Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Tokmannilla hälytyslaite piipatti poistuessa kassalta. Olin ostanut juuri donitseja sieltä ja maksanut ne. Myyjä halusi tutkia läpikotaisin mun laukun ja tyhjensin laukun sisällön kassalle eikä löytyny mitään ylimääräistä. Samoin tutki minun takin eikä sieltäkään löytyny mitään. Meinasi kutsua vartijan paikalle, siinä vaiheessa minua alkoi jo sieppaamaan , koska en todellakaan ollut varastanut mitään. Sitten myyjä sanoi että syy täytyy löytyä donitsipakkauksesta, joka piippaa ja käytti sen uudestaan hälyttimen läpi. Ei piipannut. Käytti myös tyhjän laukun ja tyhjän takin hälyttimen läpi, eivätkä piipanneet. Sitten keksi kysyä olenko ulkomailta ostanut laukun ja kertoi että ulkomailla olevat hälyttimet saattaa aktivoitua uudestaan Suomessa. Ei ollut aiheuttanut muissa kaupoissa. Myyjää ärsytti kovasti kun ei löytänyt minusta mitään varkauteen liittyyvää ja minä tiesin miten asian laita on. Lopulta myyjä pyysi hiljaa anteeksi. En pystynyt vähään aikaan menemään siihen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
En asioi Prideä tukevissa liikkeissä lainkaan.
Eipä ole vaikea arvata teidän puoluekantaanne..
Gigantti: surkeaa asiakaspalvelua, harhaanjohtavaa mainontaa ja tyhjästä tempaistuja kuluja. Kaikki gigantista hommaamani elektroniikka on hajonnut vuosien mittaan: kuulokkeet muutamassa vuodessa, tietokone 3-4 vuodessa. Kun eräästä laadukkaammasta kaupasta hommaamani ovat kestäneet liki 10 vuotta jo. Helppo ja tyydyttävä päätös.
Intersport: vartija kyttäsi koko ostosreissun ajan ilman mitään syytä ja lopulta pyysi poistumaan. Eivät suostuneet antamaan johtoportaan yhteystietoja valittaakseni asiasta ylöspäin. Pahoittelivat tapahtuneen osalta MINUN kokemustani, eivätkä pyytäneet omaa toimintaansa anteeksi. Palatkoon helvetissä., saivat elinikäisen vihollisen.
Lopetin paikalliselta ravintolalta noutoruoan tilaamisen, koska tilasin annokseen, erikseen mainiten, ilman salaattia ja toimittivat annoksen salaatin kanssa kuitenkin... Tyypit saisivat hankkia jonkun yliopistotutkinnon asiakkaan kuuntelusta.
Vierailija kirjoitti:
Oomilla oli niin ärsyttävät mainokset, että vaihdoin sähköyhtiötä.
Samoin. Kirsikkana kakun päällä ärsyttää heidän tekohauska nimensä, sähkövastuksen yksikkö kun kirjoitetaan "ohmi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen polttopuukauppias joutui boikottiini.
Mainosti polttokuivaa koivua.
Kunnon sihinä lähti kiukaassa mustuvista klapeista. Ei siinä muuten mitään, jos olisi myynyt puut tuoreina, mutta kun laskutus oli kuivan puun mukaisesti.
Etkö sinä kädellä tuntenut klapien olevan märkiä ja painavampia kuin tavallisesti?
Kippasi traktorikuormallisen klapia pihalle, tunnustele siinä… Mutta sen jälkeen en ole tilannut.
Äidinkieli kunniaan kirjoitti:
Ravintola Tapiolassa Ainoan vieressä: Palvelun sai vain englanniksi. Jätimme ruuat tilaamatta vaikka kielitaitoa riittää. Mielestäni Suomessa on saatava palvelu suomeksi.
Tämä on kyllä niin kumma juttu. Muualla maailmassa, kuten maassa missä asun, palvelua taas ei saa millään muulla kuin paikallisella kielellä. Kukaan ei suostu englantia puhumaan.
Miksi sitten Suomessa pidetään tärkeänä, että on paikkoja missä asiointikieli on vain englanti? Onko tarkoitus tarjota työtä ihmisille, jotka eivät suomea osaa?
Vierailija kirjoitti:
Juomavarasto, saksalainen viini- ja olutkauppa.
Viinit rikkinäisinä perille.
Olutlaatikko jäi Saksaan, kuten yksi viinitonkka.Asiakaspalvelu ei vastaa.
Ei enää.
Juomavarasto saa myös täältä äänen, etten sieltä enää tilaa.
Tilaamani olut oli loppu, laittoivat ihan toista tilalle. Siis mitään kysymättä tai ilmoittamatta. Vähän kuin tilaisit Levikset, postittaisivat Lasso -farkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdes pikkukunnan s-marketissa on sellanen nuori myyjä joka flirttaa miehille ja suhde sillä on oman miehensä selän takana muutamankin varatun miehen kanssa. En viiti mennä, etoo koko akka![/quote
Huvittavaa että jotkut boikotoi yrityksiä kyläjuorujen perusteella eikä omien kokemusten perusteella 😁. Sehän se on "kaikkein luotettavin tietolähde", vähä-älyisten keskuudessa.Ei savua ilman tulta.
Kävin kampaamossa Tampereen keskustassa, toiveena leikkauttaa huonot latvat pois ja tasata mallia. Eli perusjuttuja. Menin paikalle hyvillä mielin vapaapäivänä. Kampaaja noin 20v. epäkohtelias blondi nainen, täytettyjen huulien kanssa ilmeili silmiä pyöritellen hiusteni kuntoa ja kommentoi aivan typeriä juttuja muutenkin. Vastasin ihmettelyyn, ettei ole hirveesti ollut aikaa hiuksia huoltaa, kun koronan takia sairaalassa kiire ja tuplavuoroja tehty. Ilmeettömänä tuijotti peilistä. Niin ja tää tyyppi vielä toinen omistajista. Never again. Älkää antako halvan hinnan hämätä, itse valitsin kyseisen paikan kiireessä. Ikinä missään muualla tullut samanlaista kohtelua vastaan. Kyllä jäi ärsyttämään koppavan ämmän käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomavarasto, saksalainen viini- ja olutkauppa.
Viinit rikkinäisinä perille.
Olutlaatikko jäi Saksaan, kuten yksi viinitonkka.Asiakaspalvelu ei vastaa.
Ei enää.
Juomavarasto saa myös täältä äänen, etten sieltä enää tilaa.
Tilaamani olut oli loppu, laittoivat ihan toista tilalle. Siis mitään kysymättä tai ilmoittamatta. Vähän kuin tilaisit Levikset, postittaisivat Lasso -farkut.
Siis ihan oikeasti joku firma tekee tuollaista!? Vaihtaa tuotteen toiseen mitään kysymättä. Just.
Jos kampaaja, myyjä tms. on pihalla tupakalla niin en mene sisälle
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa oli lähes joka käyntikerralla päiväysvanhaa tai pilaantunutta tavaraa hyllyssä. Kerran sitten lähetin kauppaan kirjallisen palautteen, mutta vastaus oli niin ylimielinen ja välinpitämätön, että meidän talouden rahoja ei sille kauppiaalle enää kanneta.
Kauppa saa myydä tuotteita, joiden parasta ennen-päiväys on mennyt. Tämä on ihan laissa. Voitte tarkistaa asian ruokaviraston sivuilta kuten itse tein.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Liikevaihto 10 miljoonaa, mutta kierrättävät vaan 9 euron työttömiä karenssin uhalla.
Liikevaihto ei kerro vielä kaikkea, tilikauden tulos ratkaisee. Jos viivan alle ei jää mitään, esim tuloja tulee 10 milj ja menoja on 10 milj, niin siinä ei kauheasti porukkaa palkkailla.
En käy fafasissa enkä Aussie barissa, koska eivät palvele suomeksi.
Osaan viittä kieltä.
En osta myöskään vallilan tuotteita taksiuudistuksen johdosta.
Olin fysioterapeutilla. Sanoi antavansa reidelleni käsittelyä, menin siis hoitopöydälle mahalleni. Käsittelyn aikana tajusin, että fysioterapeutti käsittelee reittä yhdellä kädellä ja selaa kännykkää toisella.
En maksa somettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei puhuta Suomea niin siihen loppuu käynti.
Jatkuvasti ihmetyttää, etteivät nämä kaikkein isänmaallisimmat suomalaiset opettele kirjoittamaan suomen kieltä oikein.
Näin se menee:
Maan nimi: isolla alkukirjaimella, esim. Suomi, Ruotsi
Kieli: pienellä alkukirjaimella, esim. suomen kieli, puhun suomea, äidinkieleni on englanti
Kansallisuus: pienellä alkukirjaimella, esim. olen suomalainen, hiihtokisan voitti taas norjalainen
Vierailija kirjoitti:
Kampaamolta ja taksilta tietää kyllä kylän asiat hetkessä.
Jos kylällä on jollain kampaamo kotona niin aivan järkyttäviä juorupesiä ne. Siellä tiedetään kaikkien asiat paremmin kun asianomaiset itse. Onneksi se juoruämmä muutti pois. Kun lähettyvillä talo tuli myyntiin se uusi asukas juoruakka myös, kun kävi siinä kampaamossa niin hän heti tiesi ihan ihmeellisiä juttuja kyläläisistä. Että kehtaa vatvoa toisten asioita niin että mitään muuta keskusteltavaa ei löydy. Eikö omassa elämässä tapahdu yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olin fysioterapeutilla. Sanoi antavansa reidelleni käsittelyä, menin siis hoitopöydälle mahalleni. Käsittelyn aikana tajusin, että fysioterapeutti käsittelee reittä yhdellä kädellä ja selaa kännykkää toisella.
En maksa somettamisesta.
Luin väärin :) ”En maksa sormettamisesta” ja mietin, että mitä h-ttiä just luin palstalta…
Lidlissä en tee oikeita ruoka ostoksia, suurin osa lidin omista (Ulkomaalaisista) brändeistä on aivan järkyttävää bulkkia, ja joku kuitenkin alkaa lässyttämään niin totean vaan että ei maistu minun suuhun. Toinen rtv jyväskylässä, kävin joskus 4 vuotta sitten ensinmäistä kertaa eikä asiakas palvelua löytynyt sitten millään! Meni varmaan puoli tuntia saada yks maalipurkki, en sen jälkeen ole jalallanikaan astunut kyseiseen puljuun. Sitten gigantti, noh kaikkihan tietää miten umpisurkea palautus systeemi on jos tuote hajoaa ennenaikojaan
Henkilökohtaisissa palvelutilanteissa viestintä on suullista. Yhdyssanasääntöjen mahdollinen osaamattomuus tuskin vaikuttaa puheeseen kovin havaittavasti.
Eri