Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3681/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa, koska poltti mun hiukset permanentissa. Jäi kyllä traumat kaikenlaiseen kihartamiseen siitä.

Vierailija
3682/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löylyyn en enää mene syömään. Ostettiin 5 ihmisen annokset juomineen eli ihan suht hintava reissu oli, ja tarjoilu meni ihan päin mäntyjä. Veivät ruuat väärään pöytään (tuplana pöytänumerot) ja ihme selittely tarjoilijalla.

Laitoin palautteen jossa vain pahoiteltiin ja kerrottiin että pöytänumerot on käyty nyt läpi ja tervetuloa uudelleen.

Ollaan käyty usein, ei käydä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella oli Hämeenkadun ja Hämeenpuiston risteyksessä aikoinaan yks parturikampaamo mihin erehdyin menemään asiakkaaksi.Siellä varmaan työhönsä kyllästynyt turvoksissa oleva eukko haukkui ensin valitsemani värin suureen ääneen ja varmisti haluanko todella niin.Meni vielä takahuoneeseenkin pajattamaan työkavereilleen kuinka typerän sävyn halusin.Hiukseni oli vaaleaksi värjätty ja toivoin niihin hopean sävyä keltaisuutta poistamaan (silloin ei vielä oltu hopeashampoista kuultukaan,ainakaan minä).Tuloksena oli hiirenharmaa,kuivunut uuniluuta.Muistan kuinka isäni nauroi että omistaja on koiransa näköinen,silloin meillä oli harmaa belgianpaimenkoira.Ihan sama sävy oli meillä kieltämättä.

Vierailija
3684/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Karhu-oluen ostamisen täysin sen jälkeen kun ko. merkki oli näkyvästi mukana pride-touhuissa.

Minä juon edelleen Karhua ja lisäksi kannatin asiaa tilaamalla Karhun T-paidan, missä nalle on sateenkaaren väreissä.

Vierailija
3685/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme koko kerrostaloyhteisössä lopettaneet käymisen Redin kauppakeskuksessa, koska yhteisössämme asuvaan arvostettuun henkilöön oli käyty väkivaltaisesti käsiksi paikan vartijoitten toimesta ja he olivat retuuttaneet ja tönineet  ko henkilö vielä kauppakeskuksen ulkopuolella kadulla, ilman yhtään mitään syytä. Ko henkilö oli tullut autolla kauppakeskukseen ja oli ehtinyt käydä vain ostoksilla kun tämä tapahtui.

Myöhemmin oli selvinnyt että Redin vartijoitten oli pitänyt poistaa vahvasti aineissa oleva resuinen, omilla jaloillaan seisomaan kykenemätön henkilö. Miksi Redi käyttää vartijaliikettä, jonka vartijoilla ei ole minkäänlaista aivotoimintaa?

Ehkä ovat kilpailuttaneet vartioinnin ja saaneet alan huippuosaajia.

Todellakin, heheh! Halvalla on saatu aivotonta sekundaa ja tyhmyys kukkii. 

Vierailija
3686/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäken prisman hese meni boikottiin kun hampparissa oli hius. Menin kassalle näyttämään puolikasta hampparia jonka välistä vaalea hius (itellä tummat) pilkisti ja kerroin et ruokahalu meni, enkä pysty syömään kyseistä tuotetta. Myyjä sanoi- okei, mä voin heittää sen roskiin. Sanoin tyrmistyneenä että kyllä mä sen voin itekkin roskiin heittää. Aikani siinä odotin, että myyjä hyvittäisi tuotteen tai edes pahoittelisi tapahtunutta, mutta ei.

Lähdin pois tiskiltä, mutta palasin vielä ja kysyin eikö tätä korvata mitenkään?

Vastauksena pitkän irvistelyn jälkeen myyjä sanoi, että voi kahvin tarjota.

Laitoin myös säpoa heselle, mutta "yllättäen" en saanut mitään vastausta.

Ps. Köökin puolella työskenneellä pojalla ei ollut päässään mitään huivin tapaistakaan peittämässä niitä (vaaleita) hiuksia 😖

Vierailija
3687/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymästä yhdessä kaupassa sen takia, kun sen ympärillä alkoi olemaan laitapuolenkulkijoita ja narkomaaneja päivät pitkät.

Kuusamossa, Torikeskuksessa oleva Sale kyseessä.

Vierailija
3688/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa: Lopetin asioimisen, kun havaitsin pikkukaupungin Sokoksessa vartijan seuraavan 10-v tytärtäni, joka katseli postikortteja. Tytär pahoitti mielensä.   Kun tajusin tapahtuneen, annoin palautetta ja kysyin,  eikö vartijalla nyt todellakaan ollut parempaa tekemistä töissään  kuin seurata pikkutyttöjä. Oletan, että siellä oli narkkareitakin liikenteessä.   En ole käynyt siellä sen jälkeen. 

Vierailija
3689/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli joku saaattananmoinen homo keppi ojossa, menen uudestaan.

Vierailija
3690/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes aloittanut kahvila-baarissa käyntiä, kun henkilökunta oli kielitaidotonta englanninkielistä porukkaa. Palvelua ei saanut omalla äidinkielellä. Poistuin. PS Hallitsen englannin hyvin, mutta kotimaassa toimitaan suomeksi. Oma äidinkieli on pienelle maalle tärkeä.

Omassa maassa toimitaan omalla kielellä? Selvä. Toivottavasti muistat sen kun matkustelet ulkomailla.

Ja tuskin jonkin kahvila-baarin palvelukieli uhkaa suomen kielen asemaa. Taisi tulla lähinnä sellainen 'ne tulee ja vie meidän naiset/miehet ja rahat' -viba...[/quot

Turhaa herneen nenään vetoa!Toki saa Suomessa vaatia palvelua suomenkielellä!Joillekin tärkeää tietää mitä allergeenejä ruuissa/juomissa on joten ravintoloissa ym.hyvä olla suomea osaava henkilökunta.Samalla kotoutetaan ulkomaalaisia kun pääsevät oppimaan suomea.

Lapselline selitys. Onko sen allergisen sitten pakko tunkea itsensä ko. ruokapaikkaan? Sitäpaitsi kommentoija sanoi hallitsevansa englannin hyvin, niin eiköhän siinä voi tarvitsemansa selvittää silläkin kielellä.

Vierailija
3691/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin käymästä yhdessä kaupassa sen takia, kun sen ympärillä alkoi olemaan laitapuolenkulkijoita ja narkomaaneja päivät pitkät.

Kuusamossa, Torikeskuksessa oleva Sale kyseessä.

Ei kai nyt missään Kuusamossa ole narkomaaneja? Oikeasti!?

Vierailija
3692/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skanssin Kookengässä ei ole kiinnostanut asioida sen jälkeen, kun reklamaatio hoidettiin huonosti/jätettiin hoitamatta. Ostin Riekerin nilkkurit syksyllä. Kuuden viikon käytön sisällä toisesta kengästä repesi kantapää.

Myyjä ensin syytti minua siitä, että olin ottanut kengät pois kantapäästä repimällä. Kun sanoin, että olin nimenomaan välttänyt tätä tapaa ja ottanut kengät kaksin käsin pois, sanoi hän seuraavaksi, että syyskaudella ostamani nilkkurit eivät olleet Suomen syyskeleihin tarkoitettu.

Oikeastihan kengissä oli valmistusvirhe: kantapään vahvike ei ollut kannassa kiinni ja koko kantapää oli pelkän ohuen keinonahan varassa. Eihän sellainen rakenne käyttöä kestänyt, vaan ohut nahka repesi rasituksessa. Mutta Skanssin Kookengän myyjä ja omistaja kieltäytyivät korvaamasta tätä yhtään millään tavalla.

Kun tämän jälkeen toisetkin Riekerin kengät hajosivat vuoden sisällä ostosta, totesin että Riekerin laatu ei vastaa niiden hintaa. Meni sen jälkeen boikottiin sekä ko. Kookenkä että Rieker. Nyt onkin valtaosa muiden brändien kengistä jo 5+ vuoden ikäisiä, ja kestävät kyllä syyskelitkin kun laatu on kohdillaan.

Vierailija
3693/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräs epämiellyttävä henkilö alkoi asioida pikkukaupassa, isommassa kaupassa on tilaa väistellä, pienessä ei. Onpahan säästynyt rahaa, pikkukaupassa kun hinnat korkeampia.

Vierailija
3694/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden asiakassuhde paikalliseen maatalouskauppaan päättyi seuraavasti:

Tilasin marraskuussa erikoisvarustellun maataloustyökoneen. Kaupasta tehtiin kirjallinen sopimus jossa lisävarusteet mainittu. Hintaa ostokselle 8000 euroa. Maksoin viikon päästä tilauksesta ja toimitus sovittiin maaliskuulle seuraavana vuonna.

En pitänyt asialla kiirettä. Huhtikuun lopussa samanlainen kone ilmaantui kaupan pihaan ja ihmettelin että kellehän tuollainen menee ja miksihän ei ottanut varustelua. Kysyin kauppiaalta milloin minun tulee. Vastaus: tuossahan se on. Kerroin että ei ole sitä varustelua josta maksoin ja kävin vielä kotoa erikseen kauppasopimuksen hakemassa, koska kauppias ei sitä heti löytänyt.

No niin, no niin näkyy olevan tuumasi kauppias ja lupasi että varusteet tulevat viikon sisällä ja ne asennetaan valmiiksi.

Kesäkuulla ei vielä ollut tullut ja menetin sesonkiajan tilaustyöt jotka siis jouduin perumaan koska kalustoa ei ollut. Lupauksia ensi viikosta tuli useita.

Elokuussa päreeni paloivat ja soitin kuluttaja-asiamiehelle ja kerroin tilanteen. Kone tuli pihaani samana päivänä, mutta varusteet puuttuivat edelleen. No viikko koneen toimituksesta soitti kaupan myyjä ja kertoi että tulee asentamaan puuttuvat lisävarusteet. Olin illan kaverina ja muutama pikkuosa puuttui edelleen. Ne tehtiin meidän verstaalla jotta kampe saatiin työkuntoon.

Seuraavalla viikolla tuli lisävarusteiden toimittamisesta 450 euron lasku. Soitin kauppiaalle ja hänen mielestään minun kuuluu maksaa, koska olen ne tilannutkin..

Sitten olin jo oikeasti vihainen. Episodista on nyt yli 10 vuotta. Verenpaine nousee vieläkin kun asiaa muistelen.

Vierailija
3695/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen kirjoitti:

Paikka kun paikka mihin saa viedä koiran.

Sama. En halua olla viikkoa naama ruvella sen takia, että olen istunut puoli tuntia allergeenipilvessä. Eniten ärsyttävät paikat, joissa ei ovella ole mainintaa siitä, että eläimet ovat tervetulleita. Pakko mennä sisälle asti kysymään.

Vierailija
3696/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää nepalilaisissa ravintoloissa. En halua näitä ongelmia Suomeen. Boikotoin tietysti kaikkia paikkoja, joissa on paljastettu toimittavan lakia vastaan. Ihmisoikeusrikkomukset toki tärkein syy.

Vierailija
3697/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyksemme ei tilaa enää mitään eräästä firmasta, jonka yrittäjä on asiakkaana todella inhottava kaikille myyjille muissa liikkeissä.

Majoitusta ei varata yrittäjältä joka myös käyttäytyy huonosti ollessaan itse asiakas, oikea maailman napa ja yleensä humalassa.

Vierailija
3698/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa katselin kun omistajan koira kävi irtokarkkilaatikot (avonaiset) läpi, kun omistaja niitä täytti. Ei yrittänyt täti edes estellä koiraansa. Palautin videot ja kerroin, miksen enää palaa. Oli hiukan ihmeissään, ei kuulemma ollut muita haitannut, että koira nuoleskeli irtokarkit.

Vierailija
3699/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamolta ja taksilta tietää kyllä kylän asiat hetkessä.

Tee ilmoitus että taksi juorusi. Tulee 1000e sakko hälle.

Vierailija
3700/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispapit johdattivat minut pois evankelisluterilaisen kirkon jäsenyydestä.