyn olisi ihana vähän rentoutua, mutta ei, sama juttu kuin ap.lla. kokoajan tauoton pajatus ja hölpötys, sekä kysymyksiä satelee. En enää jaksanut ja poikani hieroo tämän jälkeen. Hyvä, rentouttava musiikki sopii paremmin tuohon hetkeen.

Vierailija
419/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa eräs lounas ravintola. Kassahenkilönä toimiva nainen oli niin ilkeän tyly etten koskaan mene uudestaan. Ruuassa ei ollut mitään vikaa

Putarhakadulla?

Vierailija
420/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisitte samalla poistaneet kaikki viestit, eikä vain joitain sieltä täältä. Numeroinnista huomaa, että on joku seulonut ketjun. Vainoharhaista hommaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi