Miten siedätte arkea?
Kommentit (15)
Ööö. Persut kyllä inselli woke öööö.
Kunhan töitä tarpeeksi tuomassa rittävästi rahaa mulle ja perheelle, niin mainiosti. Kiitos kysymästä!
Hyvin. Ainoa ongelma on rahan vähyys, mutta ei sitäkään paljoa tarvita, kun ei poistu kotoa.
T. Pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Ainoa ongelma on rahan vähyys, mutta ei sitäkään paljoa tarvita, kun ei poistu kotoa.
T. Pitkäaikaistyötön
Etkö sä tule mökkihöperöksi?
Pakkohan se on sietää. Parempia aikoja odotellessa. Kesäkin tulee vielä, kun jaksaa odottaa. Sinniä se kysyy.
Kannattaa rakentaa arjesta omannäköistä, niin sitä sietää ihan hyvin, joskus jopa nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pitkäaikaistyötön
Etkö sä tule mökkihöperöksi?
En. Miksi tulisin?
T. Pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa rakentaa arjesta omannäköistä, niin sitä sietää ihan hyvin, joskus jopa nauttii.
Siihen tarvitsisi paljon kyhnyä. Ap
Mä tykkään enemmän arjesta kuin juhlasta.
Olenkin tehnyt arkeni oman näköisekseni, enkä suorita mitään hampaat irvessä, enkä tee mitään, mitä en halua.
Olohuonekin on nykyään tunnelmallinen iltaisin, kun ostin sivupöydille ja lipastoille pöytälamppuja, joista tulee tunnelmavalo. Ne plus telkkari illalla, hyvä sohva, torkkupeitto ja eiku hyvä sarja Netflixistä pyörimään. Viereen kuumaa glögiä, teetä tai kaakaota. Jotain purtavaa. Nautin kiireettömistä illoista ja hämyisestä valaistuksesta.
Jokaisessa päivässä on jotain hyvää, pitää muistaa iloita siitä.
Minä pidän arjesta. Juhlakin tuntuu juhlalta arkisen aherruksen jälkeen.
Oikeastaan on turhan paljon näitä naurettavia juhlia, joka vain stressaavat, joutuu tapaamaan ihmisiä joista ei välitä ja pitää vielä jakaa heille rahaa ja olla olevinaan iloinen ja kiistollinen seurasta.
Arki on parasta, koska epäonnen hetkellä kaipaa eniten tavallista päivää, jolloin ei esim. tarvi lähteä sairaalaan itse tai katsomaan kuollutta omaista.
Hyvin, kiitos.