Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3041/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä myynyt tavaroita kirppareilla. Nyt oli sellainen kokemus, että kun menin pyytämään tilitystä, pitäjä vain huokaili ja katsoi minua kuin hullua ja sanoi, että ei hän nyt ehdi, hän palvelee asiakkaita. Tilityksiä ei saa pyytää viikonloppuisin, koska siellä on silloin asiakkaita. No ne ovat siellä silloin siksi, että töistä on vapaata, ihan niin kuin minäkin käyn siksi silloin. Kaiken huipuksi kehtasin pyytää häntä ojentamaan kaksi paperiarkillista hintalappuja, niiden kaivamiseen laatikosta meni pari sekuntia, sekin pois asiakkaiden palvelusta. Ilmeisesti meitä myyjiä ei sitten siellä kirpparilla tarvita.

Vierailija
3042/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kukkakaupassa ostamassa ylioppilasjuhliin kukkia. Toki ymmärrän, että ruusut olivat kuulemma loppuneet jo aikoja sitten. Mutta muuta ei sitten esitelty, vaikka kysyin ja myyjä käveli vain tiskin taka tympääntyneen näköisenä. Sain kuitenkin ostettua kimpun, kun jokaisen kukan pyysin erikseen..

No samainen kukkakauppa sitten poltettiin jonkin ajan perästä. Mieleen tuli, että oli joku vittuuntunut asiakas, joka oli myös saanut ruinaamalla ruinata aina yhden kukan kerrallaan kimppuun ja sekin tuntui olevan vaikeaa :)

Ilopilleriapteekista joku tuolla aiemmin kirjoitti Rovaniemellä. Olen opetellut taktiikan, millä ostan sieltä burnana. Ovella henkäisen syvään, syöksyn hyllylle, nappaan paketin ja syöksyn kassalle. Jos pikkuisen hidastaa vauhtia, niin heti on pari myyjää kysymässä, että olenko varma, mitä otan ja kaipaanko apua ja buranaako sitä otetaan. Olen ihmetellyt, että kuka sieltä uskaltaa mennä katsomaan jotain ihonhoitotuotteita, kun joutuu heti ristikuulusteluun, jos jää katsomaan hyllyjä pitempään aikaan, että mitä haluaisikaan ostaa.

Tää Rovaniemen Ilopilleri mistä kirjoitettu paljon, oikeasti oli aina just tuollaista menoa joka kerta kun siellä kävi ja siellä oli aina todella monta farmaseuttia töissä kerralla. Enää Ilopilleriä ei ole, mutta muistan yhden kerran kun olin äitini kanssa siellä hakemassa reseptiä. Äiti haki siis reseptiä ja mä olin katsomassa jotain ihonhoitojuttuja, en aikonut ostaa mitään vaan katselin niitä sen aikaa kun odotin äitiä. Tässä meni 10 minuuttia ja laskin että sen aikana 7 eri henkilöä kysyi tarvitsenko apua ja pari ja alkoi selittämään niistä tuotteista vaikka kerroin jokaiselle että en tarvitse apua, katselen vain :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut lopetettua asioiminen joissakin läheisen kauppakeskuksen liikkeistä, koska sinne päästäkseen joutuu pujottelemaan kaiken maailman sähkö-, vakuutus-, operaattori- ja Hesarinmyyjien käytäville pystyttämien esteiden läpi. Ei viitsi joka kerta 3-4 kaupustelijalle hokea "ei", "ei nyt", "ei ole aikaa" ohi kävellessäni... Samat tuotteet saan muualtakin, mutta mielelläni suosisin noita pikkuliikkeitä miinakentän takana.

Vierailija
3044/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen asiakkuuteni loppui ennen kuin alkoikaan Magneettimediakytköksen vuoksi.

Vierailija
3045/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymisen eräässä kampaamo/jalkahoitolassa koska liikkeen omistaja kyseli niin henkilökohtaisia asioita että alkoi ahdistaa. Hän kyseli mm. onko minulla mies, mitä teemme viikonloppuisin, kuinka kauan olemme olleet yhdessä, missä tapasimme , sujuuko sängyssä jne. Kahdesti kävin siellä ja sitten vaihdoin puotia.

Vierailija
3046/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohametti osoitti kykynsä hyllyttämisessä alepassa . Ei sitten ostettu yhtäkään leipää sieltä pitkään aikaan. Pukki kaalimaalla. Siionin vuori on Egyptissä eikä täällä.

Vierailija
3047/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinsko myyjä selitti että he ei voi ottaa käteistä koska käteisen laskeminen vie aikaa . Että sillai .

Vierailija
3048/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut asioinnin kaikissa niissä yrityksissä, jotka ovat ilmoittaneet tukevansa Pridea. Koska oma työnantajanikin kuului niihin, irtisanouduin ja vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
3049/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät jotka vetää sovituskopissa verhon kysymättä lupaa 'määpä katon.' .

Vierailija
3050/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oomilla oli niin ärsyttävät mainokset, että vaihdoin sähköyhtiötä.

Vierailija
3051/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylä Eden pyyheliinat satiaisia . Keltaisia vaaleita kutisevia satiaisia . Ja huone oli kylmä suorastaan.

Vierailija
3052/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi Prideä tukevissa liikkeissä lainkaan.

Vierailija
3053/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokman . Tarjous peitto olikin ihan virheellinen vähän siellä sun täällä mennyt ohi ja kellertävää väriä valkoisessa varmaan säilytysongelmia kosteudesta ehkä. Ettei nyt kusta kuitenkaan. On siellä hyvääkin ollut joskus. Alepasta löytyy kakkoslaatua mutta myös ihan täyttä piraattia.

Vierailija
3054/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhden kosmetologin luona käymisen, kun hän kertoi, että se oli ihan oikein, että hänen poikansa oli mukana kiusaamassa toista poikaa, koska sen toisen pojan vanhemmat "eivät ikinä olisi uskoneet, että heidän kullannuppusensa kiusataan".

En halua leimata kaikkia kosmetologeja, fiksuja ja muita ihmisiä humioon ottaviakin tottakai on. Tämä oli jotenkin vähän rotevan oloinen, mutta eihän tuollaista kuitenkaan haluaisi uskoa.

Vierailija
3055/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Tapiolassa Ainoan vieressä: Palvelun sai vain englanniksi. Jätimme ruuat tilaamatta vaikka kielitaitoa riittää. Mielestäni Suomessa on saatava palvelu suomeksi.

Vierailija
3056/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hyvinvointialan yrittäjä hurahti zinzinoon. Otti tuotteita myyntiin liikkeelle ja tuputti niitä joka käänteessä.

Raskaaksi tultua minun olisi hänen mielestä ehdottomasti alkaa käyttää öljyjä jos välitän vauvastani.

En oo sen jälkeen käyny, eikä vissiin käyny moni muukaan kun firma lopetti toiminnan.

Vierailija
3057/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä luulis muttakun ei saa antaa. Laki ei anna myöden, joten myyjä on toiminut täysin oikein..

Vierailija
3058/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa kävin kerran ns maineikkaassa paikassa, jossa piti saada upeita 3D kulmakarvoja. Jokin nimekäs taiteilija sitten alkoi kulmakarvojani muotoilemaan, pitkän aikaa meni. Lopulta sain katsoa peiliin, ja ne kulmat..oli ihan järkyttävät. Olen blondi ja ne oli pikimustat ja todella, todella paksut. Ajattelin ensin, onko tämä jokin piilokamera vai oliko tämä jokin statement etteivät halunneet minua tänne. Maksoin (melko kalliin hinnan) ja poistuin nopeasti ja hiljaa liikkeestä, suoraan vesipesulle. Meni kyllä pitkän aikaa, ennen kuin väri lähti pois ja kulmakarvat näytti edes jotenkin normaalilta. Nyt naurattaa tämä episodi, enkä oikein vieläkään ymmärrä, mikä oli syynä niin naurettavaan lopputulokseen, kun olivat muille tehneet ihan luonnollisen nättejäkin kulmakarvoja.

Vierailija
3059/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaiset varastaa kirjoitti:

Kicks kaupassa mies tuli päälle kun päästiin ovesta sisään , olen juutalainen ruskea mies mustat hiukset , lähdettiin pois heti foorumilla . Ei sen jälkeen ole uskallettu sinne päinkään. Toinen ns.juutalaisena esiintynyt vei meiltä rahat kädestä sanoen teidän kuuluu antaa kaikki meille. Sitten tuli helluntaiseurakunnista Puotila elävä sana seurakunnasta mies ja nainen että tämä juutalainen mies muuttaa Suomeen ja lähiöissä asunnot on annettava heille venäläisille ja maksettava heille autopaikat annettava sängyt heille ja osa viedään Israeliin TV7 ja helluntaiseurakunta sekä vapaakirkko mukana tässä. Sosiaaliviraston asuntoja käytetään motelli vuokrauksessa pimeästi ja muitakin asuntoja verotonta tuloa pitää hotellia vuokra asunnoissa laittomasti maahan tuleville varastetut huonekalut kodinkoneet. Pasilan elävä sana ja Keravan cityseurakunnassa ja helluntaista Tikkurila Espoo Malmi saalem SRK kointähti yhdistys ja Life LINE . Siion.fi ne toimii yhdessä myös Pakilan helluntaiseurakunta ja Tampereen sekä vapaakirkko. Kaikki uskonto kaikki ei vaan ole aitoa ei rehellistä ei oikeaa . Missiomaailma.fi ammattimaista myyntiä varastamista huijausta Manson kulttia. Kyse on lähinnä huijauksista. Varastettua tavaraa vaihdetaan aitoon ja rahaa. Väärät setelit oikeisiin. Rihkamaa aitoon. Kaupasta ostettu kodinkone varastettuun. Kaupasta ostettu vaate matkalaukku vaihdetaan varastettuun. Anna meille sun TV me annetaan sulle varastettu huonompi tilalle. Kun annat Jumalalle rehellistä aitoa korua rahaa saat tilalle väärennettyjä varastettua.....eikä kristittyjen tarvi sohvaa sänky kun juutalaiset tarvii ne. Tiedätte että messias on Jumalasta samoin kristityt no se varastettu tavara silmä silmästä matkalaukku matkalaukusta TV TV:stä onkin varkaille tuhoonvihittyä Mooseksen lain mukaan että mitä nyt laivakontissa kuljetatte busseissa onkin teille tuhoonvihittyä Jumalan silmissä kun teidän ✡️🦄🧿🪔🐓omaa Mooseksen lakia lukee. Olet varastanut Jumalalta kun varastit kristityiltä . Kristitty lue messias.

Kannattaa lopettaa pössyttely, kun noin sekaiseksi tekee.

Vierailija
3060/4975 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään kangaskaupan ylipirteä myyjä kauhea häslääjä. Ei ihme, että kyseisessä kangasliikkeessä on loppuunmyynti päällä.

Kemissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan