Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3101/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaiset varastaa kirjoitti:

Kicks kaupassa mies tuli päälle kun päästiin ovesta sisään , olen juutalainen ruskea mies mustat hiukset , lähdettiin pois heti foorumilla . Ei sen jälkeen ole uskallettu sinne päinkään. Toinen ns.juutalaisena esiintynyt vei meiltä rahat kädestä sanoen teidän kuuluu antaa kaikki meille. Sitten tuli helluntaiseurakunnista Puotila elävä sana seurakunnasta mies ja nainen että tämä juutalainen mies muuttaa Suomeen ja lähiöissä asunnot on annettava heille venäläisille ja maksettava heille autopaikat annettava sängyt heille ja osa viedään Israeliin TV7 ja helluntaiseurakunta sekä vapaakirkko mukana tässä. Sosiaaliviraston asuntoja käytetään motelli vuokrauksessa pimeästi ja muitakin asuntoja verotonta tuloa pitää hotellia vuokra asunnoissa laittomasti maahan tuleville varastetut huonekalut kodinkoneet. Pasilan elävä sana ja Keravan cityseurakunnassa ja helluntaista Tikkurila Espoo Malmi saalem SRK kointähti yhdistys ja Life LINE . Siion.fi ne toimii yhdessä myös Pakilan helluntaiseurakunta ja Tampereen sekä vapaakirkko. Kaikki uskonto kaikki ei vaan ole aitoa ei rehellistä ei oikeaa . Missiomaailma.fi ammattimaista myyntiä varastamista huijausta Manson kulttia. Kyse on lähinnä huijauksista. Varastettua tavaraa vaihdetaan aitoon ja rahaa. Väärät setelit oikeisiin. Rihkamaa aitoon. Kaupasta ostettu kodinkone varastettuun. Kaupasta ostettu vaate matkalaukku vaihdetaan varastettuun. Anna meille sun TV me annetaan sulle varastettu huonompi tilalle. Kun annat Jumalalle rehellistä aitoa korua rahaa saat tilalle väärennettyjä varastettua.....eikä kristittyjen tarvi sohvaa sänky kun juutalaiset tarvii ne. Tiedätte että messias on Jumalasta samoin kristityt no se varastettu tavara silmä silmästä matkalaukku matkalaukusta TV TV:stä onkin varkaille tuhoonvihittyä Mooseksen lain mukaan että mitä nyt laivakontissa kuljetatte busseissa onkin teille tuhoonvihittyä Jumalan silmissä kun teidän ✡️🦄🧿🪔🐓omaa Mooseksen lakia lukee. Olet varastanut Jumalalta kun varastit kristityiltä . Kristitty lue messias.

Rainer, ihan oikeesti. Juo vähemmän sitä kahvia, jooko? Taas sulla meni överiks.

Vierailija
3102/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma, kirjoitinko tänne jo joskus kokemastani, mut kirjoitan uusiks:

Tampereelle aikoinaan avattu eka salaatti-viinibaari viehätti sekä konseptillaan, että miljööllään. Omistaja hääri tiskin takana ja vaikutti erittäin miellyttävältä kunnes..... Kerran satuin paikalle, kun hän kovaan ääneen, rumin sanoin haukkui pahasti säikähtäneen harjoittelijatyttösen pystyyn täysin julkisesti, vailla mitään estoja. Silloin ulos käveltyäni päätin etten palaa. Nykyään tuo bistro on toisten omistuksessa, kolminkertaistanut liiketilansa ja vissiin liikevaihtonsakin. Valitettavasti tyylikkyyden kustannuksella, mutta asiakaspalvelu on mutkatonta ja salaatit edelleen kaupungin parhaat. Palasin siis omistajavaihdoksen jälkeen jälleen asiakkaaksi vuosien poissaolon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliikkeessä myyjä haukotteli suu ammollaan, kun selitin mitä halusin ostaa. En usko olevani ihan niin tylsä ihminen.

Vanhoja huomekaluja myyvässä liikkeessä Kirkkonummella oli töissä miestenvihaaja. Vaimoni oli nähnyt siellä kiinnostavan pöydän. Vaimo teki kauppaa. Eräässä vaiheessa myyjänainen kysyi minulta, että halusinko minä ostaa jotain. Vastasin, että vaimoni on tuossa kaupanteossa eli en itse tarvitse mitään. Tuolloin myyjä tokaisi halveksivasti, että "joo, miehet kelpaa vain kantamaan painavia esineitä". Huomasin samalla, että kaupan seinät olivat täynnä erään naispuolisen presidenttiehdokkaan kuvia, vaikka vaalit olivat jo ohi.

Vierailija
3104/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpi surkea kokemus. Jouduin hoitamaan jokusen vuoden erään yhdistyksen raha-asioita Danske Bankin kanssa ja asiakaspalvelu oli siellä niin umpisurkeaa ja/tai olematonta että ikinä en enää tuon pankin asiakkaaksi ryhdy vaikka mikä olisi. Siis pankki alkoi kyselemään että miksi siirsin yhdistyksen rahoja omalle tililleni (varastin yhdistykseltä rahaa). He tekivät näistä siirroista rikosilmoituksen ja jouduin rikoksistani vastuuseen. Kiitos Danske Bank!!!! 

Vierailija
3105/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life-kauppa. Olin menossa etsimään L-lysiiniä (aminohappo) ja yli-innokas myyjä alkoi tiedustelemaan mitä varten tarvitsen sitä ja kailotti kovaan ääneen jotain herpeksestä. Hiukan hävetti, en ostanut mitään ja lähdettiin pois aika vikkelään. Mulla tosiaan oli herpes ja koin tuon myyjän öyhötyksen niin nöyryyttävänä.

Toinen oli apteekissa kun hain daktarinia sammakseen. Pienen vauvan kanssa siis oli imetyskipua ja ongelmia ja sain ohjeeksi hoitaa kipua sammaksena. Voidetta olin laittamassa vain omiin tisseihini. Apteekkaritäti tuli kovaan ääneen kyselemään kenellä on hiiva, ja kauhistelemaan etkai vauvan suuhun tuota laita. Hän ei myöskään ANTANUT minun ostaa sitä, vaan valitti ettei sitä saa vauvalle pistää. Selitin, että sitä voi käyttää omiin rinnanpäihin imetysaikana ja näin olen neuvolasta ohjeeksi saanut, mutta ei vaan mennyt perille. Meni hermo ja otin voiteen kun hän oli lähtenyt. Kassalla vielä kyttäsi meitä.

Eikö ihmisillä ole mitään häpyä.

Vierailija
3106/4975 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asioi Prideä tukevissa liikkeissä lainkaan.

Eipä ole vaikea arvata teidän puoluekantaanne..

Vihreitä äänestän, koska kannabis. Kuin nii..?

Vierailija
3107/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamo: Kampaaja oli ihan tolkuttoman hidas, vaikutti dementoituneelta, kävi röökillä useita kertoja kesken - eikä siis mitenkään värin vaikuttaessa vaan kesken esim. hiusten leikkuun tai föönäyksen. Hiuksista tuli lopulta ihan ok:t, mutta värjäämiseen, leikkaukseen ja fööniin meni 4,5 tuntia...

Ravintola: Jos ruoka on huonoa tai ravintolassa on epäsiistiä, lopetan käymisen. 

Pahinta on kun kosmetologin leuat louskuaa koko ajan. Kasvohoidossakin yhtäjaksoista ilkeäsävyistä juoruilua muista asiakkaista

Vierailija
3108/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S market.

Myyjät juoksee hyllyjen välistä kannoilla koko ruokaostosten ajan.Koita siinä sitten tehdä ostoksia rauhassa.Ihme kyyläämistä muutenkin aina.

Ei kyllä oo tuollaista tapahtunut missään marketeissa. Luuletko, että ne hyllyjä täyttävät myyjät seuraa sua?

Itsellä vaan cittarin meikkiosastolla pyöriessä siitä pyyhältää joka kerta vartija ohi jos viivyn enemmän kuin viis minuuttia katselemassa valikoimaa.

Vierailija
3109/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla energiahieroja hoiti himmeässä valossa, mutta vastaili kännykkään puolen tunnin aikana kymmenisen kertaa ja jutteli niitä näitä. Järkyttävää, pahinta asiakaspalvelua jonka tiedän. Varsin hyvää energiaa sain

Vierailija
3110/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaino neule, käyttävät mainostamiseen kuvottavaa henkilöä. Sanoma, koska pitää tätä samaa henkilöä erityisenä ja siitä ei saa kirjoittaa.

Vierailija
3111/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kukkakaupassa ostamassa ylioppilasjuhliin kukkia. Toki ymmärrän, että ruusut olivat kuulemma loppuneet jo aikoja sitten. Mutta muuta ei sitten esitelty, vaikka kysyin ja myyjä käveli vain tiskin taka tympääntyneen näköisenä. Sain kuitenkin ostettua kimpun, kun jokaisen kukan pyysin erikseen..

No samainen kukkakauppa sitten poltettiin jonkin ajan perästä. Mieleen tuli, että oli joku vittuuntunut asiakas, joka oli myös saanut ruinaamalla ruinata aina yhden kukan kerrallaan kimppuun ja sekin tuntui olevan vaikeaa :)

Ilopilleriapteekista joku tuolla aiemmin kirjoitti Rovaniemellä. Olen opetellut taktiikan, millä ostan sieltä burnana. Ovella henkäisen syvään, syöksyn hyllylle, nappaan paketin ja syöksyn kassalle. Jos pikkuisen hidastaa vauhtia, niin heti on pari myyjää kysymässä, että olenko varma, mitä otan ja kaipaanko apua ja buranaako sitä otetaan. Olen ihmetellyt, että kuka sieltä uskaltaa mennä katsomaan jotain ihonhoitotuotteita, kun joutuu heti ristikuulusteluun, jos jää katsomaan hyllyjä pitempään aikaan, että mitä haluaisikaan ostaa.

Tää Rovaniemen Ilopilleri mistä kirjoitettu paljon, oikeasti oli aina just tuollaista menoa joka kerta kun siellä kävi ja siellä oli aina todella monta farmaseuttia töissä kerralla. Enää Ilopilleriä ei ole, mutta muistan yhden kerran kun olin äitini kanssa siellä hakemassa reseptiä. Äiti haki siis reseptiä ja mä olin katsomassa jotain ihonhoitojuttuja, en aikonut ostaa mitään vaan katselin niitä sen aikaa kun odotin äitiä. Tässä meni 10 minuuttia ja laskin että sen aikana 7 eri henkilöä kysyi tarvitsenko apua ja pari ja alkoi selittämään niistä tuotteista vaikka kerroin jokaiselle että en tarvitse apua, katselen vain :D

Eikö ihan kaikki apteekit ole tuollaisia, että myyjät iskee kimppuun heti kun astuu sisään. Tosin yhden kerran kun olisin ihan oikeasti tarvinnut apua yhden tuotteen löytämiseen, ei ketään tullut kyselemään. Vietin ties kuinka kauan syynäten hyllyjä ja vieressä toista asiakasta palvellut myyjäkin pyyhälsi heti tiehensä vilkaisematta minua päinkään kun olivat saaneet asiansa hoidettua. Jouduin ihan etsimään myyjän jostain sieltä hyllyjen välistä.

Vierailija
3112/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerissa en ole vuosiin enää käynyt. Työnantajana hesburger törkeästi kohtelee työntekijöitä. En vie omia eurojani siihen paikkaan. Burgereita saa kyllä muualtakin. Ei kiitos hese!

Vierailija
3113/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Työttömien hyväksikäyttöä karenssin uhalla.

Älä jaksa tuota kulunutta kommunistijargonia. Ei siellä kukaan ketään hyväksikäytä,siellä autetaan työttömiä pois sohvalta dokaamasta ja ylös itseään säälimästä. Työttömyys on 90% oma vika, joko asennevamma tai veemäinen luonne,ei tietenkään aina. Kierrätyskeskus on hyvä duunimesta, satun tietämään.

Vierailija
3114/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Työttömien hyväksikäyttöä karenssin uhalla.

Älä jaksa tuota kulunutta kommunistijargonia. Ei siellä kukaan ketään hyväksikäytä,siellä autetaan työttömiä pois sohvalta dokaamasta ja ylös itseään säälimästä. Työttömyys on 90% oma vika, joko asennevamma tai veemäinen luonne,ei tietenkään aina. Kierrätyskeskus on hyvä duunimesta, satun tietämään.

Vierailija
3115/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti ei yritettiin varastaa strippari paikassa. En kyllä mee enää sinne. Harmittaa, mutta rajansa kaikella, kyllä maksavaa asiakasta pitää kunnioittaa, eikä yrittää koijata.

Vierailija
3116/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo Velhunen kirjoitti:

Umpi surkea kokemus. Jouduin hoitamaan jokusen vuoden erään yhdistyksen raha-asioita Danske Bankin kanssa ja asiakaspalvelu oli siellä niin umpisurkeaa ja/tai olematonta että ikinä en enää tuon pankin asiakkaaksi ryhdy vaikka mikä olisi. Siis pankki alkoi kyselemään että miksi siirsin yhdistyksen rahoja omalle tililleni (varastin yhdistykseltä rahaa). He tekivät näistä siirroista rikosilmoituksen ja jouduin rikoksistani vastuuseen. Kiitos Danske Bank!!!! 

Kyllähän minä Keijo sinulle suutahdin ja piiskaa annoin kun sillätavalla cannonbalin rahoja veit.

terveisin Janne pikkunakki tranberkki

Vierailija
3117/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo varma, kirjoitinko tänne jo joskus kokemastani, mut kirjoitan uusiks:

Tampereelle aikoinaan avattu eka salaatti-viinibaari viehätti sekä konseptillaan, että miljööllään. Omistaja hääri tiskin takana ja vaikutti erittäin miellyttävältä kunnes..... Kerran satuin paikalle, kun hän kovaan ääneen, rumin sanoin haukkui pahasti säikähtäneen harjoittelijatyttösen pystyyn täysin julkisesti, vailla mitään estoja. Silloin ulos käveltyäni päätin etten palaa. Nykyään tuo bistro on toisten omistuksessa, kolminkertaistanut liiketilansa ja vissiin liikevaihtonsakin. Valitettavasti tyylikkyyden kustannuksella, mutta asiakaspalvelu on mutkatonta ja salaatit edelleen kaupungin parhaat. Palasin siis omistajavaihdoksen jälkeen jälleen asiakkaaksi vuosien poissaolon jälkeen.

Asiakkaiden edessä ei ikinä moitita, asiat hoidetaan kahdestaan.

On hyvä, että on harjoittelijoita.

Oon joskus sanonut 4 krt samasta virheestä. Tämän jälkeen kollega sanoi joka krt menetetään asiakkaita. Ei meillä ole varaa antaa harjoittelijoille mahdollisuuksia uudestaan ja uudestaan

Vierailija
3118/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ikinä uudestaan, jos kampaaja tai kosmetologi kommentoi negatiivisesti hiuksiani tai ulkonäköäni. Jostain syystä tuntuu olevan yleistä tässä ammattiryhmässä. Toinen asia miksi en asioi uudestaan palvelussa, on yleisesti välinpitämätön, ylimielinen tai tyly käytös tai tyrkyttäminen jos olen jo sanonut, että katselen kiitos. Päätän itse mitä haluan ja kysyn mielipidettä jos en osaa valita tai kaipaan neuvoa.

Vierailija
3119/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy ikinä uudestaan, jos kampaaja tai kosmetologi kommentoi negatiivisesti hiuksiani tai ulkonäköäni. Jostain syystä tuntuu olevan yleistä tässä ammattiryhmässä. Toinen asia miksi en asioi uudestaan palvelussa, on yleisesti välinpitämätön, ylimielinen tai tyly käytös tai tyrkyttäminen jos olen jo sanonut, että katselen kiitos. Päätän itse mitä haluan ja kysyn mielipidettä jos en osaa valita tai kaipaan neuvoa.

Yksi kampaaja hätyytti kampaamon muutkin työntekijät nauramaan hiuksilleni. Oli kuulemma niin rautapitoiset, että väriaine kupli hiuksissa. Arvaa naurattiko muita kuin tätä hassunhauskaa kampaajaa.

Vierailija
3120/4975 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädättävän ja rappioituneen evankelisluterilaisen kirkon "jumalanpalveluksissa" olen lopettanut asioimasta. Itseasiassa olen lopettanut asioinnin kokonaisuudessaan eroamalla kirkosta. Hukkukoot pskaansa! Mä ei sitä enää rahoita

- sama täällä. Kirkko on mennyt liian liberaaliksi. Fanitetaan vähemmistöjä ja kaikenmaailman protestipappeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi