Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3081/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kivijalkahomma, mutta verkkokauppa.com palutuksessa postissa meni kuukausi että sain rahani takasi, sitten viikko että tuli uusi

Vierailija
3082/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahden Sokos. Nuori ihminen ei saa minkäänlaista palvelua tai opastusta eikä myöskään tervehditä eikä kiitetä. Kävin ostamassa kalliihkon villakangastakin sieltä ja myyjän käytöksen perusteella häiritsin hänen työpäiväänsä maksavana asiakkaana.

Lahdessa yleensäkin asiakaspalvelu usein todella outoa ja epäkohteliasta.

Lieneekö paikallinen erikoisuus se, että puhutaan asiakkaalle katsellen ilmaa hänen yläpuolellaan, vai onko tyyli levinnyt muuallekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallila minullakin boikotissa, myös niiden kaameiden tuotteiden takia, Kuka jaksaa kotonaan katsella niitä levottomia, kirjavia printtejä.

Vierailija
3084/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei puhuta Suomea niin siihen loppuu käynti.

Jatkuvasti ihmetyttää, etteivät nämä kaikkein isänmaallisimmat suomalaiset opettele kirjoittamaan suomen kieltä oikein.

Näin se menee:

Maan nimi: isolla alkukirjaimella, esim. Suomi, Ruotsi

Kieli: pienellä alkukirjaimella, esim. suomen kieli, puhun suomea, äidinkieleni on englanti

Kansallisuus: pienellä alkukirjaimella, esim. olen suomalainen, hiihtokisan voitti taas norjalainen

Voi olla kuule ihan auto-correctista kiinni. Jos on kirjoittanut vaikkapa lauseen ”ristiin rastiin Suomea” niin auto-correct oppii tästä ja voi korjata sanaan ison alkukirjaimen myöhemminkin. Tai siitä että on ennen sanaa vahingossa näpyttänyt kahdesti väliä tmv. Mulla on iPhonessa ainakin niin hankalaa saada kursoria oikeaan väliin niin en korjaile tuollaisia virheitä.

-eri

Vierailija
3085/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohtelias isosta itämaasta tullut pyrkyri. Asiakkaat suunnilleen palvelee tätä kassaneitoa.

Vierailija
3086/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, jonka takia boikotoin erästä kauppaa on se, että kauppias julkituo varsin näkyvästi poliittisia mielipiteitään. Siis jopa kyseisessä kaupassa, ei pelkästään esim.vapaa-ajalla ...

Mistään yksittäisistä virheistä tai sanomisista ei nyt jaksa nokkiini ottaa (ja harvoin on ottamista kyllä ollutkaan). Mutta toisaalta, kyllä tavaratalojen ja hypermarkettien aina suurentuessa palvelualttius tuntuu olevan monesti "mennyttä maailmaa", sikäli pidä paljon enemmän nykyisin siitä jos kauppa ei ole mikään jumbomarketti, vaan sellainen jossa kenties jopa myyjät/kauppiaan tuntee asiakkaitaan ...

Vierailija
3087/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan kädet haisi järkyttävästi tupakalle, alkoi oksettaa se pinttynyt lemu. Ei kiitos sellaista hemmottelua minulle toista kertaa.

Vierailija
3088/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallila minullakin boikotissa, myös niiden kaameiden tuotteiden takia, Kuka jaksaa kotonaan katsella niitä levottomia, kirjavia printtejä.

No minusta ainakin värikäs koti on kivempi kuin sellainen valkoinen/harmaa, mikä nyt on muodissa.

Vierailija
3089/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajan kädet haisi järkyttävästi tupakalle, alkoi oksettaa se pinttynyt lemu. Ei kiitos sellaista hemmottelua minulle toista kertaa.

Mulla oli joskus tupakoiva hammaslääkäri. Tosi vastenmielistä, kun se maku levisi suuhun.

Vierailija
3090/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja alkoi kommentoida, mitä laihdutuskeinoja hänen jotkut tutut olivat käyttäneet, saivat hienoja tuloksia. Ilmeisesti vihjeenä, että minun kannattaisi kokeilla samaa. 

Mulla on ahmimishäiriö ja tuollainen laihduttamisesta puhuminen ei tippaakaan auta minua, vaan pikemminkin pahentaa tilannetta. Eikä muutenkaan mun mielestä ole kampaajan asia suositella mitään terveysjuttuja. 

Hiukset tuli kyllä hienot, mutta toiste en sinne mennyt. 

Vierailija
3091/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätimme muutamaksi tunniksi auton parkkiin erään helsinkiläisen bensa-aseman ympärillä olevalle parkkipaikalle. Sinä päivänä satoi paljon lunta, ja kun tulimme hakemaan autoa, huomasimme, että se on hangessa jumissa. Koitimme saada sen liikkeelle niin että toinen työntää, mutta ei liikkunut. Sopivia välineitä ei ollut mukana. 

Menin bensa-asemalle ja selitin tilanteen, ja kysyin olisiko heillä myydä lapiota tai joitain muuta tähän tarkoitukseen sopivaa. Ei ollut. Entä lainata? Ei. Jatkoimme yrittämistä, jotkut ohikulkijat tulivat mukaan työntämään,  ei auttanut. Menin uudestaan bensiksen sisätiloihin katsomaan olisiko heidän valikoimassaan jotain, joka auttaisi liikkeelle pääsemisessä. Satuin ohimennen huomaamaan, että heillä oli kaksi lumilapiota. 

Menin pyytämään, että saisin lainata toista lapioista. Meillä oli kulunut jo yli tunti työntöyrityksiin, ja lainassa ollut auto piti päästä palauttamaan. Henkilökunta vastasi, että ei heillä ole. Kerroin nähneeni heillä olevan, ja rukoilin, että voisimme käyttää niitä esimerkiksi panttia, henkilöllisyystodistusta, mitä tahansa vastaan. Ei käynyt. " Näitä aina lainataan, eikä sitten palauteta" .  Yrittäminen jatkui, pahvinpalojen ym muun kyydistä tai ympäristöstä löytyneiden välineiden avulla. 

Puolentoista tunnin ähellyksen jälkeen menin vielä uudestaan anelemaan. Vastentahtoisesti lopulta lainasivat. Sen avulla juuttunut rengas saatiin liikkeelle heti. Palautin lapion.

On varmasti täysin oikeutettua sanoa, että omapahan oli vikamme ja ongelmamme.

Silti arvostan niitä yrityksiä, jotka auttavat miestä mäessä ja keksivät ratkaisuja asiakkaiden palvelemiseksi. Niitäkin on tullut vastaan paljon, ja riemumielin kannan niihin rahani vastakin. 

Tälle nihkeälle Nesteelle en kuitenkaan enää mene missään tilanteessa.

Vierailija
3092/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairlekiinissa lyhyiden hiusten leikkaus (alle polkkatukka) ja vaalennus blondista vielä vaaleampaan maksoi yli 300€. Olin pöyristynyt, mutta tuntitaksa kuulemma.

Vierailija
3093/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja haukkui aikaisempaa asiakastaan mulle. En mennyt toista kertaa ja kerroin kaikille tutuillekin, ettei kannata mennä sinne. Uskomattoman törkeää käytöstä asiakaspalvelijalta.

Vierailija
3094/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hairlekiinissa lyhyiden hiusten leikkaus (alle polkkatukka) ja vaalennus blondista vielä vaaleampaan maksoi yli 300€. Olin pöyristynyt, mutta tuntitaksa kuulemma.

Kampaajalla täytyy AINA kysyä hinta etukäteen, jo varausvaiheessa, ne vaihtelevat niin hirveästi. En käytä halvimpia enkä kalleimpia.

Vierailija
3095/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepa johtaa ; avattuja paketteja , puoliksi syötyjä tai rikottuja. Kassoilla on kaasusumuttimet ja vartijat käy yhtenään ikkunassa luodin ja kivien reikiä. Osa tavaroista piraattia osa sekundaa.Käsittämättömiä paketteja voi löytyä, sisältä puuttuu jotain tai likööri karkeista valutettu sisältö ulos tai muuta. Eipä mitään ärrät sama juttu likaista osa rikottua. Kun ulkomaalainen kysyy suomeksi voiko ottaa ja näyttää tuotetta teidän pitää vastata siihen Ei ellei aio ostaa sitä. Ne ottaa ne maksamatta . Ei ei voi ottaa. No no no no . Maksa ensin. Sitten voi. Sama juttu kasvimailla ne kysyy voiko ottaa työkalut ja vie ne jos et osaa sanoa NO. EI . EI. EI. NO NO NO. Et saa .

Vierailija
3096/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S market.

Myyjät juoksee hyllyjen välistä kannoilla koko ruokaostosten ajan.Koita siinä sitten tehdä ostoksia rauhassa.Ihme kyyläämistä muutenkin aina.

Vierailija
3097/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoskin ghostasi minut työnhakijana, eipä kiinnosta tilata sieltä mitään. Mahtaakohan asiakaspalvelu olla yhtä mielivaltaista?

Vierailija
3098/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä K market kaupassa lakkasimme käymässä kun muutama kuukausi sitten ollessani siellä 7-vuotiaan lapsen kanssa vartija tuli paikalle ja käski meidät mukaansa kun lapsi oli valitsemassa itselleen karkkipäivän karkkeja koska seuraavana päivänä eli lauantaina oli hänellä karkkipäivä. Edes ostoksia ei saatu maksaa vaan ne piti jättää siihen. Meidät vietiin johonkin sivuhuoneeseen jossa lasta alettiin kuulustelemaan, että mitä karkkeja hän oli jo laittanut taskuihin ja reppuun (olin hakenut pojan ennen kauppaan menoa koulusta joten hänellä oli koulureppu mukana) varastaakseen ne karkit. Lapsi sanoi peloissaan, että ei hän mitään ole varastamassa ja minä äitinä tietenkin puolustin lastani että luuleeko myyjä, että minä vain seuraan sivusta kun lapsi tunkee karkkeja taskuihin varastaakseen ne. Minuun myyjä ei reagoinut mitenkään mutta hän pakotti lapsen siihen, että hän tutki lapsen vaatteet todella tarkkaan, taskut ja muutenkin tunnusteli lasta että onko vaatteiden alla jotain ylimääräistä piilossa. Myös lapsen koulunrepun hän kävi tarkasti läpi ja oli lopulta selvästi pettynyt kun ei löytänyt mitään piilotettuja karkkeja. Minä sitten vihoissani vaadin, että minutkin sitten pitää tutkia, vaatteet, käsilaukku ja muut että olenko minä varastanut jotain tai onko lapsen muka varastamat karkit kätketty niihin mutta minua ei jostain syystä tutkittu vaan meidät päästettiin pois ilman anteeksipyyntöä. Me lähdimme sitten pois, minä vein lapsen kotiin missä odotti hänen isänsä jolle selitin nopeasti mitä oli tapahtunut. Sitten menin erääseen toiseen kauppaan ja ostin samat tuotteet mitkä piti ostaa sieltä edellisestä paikasta mihin meni paljon ylimääräistä aikaa koska ostoksia oli sentään täysi kärryllinen mutta kertaakaan siinä yhdessä kaupassa ei ole käyty. Sinne otettiin yhteyttä kaupan omistaan joka ei uskonut tapahtunutta eikä mitään anteeksipyyntöä tullut. Lapsi oli tuon jälkeen todella järkyttynyt, itki monena päivänä, ei meinannut uskaltaa nukahtaa ja asiaa piti käydä pitkään läpi ennen kuin lapsi pääsi sen yli.

Vierailija
3099/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Työttömien hyväksikäyttöä karenssin uhalla.

Vierailija
3100/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa kävin kerran ns maineikkaassa paikassa, jossa piti saada upeita 3D kulmakarvoja. Jokin nimekäs taiteilija sitten alkoi kulmakarvojani muotoilemaan, pitkän aikaa meni. Lopulta sain katsoa peiliin, ja ne kulmat..oli ihan järkyttävät. Olen blondi ja ne oli pikimustat ja todella, todella paksut. Ajattelin ensin, onko tämä jokin piilokamera vai oliko tämä jokin statement etteivät halunneet minua tänne. Maksoin (melko kalliin hinnan) ja poistuin nopeasti ja hiljaa liikkeestä, suoraan vesipesulle. Meni kyllä pitkän aikaa, ennen kuin väri lähti pois ja kulmakarvat näytti edes jotenkin normaalilta. Nyt naurattaa tämä episodi, enkä oikein vieläkään ymmärrä, mikä oli syynä niin naurettavaan lopputulokseen, kun olivat muille tehneet ihan luonnollisen nättejäkin kulmakarvoja.

Neuvostomuodin jäännös. Neuvostoaikaan kaikilla sikäläisillä naisilla Tallinnasta Vladivostokiin oli aina kunnon lakupötköt kulmakarvojen paikalla ja paksua räikeänpunaista huulipunaa, kun halusivat laittautua fiineiksi daameiksi. Toisille se on edelleen jäänyt päälle.  Pitävät sitä jonkinlaisena kauneuden huipentumana. Ties mistä sellainenkin juontaa juurensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi