Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3941/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, kun pizzeria pitkän ajan jälkeen oli lopettanut keräilykortin eikä antanut ilmaista pizzaa. Ei ollut kovin paljon rahaa ja harmitti maksaa. Missään ei lukenut tietoa, milloin poistuvat käytöstä.

Itse olisin antanut pizzan ja sanonut, että nämä ovat kyllä poistuneet jo meiltä. Jätin syötyäni kortin pöytään ja siirryin asiakkaaksi vastapäiseen ravintolaan.

Vierailija
3942/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin meikattavaksi parikymppisenä nuorena naisena ja tulin ulos Tuksun eläkeikää lähestyvänä hieman omituisena tätinä. Olen ennenkin kertonut siitä miten kävelin liikkeestä autoon missä tuleva mieheni ja veljeni odottivat. Ne ilmeet :´´´D

Tiivistettynä minulle tehtiin sellainen vanhan ajan meikki: vahva meikkivoide, paksu puuterikerros, poskipunaa, ripsiväriä, mustat rajaukset ja verenpunaiset viivahuulet. Olen hyvin vaalea ja kalpea eikä tuo tyyli sovi minulle ollenkaan. Hävetti niin helkutisti tulla uloskin sieltä. Kotona pesin heti kasvot.

Mulle kävi ihan samalla tavalla 1990 luvulla Turussa, Yliopistonkadulla. Oltiin kaverin kanssa viettämässä hemmottelupäivää ja tietty se alkoi kauneussalongista. Oltiin varattu hoito plus päivämeikki. Olin tosi järkyttynyt lopputuloksesta. Järkyttävän paksu meikkivoide ja triplakerros puuteria, niin että jos nauroi meikki alkoi halkeilemaan. Silmämeikki oli tosi raskas, paksut mustat rajaukset, Liikaa paakkuuntunutta ripsiväriä ja kirkkaanpunainen huulipuna.. jäin sanattomaksi kun katsoin peiliin. Sitten näin kaverini, joka on mielestäni luonnollisen kaunis, hänet oli ylimeikattu samalla tavalla. Muistan aina kun katsottiin toisiamme säälien ja ulkona supistiin miten näistä meikeistä pääsee eroon? Yksin tuumin mentiin Stokkan wc tiloihin ja pestiin kasvot puhtaiksi ja sen jälkeen mentiin vinkkulasilliselle ja meidän hemmottelupäivä sai alkaa. Shoppailua, ruokailua, vinkkua ja ihanaa yhdessäoloa.

En ole käynyt kauneussalongeissa tämän jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma olenko kokonaan lopettanut mutta harkitsen seuraavaa kertaa. Papaseulonta julkisella. Olen siis käynyt monta kertaa yksityisellä gynellä ja on laitettu kierukkaa, on otettu papaa ja vaikka mitä enkä jännitä noita yleensä ollenkaan ja pystyn rentoutumaan hyvin. Julkisen papanäytteenottoonkin menin siis rennolla mielellä, yksi papa ja mikäs sen helpompaa.

Mutta sielläpä ei ollutkaan niitä normaaleja pohje/jalkatukia, joiden varassa jalat lepäävät, jotta muu vartalo voi olla rennosti. Niin en saanut pelkkien kantapäätukien avulla millään tarpeeksi rentoa asentoa ja tästä näytteenottaja toki useasti huomauttikin ja näytteenotosta ei tullut aluksi mitään. Hän vain hoki sitä samaa, että sinä jännität, sun keho on jännittynyt, pitäis pystyä rentoutumaan ilman että antoi mitään konkreettisia vinkkejä miten saada rento asento. Mun oli vaikea olla siinä enkä saanut mitään neuvoja ja vinkkejä jotka olisivat tilannetta parantaneet. Jäi ikävä fiilis ja vähintään seuraavan kerran pyydän sellaiset kunnon jalkatuet jos julkiselle menen.

Vierailija
3944/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää asioi Burger Kingissä, koska palvelu on aina yhtä tylyä ja välinpitämätöntä. Henkilökunta välttää kontaktia asiakkaan kanssa viimeiseen asti ja tekee liukuhihnatyötään. Jos tilausautomaatin kanssa tulee jokin ongelma, henkilökuntaan ei meinaa saada kontaktia. Kerran yritin antaa suullisesti palautetta palvelusta henkilökunnan jäsenelle, mutta vuoropäällikkö tuli ja keskeytti. En saanut puhua toiselle henkilökunnan edustajalle, ja vuoropäällikkö ei antanut minulle suunvuoroa vaan lateli mekaanisesti niitä käytäntöjä, joista yritin antaa palautetta. 

Vierailija
3945/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää löytyy 30 ja energiajuomaa ostaessa kassa vaatii paperit.

Siihen kauppaan en enää ole mennyt.

Vierailija
3946/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä tietyssä kenkäkaupassa en käy enää koskaan. Myyjä tuli nolosti kurkkimaan hyllyjen välistä mua, ilmeisesti pitämään silmällä epäilyttävän näköistä nuorta asiakasta. Palvelua en kuitenkaan saanut, koska myyjillä oli niin kiire jutella keskenään. Jätin valitsemani kengät tiskille ja lähdin pois.

Vierailija
3947/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin elisan liittymän paremmin toimivaan halvempaan. kovasti soittelivat perään. sanoin etten jaksa vaihdella yhtenään hyvää liittymää.

Näiden operaattorien pakkomyynti on muuten tosi uuvuttavaa. Dna:n myyjä yritti tuputtaa minulle jotain laitetta puhelinliittymän lisäksi, eikä uskonut eitä ennen kuin nostin hieman äänen tasoa.

Vierailija
3948/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymässä kampaamoissa.

Yksittäinen syy oli se, että opettelin leikkaamaan hiukseni itse. Naisten hiuksetkin voi leikata itse monella eri tekniikalla, myös kerroksittain.

Kyllästyin siihen, että kampaajat leikkasivat oman näkemyksen mukaan, eivät sen mukaan mitä sanoin.

Vierailija
3949/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaukkalan S-Marketin pizzapiste Papa Giovanni tai jotain sinnepäin. Jumaklavita mitä sontaa myyvät ja kovaan hintaan. Sitkeä puoliraaka vetinen pohja, ei sitten minkään makuista tomaattikastiketta, 5 siivua kylmää mozzarellajuustoa huom! lisätty paiston jälkeen ja kruununa 1 basilikan lehti. Tämäkö on aito Napolilainen pizza. Jos on niin asiat on kurjalla kannalla sillä suunnalla. Voi Vesivius. Tässä päällimmäiset ajatukset kun kauppareissun jälkeen avasin pizzalaatikon. Mikrokaan ei elämystä paljon lämmittänyt. Parempaa saa joka lähiön turkish kebabista. Ei ikinä enää.

Vierailija
3950/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ravintola. Kuulin kun työntekijä kävi vessassa ja ei pessyt käsiä. Siihen kusikouraravintolaan en mene.

Vierailija
3951/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne yritykset jotka vaativat koronapassia menettivät asiakkaan ikuisiksi ajoiksi.

-

Oletkos ihan pimeä?    Koronapassivaatimukset tulivat valtiovallalta, eivät miltään yksittäisiltä liikkeiltä.

Vierailija
3952/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontaistuotekauppa pisti ikkunaansa rokotusten vastaista hopinää.

Äänestin jaloillani.

Muutaman satasen myynnit vuodessa toki ei hirveästi yksittäin nappaa, mutta varmaan oli muitakin samalla linjalla.

Joka tapauksessa ìdíootteja ei pidä tukea.

-

Tein saman ratkaisun Kärkkäisen kanssa.

Vierailija
3953/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeistosympatiat, Kärkkäiseltä en enää osta mitään

Vierailija
3954/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne yritykset jotka vaativat koronapassia menettivät asiakkaan ikuisiksi ajoiksi.

-

Oletkos ihan pimeä?    Koronapassivaatimukset tulivat valtiovallalta, eivät miltään yksittäisiltä liikkeiltä.

Taidat itse olla pimeä ja kaikenlisäksi auktoriteetti uskoinen lammas jos valtiovalta käskis syömään sontaa jotta tervehtyisit niin varmana ekana olisit lammas syömään sitä sontaa.

Vierailija
3955/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Taidat itse olla pimeä ja kaikenlisäksi auktoriteetti uskoinen lammas jos valtiovalta käskis syömään sontaa jotta tervehtyisit niin varmana ekana olisit lammas syömään sitä sontaa.

Taidat olla valtamediasta ja e l i i t i s t ä puhuva hörhö.

Vierailija
3956/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ratsastustunneilla käymisen, olin käynyt kerran viikossa parin vuoden ajan. Kyllästyin, koska aina tehtiin samaa. Ei myöskään menty kertaakaan maastoon, aina ratsastettiin vaan kentällä tai maneesissa kouluratsastusjuttuja. Ei ollut yhtään rentouttavaa touhua.

Vierailija
3957/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Instrumentariumilla asioimisen He eivät soittaneet tai ilmoittaneet tekstiviestillä, että silmälasini eivät olekaan valmiit sovittuna päivänä. Olin matkustanut varta vasten niitä hakemaan pitkän matkan päästä. Tein siis turhan reissun ja tulihan siitä kulujakin.

Vierailija
3958/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliinan Kestikievari

Tympeä palvelu

Vierailija
3959/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo vuosia sitten Kärkkäisellä asioinnin, koska puljun toimitusjohtaja kirjoitteli lehtiinsä natsihenkisiä, juutalaisia solvaavia kirjoituksia. Pomo itse on lestadiolainen, niin kovasti tätä ihmettelen; eikö kristityn tule rakastaa vihamiehiäänkin -joskaan en oikein ymmärrä, miten juutalainen kansa voisi edes olla kärkkäisen vihamies. Onneksi sai tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tämän jälkeen kärkkäinen on levitellyt salaliittoteorioita koronarokotuksista sekä solvannut myös presidenttiämme. Ihan käsittämätöntä touhua! 

Vierailija
3960/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen monta autokorjaamoa olen kokeillut ja asioinut kunnes hommat ei suju kuten sovittu tai toivottu ja loppulasku posketon yms.

Auto Visalla en enää käy, koska aikanaan omassa isokoneisessa autossa alkoi kansipahvi vuotaa ja koska kyseessä oli mallin urheilullisin versio niin korjauskulut olisivat nousseet koviksi. Myin sitten auton heille ja jopa katsastin myyjän pyynnöstä juuri ennen ja jätin auton pihaan niin että hädin tuskin auto pysyi käynnissä. Myyjä ei koeajanut enkä minä puhunut kaikkea mitä tiesin auton vioista. Vähän hävettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi